Oud 23-07-2008, 13:31
Verwijderd
Ik mis haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2008, 14:49
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
w00t, ik heb het in m'n kop gehaald om filosofie erbij te gaan studeren, naast geneeskunde. Nee, helemáál niet slim, de vraag is ook of ik het wel ga doen, maar het lijkt me zo leuk
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 15:33
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho; rust maar lekker uit op je vakantie, volgens mij verdien je dat ontzettend!!
Ik zou willen dat het hielp, ik slaap zoveel maar blijf moe. Ze zeggen steeds dat het psychisch is dus kan ik er nu weinig aan doen... Beetje hetzelfde als jou dus. Vervelend he!!

Bwaah, het is warm hier... En het is al bijna vrijdag!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 15:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: ja, het moet ook niet té uitgebreid worden natuurlijk. Maar ik ben nog niet in de typefase, ik moet eerst nog mega veel uitzoeken. Goede inscripties zoeken en dat is enorm lastig, de rest zal uiteindelijk wel lukken. Ik ga morgen de hele dag corpora met inscripties doorbladeren. Maar dankjewel voor je reactie, ik zou gewoon graag kunnen zeggen 'dát wordt mijn afstudeerdatum', ook omdat iedereen steeds vraagt wanneer ik klaar ben en nu ivm. die vakantie boeken. Maar ik weet het niet, ik weet ook niet of ik nu een realistische planning heb.

@ Lienepien: goed dat je gemaild hebt, dan heb je het er tenminste 'uitgegooid', dat lucht meestal wel op. En op je vraag: ik doe nog niet eens zo mega lang over m'n scriptie (ben in april begonnen), maar wel over m'n master. Vorig jaar zomer riep ik dat ik in januari klaar zou zijn, toen riep ik juli, toen augustus en nu ben ik nog steeds niet klaar en riep ik eerst oktober en nu november. En dan ben ik dus nog bang dat ik dat niet ga redden. M'n ouders weten hoe het zit en vinden het prima zolang ik m'n best maar blijf doen. Maar m'n zwager zit er steeds mee te spotten, 'ben je nou al klaar?' en dan met zo'n irritant lachje erbij en 'je zei toch dat je dan en dan klaar zou zijn.' Ook vriendin van broer vraagt er elke keer naar en laatst maakte ze ook een rotopmerking over deadlines die nergens op sloeg. En m'n broertje en zusje snappen ook niet waarom het zo lang moet duren. En ik probeer me er weinig van aan te trekken, maar het is enorm vervelend het steeds te moeten aanhoren. Mijn studie is nou eenmaal heel anders dan biologie of MER of SPH of bedrijfseconomie.

OT: ik ga maar eens naar huis. Heb er echt geen zin meer in en misschien kan ik dan het eind van de Alpe d'Huez-etappe nog zien.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 16:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Ik dacht dat zelf eerst ook ja, gewoon de spanning van het afgelopen jaar. Maar inmiddels heb ik al bijna twee maanden zomervakantie en nog steeds ben ik niet uitgerust. Ik kijk het nog eventjes aan en anders ga ik gewoon een bloedonderzoek laten doen.

