Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2009, 20:30
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Net ging ik vriendinnetje terugbrengen naar de metro en op de terugweg zag ik niks door de regen op mijn bril en lampen in de grond en toen viel ik over een betonblok heen , au. Dus nu heb ik twee blauwe plekken op mijn been, bah. Ik voelde me echt dom .

En ik mis vriendje echt vreselijk. Gelukkig komt hij morgen, al zal dat pas wel aan het eind van de middag worden. Maar dan ga ik dus nu HARD leren, want dat heb ik veel te vaak niet gedaan.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 13-01-2009, 20:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Geen tijd gehad om alles hier te lezen maar een *knuff* voor iedereen die hem wil

Ja, druk dus. Vandaag de hele dag in de UB zitten studeren met een klasgenootje, dat was wel relaxt want nu loop ik eindelijk weer bij met het leeswerk en heb ik ook nog eens alles samengevat (behalve het laatst hs maar weet nog niet eens of dat wel moet). Eind van de middag naar de bloedbank gegaan, dat was wel prima. Ze prikte me alleen eerst links en die ader rolde weg, dus toen moest het rechts en ik kon net pas het drukverband eraf halen (ivm dat het steeds bleef bloeden ) en kon dus de halve avond mijn armen amper buigen (wat wel weer voor komische effecten zorgt zoals theedrinken met een rietje).. Ach, goed excuus om niet nog te werken maar lekker voor de tv te hangen Maar ja, ik moet dus commentaar geven op de paper van een studiegenootje, alleen hij is echt heel erg slecht geschreven en ik vind dat zo moeilijk om te zeggen, ben ook bang dat ze mijn paper dan ook helemaal gaat afkraken. Aan de andere kant, als ik niet eerlijk ben heeft zij er natuurlijk ook niets aan. Nog één artikel lezen en een ontwerp voor de poster maken (ineens is dit mijn taak geworden ) en dan eindelijk slapen, want ik ben moehoe! Oh en gisteren was teh klote voor woorden, even dacht ik dat ik dood ging van binnen.. maar het contact op PWP maakte alweer een hoop goed en verder ga ik vrijdag gewoon een aantal mensen flink uitschelden

Oh en wat ook kut is: mijn fiets op het station, blegh. Mijn rij-instructeur die nog steeds niet heeft gebeld. Twee mensen van een kamer waar ik niets meer van heb gehoord. Mijn tentamencijfer dat wéér veel later komt. Het andere wat ik morgen terug krijg en sowieso onvoldoende is. Dat ik ineens nog 68 euro moet betalen voor een extra studieboek. En gewoon alles, blegh fuck positiviteit.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-01-2009, 20:49
Verwijderd
@ yana: ja dat weet ik Maar er is niet echt 'iets' om te vertellen, mijn hoofd kán niet leeg door te vertellen. Ik moet gewoon minder pieker en somberen en meer doen. Maar ik vind het wel fijn dat je het aanbiedt (zelfde geldt voor jou overigens. en zeggen dat je 2 dagen niet wilt werken, vind ik hartstikke normaal)


Soms zou het fijn zijn als ik in kon storten. Gewoon zonder schaamte, zonder wat-dan-ook instorten, gek worden, alles loslaten. Breken in duizend stukjes, zodat ik niets meer hoef te doen. Maar het lost niets op, integendeel. En het is niet dat het slecht gaat ofzo, het is alleen chaos en het zou zo fijn zijn als er een pauze-knop was. Nu draait de wereld gewoon door als ik stil sta.
Oud 13-01-2009, 20:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Lieve reacties, dankjewel voor het meedenken. Het punt is een beetje dat ik daar vorig jaar ook gewerkt heb, en dat het een enorm roddelsfeertje is. Daarbij hebben ze me, of hadden ze me in ieder geval vorig jaar in sommige weken écht 6 dagen per week nodig, omdat er dan een personeelstekort was. Ik wil niet dat ik moet liegen, maar ik wil ook de waarheid niet vertellen. Zeggen dat ik "in therapie" ben is voer voor speculatie, maar zeggen dat ik een eetstoornis heb is ook niet je-van-het. Vorig jaar werd er zoveel over eten en afvallen gepraat, er werden zoveel dingen meegenomen... dan wil ik niet dat ze het weten, extra aandacht op me gaan vestigen, me misschien juist wel te dik voor een eetstoornis vinden... Ik ben daar als vakantiehulp, dan wil ik niet al die aandacht op me gevestigd hebben. En eerlijk gezegd, op discretie van "de directie" reken ik niet. Niet daar.

@Meelfriek:Wat voor aandoening had je dan verzonnen? Ik ga er vanuit dat het verhaal dát ik heb, zo goed als waterdicht moet zijn omdat ik daar echt allerlei vragen kan verwachten. Ook als het persoonlijk is.

@IcedEarth: Je komt niet prekerig over...ik vind je reactie lief. Je zegt wijze dingen, en ik weet dat het waar is.. ik weet het, ik weet het en toch handel ik er niet naar. Want he, wie weet word ík wel gelukkig bij - 3094850...

