Oud 28-05-2008, 16:13
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hier is de link van de vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1690850

Veel plezier
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2008, 17:00
Verwijderd
@ Duivelaartje: meedoen aan een honoursprogramma is echt ontzettend leuk! Ik weet niet of het te vergelijken valt, maar ik doe honoursprogramma aan de RU en dat is prima vol te houden qua studielast (de cursussen tellen bij ons niet mee als reguliere studielast) dus als je een mogelijkheid ziet zou ik zeker overwegen om mee te doen!

Ontopic: morgen filmen en ik heb er ozo'nzinin en het wordt vast heeul gaaf en dat mag ook wel een keer na al dat studeerwerk. Daarnaast hebben we de docenten aangesproken over ons groepsgenootje dat niets uitvoert en zij waren het helemaal met ons eens en gaan er serieus werk van maken. Opluchting. Nu maar eens snel aan mijn essay voor morgen verder!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 17:02
Verwijderd
And I will live today
And I will live tomorrow
No matter what is said or done
Even if it's going wrong


O ja, muziek hard op <3 Ik wil weg weg weg, rijden in een auto naar ikweetnietwaar en hetkanmeooknietschelen. De weg voor me, de wereld achter me, doen wat ik wil. Mezelf vinden, want fuck ik ben mezelf kwijt. En ik vond mij best lief ooit, geloof ik. Het komt wel goed, het komt wel goed. Even if it's going wrong. Het komt goed.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 17:34
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@lienepien: Er komt volgende week ergens een gesprek met in ieder geval de teamleider en hopelijk mijn psychiater. (hopelijk wil zij me nog wel helpen, kom al jaren bij haar en nooit problemen gehad)
Ze laten me gewoon stikken en t is me eigen schuld.. maar ja..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 17:49
Verwijderd
Vandaag is een ellendige rotdag, ik voel me waardeloos en ik wil de rest van de dag op bed liggen janken.

Het gaat goed.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 18:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
In plaats van dat ik hyper ben en sta te springen omdat de examens voorbij zijn, ben ik vreselijk moe
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 18:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nah dolce wat is dat nou weer voor onzin.. damn *knuffelt*

weet eigenlijk niet zo veel te zeggen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Komt helemaal goed hoor. In het begin is het erg wennen, maar daarna valt het echt mee. Een vriendin van me is net klaar met haar behandeling in de wende en ze heeft er heel veel aan gehad!
Sterkte!
Dankjewel.
Ik hoop maar dat ik er snel aan gewend ben om daar te zijn enzo..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 19:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Meen. Oké ik kan het ook niet altijd allemaal oké?
Al die ruzie die iedereen met elkaar maakt (en zelf doe ik vrolijk mee). Al die mensen. Het is gewoon.. teveel. Te veel mensen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 19:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mweeeh! Ik ben zo rammend slecht in Franse tekstverklaring, ik moet zooo ontiegelijk veel opzoeken, niet normaal. En kunstgeschiedenis leek te lukken, totdat ik de oefenvragen ging doen, daarvan raakte ik echt totaaaal in paniek, ik wist geen enkel antwoord IK GA VERDORIE NIET ZAKKEN DIT JAAR! Dat ze het even weten allemaal. Dat dat vervelende ventje daarboven eventjes weet dat ik het verdomme niet laat verpesten. Ik heb hier te hard voor gewerkt, IK GA SLAGEN God, ik wou dat ik tegen iets aan kon trappen of zo. Wat is iedereen toch vervelend en bah, waarom ben ik zo vervelend en aaaaahaaaaa waarom lukt het nou niehiet! [/frustratie]
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 19:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik kan me nergens op concentreren en daar baal ik stevig van. Zojuist een teek onder de kin poezebeest gevonden. Altijd liggen er vier tekentangen in huis, maar zodra je er één nodig hebt, zijn ze allemaal onvindbaar..

Ik wilde dat ik eens wat meer discipline had...

Straks een eind wandelen aangezien het lekker weer is. Daarna wat lezen en tijdig naar bed. Erg moe en zo.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 20:18
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Ik moest ff heel hard lachen om Mala en haar belachelijk kinderachtige actie. Serieus zeg... triest.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 21:24
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Dolce: dat is natuurlijk wel heel erg kut en vooral omdat ze je geen ander aangrijpingspunt geven. Maar je geeft zelf ook wel aan dat je je kan voorstellen dat ze zich bedreigd voelde en eerlijk gezegd kan ik me dan ook wel voorstellen dat ze je niet meer onder behandeling wil hebben. Dat is heel erg kut voor jou, maar wel reeel vanuit haar gezien hoe hard het ook is op dit moment. Maar sta je ook echt achter hetgene dat je hebt gezegd of heb je dat in een soort van opwelling gedaan? (Ik wil je echt niet aanvallen hoor, zo is het niet bedoelt, maar ik vind alleen maar de reacties van anderen vreemd die het onredelijk/stom vinden hoe ze met je om zijn gegaan)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 21:24
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Knuffel voor iedereen (})

Gisteren was er een verdacht pakketje gevonden op Amsterdam Centraal, dus gingen er geen treinen die kant op. Dus ik stond weer eens vast op een station, dat is al de derde keer in korte tijd. Ik ben maar over Leiden gegaan, ik was pas om kwart over acht thuis. Als alles gewoon goed was gegaan was ik vijf voor zeven thuis.
Sinds een kamer heb maar weer thuis woon is er elke keer wel weer wat met die trein. Fijn dat mijn zus dan komt met opmerkingen als "God straft meteen" en "leuk he om thuis te wonen".