OT: Vanmiddag even wezen shoppen met mams, was wel gezellig niet echt iets gekocht ofzo. Ik heb nu wel de sultana handpop Verder niet meer naar oma gegaan vandaag, ze is uit het ziekenhuis ontslagen dus we gaan waarschijnlijk 't weekend naar haar toe. Ik ga zo maar even op bed liggen denk ik..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: goed dat je gemaild hebt, dan heb je het er tenminste 'uitgegooid', dat lucht meestal wel op. En op je vraag: ik doe nog niet eens zo mega lang over m'n scriptie (ben in april begonnen), maar wel over m'n master. Vorig jaar zomer riep ik dat ik in januari klaar zou zijn, toen riep ik juli, toen augustus en nu ben ik nog steeds niet klaar en riep ik eerst oktober en nu november. En dan ben ik dus nog bang dat ik dat niet ga redden. M'n ouders weten hoe het zit en vinden het prima zolang ik m'n best maar blijf doen. Maar m'n zwager zit er steeds mee te spotten, 'ben je nou al klaar?' en dan met zo'n irritant lachje erbij en 'je zei toch dat je dan en dan klaar zou zijn.' Ook vriendin van broer vraagt er elke keer naar en laatst maakte ze ook een rotopmerking over deadlines die nergens op sloeg. En m'n broertje en zusje snappen ook niet waarom het zo lang moet duren. En ik probeer me er weinig van aan te trekken, maar het is enorm vervelend het steeds te moeten aanhoren. Mijn studie is nou eenmaal heel anders dan biologie of MER of SPH of bedrijfseconomie.
'k Twijfel nu of ik het wel had moeten doen. Maargoed, ik heb gemaild, ze heeft (nog) niet teruggemaild, waar ik wel op hoop, maar als 't niet gebeurt weet ze er in ieder geval van als ik haar weer spreek.
Sommige mensen begrijpen inderdaad niet waarom dingen soms wat langer duren. Misschien pas als ze het zelf een keer ervaren (wat ik niet vervelend bedoel naar die mensen toe, maar volgens mij werkt het soms alleen op die manier...).
Ben je de hele zomer in de UB?

OT: Ok, ik kon mezelf er nauwelijks toe zetten, maar ik heb schoongemaakt en troep weggegooid. Nu moet ik de rest nog een plekje geven. En ik kwam schoenen tegen die ik echt al tijden niet aangehad heb en waarvan ik me ook herinner dat ze lek zijn; misschien toch ook nog een keer m'n kledingkast door gaan...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 20:33
Verwijderd
Ik ga het de komende tijd allemaal wel weer eens bijlezen dit topic maar wilde toch eventjes laten weten dat ik weer terug ben
De vakantie is echt heerlijk geweest, ruim 2 weken griekenland zonder stress aan mn hoofd, was ik ontzettend naar toe. En wat was het leuk zeg <3. Santorini was zo mooi met die vulkaan, Naxos had prachtig strand en Samos zo mooi groen. De akropolis was heel heet maar toch wel vet om over de stad uit te kijken.
Dan hadden we nog onze australische vrienden die we gemaakt hadden, waarvan ik ook nog eens een leuke vakantievlam heb opgedoken (A) een te lekkere australier *zwijmel*.
Ja ik heb het echt heerlijk gehad, prachtige vakantie om op terug te kijken .
Nu is het weer tijd voor het normale leven! Hard aan de slag bij de oudjes in het verpleegtehuis, stiekem wel veel zin om ze weer te zien, zo lang geleden alweer.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Aaah gesolliciteerd. Nou maar hopen dat ik langs mag komen. :/
succes meis!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 22:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
'hoe is het met je anorexia' aardig dat ze het vraag maar wat een klote woord.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 22:43
Verwijderd
Ik moet die knop, wat dieten betreft, weer even omzetten. En die zet ik elke avond om, als het overdag al is misgegaan. Dus ik doe ergens iets niet goed. Al mijn hoofdmaaltijden zijn precies zoals het moet, ook de tussendoortjes kloppen, nadeel is alleen dat ik snoep op mijn werk. En dat zijn geen kleine snoepjes, maar gewoon de dingen uit de vitrine. Erg balen.

Ik moest vandaag bij de douane twee keer mijn tas open doen omdat ze mijn mondharmonica op de rontgenapparatuur als magazijn van een pistool aanzagen
Verder ben ik wat allenig, had ik wel een leuke werkdag, en heb ik vandaag geaccepteerd dat mijn collega's me een leuke meid vinden. En dat vind ik wel een fijne gedachte, al zal ik het nooit zo hardop uitspreken. Ik moet me niet zo erg gaan hechten. Dat kan ik niet zo goed (nog). Ik wil oefenen op mijn harmonica maar dat kan niet he, om dit uur?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 06:59
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
w00t, ik heb het in m'n kop gehaald om filosofie erbij te gaan studeren, naast geneeskunde. Nee, helemáál niet slim, de vraag is ook of ik het wel ga doen, maar het lijkt me zo leuk
Ah super gaaf! Je kan het toch altijd proberen niet? Ik ga ook psychologie en sociologie doen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 08:33
Verwijderd
Nog geen mail terug.Stiekem wil ik het toch wel héél graag...
Wilde ik vanochtend lekker uitslapen, besluit m'n buurvrouw om luidruchtig schoon te gaan maken. Naja, dan niet hoor...
Zo maar eens even onder de douche en ontbijten en dan kijk ik wel weer verder.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 10:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: ik zou bijna willen dat het die mensen die vinden dat ik er zo lang over doe, eens wat minder voor de wind zou gaan. Vanuit hun situatie is het inderdaad erg makkelijk praten. Tuurlijk zijn er redenen waarom het soms niet zo snel gaat, maar die ga ik hen niet aan hun neus hangen. Uiteindelijk haal ik het wel.