@Topc: Ieder moment is een strijd momenteel. Iedere gedachte een twistpunt. Iedere keuze een dilemma. Ik ben zo gigantisch moe van het vallen en het wankelen, het blijven staan en tegelijkertijd maar niet vooruit komen. Ik doe soms goede dingen op slechte momenten, en heel veel slechte dingen op alle andere momenten. Ik ben zo moe.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-01-2009, 20:59
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
@ yana: ja dat weet ik Maar er is niet echt 'iets' om te vertellen, mijn hoofd kán niet leeg door te vertellen. Ik moet gewoon minder pieker en somberen en meer doen. Maar ik vind het wel fijn dat je het aanbiedt (zelfde geldt voor jou overigens. en zeggen dat je 2 dagen niet wilt werken, vind ik hartstikke normaal)


Soms zou het fijn zijn als ik in kon storten. Gewoon zonder schaamte, zonder wat-dan-ook instorten, gek worden, alles loslaten. Breken in duizend stukjes, zodat ik niets meer hoef te doen. Maar het lost niets op, integendeel. En het is niet dat het slecht gaat ofzo, het is alleen chaos en het zou zo fijn zijn als er een pauze-knop was. Nu draait de wereld gewoon door als ik stil sta.
Misschien lucht het om soms gewoon te zeggen dat er niets specifieks te vertellen valt, maar dat je je toch niet fijn voelt? En dat ik dan zeg dat de wereld stom is, dat ik de gordijntjes wel even sluit terwijl jij eventjes doet alsof de wereld daarbuiten er niet is. Het lost waarschijnlijk niets op, maar dan weet je tenminste dat het niet You Against The World is. Ik doe ook nog mee. En ook met willen instorten, maar dat tegelijkertijd doen is wat dat betreft misschien wel weer een slecht idee
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-01-2009, 21:09
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Melissa Etheridge <3333
Oud 13-01-2009, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Lieve reacties, dankjewel voor het meedenken. Het punt is een beetje dat ik daar vorig jaar ook gewerkt heb, en dat het een enorm roddelsfeertje is. Daarbij hebben ze me, of hadden ze me in ieder geval vorig jaar in sommige weken écht 6 dagen per week nodig, omdat er dan een personeelstekort was. Ik wil niet dat ik moet liegen, maar ik wil ook de waarheid niet vertellen. Zeggen dat ik "in therapie" ben is voer voor speculatie, maar zeggen dat ik een eetstoornis heb is ook niet je-van-het. Vorig jaar werd er zoveel over eten en afvallen gepraat, er werden zoveel dingen meegenomen... dan wil ik niet dat ze het weten, extra aandacht op me gaan vestigen, me misschien juist wel te dik voor een eetstoornis vinden... Ik ben daar als vakantiehulp, dan wil ik niet al die aandacht op me gevestigd hebben. En eerlijk gezegd, op discretie van "de directie" reken ik niet. Niet daar.

@Meelfriek:Wat voor aandoening had je dan verzonnen? Ik ga er vanuit dat het verhaal dát ik heb, zo goed als waterdicht moet zijn omdat ik daar echt allerlei vragen kan verwachten. Ook als het persoonlijk is.

@IcedEarth: Je komt niet prekerig over...ik vind je reactie lief. Je zegt wijze dingen, en ik weet dat het waar is.. ik weet het, ik weet het en toch handel ik er niet naar. Want he, wie weet word ík wel gelukkig bij - 3094850...

@Topc: Ieder moment is een strijd momenteel. Iedere gedachte een twistpunt. Iedere keuze een dilemma. Ik ben zo gigantisch moe van het vallen en het wankelen, het blijven staan en tegelijkertijd maar niet vooruit komen. Ik doe soms goede dingen op slechte momenten, en heel veel slechte dingen op alle andere momenten. Ik ben zo moe.
Hmmm dat klinkt sowieso eigenlijk niet als een prettige werksfeer Is er niet iets anders wat je kan doen in de zomer?
Oud 13-01-2009, 21:40
Mara
Mara is offline
Citaat:
@Meelfriek:Wat voor aandoening had je dan verzonnen? Ik ga er vanuit dat het verhaal dát ik heb, zo goed als waterdicht moet zijn omdat ik daar echt allerlei vragen kan verwachten. Ook als het persoonlijk is.
Ik heb zelf bij de fysio gelopen, ik heb gewoon dat wat 'overdreven'. Ik heb altijd veel pijn in mijn rug gehad, het bleek dat ik erg weinig spiermassa had (vooral in m'n bovenrug) waardoor ik in m'n banden ging hangen wat pijn doet. Bij de fysio moest ik gecontroleerde (kracht)training doen en kreeg ik massages om alles los te maken.

Iets als 'last van je rug' (dat hebben zoveel mensen) gelooft iedereen wel. Als je dan zegt waardoor (dus bijvoorbeeld zoiets als wat ik heb) dan geloven ze je wel.
Oud 13-01-2009, 21:51
Verwijderd
Oog in oog met je verleden noemen ze dat.
En die stomme roostermakers op mijn werk .
Oud 13-01-2009, 22:26
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik doe wel weer net alsof er niks aan de hand is. Nee hoor, alles gaat prima met me. Heb net vriendje maar gesmst ipv. gebeld, want er valt toch niks te zeggen. Hij vermaakt zich ook wel met z'n collega's daar.

Maar godver, iedereen heeft zooo makkelijk praten. Als ik die klote angst niet had, had ik het allemaal allang gedaan. Ik ben gewoon mislukt en het gaat niet heel lang meer duren voordat iedereen daar achterkomt.
Oud 13-01-2009, 22:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Missy, niet zo negatief denken hoor . Je hebt een scriptie met een (volgens mij dik verdiende) 8 gehaald en je hebt nu gewoon je universiteit afgerond, dat is sowieso al iets om erg trots op te zijn! Probeer je goede kanten te zien, niet te streng zijn voor jezelf hoor . En misschien (sorry als je dat al doet) eens tijd om die angsten aan te pakken?