En echt, er is 1 iemand die zo erg het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Ik ging eerst nooit zoveel met haar om, maar met de nieuwe onderwijsindeling wel, want mijn 'oude vriendinnen' zitten niet meer bij mij in de groep en nu ga ik dus met drie anderen veel om. Ze denkt altijd alles beter te weten, ze kan echt onwijs zeuren en heel kattig dingen zeggen, vooral met practica. Met een practicum wil je echt niet met haar samenwerken, ik ben niet de enige die dat vind. En het stomme is dat ze echt heel slim is. Niet dat ik daar jaloers op ben ofzo, maar dat maakt het gewoon erger. En ze denkt ook dingen beter te weten terwijl je iets zegt dat in de syllabus staat ofzo, gisteren was ze het ook niet eens over iets (met iemand anders), terwijl die ander gewoon iets uit de syllabus citeerde. En nog een stom voorbeeld: mijn zusje moest een MRI laten maken. Ik zei dat ze radio luisterde tijdens de MRI, terwijl bij ons in de syllabus staat dat MRI de radiofrequentie verstoord. Dus zij geloofde niet dat mijn zusje radio luisterde, maar gewoon een CD. Helemaal vragen welke zender het dan was, alsof mijn zusje niet weet of ze radio of cd luistert.
En dan kan ze een werkcollege niet volgen en wil ze mijn antwoorden zien. Oke, prima. Maar dan wijken onze antwoorden af en dan heb ik het fout en smijt ze mijn blok opzij. Als ik het toch fout doe, waarom wil je dan mijn antwoorden kijken?

Vandaag haalde ze dus ook het bloed onder mijn nagels vandaan, ik was echt kwaad. Ik zei, tegen iemand anders maar zij stond schuin achter me, dat gisteren dat gedoe bij Amsterdam was. Zei" "waarom ga je dan ook niet gewoon naar je kamer?" Ik zei dus van de bus, want dat is de perfecte smoes nu ik niet de waarheid wil vertellen, zij: "maar het was gewoon in de spits hoor, dan rijden de bussen wel." En over dat ik dan gisteren superlang op de trein naar Leiden had moeten wachten, want die was net weg dat zij op het station kwam. Hallo, ik had het niet tegen jou, ik had niet om jouw mening gevraagd. Ik heb me een aantal keer omgedraaid om met het andere meisje te praten, en zij kwam er steeds tussendoor met opmerkingen. Hou gewoon je mond, ik zit echt niet op jouw mening te wachten. Het is mijn leven, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Ik begrijp best dat mensen mijn keuze niet begrijpen, maar je hoeft niet elke keer iets over mijn kamer te zeggen als je de kans krijgt en je hoeft niet elke keer te laten merken hoeveel je alles beter weet dan ik.

En oke, misschien is mijn woede niet helemaal terecht omdat ik niet vertelt heb dat ik pas in september weer naar mijn kamer ga. Maar als ik dat tegen haar vertel moet ik me verantwoorden en krijg ik de hele tijd opmerkingen. Ik heb geen zin om mij tegenover anderen te verantwoorden, om dingen uit te leggen. Ik begrijp best dat anderen mij niet begrijpen. Maar ik heb geen zin om me constant te verantwoorden en te verdedigen. Het probleem is ook dat ik verbaal niet zo sterk ben. Over het algemeen niet, bij haar al helemaal niet. Ik denk dat ik als ik haar duidelijk maak dat ik het niet over mijn kamer wil hebben ze juist alleen maar meer opmerkingen maakt. Was ik verbaal maar iets sterker.

Gadver, nu voel ik me helemaal slecht. Mijn woede is nu omgeslagen naar frustratie en wanhoop.
Als ze nog een keer iets zegt over mijn kamer, maak ik maar eens duidelijk dat ik het er niet over wil hebben. Het is mijn leven, mijn beslissing en dat ik ga niet veranderen omdat haar mening afwijkt. En als ik het er niet over wil hebben doe ik het niet.
Kon ik zulke dingen in het echt ook maar zeggen.