Ik denk niet dat ik de hele vakantie hier ben, het is eigenlijk meer om de ov-lose periode te overbruggen en ik kan nu bij m'n zusje logeren. Volgende week ben ik er denk ik niet omdat m'n zusje er dan weer is en zij houdt er een vakantieritme op na en ik niet en dat is met slapen niet zo handig aangezien ik in de woonkamer moet slapen. Over 2 weken gaat zij 10 dagen op vakantie, dus denk dat ik er dan wel ben. En daarna is de ov weer geldig, dus dan bekijk ik het nog wel.

OT: ik heb me echt enorm verslapen, werd pas om half 11 wakker en ik had dan al in de ub moeten zitten. En ik moet eigenlijk nog afwassen, want vanavond komt een vriendin eten en dan is het al krap omdat we een uur later naar de bios gaan. *gaat nu even snel de belangrijkste dingen in het rek zetten*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 10:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder belt me op als ik lekker uit eten ben met papa omdat het de laatste avond is dat ik hem zie voor een lange tijd. Ik ga namelijk de avond erna naar engeland. Mijn moeder is verschrikt over de telefoon: waarom zit ik niet in de bus? Ze wist heel zeker, dat ik had gezegd dat ik 23 juli zou vertrekken. Ik kreeg geen hap meer door mijn keel, omg ik heb de bus gemist enzo.
Dus ik vandaag alles checken.
Ik vertrek gewoon om 24 juli en ik heb alle mailtjes aan haar nagekeken, ik heb dus nooit anders gezegd. Ze bezorgt me even lekker een slapeloze nacht voor niks. ARGH
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 12:09
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Oh, ik heb vandaag echt zo weinig geduld met de bewoners, mijn lontje is te kort, het is allemaal teveel. Ik moet echt weer een nacht goed slapen. Maar wanneer dat gaat zijn...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 12:55
Redhair
Redhair is offline
Werk is wel oke, vooral saai. Maar wat kan er ook leuk aan schoonmaken zijn? Het voelt wel lekker. Elke ochtend rond half acht opstaan, om twaalf uur thuis komen, gewerkt hebben, iets gedaan hebben, geld verdient en nog een hele dag voor me. Ben ondertussen al op zoek gegaan naar andere baantjes. Werken wil ik nu sowieso, het doet me goed. Eindelijk ben ik er mee begonnen en het geeft voldoening.
Wel ironisch, de afdeling waar ik werk is dubbeldiagnostiek, daar zitten mensen met een psychische stoornis in combinatie met een drugsverslaving.

Ik ben lekker bezig. 's Ochtends werken, in de middag meestal bij mijn moeder spullen inpakken. Ze wilt volgende week donderdag al een deel gaan verhuizen maar er is nog bijna niets ingepakt. Mijn broer en moeder werken allebei zo'n beetje fulltime, ik stop hun spullen in dozen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 14:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Lienepien: ik zou bijna willen dat het die mensen die vinden dat ik er zo lang over doe, eens wat minder voor de wind zou gaan. Vanuit hun situatie is het inderdaad erg makkelijk praten. (...) Uiteindelijk haal ik het wel.
Maar bij niemand gaat echt alles makkelijk. Altijd is er wel iets waar iemand (veel) moeite voor moet doen. En zelfs mensen die heel veel geluk hebben, krijgen ooit een moment dat ze verzuchten dat het hen zo tegenzit. En wat betreft je laatste opmerking: zeker weten! Het resultaat is uiteindelijk datgene wat telt, en dat komt echt wel goed bij jou.