OT: grrrr ik zou op tijd gaan slapen maar nu maak ik me dikke zorgen over vriendje, want die weet (vrij plotseling) ineens niet meer of hij zijn studie nou wel zo leuk vindt en nu wil hij ineens stoppen en ik snap het helemaal niet en ik vind het raar dat hij dat niet eerder aan mij heeft verteld dus ik weet het allemaal niet. Het leek toch allemaal goed te gaan? Nouja, hij vindt dat ik er niet te veel over na moet denken maarja, jezus, hij heeft er gister wel met mij over gebeld tot half 1, mag ik dan?
En natuurlijk 'alles vindt zijn weg en het komt allemaal goed op de één of andere manier, al is het dan niet de makkelijkste weg' (leuk gesprek gehad met H. daarover ) maar hoe dan? Dat wil ik gewoon weten! Ik vind het stom dat ik niet gewoon alles van tevoren al weet. Dat zou een stuk meer rust geven.
Gelukkig komt hij morgen, dat praat vast een stukje makkelijker. Ik moest echt huilen toen hij zei dat-ie pas laat zou komen, en ik probeerde het niet te laten merken maar hij hoorde het toch en toen ging hij vroeg komen. (Maar dat voelt dan weer als chantage.) Pfoeeee waaróm is alles zo ingewikkeld?
Maar leve het LJH-topic iig . Goedenacht iedereen!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 13-01-2009, 22:58
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Missy, niet zo negatief denken hoor . Je hebt een scriptie met een (volgens mij dik verdiende) 8 gehaald en je hebt nu gewoon je universiteit afgerond, dat is sowieso al iets om erg trots op te zijn! Probeer je goede kanten te zien, niet te streng zijn voor jezelf hoor . En misschien (sorry als je dat al doet) eens tijd om die angsten aan te pakken?

OT: grrrr ik zou op tijd gaan slapen maar nu maak ik me dikke zorgen over vriendje, want die weet (vrij plotseling) ineens niet meer of hij zijn studie nou wel zo leuk vindt en nu wil hij ineens stoppen en ik snap het helemaal niet en ik vind het raar dat hij dat niet eerder aan mij heeft verteld dus ik weet het allemaal niet. Het leek toch allemaal goed te gaan? Nouja, hij vindt dat ik er niet te veel over na moet denken maarja, jezus, hij heeft er gister wel met mij over gebeld tot half 1, mag ik dan?
En natuurlijk 'alles vindt zijn weg en het komt allemaal goed op de één of andere manier, al is het dan niet de makkelijkste weg' (leuk gesprek gehad met H. daarover ) maar hoe dan? Dat wil ik gewoon weten! Ik vind het stom dat ik niet gewoon alles van tevoren al weet. Dat zou een stuk meer rust geven.
Gelukkig komt hij morgen, dat praat vast een stukje makkelijker. Ik moest echt huilen toen hij zei dat-ie pas laat zou komen, en ik probeerde het niet te laten merken maar hij hoorde het toch en toen ging hij vroeg komen. (Maar dat voelt dan weer als chantage.) Pfoeeee waaróm is alles zo ingewikkeld?
Maar leve het LJH-topic iig . Goedenacht iedereen!
Komt goed meisje!

OT: Ik wil weer aan het werk. Wachten op begeleiders is vervelend.
__________________
Altijd nuchter
Oud 14-01-2009, 01:12
Verwijderd
oh tering boxxy is echt errrrrgg
frikkin' voodoo
leuke avond gehad en snel slapen en druk en au jeuk
waarom heb ik zo weinig geld
Oud 14-01-2009, 08:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Missy9-0: *knuffel* Het is ook wel een lastige periode waar je nu in zit, zo net nadat je je scriptie hebt ingeleverd en zo (maar hé, een acht! ) Veel succes nu, zet hem op!

OT: Stomme essays. Stomme alles.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-01-2009, 09:20
Verwijderd
@Yana: Niet liegen en niet de waarheid zeggen kan toch als je zegt dat je max. 3 of 4 dagen wilt werken? Jammer dan dat ze je 6 dagen nodig hebben, dan nemen ze voor die dagen die jij niet werkt toch iemand anders aan? En anders wellicht iets anders zoeken (echt heel positief klink je er namelijk niet over?)?

@Missy1234567890: Ik hoop eerder dat het niet te lang duurt voordat jij er achter komt dat juist die anderen gelijk hebben.
Oud 14-01-2009, 09:48
Verwijderd
(...)
Ik mis het. Serieus.

Laatst gewijzigd op 14-01-2009 om 11:04.
Oud 14-01-2009, 11:31
Verwijderd
Waarom mag ik mn eigen lichaam niet laten opereren? Als ik ze nou de keuze geef: opereer me of ik vertrek. Wat zouden ze dan doen?
Oud 14-01-2009, 13:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wauwwauwwauw. Het is zoveel. Het is zó mooi. <3

Ik kan het niet beschrijven maar vanmorgen voelde ik de liefde in m'n hele lijf. Zo heftig. Zo fijn.

Edit: ja godver, ik heb 'm nog geen zes uur geleden nog gezien en nu wil ik alweer bij hem zijn. Het is zo groot zo mooi dat het bijna niet in m'n lichaam past. Ik kan aan niets anders denken. (Over SOG gesproken.) Ik moet maar een verhaaltje gaan schrijven, over Madeleine & Guus en de driehonderdmiljoen diverse identiteiten. Ik wil W. een keer in het echt zien. Ik wil Van Dik Hout luisteren en al die andere muziek. Ik wil T. ook vertellen hoe ik vroeger was, over Rosalinde en wat ik dacht door I never promised you a rose garden. Ik wil paardrijden en picknicken met F. F. is perfect om mee te picknicken, ik weet het zeker. Maar het is nog geen zomer en we hebben ook al geen muffins.

Edit2: =\ De laatste drie maanden dat ik met m'n vorige vriendje was heb ik niets meer in <3 geplaatst. Confronterend.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 14-01-2009 om 15:35.
Oud 14-01-2009, 13:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Indigo, Vogelvrij en Leonoor: ik ben er ook wel trots op dat ik een universitaire studie heb afgerond en dát kan ik ook wel, studeren en essays en scripties schrijven. Maar dat is dan ook het enige dat ik op m'n cv heb staan: Studie - 6,5 jaar en dan nog 3 verschillende simpele bijbaantjes ernaast. En oké, ik zoek nu niet meteen de perfecte baan, maar wil gewoon een simpel baantje voor 25-30uur per week. En dan zie ik iets waarvan ik aanvankelijk denk 'dat kan ik wel' en ook nog voor dat aantal uur en goed bereisbaar, zelfs op loopafstand, maar dan denk ik er iets langer over na en dan slaat de twijfel of ik het echt wel kan weer toe. Terwijl je er in feite geen opleiding voor nodig hebt, maar het is wel redelijk sociaal. En zo ontstaat er een negatieve spiraal. In plaats van dat ik gewoon eens impulsief contact opneem met het uitzendbureau.

