Oud 19-09-2011, 18:26
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
Yeah, we zijn terug vriendinnen na alles wat er gebeurd is tussen ons
$oulmates 4ever <3.

Goh, ze is nog steeds niet terug, ik mis haar zo
Advertentie
Oud 19-09-2011, 20:05
Verwijderd
@Heksjuh: Dankjewel. Het gaat op zich wel, ups and downs, maar ik heb (veel) meer moeite met dit proces dan ik van tevoren had gedacht. Wat fijn voor jou dat je nu een diagnose hebt die (hopelijk) vrij gemakkelijk te behandelen valt

OT: Na eindeloos getreuzel en uitstelgedrag heb ik vorige week de stoute schoenen aangetrokken en het dierenasiel eens gemaild of ik er kan meehelpen. Vanochtend begonnen, niet eens vier uur gewerkt en ik ben kapot. Zo moe. Vanavond maar vroeg naar bed.

Het is slecht, maar ik ben heel egocentrisch momenteel. Anderen interesseren me nauwelijks, ik ben te druk met mezelf bezig. Zorgen, twijfels. Hopelijk heb ik weer wat meer rust als de diagnostiek afgerond is en ik mijn nieuwe behandelplan heb, zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Oud 19-09-2011, 21:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een achterlijk drukke dag was dit terwijl het pas maandag was? Het lijkt net of al m'n collega's niet meer werken op maandag, vrij zijn, op vakantie zijn of ziek zijn en wie is er dan nog over, juist ja, ik. Pfff. Hele dag hard gewerkt en er bleven maar dingen binnenkomen en toen ik naar huis ging lag er alweer zo achterlijk veel voor morgen dat het ook geen voldaan gevoel gaf om zo hard gewerkt te hebben. Had nog een lastige patiënt maar niemand om te overleggen maar durfde het ook niet voor morgen te laten liggen dus toch maar iemand thuis gebeld en die vond het goed dat ik gebeld had, gelukki g Heb een beetje het gevoel dat er teveel ligt voor morgen maar een van m'n collega's zei al 'je hebt toch niet uit je neus lopen eten'? Uh, nee. Naja, morgen weer een dag en dan heb ik gelukkig een rustig dagje hoop ik. Misschien is dit dé manier voor m'n teamleider om erachter te komen dat het zo niet werkt op maandag. En hopelijk heb ik morgen tijd om dan even met hem te praten over m'n revalidatie want dat is er ook bij in geschoten.

Sorry maar moest het ff kwijt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-09-2011, 08:03
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Die verjaardag gister was echt stom. Mn nicht denkt weer eens dat ze ouder dan mij is en gaat weer eens lopen verkondigen dat ze echt op VWO zit en hoeveel werk dat wel niet is etc.etc. En dan vervolgens ook nog eens net doen of zij net zo oud is als de meeste volwassenen daar en dan mij raar aankijken dat ik me gewoon normaal gedraag...
Ik kan haar soms echt wel schieten!

Verder vanmiddag ff naar school, en vanavond weer tekenles
Oud 20-09-2011, 10:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Vanavond hopelijk even lekker uitwaaien op het strand of in ieder geval even naar buiten. Heb die behoefte van het naar buiten willen eigenlijk niet zo vaak, maar nu met zoveel leren en binnenzitten ineens wel heel erg! En gewoon lekker bijkletsen vanavond, even wat anders fijn
Oud 20-09-2011, 22:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
En we mailen nog steeds.

Morgen 2x een gesprek op het werk, ik hou daar echt niet van (niks bijzonders, omdat ik nieuwe medewerker ben, maar laat mij maar gewoon werken).
Oud 20-09-2011, 23:09
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ga bijna naar India voor een tijd.. Moet mijn ouders nog eens zeggen hoeveel ik van ze houd, anders laat ik een brief achter voor iedereen. Is dat een goed idee?
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 20-09-2011, 23:39
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Sowieso proberen om nog bij zoveel mogelijk mensen waar je veel om geeft even langs te gaan en voor de rest is een brief een prima idee, video boodschap kan natuurlijk ook nog
__________________
Mind over Matter
Oud 21-09-2011, 07:09
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Gister ging het veel beter omdat ik toen iets had om naar uit te kijken.
Tekenen was echt leuk!
we zijn nog maar met 5 van de 7 van vorig jaar, en net de 2 waar ik het meest mee had zijn weggegaan, maar dat maakt niet zoveel uit want er zijn ook 3 nieuwe(die ene blijft gelukkig maar 5 weken)
ze merkte wel dat ik heel stil was voor mijn doen daar dan,want normaal ben ik daar echt mega druk, maar ik heb maar gewoon gezegd dat ik minder naar school ging omdat ik niet met de rest van de school op kon schieten, dan heb ik ook niets gelogen.
echt fijn dat ik nu weer ff 1x in de week lekker kan ontsnappen aan alles


verder dadelijk ff naar school en vanmiddag is er weer een gesprek tussen mn ouders,persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster enzo.
Oud 21-09-2011, 13:39
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik voel me keeeeeeeei-goed, ik voel me KEEEIIII-goed, sjalala lala lala!
__________________
kak
Oud 21-09-2011, 14:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hans Teeuwen