OT: Ik ga zo lekker met een boek op het balkon in de zon zitten. Ik mocht bij de laatste client eerder weg, dus was lekker een half uurtje eerder thuis. En de client van morgenvroeg valt uit, dus heb ik een rustig ochtendje morgen. Ik ben benieuwd of ze nog bellen met een nieuwe client. Ach, ik zie het wel, ik ben dan toch al lang wakker.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 14:23
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Redhair: Echt goed zeg! Lukt het je nu wel met opstaan enzo?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: ik zou bijna willen dat het die mensen die vinden dat ik er zo lang over doe, eens wat minder voor de wind zou gaan. Vanuit hun situatie is het inderdaad erg makkelijk praten. Tuurlijk zijn er redenen waarom het soms niet zo snel gaat, maar die ga ik hen niet aan hun neus hangen. Uiteindelijk haal ik het wel.

Ik denk niet dat ik de hele vakantie hier ben, het is eigenlijk meer om de ov-lose periode te overbruggen en ik kan nu bij m'n zusje logeren. Volgende week ben ik er denk ik niet omdat m'n zusje er dan weer is en zij houdt er een vakantieritme op na en ik niet en dat is met slapen niet zo handig aangezien ik in de woonkamer moet slapen. Over 2 weken gaat zij 10 dagen op vakantie, dus denk dat ik er dan wel ben. En daarna is de ov weer geldig, dus dan bekijk ik het nog wel.
Zoiets bedoelde ik inderdaad .
Als ik deze vakantie weer eens in de buurt van de UB ben geef ik wel een gil.

OT: Mail terug gehad. Wel fijn, om het even terug te kunnen lezen.
Even de stad in geweest, een maaltijdsalade gekocht voor vanavond. En nu ga ik echt even orde in de chaos scheppen hier.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 15:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: nee dat weet ik en dat wilde ik ook niet zeggen. Maar soms lijkt het wel zo alsof hun alles komt aanwaaien. Maar vooral m'n twee broertjes en vriendin van m'n broertje hebben een enorme eigendunk van zichzelf (ze doen ook alledrie University College) Ik ben gewoon heel anders dan hen.

@ Lienepien: dat is goed! Kunnen we meeten.

OT: ik heb wel wat inscripties gevonden, weet nog niet of ik er echt wat mee kan, maar dat zie ik wel. Morgen me niet verslapen en op tijd in de bieb zijn, aangezien ik morgenmiddag ook weer naar m'n ouders ga en ik moet nog veel doen hier...
Zo lekker naar huis en vanavond naar de film!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon heel anders dan hen.
En gelukkig maar... Mensen met een enorm ego zijn meestal niet de meest prettige mensen om mee om te gaan, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:11
Verwijderd
Ik voel me zo alleen. Het wisselt heel erg, dan gaat het weer heel erg goed en dan voel ik me weer zo ontzettend eenzaam en depressief, en het vervelendste vind ik eigenlijk dat het niet erg genoeg is om hulp te zoeken. Want eigenlijk wil ik wel heel graag met iemand praten, maar zo lang ik het niet te bont maak is daar voor mijn gevoel toch geen goede reden voor. En daarvan krijg ik nou juist zo'n zin om wel te ver te gaan, als excuus, om iemand op te zoeken. Want anders durf ik toch niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:29
Verwijderd
Hoe is het eigenlijk met littlelady?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het eigenlijk met littlelady?
Volgens mij heeft die een paar dagen geleden een best positief bericht geplaatst.
Citaat:
@ Lienepien: dat is goed! Kunnen we meeten.
Leuk!