En aan m'n angsten werken, ik denk nog altijd dat "gewoon doen" de beste methode is. Er is waarschijnlijk toch niet zo één, twee, drie wat aan te doen. Ik volg momenteel trouwens wel een online psychologische training.

OT: was ik bijna op Rotterdam CS, word ik afgebeld voor werk vanmiddag. Grrr. Nu maar duimen dat morgenochtend wel doorgaat. Vanavond ga ik denk ik naar de borrel van m'n koor, waar ik mee ga stoppen. Erg jammer, maar het is niet meer te doen en als ik straks bij m'n vriend woon, al helemaal niet meer.
Oud 14-01-2009, 14:14
Verwijderd
@Missy1234567890: Soms werkt 'gewoon doen' niet en dan kan hulp heel zinvol zijn, vraag maar aan Andijvie. (En lang niet iedereen heeft een goedgevulde CV als ie klaar is met z'n opleiding...? Soms moet je niet te lang nadenken over dingen en, zoals je zelf al zegt, gewoon doen.) Een online psychologische training is waarschijnlijk een goed begin, hopelijk heb je er wat aan.
Oud 14-01-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik doe wel weer net alsof er niks aan de hand is. Nee hoor, alles gaat prima met me. Heb net vriendje maar gesmst ipv. gebeld, want er valt toch niks te zeggen. Hij vermaakt zich ook wel met z'n collega's daar.

Maar godver, iedereen heeft zooo makkelijk praten. Als ik die klote angst niet had, had ik het allemaal allang gedaan. Ik ben gewoon mislukt en het gaat niet heel lang meer duren voordat iedereen daar achterkomt.
Niet zo negatief denken
en je kan je vriendje wel zeggen dat het niet lekker gaat,
hij is er niet alleen voor de warmte/gezelligheid oid.
--
OT: shitshitshit, ik ben een boekje kwijt waar ik morgen een toets over heb
Tot ergernis van mijn moeder. Morgen gesprek, en ze hebben nog niet gebeld dus dan zal ik morgen wel te horen krijgen wanneer ik PO heb? Morgen nog een lastige dag, en dan vrijdag een mondeling en voorlichting én dan weekend. Alleen jammer dat ik niet zin in het feestje heb, wat ik raar vind Verder vanavond trainen, dat is ook echt wel nodig.
Oud 14-01-2009, 16:06
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik dàcht dat ik me nu wel redelijk had voorbereid op 't statistiek tentamen van morgen... Dacht dat ik de stof enigszins beheerste... Laat ik er weer een paar berekeningen op los, zit in elke berekening wel een foutje Allemaal kleine, achteraf stomme foutjes.. Maar ik maak ze elke keer... Elke keer wel een ander slordigheidsfoutje. *Baalt*, ik weet dat ik geen stat.n3rd ben, maar dit is wel heel hopeloos . Ik kan het nog een uurtje doornemen, dan komt er bezoek Ik zie het met weinig vertrouwen tegemoet. Bah.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-01-2009, 16:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aagh, practicum gaat niet geweldig. We krijgen er niet echt uit wat zou moeten en de foto's die we hebben gemaakt zijn ook niet echt hypothese onderbouwend. Bah, een tip van de sluier van het echte onderzoek... Máár ik heb wel een fucking 8,9 voor het tentamen.

Oh, maar die van morgen ga ik verpesten denk ik. Ik vind de nier echt een moeilijk orgaan.

Edit: En waarom is André/Boontje er nou niet meer, ik heb 'm nodig...

Laatst gewijzigd op 14-01-2009 om 17:00.
Oud 14-01-2009, 17:41
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Jeuj. Presentatie gehad. Kon mijninziens beter maar iedereen was best lovend en m'n opdrachtgever goed tevreden zelfs! Verslag is door stage ook goed bevonden op 2 spelfoutjes na Maar nu school nog. "ik mail van middag mijn commentaar" en ik heb nog niks. Oh wat haat ik die kerel innig. Hij haalt zo het bloed onder m'n nagels vandaan, als ik aan hem denkt trekt m'n buik samen. Gesprek met m'n coursleidster heeft wel wat gerelativeerd maar het is gewoon een gevoel, dat ik hem een erg nare debiele kerel vind. Oh echt en wat ben ik blij als alles af is, hoop echt dat het allemaal lukt voor vrijdag dus ik ga weer hard verder aan m'n portfolio! En hopelijk heb ik morgen toch mijn verslag 5 keer door de printer gejast in definitieve versie. Gadver. Nog 4 dagen stageeeeeeeeee. En dit weekend uiteten en naar de Efteling en en en ff wat anders!

[edit]oeh dit klinkt positever dan verwacht. Of iemand heeft op z'n flikker gehad of ik heb iemand echt 180graden doen draaien maar ik ben ff blij! Maar nogsteeds veel te doen!!![/edit]
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 14-01-2009 om 18:41.
Oud 14-01-2009, 18:16
Verwijderd
Allright, ik durf het niet te beloven ofzo, maarr.. I am going to ask him out. Morgen. Hoop ik. Ik wil sowieso iets doen maarrr aan de andere kant moet ik niet eerst nog leuker worden etc.? Maar straks komen er meer leukere meisjes en nee ik moet het gewoon doen!
Pffjieuw. Moetmoet. Iemand mee uit vragen = eng.

En ik moet ook keihard gaan studeren, aargh, wat een lastig blok! Maar ik moet en zal het halen. Ga dit echt niet over doen.