Dadelijk Kip Tandori eten. Heb weinig trek. Zelfs geen trek in M&M's! Maar ik moet wel wat eten
En ja, nog steeds ziek. Krijg nou antibiotica. Net op tijd, want mijn oor begint pijn te doen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-09-2011, 15:42
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
En ja hoor! Ik zit weer eens te janken!
Oud 21-09-2011, 15:54
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
En ja hoor! Ik zit weer eens te janken!
PM! (en anders zit ik ook op msn) , als je wilt hoor
*knuffeldoe*
Oud 21-09-2011, 16:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Woehoe! Binnen nu en een uur (oke, en dan nog plintjes schilderen en plakken, maar dat telt niet echt als je de rest bekijkt) is de verbouwing klaar! Ik ben zeer tevreden over het resultaat, daar gaan we nog lang van genieten .
Edit: en natuurlijk kan niets gaan zoals het moet. Vrijdagmiddag wordt 't afgemaakt. *zucht*

En het lijkt er op dat ik mijn werk voorlopig iets beter kan time-managen dan eerst. Vandaag had ik ook echt het gevoel dat ik klaar was, toen ik vertrok. Dat heb ik lange tijd niet gehad.

Laatst gewijzigd op 21-09-2011 om 17:50.
Oud 21-09-2011, 16:35
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Edelweiss, aah lief!!
Heb je n offline bericht gestuurd btw.

OT: het gaat alweer
Soms heb ik gewoon ff van die kakmomenten dat ik ineens moet janken om niks.
Oud 21-09-2011, 18:32
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
ruzie, om dat gesprek

en waar ik nog wel het meest kwaad om ben is dat ze willen dat als het beter gaat, of sowieso tegen mn examentijd dat ik dan weer meer naar school ga, ja leuk! Ga me weer lekker depressief laten worden als het net ff goed gaat! Ga me voor mn examen nog eens dubbel stress bezorgen! Ga lekker zorgen dat ik ZAK!!!!!!!!!!

Ben nog liever dood man!!!
En dat meen ik serieus!
Oud 21-09-2011, 19:14
Verwijderd


xooxoxoxoxooxx
Oud 21-09-2011, 19:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou die gesprekken zijn ook weer achter de rug. Pfff
Verder wel lekker gewerkt, al was het vanmiddag wel iets te stil, ik zat helemaal alleen en er kwam ook niemand langs.

Morgen trein van 6.50 omdat we een dagje met de hele organisatie naar Brussel gaan, leuk, maar wel héél vroeg weg.
Oud 21-09-2011, 20:45
Verwijderd
Dumdedum, nu wil I. me toch naar de psychotherapeutische dagbehandeling hebben (maar... ze zou het vanmiddag met mijn psycholoog bespreken, die tegen is/was, dus wie weet is ze inmiddels weer van gedachten veranderd). Lekker verwarrend zo. Over anderhalve week heb ik gesprek met mijn psycholoog over de uitslag van het psychologisch onderzoek en zo (ik ben heel benieuwd), en dan over een maand (!) weer een afspraak met I., eerder had ze geen tijd vrij in haar agenda. Gelukkig is het niet alsof ik enige haast heb en alsof ik na 15 maanden niet bijna wel eens wil weten wat het wordt en verder komen, ik heb aaaaaaaalle tijd van de wereld. /sarcasm. Maar ja, het ligt ook niet aan haar, ze hebben gewoon niet genoeg geld en niet genoeg mensen. I. krijgt een baan op een andere afdeling, zei ze (uh-oh, paniek), maar gelukkig wil ze mij wel als patiënt houden tot ik een nieuw plekje heb (pfieuwww). En ik mag mijn Welly verhogen, dus hopelijk helpt dat tegen mijn lusteloosheid en vermoeidheid en neiging om overal om te huilen (ok ok, ik mag mijn gehuil niet als pathologisch bestempelen want verdriet is in mijn situatie vrij normaal, maar ik heb het wel weer gehad ermee).

