Oud 20-12-2001, 13:53
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Wie van jullie heeft gescheiden ouders en heeft er zelf voor gekozen om met één van de twee ouders geen contact meer te hebben maar ziet hem/haar nog vaak omdat hij bv niet ver weg woont?

Zoja, wat gevoel gaat er door je heen als je hem/haar ziet. Hoe gedraag je je, tegen de persoon die per slot van rekening je vader/moeder is (rationeel gezien dan).

?

clubje
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2001, 21:10
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
mijn ouders zijn ook gescheiden, ongeveer een jaar geleden ging mijn moeder bij mn vader weg, ik ging automatisch met m'n moeder mee, samen met mn broertje en zusje. we kwamen in een dorpje (waar we nu nog zitten) 3 km verderop te wonen. mn broertje en zusje hebben een regeling, de ene week hier, de andere week bij mijn vader. ik mag zelf weten wanneer ik naar hem toe ga, ik ben er nu al een hele poos niet meer geweest, komt gewoon slecht uit enzo. verder heb ik er niet zo'n moeite mee, dat ze uit elkaar zijn, maar als ik zie dat ze het alletwee moeilijk hebben, kan ik het soms wel moeilijk hebben gewoon uit medelijden
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 11:29
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn ouders zijn een maand of 8/9 gescheiden.
Ze hebben me gevraagd bij wie ik wilde gaan wonen en ik heb gezegd dat het me niet uitmaakte zolang het maar in mn ouderlijk huis was.
Dat was dus bij mijn moeder.
Helaas kreeg ik steeds meer ruzie met haar en op het laat huilde ik er alleen nog maar.
Nu woon ik sinds 2 maanden bij mn vader.
Eindelijk heb ik rust aan mn hoofd, eindelijk na 17 jaar!
Nu kan ik gaan leven, want dat heb ik nog niet eerder gedaan.

Ik heb geen goed contact met mn moeder, elke keer als ik haar zie is het meteen oorlog...
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 11:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Sinds mijn 10e gescheiden ouders. Toen mijn moeder weg ging, betekende dat rust in huis.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 12:12
r00mp
r00mp is offline
nah mijn ouders zijn wel uit elkaar enzooi
maar ik zie mijn vader gewoon nog wel om de 2 weken in het weekend weet je wel.
maar nu woont hij samen met een nieuw loeder, me stiefmoeder en ik haat haar egt heel errug us ik gedraag me egt walgelijk tegen haar
en dan die kinders van haar jakkes walgelijk gruwelijke kinders, 2 jongetjes, een van 7 ofzow en 1 van 10 die kan ik mooi slaan en aftuigen enzooi
joepie joepie

mijn moeder woont nu samen met mijn stiefvader en das egt een koele gast, en ik heb een stiefbroer en 2 stiefzussen gezwellie mensjes zijn dat
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:36
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Ik heb ervoor gekozen om me vader niet meer te zien. Dat leek me gewoon de beste beslissing. En niet omdat ie te ver weg zou wonen of iets in die trant, maar gewoon omdat hij mij, me moeder en de rest van de familie dingen heeft aangedaan die ik wil vergeten. In de tijd dat mijn ouders gescheiden zijn (dat is nu 11 jaar geleden) heb ik em nog een aantal keer gezien, maar ik heb nooit meer met hem gepraat enzow.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Omgang met ouders/verzorgers?
Rikje18
6 04-04-2015 22:48
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.