Ik dacht er laatst trouwens ook aan dat er een tijdje iemand onder de nick "minitokje" gepost heeft; weet iemand hoe het met haar gaat?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben alleen thuis hoelang kan ik mijn gedachte's nog bij gedachte's houden vanmorgen tot en met vanmiddag een grote angstaanval gehad waar ik met moeite uit kon komen maar het is me gelukt zonder dat ik iets gedaan heb bij me eigen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 24-07-2008 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:43
Verwijderd
Oke, oke, het wordt helemaal leuk volgend jaar. Super super. Morgen inschrijving op de post, dan nog even vakantie houden en werken tot de introductie. Hmm
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 17:08
Verwijderd
@darkfairy: volhouden Laat de gedachten gewoon gedachten blijven en ga andere dingen doen. Zoek wat afleiding, kijk tv ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 17:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@regendruppel ja dat probeer ik ook en thx .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 18:17
Verwijderd
@Darkfairy: hou vol hč, meis!
*knuf*

OT: Ik heb een serieus boekenkast-tekort .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 18:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@~lienepien~ tot nu toe lukt het nog.
jij ook een *knuffel*.
en hoe is het met jou?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 18:55
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Nijn: Nog bedankt voor je lieve woorden!

Nu zit ik er dus echt even volledig doorheen. Ik heb op mijn werk eindelijk de eden van het niet willen zwemmen verteld. Gister eerst aan 2 collega's, toen voelde ik me al gesloopt. Ik kon mezelf toen nog overeind houden omdat ze er goed op reageerden. Vandaag moest ik het mijn andere collega vertellen en die reageerde echt zo koud en zo kil en zo zonder begrip. Juist de collega waarvan ik steeds dacht dat zij het nou juist wel zou begrijpen. Het was nog vroeg op de ochtend en ik moest de hele dag nog, ik was kapot. Ik voel me gesloopt en ik voel me ziek. Ik voel me nog minder waard dan een dweil om de vloer mee te vegen. Waardeloos, echt waardeloos gewoon.
Ik voel me er echt zo beroerd van, het heeft oude wonden open gemaakt. Ik weet echt even niet meer wat ik wil met mijn leven, of ik er uberhaupt nog wat mee wil. Ik kan niet meer.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 20:35
Verwijderd
Citaat:
@~lienepien~ tot nu toe lukt het nog.
jij ook een *knuffel*.
en hoe is het met jou?.
Goed van je. Dank je!

Ik geloof dat ik zelf weer een beetje tot rust kom. Was nogal hectisch aan 't begin van de week...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 20:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Kritiek (nouja, eigenlijk feedback) krijgen kan ik nooit zo goed hebben. Misschien ben ik toch wel een beetje perfectionistisch. Met complimenten doe ik te weinig.

Ik ben wel blij na vandaag. Eindelijk wat meer financiele vrijheid (en niet zo'n beetje ook)!!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 21:52
Verwijderd
Ik wil na zondag weer naar huis. Ik ben alleen en dat kan ik dus eigenlijk toch nog niet. Ik heb vandag veel te veel geld uitgegeven aan ondergoed en naja. Net mijn Peruaanse vriendinnetje gesproken. Ze bezoekt de mannen niet meer, ze heeft afstand van haar vriendje genomen, zelfs min of meer gebroken met hem en ze probeert verder te gaan met haar leven. Zelfs zij kan het. Nou ik nog. Het lijkt wel of ik het echt niet kan. Daarom wil ik ook weg hier. Ik voel me zo naar.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 22:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Moon: wow, goed dat je het verteld hebt! Daar mag je echt wel trots op zijn. Jammer van die reactie van die ene collega, die begrijpt het blijkbaar niet. Maar laat je daardoor niet uit het veld slaan. Zij is het niet waard om jezelf minderwaardig te voelen. Misschien wist ze niet goed hoe ze moest reageren.