Verder gaat het wel goed hoor, even mijn frustratie eruit gooien zodat ik goed kan slapen.
O, en mijn zusje heeft mijn loon gehaald (en de hare). 14 dagen, 96 uur gewerkt, 515 euro verdient. Zoveel had ik niet verwacht, en voor mijn gevoel heb ik helemaal niet zoveel gewerkt. Mooie meevaller
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 21:34
Verwijderd
@Heksjuh: Nu verdedig je je toch ook? Alleen dan met iets wat niet de eigenlijke reden is, wat het, lijkt mij, nog lastiger maakt. Je hoeft je inderdaad niet te verantwoorden en je bent haar ook geen uitleg verschuldigd, misschien moet je dat gewoon tegen haar zeggen ipv allerlei uitvluchten bedenken en haar proberen te overtuigen ed? Juist als je verbaal niet zo sterk bent, en zij wel, lijkt dat laatste me lastiger dan het eerste?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 21:41
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: Nu verdedig je je toch ook? Alleen dan met iets wat niet de eigenlijke reden is, wat het, lijkt mij, nog lastiger maakt. Je hoeft je inderdaad niet te verantwoorden en je bent haar ook geen uitleg verschuldigd, misschien moet je dat gewoon tegen haar zeggen ipv allerlei uitvluchten bedenken en haar proberen te overtuigen ed? Juist als je verbaal niet zo sterk bent, en zij wel, lijkt dat laatste me lastiger dan het eerste?
Bedoel je van de bus?
Ik weet het, ik ben me een beetje vast aan het praten. Maar ik ben bang dat als ik de waarheid zeg, ik meteen allemaal stomme opmerkingen krijg van haar en daar zit ik al helemaal niet op te wachten. En ik vind de waarheid vertellen moeilijker, omdat ik vind/denk dat ik dan wel uitleg moet geven. In ieder geval zal ze wel uitleg willen en ik weet dat ik dat niet hoef te geven, maar ik weet niet hoe ik er dan vanaf kom.
Ach, volgende keer als iemand (die ik redelijk goed ken) vraagt of ik naar mijn kamer ga, vertel ik gewoon de waarheid. Nouja, deels want ik ga niet vertellen waarom niet. En als ze vervelend doen zeg ik dat ik het er niet over wil hebben.
Het zou me niet zoveel moeten uitmaken wat andere mensen van me denken. Ik ben wie ik ben en ik doe wat ik wil, niet wat anderen willen dat ik doe. En nu die gedachte vasthouden
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 22:04
Verwijderd
Mijn papa is een beetje gek in zn hoofd. Hij heeft een laptop voor me gekocht!
En mijn nieuwe werk is best leuk, ondanks dat veel dingen me nog duizelen. Maar mijn collega's zijn jong en relaxt. Dat is leuk. Maar een beetje dom gepland hebben ze mijn diensten. Maar goed, daar moet ik maar doorheen. En BN'ers bij de vleet
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 22:27
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Ik moest ff heel hard lachen om Mala en haar belachelijk kinderachtige actie. Serieus zeg... triest.
heb je het op het topic in lifestyle?

Ik vond dat ene topic heel erg. Blij dat ik niet de enige ben...
Ik vond je foto's en jou uitleg wel leuk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je van de bus?
Nee, van je kamer.

Je hoeft de waarheid ook niet te zeggen, als je dat niet wilt, maar het scheelt misschien wel een hele hoop moeilijk gedoe. En niemand die jou verplicht uitleg te geven als je de waarheid verteld? Je kunt bv. zeggen wat de reden is en als ze moeilijk begint te doen zeggen dat je haar verder geen uitleg verschuldigd bent en dat je het er verder niet over wil hebben? Als ze dat dan nog niet begrijpt zou ik me omdraaien en weglopen.

Als je de waarheid niet wilt zeggen, zou je ook kunnen zeggen dat je je niet hoeft te verantwoorden en/of haar geen uitleg schuldig bent. Of gewoon vragen waar ze zich mee bemoeit of zeggen dat het haar niets aan gaat.

Citaat:
Ik ben wie ik ben en ik doe wat ik wil, niet wat anderen willen dat ik doe. En nu die gedachte vasthouden
Precies! En je zult vanzelf merken dat er ook genoeg mensen zijn die je mogen om wie je bent en wat je doet zonder dat zij willen dat je een bepaald iemand bent en bepaalde dingen doet. En niet iedereen hoeft het altijd met je eens te zijn; ben jij het wel altijd met een ander eens?

Dergelijke mensen zijn lastig, hoor, dat ben ik met je eens...je kunt alleen maar proberen om met ze om te gaan op een manier die bij jezelf het best (of het minst slecht) voelt, meer kun je niet doen. Meer hoef je ook niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 22:37
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ metallica:
Ik kan best begrijpen dat ze mij niet meer in behandeling wil hebben. Ik vind het alleen zo jammer dat niemand echt naar me heeft geluistert toen ik zei dat het te heftig was en dat ik het graag met iemand anders had willen bespreken.
Ik ben een beetje in de war gebracht toen iedereen ging zeggen dat het juist goed was om het met haar te bespreken.
Voortaan moet ik me dus niet meer laten over halen. Dit is dus echt de eerste en laatste keer geweest dat ik echt eerlijk ben over me gedachtes.