Edit: nouhou, ik durf nu al niet meer. Troubles, troublez.

Laatst gewijzigd op 14-01-2009 om 20:48.
Oud 14-01-2009, 19:23
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Had vandaag werkgroep en die vent was wéér ziek en heeft het wéér niet afgemeld. Groep was dus behoorlijk pissig vooral omdat we volgende week een paper moeten inleveren en hij nog nóóit feedback heeft gegeven. Volgens andere docenten krijgt onze groep een week uitstel maar dat wil ik niet, ik wil gewoon dat hij fatsoenlijk les geeft en feedback geeft over dingen die al half december zijn ingeleverd.

Net heeft de poes een half uur mijn dekbed aangevallen hehe, was echt leuk om te zien vooral omdat ik zo weinig thuis ben en ik echt gék op katten ben.
Lief komt ook zo weer aan in Utrecht, we wonen dus eigenlijk zowat samen op mijn kamertje hehe en het bevalt me uitermate goed(L).
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 14-01-2009, 20:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik word gek van mij gestress, mijn 'straks val ik door de mand gevoel'.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-01-2009, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ iedereen: dankjewel voor jullie tips over het huis. Ik heb uiteindelijk besloten om het niet te doen en vooral de reactie van marrel heeft me aan het denken gezet. Ik wil niet alles aan de kant moeten zetten voor een huis nadat ik al vier jaar al m'n geld drie keer heb moeten omdraaien om te kunnen studeren. Ik wil een huis wat ik ook zelf kan betalen en waarbij ik niet afhankelijk ben van m'n vriend. Ik hoop dat ik snel iets goedkopers vind

@ Yana: toen ik stage moest gaan lopen tijdens het derdejaar van m'n studie volgde ik ook psychotherapie, eens per week of eens per twee weken. Ik moest dat toen al aangeven tijdens het sollicitatiegesprek omdat mijn werktijden daar aan aangepast moeten worden. Ik vond dat toen heel moeilijk, heb het er toen nog met mijn stagecoordinator van school over gehad maar uiteindelijk besloten om toch open kaart te spelen en ik ben daar heel blij mee gehad. Ik werk nu bij hetzelfde bedrijf en ben blij dat ik altijd overal open en eerlijk over geweest ben. Dat zorgt ervoor dat mensen weten wie je bent en hoe je bent en dat je ondanks je beperkingen probeert overal een oplossing voor te vinden maar er wel voor uit komt. Ik werk nu ook tijdelijk rustiger aan en mag eerder naar huis etc omdat ik zelf aangegeven heb dat het met m'n astma niet gaat en dat is een hele geruststelling.

@ commando: je moet het naar je zin hebben op je stage. Als dat niet het geval is, is het soms beter om te stoppen. Ik ben in november 2007 begonnen aan mijn afstudeerstage en dat viel ontzettend tegen. Uiteindelijk ben ik eind januari gestopt en heb ik een nieuwe stageplaats gezocht waardoor ik drie maanden studievertraging opliep. Ik vond dat toen een hele moeilijke keuze maar ben nu blijer dan ooit dat ik dat gedaan had. Ik kan nu terugkijken op een leuke afstudeerperiode en eigenlijk maakt niemand er nu een probleem van.

Ontopic: het gaat slecht, écht slecht. Ik zit aan de prednison omdat ik het met m'n eigen medicijnen niet meer red. Ik moet vier keer per dag medicijnen nemen die twaalf uur werken en nog ben ik moe, kortademig, benauwd, vreselijk aan het hoesten en piepen. Ik voelde me nog wel redelijk maar m'n huisarts vond dat het heel erg slecht ging en eigenlijk gaat het na zes dagen prednison niet veel beter. Ik hoest minder slijm op maar of dat nou positief of negatief is weet ik niet zo. Van het hoesten heb ik zo'n pijn in m'n rug, schouders en nek en ook m'n oren doen pijn. Van de prednison is m'n hele temperatuur ontregelt lijkt het wel. Ik heb het of bloedheet of ijskoud. Ik werd vanmorgen echt helemaal klam wakker. Ik mag op het werk gelukkig rustig aandoen. Thuis zitten vind ik vreselijk en daar voel ik me nog te goed voor. Ik mag werken zolang het gaat en als het niet meer gaat naar huis maar in de praktijk doe ik dat dan net te laat pas weer Het reizen kost me ook nog best wel veel energie. Ik ga zo maar lekker slapen en hopen dat m'n laatste pil prednison morgen nog wat doet. Anders wacht ik het weekend af en ga ik anders maar weer naar de huisarts. Ik vrees alleen voor een opname en daar heb ik echt geen zin in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-01-2009, 21:27
Verwijderd
kwamen we aan op schiphol, staat joris linssen daar met zn camera's voor Hello Goodbye. Daar hoopte ik al 3 reizen op, en dan staat ie daar, en dan vraagt ie niks Hij weet niet wat ie gemist heeft, hihi. verder vandaag naar het ziekenhuis geweest, natuurlijk wééééééér doorverwezen, dit keer naar het AMC. Zucht het schiet gewoon niet op. Maar goed. De rest van de dag huiswerk gemaakt en morgen verdorie weer naar Utrecht. Ik ga college skippen want ik ga het niet redden anders. En dan langs Schiphol om mn rooster op te halen. Anders weet ik niet wanneer ikmoet werken.
Oud 15-01-2009, 06:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Brr, vandaag moet ik veel leren, heel erg veel. Nu moet ik gaan bewijzen dat ik het kan en ik moet sowieso leren voor mijn tentamens, wil ik niet aan het einde van het jaar weer te lage punten halen en dan van de studie af worden getrapt..

