Oud 12-06-2009, 14:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMG. Ik ben zo'n domme doos. Begonnen aan mijn laatste paper voor ODG, maar ik kom één van de belangrijkste gebieden, methodologie niet tegen in samenvattingen/conclusie e.d. dus dacht ik dat ik er niets over kon zeggen. Ik meteen naar mijn docent gemaild, wat ik ermee aan moet. Kijk ik verder dan mijn neus lang is, zie ik dat het er wel degelijk in staat, er wordt meer dan genoeg informatie gegeven die ik kan gebruiken. Als ik daarna op zoek ga naar recensies, kom ik erachter dat mijn eigen docent (!!!) een recensie heeft geschreven van het boek dat ik gebruik voor mijn paper en besef me dus nu net dat mijn mail echt HEEL dom en naïef moet overkomen. Ik moet echt leren lezen.
Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom echt níemand dit boek wilde gebruiken en nu wordt het vast heel moeilijk om met een goed betoog aan te komen bij een docent die dit boek ZO uitvoerig heeft bestudeerd. Geez, loser. aahrg *frustratie*

Gelukkig vond de docent van mijn andere vak onze conceptversie van de paper 'voorbeeldig', hij wilde hem volgend jaar als voorbeeld gebruiken en dit betekent ook dat wij waarschijnlijk moeten presenteren op het congres, OMG! Woot!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 12-06-2009, 16:59
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet wat ik spannender vond... De ene school bellen om te zeggen dat ik graag bij hen wil komen werken, of de andere school bellen om te zeggen dat ik uit de sollicitatieprocedure wil stappen omdat ik een andere baan gevonden heb. Maar het is in ieder geval allebei gebeurd. Ik weet niet of het al echt tot me doorgedrongen is. Ik ben heel benieuwd naar het komende schooljaar. En dit schooljaar wordt nog even doorwerken... Er moet nog zo veel gebeuren voor het zomervakantie kan/mag zijn!
Oud 12-06-2009, 17:27
Kemical
Kemical is offline
Citaat:
Er moet nog zo veel gebeuren voor het zomervakantie kan/mag zijn!
Ja, ook. En ik voel me ook een beetje vreemd. Ik had vanmiddag een date. Leuke date, hoor, leuk gepraat en zo. Maar.. het voelt apart? Net als bij X., die vond mij veeeel te leuk, terwijl ie een keertje met me gesproken had. En bij Y., hem vond ik heel leuk, hij mij niet. Awkward situaties allemaal. En nu? Ja, even een vriendelijk sms'je sturen. Dat het leuk was. Maar ik ben niet getrouwd. Ik ga niet eindeloos door met sms'en.

Ik vind het heel bizar. Bovendien ben ik ook beetje bangig om überhaupt iets te proberen, omdat 1. hij is zo sociaal tegen iedereen, de helft van de tijd is hij waarschijnlijk gewoon aardig
en 2. dus hij is bruut gedumpt? ineens was het over? Lullig voor hem en ik weet hoe het voelt maarr.. ik heb bij hem stiekem ook een beetje dat benauwende gevoel wat ik ook had bij de jongen die ik vrij ruw heb gedumpt. Zat nog wel iets meer achter.. maar ik zou zomaar hetzelfde kunnen doen als zijn ex. En ik weet niet zo goed waar het vandaan komt. Want als ik al die stelletjes zie zitten, lief doen en kusjes, wil ik dat ook. Wil ik dan een te perfecte jongen? Moet ik degene zijn die hem wint? (eerlijk is eerlijk, zonder zijn pogingen was er nu geen date geweest en ook niet voor half juli als ik al wilde) Moet ik eerst verliefd zijn? Dat eindigt alleen maar fout.
Kijk ik te veel naar uiterlijk? Iedereen vind hem hartstikke leuk/knap. Ik ook. En ik ben zelf ook niet perfect. Maar moet ik iemand eerst knap vinden ofzo voordat ik hem leuk vind? Huh?

Dit is vreemd, ik weet niet zo goed wat ik allemaal mee aanmoet. My turn voor een date. Ik heb geen zin. Er is geen tijd. Ik weet het niet. En het was leuk! En het was raar. En hij gaf me een supermooie analyse van mezelf. So true. Maar ik voel me niet zijn soulmate. Omdat ik bevooroordeeld ben over hoe hij denkt, want dat weet ik heus niet allemaal na 1 date. En moet dat, dan?