ot: Afleiding gehad vandaag. Vindt dat ik de dag nog wel oke ben doorgekomen. Voel me alleen een monster als ik denk aan de situatie met me behandelaar.
Verder ben ik morgen jarig. En daar heb ik geen zin in. Echt helemaal niet. aan het begin van de week vond ik het wel leuk. En voor t eerst ga ik me verjaardag ook vieren (zondag) maar nu zeggen mensen opeens af.. en dat voelt... niet echt leuk. Maar ik begrijp het wel. Ik zou ook liever iets anders doen dan met mij opgescheept te zitten. oh,. damn.. I feel so bad..
en ik weet, t is me eigen schuld. Ik moet nu dus niet gaan lopen zeiken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 23:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
@ metallica:
Ik kan best begrijpen dat ze mij niet meer in behandeling wil hebben. Ik vind het alleen zo jammer dat niemand echt naar me heeft geluistert toen ik zei dat het te heftig was en dat ik het graag met iemand anders had willen bespreken.
Ik ben een beetje in de war gebracht toen iedereen ging zeggen dat het juist goed was om het met haar te bespreken.
Voortaan moet ik me dus niet meer laten over halen. Dit is dus echt de eerste en laatste keer geweest dat ik echt eerlijk ben over me gedachtes.
Ah nee, dan kan ik het wel begrijpen hoor. Maar ik denk ook wel dat het allemaal wel goed gaat komen. Zoiets heeft even tijd nodig om te bezinken en dan wordt gewoon een nieuwe oplossing gezocht. Het blijft natuurlijk wel vreemd dat je meteen uit het traject gezet bent, zonder dat daar eerst echt overleg met jou over is geweest. Dat klopt gewoon niet en is niet echt proffessioneel. En nee het is niet slecht dat je gezegd hebt wat je voelt en het maakt je geen monster, maar bepaalde dingen hebben nou eenmaal consequenties en het is wel goed dat je je daarvan bewust bent
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 23:24
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ah nee, dan kan ik het wel begrijpen hoor. Maar ik denk ook wel dat het allemaal wel goed gaat komen. Zoiets heeft even tijd nodig om te bezinken en dan wordt gewoon een nieuwe oplossing gezocht. Het blijft natuurlijk wel vreemd dat je meteen uit het traject gezet bent, zonder dat daar eerst echt overleg met jou over is geweest. Dat klopt gewoon niet en is niet echt proffessioneel. En nee het is niet slecht dat je gezegd hebt wat je voelt en het maakt je geen monster, maar bepaalde dingen hebben nou eenmaal consequenties en het is wel goed dat je je daarvan bewust bent
Daar was ik me ook wel van bewust. Ik wist dat ik dit niet kon zeggen. Ik wist het. Ik wilde ook graag naar iemand anders. maar dat kon niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 00:38
Verwijderd
@dolce: Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je ondanks wat er deze week gebeurd is een fijne verjaardag hebt.
En dat ze je snel in ieder geval een manier van hulp/begeleiding geven.({)

OT: Oké, het was leuk vanavond. Niet alles ging zoals ik het graag gewild had, maar dat is ook niet realistisch en de bedoeling. Dus al met al: blij dat ik het gedaan heb!
Nu ben ik véél te wakker en ik heb morgen een veel te drukke dag en dat gaat slecht samen, want slapen lukt vast nog niet.
Vanochtend werd ik echt té depressief wakker, maar 'k heb mezelf m'n bed uit geschopt en dat werkt beter dan blijven liggen, blijkt maar weer...

En ik ben nu even heel bang dat ik onbedoeld een kwetsende opmerking gemaakt heb, die echt niet zo bedoeld was. En dat dat later weer tegen me gebruikt gaat worden.
Maar niet te veel over piekeren nu...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 01:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Kutouders, echt. Ze belden me, maar ik had actieve leden uitje en kon echt even niet opnemen. Een tijdje later belden ze me weer terug, eigenlijk nog steeds niet gelegen,maar goed, ik nam op. Ik heb gewoon een kwartier met ze gepraat ofzo over de vakantie, dat ging wel goed. Maar daarna begon het over het familie-uitje dit weekend, waar ik wel heen ga en zij niet. Iets over dat ik met m'n nichtje en tante met de trein ga en dat opa ons van het station haalt en dat m'n ouders - die vandaag bij opa en oma waren - daar niets over hebben gehoord. Goed, dat zal wel. Daarna zei ik dat ik weer op moest hangen, want ik ging ergens wat drinken met het vriendinnetje waarvan haar vader dus dood is. Ik kon haar echt niet langer laten wachten. Een half uur later kreeg ik een smsje dat het telefoongesprek echt niet in orde was en dat ik morgenochtend ze terug moet bellen. Met als afzender: "je vader". Sorry hoor, dat vind ik echt debiel. Ze moeten maar begrijpen dat ik ook een sociaal leven hebt en niet altijd een half uur met ze kan bellen. Oke, ik deed misschien wat kortaf, maar ik zat al te discussiëren terwijl er allemaal mensen om me heen zaten. Grrr, ben benieuwd wat ze morgenochtend zeggen dat.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 09:20
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik word een beetje gek van mezelf, ik heb me alwéér verslapen. Nouja, nu toch maar wel nog even naar school, anders worden m'n ouders kwaad.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2008, 10:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@dolce: Gefeliciteerd, hoop dat je ondanks alles wel een fijne dag hebt.