Oh, en 2 jaar nadat ik opgehouden was met mijn onderzoeksbaantje, krijg ik nog eens een email van mijn prof dat ik co-auteur word op een artikel. Ik kan me nauwelijks meer herinneren wat ik eigenlijk heb gedaan bij dit onderzoek.
Oud 21-09-2011, 22:07
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Positieve punt: hoesten is veel minder. Beetje jammer: keelpijn en hoofdpijn zijn present.. zucht!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 21-09-2011, 22:25
Verwijderd
Echt alles is zwaar kut allemaal.
Oud 22-09-2011, 09:06
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik heb gister mn persoonlijk mentor nog gemaild, over dat ik het er niet zo mee eens was als ik ooit nog fulltime naar school zou gaan, en ze zei dat er niets ging gebeuren wat niet goed voor mij was, of als ik het er niet mee eens was, dus dat is in elk geval een hele geruststelling!!!

Verder hoop ik vandaag eindelijk eens wat te horen van de meeloopdag van SintLucas, en anders ga ik maar ns bellen...
Oud 22-09-2011, 17:24
kroot
kroot is offline
Wat een chaos dag: veel gedaan maar nog lang niet alles af. Dat is redelijk frustrerend. Dit weekend ook keidruk. moet echt zorgen dat ik nog tijd voor mezelf vind deze week
Oud 22-09-2011, 17:32
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
toch maar weer verder gaan met m'n plakboek .. het zal het waard zijn.
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Oud 22-09-2011, 22:49
Verwijderd
Nou moet hij uitgerekend rond de kerstdagen naar het buitenland gaan...
Oud 22-09-2011, 23:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dagje Brussel was leuk, maar wel heel vermoeiend. 6:30 van huis weggegaan en 22:15 weer terug. Morgen lekker vrij, ik ben wel blij dat ik nu nog niet fulltime werk...
Oud 23-09-2011, 00:05
Verwijderd
wat kan een mens zich toch eenzaam voelen door een liedje. maar het gaat wel goed met mij, eigenlijk
Oud 23-09-2011, 00:34
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik hou anderen een spiegel voor. Nice, dan sta je er zelf achter.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 23-09-2011, 02:37
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik eet even veel te veel.
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 23-09-2011, 15:41
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Stemming: Somber en boos
Oud 23-09-2011, 18:56
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Yeey, ik mag meedoen met de meeloopdag van SintLucas.
Alleen wel kut dat het het middagprogramma is want anders had ik daarna nog ff eindhoven in gekund...
maarja mss doe ik dat daarvoor dan wel ff.
Ook meteen een goed excuus om eindelijk eens zo''n ov-chipkaart te krijgen
Verder ben ik vanochtend ff met mn moeder de stad in geweest, en heb ik vandaag eigenlijk bijna niets aan school gedaan ,maarja, een ochtendje shoppen kon ik niet laten schieten en voor maandag en dinsdag stond nog niets op mn planning dusja...

Ik heb trouwens mijn beste vriendin een mail gestuurd, en als dat niet helpt dan is het wat mij betreft over tussen ons.
Kom op man! Zo erg gaan zeiken omdat ik een keer geen hoi zeg als ik niet zie dat ze daar zit!
Belachelijk!
Oud 23-09-2011, 19:52
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@Pooh: Leeuk
Wat is er met die beste vriendin dan? Boos dat je d'r bijna nooit ziet (of zie je d'r juist wel vaak?)? Of eh wat anders?
Oud 24-09-2011, 08:21
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@EdelweissNee ik zie haar juist 5 dagen in de week,en dat is wat mij betreft meer dan genoeg dus daarom heb ik vaak ook geen zin om af te spreken in het weekend, maar als ik dat zeg dan wordt ze weer boos en krijg ik van die reacties als 'ja je mag mij gewoon niet' etc.etc. En als ik niet wil zeggen wat ik met mijn persoonlijk mentor of met mijn rugzakbegeleidster bespreek dan zegt ze 'waarvoor ben je bevriend met me als je me toch niet vertrouwt' en laatst liep ik dus met mijn persoonlijk mentor door de aula, en toen zat zij daar blijkbaar aan een tafel maar ik had haar niet gezien dus ik zei geen hoi, daar was ze behoorlijk pissed over en toen riep ze weer van die dingen als 'ja als dat nog een keer gebeurt hoef ik je niet meer te spreken' etc.etc. en dan heb ik zoiets van wtf, dus blijkbaar zijn wij wel vriendinnen maar is het zo gemakkelijk de vriendschap te verbreken dan geloof ik er zelf ook niet bepaald meer in, ik vind dat het nu echt van haar kant moet komen en anders dan heb ik maar geen vrienden meer, ik ben liever vriendloos dan bevriend met zulke mensen