OT: de film was heel leuk en lekker zomers (Mama mia) en allemaal vrolijke Abba nummers. En nu wil ik ook naar Griekenland en Nieuw-Grieks leren (maar dat wilde ik al langer). Na de film nog lekker buiten gezeten met vriendinnetje en als ik hier over 2 weken ofzo weer voor langere tijd zit, gaan we weer wat leuks doen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 01:46
Verwijderd
Ik moet echt in mijn semistabiele ritme blijven.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 06:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik kan wel janken, wat heb ik toch gedaan? Mijn god, hoe belachelijk en hypocriet kun je zijn? Ik wíl het gewoon voor mezelf verpesten geloof ik, elke keer dat ik weer goed op weg ben, doe ik zoiets stoms. Dat klotekloteklote eten, ik kom er niet meer uit. En nu vandaag en morgen de hele dag werken, in stomme hitte met lange mouwen aan en verdomme ik heb er nu helemaal geen zin meer in, dat klote eten, die klote littekens, ik ben er helemaal klaar mee, zo wil ik niet meer verder Elke dag weer nieuwe excuusjes, elke dag weer verbergen, iemand anders spelen. Ik kan dat niet meer, ik word er ziek van
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 07:30
Verwijderd
jeetje ik zit volgens mij nog in mn vakantieritme, was gewoon al om kwart voor 8 wakker . Ik hoef pas om 3 uur te werken, en sta nu wel reserve op mn andere baantje, maar goed waarschijnlijk heb ik nog een megalange ochtend voor de boeg. Ergens wel lekker want slapen is ook maar zonde van mn tijd.
Nu alleen nog een beetje een tijd besteding bedenken...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 10:05
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik mag mee naar Italie als begeleiding voor een gehandicapt meisje en dan krijg ik 22,50 per uur betaald (7 dagen lang) Het is geweldig leuk en verdient super *blij*
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 12:29
Verwijderd
Pf, net heel heftig gesprek gehad met moeder. Kwam erop neer dat het toch allemaal aan mij lag. Nou dan gaan we daar maar aan werken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 12:59
Verwijderd
Als ik terug naar mijn ouders moet voor september, en mss oktober ook nog moet ik weer uit een koffer leven, en ik zie er zo erg tegenop.

Ik wil niet bij ze in huis, en al helemaal niet bij mijn zusje in huis. Bahbahbahabha.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik mag mee naar Italie als begeleiding voor een gehandicapt meisje en dan krijg ik 22,50 per uur betaald (7 dagen lang) Het is geweldig leuk en verdient super *blij*
Who! Dat verdient zeker goed
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kan wel janken, wat heb ik toch gedaan? Mijn god, hoe belachelijk en hypocriet kun je zijn? Ik wíl het gewoon voor mezelf verpesten geloof ik, elke keer dat ik weer goed op weg ben, doe ik zoiets stoms. Dat klotekloteklote eten, ik kom er niet meer uit. En nu vandaag en morgen de hele dag werken, in stomme hitte met lange mouwen aan en verdomme ik heb er nu helemaal geen zin meer in, dat klote eten, die klote littekens, ik ben er helemaal klaar mee, zo wil ik niet meer verder Elke dag weer nieuwe excuusjes, elke dag weer verbergen, iemand anders spelen. Ik kan dat niet meer, ik word er ziek van
Wat heb je gedaan met eten? En waarom kan je niet met korte mouwen lopen? Littekens zijn niet fijn en niet mooi en mensen kijken en heel soms vragen ze ernaar, maar dat weerhoudt mij er inmiddels niet meer van om met korte mouwen te lopen. En weetje: I love it! Niks heerlijkers dan een shirtje, ook op stage, bij familie (maar dat vind ik lastig) en gewoon buiten... Ja ze zitten er, mensen kijken, mensen vragen (maar dat gebeurt maar heel soms), maar who cares, dit ben ik, ook met littekens moeten mensen mij nemen zoals ik ben. Dat is moeilijk, maar het is zo zonde om door littekens geen korte mouwen te dragen.

OT: ik ga vanavond weer naar huis!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 15:19
Verwijderd
Laat ze maar denken dat het allemaal klaar is. Maar ik krijg elke dag die rotklap weer. Keihard.

All the days spent together, I wished for better,
But I didn't want the train to come.
Now it's departed,
I'm broken hearted, seems like we never started.
All the days spent together, when I wished for better,
And I didn't want the train to come
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 15:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 16:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik heb het zooooooo gehad met alles
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 16:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en nu is deze ook vol
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.