OT: Ik ben gewoon opgelucht dat mijn begeleidster nog niet heeft gemaild. Wat een doos ben ik ook, het is toch alleen maar uitstel, of ik nu vandaag of morgen hoor dat deze versie ook niet goed is, maakt niet zoveel uit, behalve dat ik dan meteen door had kunnen werken dus het zou eigenlijk juist positief zijn als ze al wel had gemaild, maar mijn gevoelens zeggen andere dingen. Ik wil gewoon dat het klaar is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 10:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, hoor. Nu ben ik ook nog ziekig aan het worden. Slechtste timing ever. Maar goed, over 3 weken is alles voorbij en heb ik vakantie en dan gaat het vast allemaal stukken beter...
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Mijn papa is een beetje gek in zn hoofd. Hij heeft een laptop voor me gekocht!
En mijn nieuwe werk is best leuk, ondanks dat veel dingen me nog duizelen. Maar mijn collega's zijn jong en relaxt. Dat is leuk. Maar een beetje dom gepland hebben ze mijn diensten. Maar goed, daar moet ik maar doorheen. En BN'ers bij de vleet
Gekkie.
Ik heb gedroomd dat jouw zus ging trouwen vannacht .

Verder zit ik van onder tot boven vol snot. Bah. En nu hebi k ook nog heel hard mijn hoofd gestoten.
GIsteren heb ik wel de hele dag met het broertje van mijn vriend bij mijn schoonzusje meubels in elkaar gezet. Dat is nu echt egagaaf geworden.

Leg een steen onder je kussen,
brand voor mijn part een kaars.
Slacht een lam,
maar red mij niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:31
Verwijderd
De zoveelste bekende in korte tijd, die is overleden
Damn. Allemaal nog zo jong.
Het ging al echt rot deze dagen, en nu.
Zit ik er even doorheen..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:34
Verwijderd
Ik sluit me even bij jouw stuk songtekst aan Mushu.

En verder voel ik me niet zo lekker, maar dat is misschien wel even goed. Een 'excuus' om me terug te trekken, zonder dat ik daar destructieve dingen voor nodig heb. Dus ik heb een studieboek, leesboek, mp3speler, opschrijfboekje etc meegenomen naar vriendje's huis en nu ga ik vandaag een beetje lezen, studeren misschien, stukje wandelen, telefoongesprek met de dokter hebben, ikhounietvanbellen.metdokters. en vriendje komt pas vannacht thuis dus ik moet het zelf doen vandaag. Misschien verpest ik het wel weer, wie weet. Maar misschien moet ik daar maar even niet zoveel druk op leggen nu. Even rust, pas op de plaats. Blijf zitten waar je zit en verroer je niet.

En ik vind het lastig dat mama zo bezorgd is. Ik snap het, en het is logisch. Maar alsjeblieft, trek even niet aan me. Het stimuleert ergens ook wel: nu kan ik nog doen en laten wat ik wil, want als ik zo doorga word er een keer ingegrepen. Dus dan kan ik het maar beter 'goed' doen. Oh, all these thoughts.

I won't give in
I put fresh heart
into myself
But I flee my thoughts
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 13:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Kutouders, echt. Ze belden me, maar ik had actieve leden uitje en kon echt even niet opnemen. Een tijdje later belden ze me weer terug, eigenlijk nog steeds niet gelegen,maar goed, ik nam op. Ik heb gewoon een kwartier met ze gepraat ofzo over de vakantie, dat ging wel goed. Maar daarna begon het over het familie-uitje dit weekend, waar ik wel heen ga en zij niet. Iets over dat ik met m'n nichtje en tante met de trein ga en dat opa ons van het station haalt en dat m'n ouders - die vandaag bij opa en oma waren - daar niets over hebben gehoord. Goed, dat zal wel. Daarna zei ik dat ik weer op moest hangen, want ik ging ergens wat drinken met het vriendinnetje waarvan haar vader dus dood is. Ik kon haar echt niet langer laten wachten. Een half uur later kreeg ik een smsje dat het telefoongesprek echt niet in orde was en dat ik morgenochtend ze terug moet bellen. Met als afzender: "je vader". Sorry hoor, dat vind ik echt debiel. Ze moeten maar begrijpen dat ik ook een sociaal leven hebt en niet altijd een half uur met ze kan bellen. Oke, ik deed misschien wat kortaf, maar ik zat al te discussiëren terwijl er allemaal mensen om me heen zaten. Grrr, ben benieuwd wat ze morgenochtend zeggen dat.
. Ik zou écht niet terugbellen, helemaal als ze zo'n achterlijk smsje sturen.
Dat volwassenen willen dat je je volwassen/verantwoordelijk/wijs/netalshun gedraagd, maar je vervolgens niet zo behandelen. Blegh. Je woont nu op je zelf, heb je eigen leven, en niet altijd tijd om te bellen.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 13:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Feli, dolce!