Want als er iets is dat ik niet wil.. Dit is namelijk precies de studie die ik zoek. Nouja, ik weet dat ik het kan en nu kan ik ook mijn eigen discipline testen. Ik kan vandaag toevallig wel de hele dag gamen, en er kwam ook een andere klasgenoot naar school (was gisteren hier, heel gezellig weer), die zeker zit te gamen en wel hetzelfde spel dat ik doe. En dan moet ik laten zien dat ik wel gewoon kan leren. Ik denk vandaag dat ik in de studiezaal ga zitten op het campusgebouw van de HAN, want het zal erg druk zijn in het lokaal op de HLo waar ik normaal zit.

Nouja, over 10 minuutjes richting het station en dan gaan we leren. ^^ Ik ben een uur eerder op school dan gepland dan (mits mijn trein rijdt), dus ben ik ook een uur eerder klaar, of (als mijn hoofd dan nog niet explodeert van informatie) een uurtje langer leren.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 15-01-2009, 08:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Zit ik de spellingscontrole over mijn verslag heen te halen, vind ik nog wat klein d/t foutjes enzo. Als er woordjes zijn met 's er achter kan ik niet op alles negeren klikken dus ik moet 1 voor 1 telkens zeggen dat fte's correct geschreven is en urine's ook en blablabla. En dat irriteert me een pietepeuterig beetje. En dat hij 2 keer vastloopt in de controle bij 1 bepaald woord dhoeh

Zegt dat kreng (de paperclip) opeens: "De woordcombinatie "Met name" wordt (te) vaak gebruikt, en is cliché."

Wtf waar bemoeit ie zich mee Maargoed. Houd je mond kreng! Vind hem wel opeens een held en stiekem moest ik lachen maargoed. En nu ga ik mijn verslag afmaken en dadelijk komen er ik weet niet hoeveel pagina's 6keer door de printer gerolt en vandaag ga ik klaar zijn met alles behalve mijn eindpresentatie en dan ben ik zeer gelukkig!

Verder typ ik veel onzin en dat komt helemaal niet omdat ik een beetje aan het stressen ben. *ontkenningsfase*
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 08:20.
Oud 15-01-2009, 10:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa ik heb duisentzin in dansen. <3 Maar vanavond kan het weer. Donderdag is echt één van mijn favoriete dagen geworden. En na dit blok wordt het alleen maar beter want dan ben ik vrij op vrijdag. Ik moet nu wel diehard aan school. -_- : saai:
Edit: en ja ik heb weer een eetdate. <3 Deze had ik al maar nu gaan we met veel meer mensen eten want op biton, superleuk. (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 10:43.
Oud 15-01-2009, 10:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Blegh, ik wil echt stoppen met mijn opleiding, ik voel me er alleen maar dom door .
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-01-2009, 13:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: *hoopt dat het snel weer wat beter gaat*
@ Nijn: je hebt tot nu toe toch vrijwel alles gehaald?

OT: Ik lig echt voortdurend in de clinge met m'n ouders, terwijl zij mij alleen maar proberen te helpen. Waarom vat ik alles wat ze zeggen steeds als kritiek op? En waarom is m'n scriptiecijfer nog niet verwerkt, zo kan ik m'n diploma toch niet aanvragen. Duurt echt al een week nu Heb er net wel een begeleider over gemaild, maar die kan er ws. niks aan doen, het ligt bij de cijferadministratie. Morgen maar even naar de VU, dan maak ik ook meteen een afspraak met de studieadviseur.

[EDIT] Nou, het is verwerkt, dankzij die docent die er even naar heeft geïnformeerd en waarschijnlijk gezegd heeft dat er enige haast bij is.. Had zelfs een persoonlijk mailtje van de administratie dat ze het vandaag pas verwerkt hebben en met een formulier dat ik nog moet invullen. Dus erg fijn allemaal. Morgen afspraak met de studieadviseur maken en dan kan ik volgende week mijn diploma echt gaan aanvragen [/EDIT]

En nu blegh, voel me na die aanvaring van net en de opmerkingen. En ik verveel me dood, iedereen werkt dus kan met niemand afspreken. Gisteravond nog naar de borrel van m'n koor geweest om afscheid te nemen. Ging iedereen ook al om half 12 weg, omdat ze moesten werken vandaag. Het was leuker dan ik had verwacht, maar nu moest ik dan ook even met iedereen praten om afscheid te nemen en iedereen was wel geïnteresseerd. Heb de hele tijd hetzelfde verhaaltje afgedraaid, maar het is net alsof het nog niet echt tot me doordringt. Ik ga bij m'n vriend wonen in een uithoek van Nederland. Moet daar een baan zien te vinden en een sociaal leven. Zonder ov is reizen (3u enkele reis) niet meer te doen, hij werkt en woont daar, dus wil ik de relatie voortzetten, moét ik daar wel heen. Het is allemaal zo moeilijk, ik zou willen dat alles bleef zoals het was, ookal was dat niet altijd even praktisch. Echt alles verandert binnenkort in mijn leven, ik ben m'n mobiele vrijheid kwijt (geen ov meer), m'n dagelijkse vrijheid, ik moét werken want ik moet alles zelf gaan betalen, ik ga verhuizen naar de andere kant van het land, vrienden die ik af en toe zie, zal ik dan nog minder zien, m'n koor opgeven, officieel samenwonen... Gewoon alles tegelijk en dan nog mijn faalangst erbij Misschien moet ik me maar ergens in de Randstad laten inschrijven voor een woning, als back-up, voor als het niet gaat werken. Ik weet het ook niet. Volgens m'n moeder kan ik altijd zo goed tegen veranderingen...ja, als het er één is wel, maar nu zijn het er teveel tegelijk.

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 15:32.
Oud 15-01-2009, 13:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Dana: Hopelijk gaat het snel beter, zeg!