Laatst gewijzigd op 24-09-2011 om 13:02.
Oud 24-09-2011, 10:14
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
Ik begin te twijfelen aan jou
Ik denk dat je bent zoals ik
Maar je kan er niet voor uitkomen
Je hebt nooit gezegd tegen mij dat je het niet bent
Misschien ben je het stiekem wel
Ik zal waarschijnlijk nooit weten hoe je echt bent
Oud 24-09-2011, 12:34
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat een mooi weer
Ik ga waarschijnlijk morgen naar het strand! Ik had eigenlijk al wat anders gepland, maar dat was binnen en ik wil met dit weer niet de hele dag binnen zitten. En ik moet hoognodig bijbruinen (lees opnieuw een kleurtje krijgen, want sinds m'n vakantie is het hier prutweer geweest)...

Zo maar eens even wat dingen opruimen en nog even de stad in, boodschappen doen enzo. Lekker van de zon genieten.
Oud 24-09-2011, 13:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: wat fijn dat het zo meegevallen is, ze zo snel een diagnose en behandelplan hebben kunnen stellen. Ik hoop dat je gauw kunt beginnen aan je behandeling en dat je er baad bij hebt. Met wat creativiteit is dit vast makkelijker te combineren met je studie en misschien kan het ook dichter bij huis?
Het is vrij dicht bij mijn ouders, ik ben er met het OV binnen een half uur. Naar de universiteit is iets verder, maar het is veel beter te doen dan het revalidatiecentrum. Ik denk dat het vast wel in mijn rooster in te passen is Ik heb alleen nog geen rooster, dat is wel onhandig.
Hopelijk is jouw behandeling ook goed te regelen met je werk!

Ups en downs. Met mijn studie gaat het wel goed, ik heb eigenlijk alles wel af wat ik voor volgende week af moet hebben. Vrijdag toets en presentatie, alleen die presentatie zie ik wel tegenop (want er wordt daar aangewezen wie moet presenteren) en daarna heb ik al vakantie.
Maar verder gaat het niet zo goed. Ik heb donderdag en vrijdag twee dagen stage gelopen (meer meekijken met de dierenarts dan echt iets doen) met als gevolg heel veel pijn in mijn rug. Ik vond het de tweede dag ook echt niet leuk meer. Nu ben ik bang dat het mijn co-schappen ook zo'n drama wordt. Dit was pas twee dagen waarbij ik niks hoefde te doen en bij thuiskomst was ik nu al helemaal kapot. En nu doet het nog steeds pijn, maar ik kan moeilijk de hele dag in mijn bed gaan liggen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-09-2011, 15:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik voel niks meer, ben alleen nog maar in de war
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-09-2011, 17:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen in de randstadrail naar huis besefte ik dat ik eigenlijk heel gelukkig ben Gisteravond leuk feestje gehad met vrienden, houd vreselijk veel van m'n vriend, heb ontzettend lieve schoonouders, een leuke (schoon)familie, een leuk huis in een leuke buurt, een leuke baan met onwijs lieve collega's. Dat met dit mooie weer maakte me bijna volmaakt gelukkig, zo'n fijn gevoel is dat Komende week ook weer allemaal leuke dingen gepland met vrienden en het is fijn om te weten dat ik ook echt lieve vrienden heb.

Zat gisteravond op dat feestje met een vriendin van me te praten over m'n revalidatie en over die intake dat dat best wel een zware dag zou zijn. Vraagt ze ineens wie me dan komt halen en me thuis gaat brengen. Eigenlijk had ik daar nog niet over na gedacht maar eigenlijk vind ik dat m'n vriend dat moet doen maar als hij dat niet wilde kwam zij me wel halen en eten voor me koken en me in bed stoppen. Zo superlief Eigenlijk ben ik helemaal nog niet zo lang zo goed bevriend met haar maar zij heeft ook niet zoveel echt goede vrienden en ze is hier vaak en dat is heel fijn en gezellig altijd en kan goed met haar praten en ze begrijpt ook heel veel dus vond het wel superlief want zij moet ook gewoon werken en een half uur hierheen rijden enzo. Echt een goed gevoel gaf me dat Komend weekend met z'n allen klussen bij een vriend van ons, ook wel weer tof. Het enige wat ik me afvraag is of m'n lijf het gaat trekken om te werken en dan 's avonds ook nog allerlei dingen te doen en het weekend ook nog druk te hebben (en wellicht in een stofbende). Ik wil alleen zo veel en niet toegeven dat ik het niet kan of dat het misschien niet verstandig is. Dinsdag ben ik gelukkig vrij, dan moet ik afrijden, hoop echt dat ik slaag maar dan kan ik iig ook een beetje bijslapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.