En: KUTTENTAMEN!!!

Nee, dat lucht niet op. Over minder dan twee uur beginnen we, tegen halfzes is het hoe dan ook over. Dat zal wel opluchten. Die voorbeeldvraag is onvoorstelbaar ingewikkeld, dat kan gewoon niemand voor volledige punten beantwoorden. Ik wil gewoon dat het over is. Nog even.
En dan nog cognitieve/motorische ontwikkeling (eitje) en statistiek (even doorbijten, maar te doen en erg bevredigend als het lukt). Dat tentamen is het grootste obstakel.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 14:02
Verwijderd
Dolce, gefeliciteerd en een grote knuffel. Heftig wat je mee moet maken, hopelijk wordt het een beetje opgelost. Zorg je goed voor jezelf?

Ot: Uhm, ik ben dus moe en ik moet nu iets voor therapie gaan doen en eigenlijk ook voor school maar ik wil wel graag even slapen. Ooooh en 16 juni heb ik de eerste intake voor het persoonlijkheidsprogramma. En dan 26 juni het nog een intake en een onderzoek. Ik hoop zo dat het wat wordt en dat m'n gewicht geen probleem is (het valt mee) en dat ik nog kan studeren enzo...
Oh en ik kom op digi tv en internet zéér waarschijnlijk in een programma over opvoeden. Aaaaah, spannend............
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 14:03
Judy2
Judy2 is offline
YES!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 14:16
Verwijderd
Alles lijkt zo nutteloos.
Dinsdag was ik jarig. Uiteraard kwam er familie op bezoek, niet omdat dat nou zo leuk is, maar gewoon, dat hoort zo, dus ga je maar weer. Dan praten we gezellig over alles wat er niet toe doet en vragen we elkaar hoe het gaat, en natuurlijk, het gaat goed. Wat is verplichte gezelligheid toch leuk. Niemand heeft elkaar werkelijk iets te melden, maar wat doet het er ook toe: gewoon doorpraten, dan heeft niemand er last van. Ik vind het zo vreemd dat ik totaal geen band heb met mijn familie - de mensen die toch het dichtste bij me zouden moeten staan. En dan met name mijn vader kan ik niet begrijpen, om zijn onverschilligheid kan ik me elke dag nog boos maken. Soms heb ik zin om net zo onverschillig terug te doen, om hem ook maar dood te zwijgen, maar dat heeft toch geen nut. Iemand die niet om je geeft kun je ook niet kwetsen. (Gemeen ook van me om zoiets te willen.)
Niets is zo deprimerend als verjaardagen en andere verplichte gezelligheid. Het maakt me altijd weer extra bewust van de oppervlakkigheid van alles, en dan vraag ik me af waarom ik ook zou proberen om me zo ‘sociaal’ op te stellen. Nee, het gaat niet goed met me, ik heb niks interessants te melden en negen van de tien keer wil ik ook niet weten hoe het met je gaat, want daar heb ik toch niks aan. Bah, ik voel me een egoïst.
Eigenlijk ben ik dit alleen aan het schrijven omdat verder niks wil lukken. Ik heb wat opdrachten waar ik aan kan werken, maar het ontbreekt me aan inspiratie – waardoor ook motivatie ver te zoeken is. Ik ben moe en gefrustreerd, en ik wil gewoon te graag iets verzinnen. Goeie ideeën komen echter alleen als je er niet naar op zoek bent. Daarstraks ben ik toch maar aan een schilderij begonnen, maar natuurlijk lukte het niet en ik raakte weer zo gefrustreerd dat ik weer heb zitten huilen, zoals zo vaak de laatste dagen, weken. Toen ben ik maar een stuk door de regen gaan fietsen en ben ik toch weer gaan nadenken over een onderwerp voor een opdracht. Mijn therapeut, die ik al een paar maanden niet meer heb gezien, wilde graag dat ik voor hem een schilderij zou maken. Het moest iets worden met pijn en het tegenovergestelde van pijn, genezing denk ik. Of genot. Dus daar moet ik iets voor verzinnen. Al fietsende zat ik aan A. te denken, en aan wat dat met me deed. De positieve herinneringen aan hem doen me veel goed, maken dat ik verder wil gaan. Maar tegelijkertijd werkt dat blijven hangen in het verleden deprimerend, als ik kijk naar wat ik nu mis. Herinneringen kunnen je helen en je kapot maken, dus ik denk dat dat een goed onderwerp zou zijn voor mijn schilderij. Misschien, ik moet er nog over nadenken.
Morgen ga ik naar A. toe. Hij is weer veel te belangrijk voor me geworden, maar ik ben gek op hem en hij duidelijk ook op mij. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit echt het gevoel gehad dat ik van iemand hield, en hoewel ik het met de meeste mensen wel kan vinden, interesseren ze me uiteindelijk niks. Uit het oog, uit het hart. Maar bij A. hoop ik oprecht dat het goed met hem gaat en ja, ik hou ook van hem. Dat ben ik niet van mezelf gewend. Het is ook allemaal zo zwart-wit: A. is geweldig en de rest kan dood vallen. Waarom lukt het me nooit om *normaal* over iemand te denken, om iemand *gewoon* aardig te vinden zonder dat die persoon meteen de hele wereld voor me is?
In ieder geval heb ik het nu gedeeltelijk op kunnen schrijven en ik voel me nu ook wat beter. En ik ga me niet snijden. Ik herhaal: ik snijd me niet. Er is geen aanleiding om mezelf iets aan te doen, ik ben klaar met therapie en daar is een reden voor: ik kan goed voor mezelf zorgen, ik heb me leren beheersen. Kom op nou!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 14:49
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff. Huilen lucht soms echt wel op. Stomme klote mensen. Krijg ik van mijn vader een nummer, wat ik kan bellen als ik informatie over mijn moeder wil. Vind ik eindelijk de moed om te bellen, krijg ik te horen dat ze mij niets mogen vertellen Rot toch een eind op.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2008, 16:02
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Blablabla als ik over serieuze dingen nu maar net zo makkelijk praatte als al andere onderwerpen.
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 16:30
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Gefeliciteerd Dolce