OT: We hebben waarschijnlijk een huisgenoot gevonden. Dat is iets. En nu gaan we met college collectief onze essayplannen bespreken. Ik heb er niet zoveel zin in om klassikaal te worden afgezeken, maar dat moet dan maar weer.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-01-2009, 13:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nattigheid: waarvoor moet je naar het ziekenhuis?
Nijn*: (})

Ik heb er vandaag alweer vier tussenuren opzitten, nog eentje te gaan en dan twee uur les en dan weekend. Ik heb echt de hele week van half negen tot half zes op school gezeten, alleen gisteren later beginnen. Al had ik me voorgenomen om wel om half negen op school te zitten en zelfstudie te doen, maar ik ben toch maar in bed blijven liggen. Om vervolgens wel een uur te vroeg te zijn, want verkeerd op het rooster gekeken

Morgen naar de huisarts, ik ben benieuwd wat er nu gezegd gaat worden. Ik heb deze week eigenlijk niet zo gek veel last van mijn rug gehad, tot vandaag, wat me wel een beetje verbaasde aangezien ik heel wat uren heb gezeten (veel tussenuren deze week). Gisteren wel veel last van mijn been en liezen gehad, maar verder had ik veel buikpijn en ik denk dat de rugpijn wel overstemde. En nu voel ik het wel heel erg, na vier uur zitten werken achter de computer. Ik laat me dit keer echt niet zomaar afschepen bij de huisarts, al neem ik me dat wel vaker voor. Maar nu ben ik opgegeven door de fysiotherapeut dus als de huisarts niet met iets komt heb ik helemaal geen behandeling. Ik ga dit keer echt vragen of het niet verstandig is om foto's of een scan te maken. Alleen ik ben bang dat de huisarts me heel dom vind als ik dat vraag Maar hallo, ik heb geen opleiding daarover gevolgd en al heb ik net wel een paar artikelen over het SI-gewricht gelezen, ik heb er absoluut geen verstand van. Ik weet nog steeds niet wat dat gewricht doet. Ik vond een goed Duits artikel, maar mijn Duits is niet zo goed dat ik het begreep.

Nog drie uurtjes en dan naar huis. Alleen wel nog een stom werkcollege, maarja. En dan morgen wer vroeg op staan en naar de huisarts, en 's middags naar de tandarts...
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-01-2009, 16:10
Verwijderd
Was ik net weer 2 weken aan de slag, kan ik alweer gaan. Het ging niet bij dagbehandeling, het was nog veel te zwaar voor mij. Nou word ik morgen voor de zoveelste keer opgenomen. Mijn medicatie moet aangepast worden en ik heb meer begeleiding nodig om te voorkomen dat ik in een zware depressie of opnieuw een psychose terecht kom. Mag het ooit een keer over zijn? zo hoeft het voor mij echt niet meer.
Oud 15-01-2009, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Was ik net weer 2 weken aan de slag, kan ik alweer gaan. Het ging niet bij dagbehandeling, het was nog veel te zwaar voor mij. Nou word ik morgen voor de zoveelste keer opgenomen. Mijn medicatie moet aangepast worden en ik heb meer begeleiding nodig om te voorkomen dat ik in een zware depressie of opnieuw een psychose terecht kom. Mag het ooit een keer over zijn? zo hoeft het voor mij echt niet meer.
aaiii meid, dat is echt echt zwaar balen!
Succes, en ik hoop dat je er uitkomt meid
<3

OT:
baalt flink. 27, 30, jan, en 2 feb PO.
Eindelijk, maar ik baal. Ik zeg helemaal niks in die gesprekken.
Ondertussen voel ik me zo eenzaam
Oud 15-01-2009, 17:03
Verwijderd
Ik voel me heel eenzaam. Ik was vandaag niet naar school geweest omdat we niks nuttigs zouden gaan doen, maar dat betekende wel dat extra veel tijd had om te piekeren. Als ik gewoon bezig ben heb ik er niet zo veel last van en dan duw ik het gewoon opzij, maar nu moet ik er wel weer bij stilstaan dat ik bijna altijd alleen ben en daardoor voel ik me erg ongelukkig. Misschien zou het goed voor me zijn om wat vrienden te maken, maar eigenlijk heb ik niet het idee dat dat me beter zal doen voelen: bij anderen heb ik toch maar het gevoel dat ik een toneelstukje opvoer. Ik ben niet aardig, ik doe gewoon aardig, en dat vind ik vaak alleen maar vermoeiend. Ik kan wel weer naar A. toe gaan want hij begrijpt me wel, maar ik zou willen dat ik niet op hem hoefde te leunen. Hm, waarschijnlijk maak ik het mezelf gewoon weer te lastig.
Oud 15-01-2009, 17:45
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb mijn potentieele vriendje toegevoegd op msn. Ik vind het een beetje eng en dat is stom want ik ben toch geen twaalf meer. Maar ik heb erover nagedacht! Als hij vraagt waarom, is mijn antwoord, je lijkt een interessant persoon en ik zou je op school aanspreken maar je bent er nooit dus ja.

Ehm. Nou.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-01-2009, 17:54
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het is 5 jaar geleden dat ze overleed. Gek om je dat te beseffen. Maar volgens mij gaat het wel goed.
Oud 15-01-2009, 18:18
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Ik was zo blij dat het eindelijk een naam had en dat er nu wat tegen gedaan kon worden.. Totdat ik gisteren las dat je door endometriose een hogere kans hebt om moeilijk zwanger te raken en dat je zelfs onvruchtbaar kunt worden. Ik was vreselijk verdrietig en waarom eigenlijk? Ik weet nieteens of ik bij die groep hoor. Misschien komt het wel doordat ik bijna ongesteld moet worden rond die tijd ben ik altijd extra emotioneel. Ik probeer te relativeren, maar ik vind het moeilijk. Wel kreeg ik hulp uit onverwachte hoek en dat had ik net nodig Toch blijft het rondspoken..
Oud 15-01-2009, 18:23
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Goede dag gehad; heerlijk relaxed ontbeten met lief, op school met werkgroepgenootje dingetjes doorgenomen en daarna nog liftcommissie.
Ben wel daarna naar mijn ouders gegaan om weer even wat meer te ontspannen en straks even bij vriendinnetje langs gaan.
Morgen laatste college van een leuk vak en dan heel hard gaan leren voor tentamen van volgende week!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 15-01-2009, 18:37
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Het was goed dat vriendje hier was . Eergister was ik echt in de war over hem door zijn studiegetwijfel, maar ik ging het hem vertellen en nu is het echt weer goed. Zou nog best voordelen kunnen hebben ook, misschien komt-ie wel dichterbij studeren . Ik had gisteravond echt even verliefdheidsvlagen: ik zat op mijn bed te leren en hij achter mijn computer (en later zat-ie spelletjes te doen hihi), het voelde zó fijn met z'n tweetjes.
En vanavond ging H. hier eten, gewoon ff kort en dan nu leren en straks naar voorstelling.
Maar was ik maar niet ZO ontzettend moe & stopte mijn hoofdpijn maar...
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 15-01-2009, 18:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
10,5 uur opgepast en ook nog slecht geslapen... Nu ben ik echt moe en ik ga zo ook naar bed Morgen weer zo'n lange dag en zaterdag en zondag ook oppassen. Weinig vrije tijd, maar wel veel geld verdienen
Oud 15-01-2009, 20:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: Sterkte, hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. Het lijkt me wel schrikken zo.

@ Missy1234567890: Mijn ervaring is, dat als je snel je examenaanvraag wilt doen, je erg volhoudend en actief moet zijn, omdat instanties en secretariaten vaak gewoon niet in de gaten hebben wat het betekent als zo'n cijfer een dag (of week) later pas ingevoerd wordt. Gewoon achteraan bellen dus, meestal is het dan zo geregeld, omdat ze dan snappen dat je haast hebt.
Het voordeel van het vervelen door-de-weeks overdag vond ik dat ik wel snel inzag dat ik echt moest gaan solliciteren. Het is doodeng om te doen, maar uiteindelijk, als je gewend bent aan je baan, is het best fijn om regelmaat te hebben en te merken dat je het best wel kunt (en dat kun je echt). Werken is echt heel spannend, als je er mee moet beginnen (en er tegenop ziet), maar uiteindelijk komt het allemaal goed.
Als je niet wilt verhuizen, kun je dan niet je kamer (die had je toch?) aanhouden voorlopig? En dan eens kijken hoe het gaat? Als je werkt, is er vast wel een manier om het vervoer te betalen zodat jullie elkaar toch kunnen zien. En als je voorlopig niet fulltime wilt werken, kun je ook een 'lang weekend' naar elkaar toe.
In ieder geval een *knuffel* van mij, want volgens mij kun je die wel gebruiken.

OT: ik ben weer de spreekwoordelijke vergiet. Bah, ik leef echt met lijstjes tegenwoordig. Volgens mij is dit niet meer gezond. Maar het houdt me op de been, dus we gaan maar door. Als mijn lijstjes nou eens compleet waren, dan zou 't al een stuk prettiger zijn, haha.
Oud 15-01-2009, 20:34
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Gaat niet echt goed op deze manier. Slachtoffer ik teveel? Maar hoe stop ik het dan, als dit is wat ik voel? Ik denk zoveel, voel zoveel, moet zoveel. Het is ironisch hoe ik op een dag aan de ene kant braaf mijn eigen studieplanning volg en aan de andere kant mezelf zoveel mogelijk naar de klote help. Destructief, studeren, huilen, destructief en daarna gewoon weer verder studeren. Alsof er niets gebeurd is. We bestaan naast elkaar, zij en ik, afgewisseld in één lichaam.

Ik geloof dat ik maar verdwijn. De wereld en ik liggen elkaar niet zo.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-01-2009, 20:51
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Fijn, vanmorgen in de verkeerde trein gestapt.. De trein naar Leeuwarden ipv Groningen.. Hierdoor ben ik drie uur onderweg geweest waardoor ik een uur te laat voor het tentamen arriveerde :-\ De borden boven het perron gaven aan dat de trein naar Groningen ging, maar later bleek dat alleen de achterste twee treinstellen naar Groningen gingen, en niet de derde Super gestresst een uur te laat met je tentamen beginnen is geen aanrader
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 20:57.
Oud 16-01-2009, 05:53
Verwijderd
Gister voelde ik me beroerder dan ik me in tijden heb gevoeld, dus ik denk dat het vandaag alleen maar mee kan vallen. Vandaag ga ik echt mijn best doen om er wat van te maken, als ik nou gewoon niet zo hard ben voor mezelf en niet verdrink in zelfmedelijden (), zou dat moeten lukken. En me vooral blijven bedenken dat het maar een moment is. Alles gaat over.
*zichzelf moed inspreekt*
Het gaat goed, het gaat goed. Het gaat goed.
Oud 16-01-2009, 06:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Coopergirl: jeetje, wat ontzettend kut zeg Ging het uiteindelijk wel redelijk of heb je het verprutst?

OT: Tja, ik kan even niet uitleggen hoe het allemaal zit. Tenminste, dat kan ik wel maar daar heb ik geen puf/tijd voor. Het is meteen weer zo'n lang zeikverhaal. Ach, ik moet ook niet zeuren want over het algemeen gaat het goed, toch? Deeltentamen gehaald, straks presentatie, paper inleveren enzo, vanmiddag lunchen, sporten, therapie. Eh, wacht, hoeveel uur zat er ook alweer in een dag? Hmpf. Vooral die therapie, na maandag zie ik daar echt tegenop en het liefste had ik heel anders gehandeld dan wat ik nu heb gedaan, maar ik weet dat dit het beste is en dat ik die confrontatie nu eenmaal aan moet gaan. Blegh. Iets met bomen en het bos. Nou ja, laten we het maar weer gewoon doen, het beste ervan maken enz blabla. Ik wil het niet meer, dit is niet doen want ik wil, wat ik voor ogen had maar wie weet stel ik me weer eens aan.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.