Ik ben moe, maar het gaat goed (echt waar, echt waar, echt waar...)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 18:05
Verwijderd
live vanaf de nieuwe laptop. helemaal leuk.

verder: dood. of eigenlijk gewoon moe. en in de war. héél erg in de war.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
live vanaf de nieuwe laptop. helemaal leuk.

verder: dood. of eigenlijk gewoon moe. en in de war. héél erg in de war.
Wat leuk dat je zomaar een nieuwe laptop hebt gekregen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 19:04
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ben de draad aan het verliezen. De mooie gekleurde satijnen draad waar ik op mocht lopen. Ik begin weer door te slaan met diëten... Na elke maaltijd braak neigingen en wil mezelf zelfs aanmelden een site om trucjes te krijgen hoe ik snel kan afvallen... Het is niet goed, maar het voelt zo veilig Heb dr gister avond met Kim over gesproken. Zij zei: "Wat als je niet gaat braken?"
Ik: "Dan moet ik snijden."
"En wat als je dan ook niet gaat snijden?"
"Dan moet ik flippen..."
Uiteindelijk zat ik gister onder dwang in de separeer. Moest huilen, heel hard en werd getroosd door Juno en Kim. Ik vroeg: "Waarom zijn jullie zo lief? Dat verdien ik niet!"
"Tuurlijk verdien je dat wel!"
"Waarom was er dan niemand zo lief toen ik het in het verleden zo moeilijk had?"
"Dat weten we niet... Toen kende je ons nog niet, haha!"
Ze zijn zo lief voor me

Net gegeten...ik ken alvast 1 trucje. Het is zó moeilijk... Ik wil meer trucjes Ik wil snel afvallen. Ik wil niet meer zo'n vet varken zijn. Dan maar voor eeuwig lijnen...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 19:06
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
O,ja, en een meisje van mijn vorige afdeling heeft zelfmoord gepleegd. Ik had niet veel contact met haar. ik zie haar nog beleefd glimlachen als we haar wat vroegen. Zo in haar eigen wereld
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 19:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Dolce: gefeliciteerd!!
@ de rest: dikke knuffel

OT: KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Haha, het viel echt heel erg tegen, maar dat maakt even niet uit. Frans was moeeeeilijk, kunstgeschiedenis een hoop gebrabbel. Maar om 16.00 was ik klaar en om 16.15 zat ik in de kroeg. En na drie wijntjes stond ik helemaal op m'n kop en moest ik (met vriendinnetje achterop) nog 9 km naar huis fietsen. Vanavond uit, heb er echt onwijze zin in!! Even maakt het allemaal niet meer uit, even doet het er niet meer toe. Vanavond is het feest, is het voorbij, ik hoef voorlopig even niets meer te weten, en dat voelt zoo lekker! Ik heb er zin in, ik heb schijt aan de hele wereld en wil alleen nog maar feesten en een geweldige tijd hebben!!

(Toch voel ik dat ik zometeen ga nakijken op internet )
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 19:57
Verwijderd
Grotendeels klaar met inpakken Pinkpop here I come! <333 Vet leuk. En mn vriendje is een chick, en mn zusje is alweer thuis uit het ziekenhuis, niet slecht allemaal.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Wat leuk dat je zomaar een nieuwe laptop hebt gekregen

blijkt toch niet helemaal zomaar te zijn Maar ik ben er wel helemaal mee in mijn nopjes!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 20:40
Verwijderd
wat lief ze stuurde me een gedicht van toon tellegen omdat ze zich zorgen over me maakte. En ik vind het een mooi gedicht En het doet me goed dat iemand ook nog even aan mij denkt. en het verdriet is groot. Maar misschien word het ooit klein

Soms, een enkele keer,
met heel veel moeite en voornamelijk toevallig,
lukt het iemand
om met beide armen zijn verdriet te omvatten.
Hij tilt het op.
Laat de deur niet op slot zijn, nu...
Hij duwt hem open met zijn knie
en loopt met grote breedsporige passen naar buiten.
Kijk uit! roept hij
want het verdriet is zo groot dat hij er niet overheen kan kijken,
en doorzichtig is het nooit.
Ver weg, in een sloot of op een drassige plek
onder populieren
of achter een scheve schutting tussen oude autobanden,
speelgoed, resten van vuur,
gooit hij het neer
en fluitend loopt hij terug naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 22:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hanna, dat klinkt allemaal niet zo best. *knuf*

En wow, een dasca-vriendinnetje is aangekomen in India, meteen overal koeien, bedelende kinderen en alles klinkt gewoon zo vreemd! Heel indrukwekkend en eng, en ik zou echt niet alleen durven!
Tentamen is over, dat is fijn. Morgen nog even aan statistiek, maar ik denk dat ik eerst wat uit ga slapen. Mooi zo.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 22:50
Redhair
Redhair is offline
Ik doe sinds ik K. eindelijk meer verteld heb zo afstandelijk. Ik zeg dat het door mijn blaasontsteking komt, daardoor ben ik ook wel een beetje chagerijnig, maar ik houd wel overdreven veel afstand, ik heb een muur om mezelf heen getrokken. Maar vandaag belde ik hem dat ik morgen met hem mee ga. Hij gaat bijna elk weekend naar vrienden die wat loodsen hebben gekraakt, om daar een beetje plaatjes te draaien en met zijn bus bezig te gaan. En morgen ga ik dus mee en we blijven daar slapen. Voor het eerst bij elkaar slapen. Werd hoog tijd, ik kan nu niet meer terug. Ik stel dat slapen steeds uit, snap niet waarom. Hij weet nu toch dat hij dan niets moet verwachten? Ik vind het zo eng, terwijl ik eerder ook bij J. sliep, en zelfs met een vriendje daarvoor heb ik wel eens geslapen.

Gister de hele dag met mijn lieve vriend O. en een huisgenootje van mij opgetrokken. Dat meisje en ik gaan eigenlijk nauwelijks met elkaar om, maar gister was echt gezellig. De hele middag terrasjes lopen pakken en rose zitten drinken. Ook gepraat over K., zijn gesloten houding, hoe ik daar mee om moet gaan. O. vertelde dat hij vroeger ook altijd zo gesloten was. Niet proberen te forceren, ik moet ermee om leren gaan of het uitmaken. Begrip en geduld hebben. Hoe moeilijk zijn geslotenheid ook is, ik moet ermee om leren gaan. Hij moet begrip en geduld hebben voor mijn moeite met intimiteit, ik voor zijn gesloten houding. O. kent K. al wel lang en vertelde dat het echt lang duurt voor hij los komt, voor hij zichzelf bloot geeft. Ik hoop dat ik dat nog mag meemaken, dat onze relatie niet daarvoor al is stukgelopen. Ik wil hem echt kennen.

Pff, morgen, ik ben benieuwd, ik ben heel benieuwd. Vind het eng, maar wil ook gewoon bij hem slapen. Ik moet er gewoon doorheen. Het zal fijn zijn als het gebeurd is. Dan kan hij voortaan ook gewoon vaak hier slapen. Niet piekeren snachts, niet denken aan vroeger. Hij is mijn vriend, hij weet dat hij geen seks hoeft te verwachten, gewoon lekker tegen elkaar slapen, dat is al een begin.
Waarom is het zo godvergeten moeilijk, moeilijker dan met andere jongens?

En volgend weekend wordt echt top. Met hem en D. eerst vrijdag ergens feesten en dan daar slapen, zaterdag doorrijden naar een volgend feestje, daarna in de bus slapen, zondag bijslapen en chillen, maandag met D. voetbal kijken in de kroeg, dat gaat echt een vet weekend worden. En morgen wordt ook leuk. Lekker daar hangen en muziek luisteren en wat lezen en chillen en nieuwe mensen ontmoeten, slapen met mijn vriendje en gelukkig zijn.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 22:56
Verwijderd
Ik ben zo ontzettend moe. Wat is dit nou toch ? Lag die stemming dus niet aan de examens? Is het daarom nu ineens weer zo erg? Wat een fucking enge gedachte, dat maakt het allemaal nog veel erger.
En oh ik wist wel dat hij wist dat ik zo onzeker was en het is lief om te horen. Dat was echt wat ik nodig had, eigenlijk. Maar niet dat het iets afdoet aan hoe alles, ook hij, van me wegmoet nu, omdat dat nu eenmaal zo gaat.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 23:49
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Exams over...ben blij maar het moet nog een beetje tot me door dringen! Zal morgen wel lukken als ik níet hoef te leren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.