Wat wil ik nou precies?
Oud 12-06-2009, 17:57
Verwijderd
Ik was de hele dag in Valkenburg. God, wat was dat heerlijk. En nu nog een heel zelfde weekend voor me. Hoe moeilijk en gek het ook is.
Oud 12-06-2009, 20:02
kroot
kroot is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ik spannender vond... De ene school bellen om te zeggen dat ik graag bij hen wil komen werken, of de andere school bellen om te zeggen dat ik uit de sollicitatieprocedure wil stappen omdat ik een andere baan gevonden heb. Maar het is in ieder geval allebei gebeurd. Ik weet niet of het al echt tot me doorgedrongen is. Ik ben heel benieuwd naar het komende schooljaar. En dit schooljaar wordt nog even doorwerken... Er moet nog zo veel gebeuren voor het zomervakantie kan/mag zijn!
Voor welke school heb je uiteindelijk gekozen? Die uitdagende, of die die je al kende?

Ik ben voorwaardelijk over naar het 2e jaar. Dat wil zeggen dat ik mij P nog niet heb, en in december mijn hoofdvaktentamen opnieuw moet doen. Ze zeiden dat ik 1 stuk nog nooit zo goed gedaan had, maar de andere helft van de commissie van dat mijn techniek te luchtig en zonder gewicht was.... Ik weet nou niet of ik blij moet zijn dat ze me nog niet van school gestuurd hebben, of moet balen omdat ik het niet gehaald heb, en het ook nog niet zeker is of dat in december wel gaat gebeuren.
Oud 12-06-2009, 22:04
Verwijderd
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat ik vandaag hier wat gepost heb. Wel dus.
Gewerkt, morgen studeren. Nog een weekje keihard en volle bak. Dan rust. Gewoon rust.
En hopelijk ook rust in mijn hoofd
Oud 12-06-2009, 22:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah, nog twee weken hard werken en dan vakantie! Het wordt wel heel hard werken, maar das wel goed voor me. Vandaag weer gaan sporten (oh ik ben zo trots op mezelf )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 12-06-2009, 22:20
crying_tears
Avatar van crying_tears
crying_tears is offline
Ik ben pissed/verdrietig omdat mijn ex een vriendin heeft en ik nog superveel van hem houd.
Oud 12-06-2009, 23:24
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Het is defenitief. Eén van mijn beste vriendinnetjes gaat naar Spanje en komt niet meer terug...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 12-06-2009, 23:38
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het is defenitief. Eén van mijn beste vriendinnetjes gaat naar Spanje en komt niet meer terug...
Wat gaat ze er doen? Haar grote liefde achterna of werken/studie/levenopbouwen. Wel kut dat ze dan ineens zo ver weg zit, maar wel een mooi vakantieadres!
Oud 12-06-2009, 23:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vanmiddag weer gewerkt en het is echt jammer dat mijn directe collega's zo totaal anders zijn dan ik. Niet dat ik er zoveel mee te maken heb, want ik ben toch alleen aan het bellen, maar in de pauzes merk je het wel. Ze zijn echt enorm modebewust, qua kleding, parfums, tassen. Eén meisje heeft een tas van meer dan €300 gekocht. En de nieuwste van de nieuwste telefoon waar ze €100 per maand aan kwijt is. En ze zijn ook alleen maar met vriendjes bezig en uitgaan. Nouja, met allemaal dingen die ik niet belangrijk vind. En nu krijgen we volgende week een nieuwe plek en zaten ze meteen dat ze 'dan wel naast die en die wilden zitten.' Alsof dat uitmaakt, je belt toch maar in je eentje en we komen sowieso bij elkaar te zitten, dan maakt het toch niet uit naast wie je zit. Af en toe zijn ze best kinderachtig eigenlijk. Misschien komt dat omdat ik ook zo'n 5 jaar ouder ben.
Vandaag kwam er ééntje achter dat ik helemaal niet van hier uit de buurt kom, terwijl ik dat in het begin toch echt wel verteld heb. Maar als je steeds alleen maar met jezelf bezig bent.. En wat ik gestudeerd had en natuurlijk meteen haar oordeel klaar.

Ik vind het allemaal wel best ook, het is toch maar tijdelijk werk en zo erg zijn ze nou ook weer niet, maar het was leuker geweest als het wat beter had geklikt.
Oud 12-06-2009, 23:44
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
@Atelier Madame;
Beiden!
Haar moeder is spaans en ze heeft ook een spaans paspoort, spreekt vloeiend spaans etc.etc. En ze wilde al jaren in Spanje studeren maar haar ouders hielden haar tegen omdat ze enigszins conservatief zijn en dit hun enige dochter is (en ook nog eens de jongste). Eén van haar broers woont ook al in Spanje maar ja, dat is een jongen en dat is anders in hun ogen .
En nu heeft ze haar ouders zo ver gekregen dat ze toch in Spanje mag studeren dus nu moet ze over een paar weken op verschillende uni's toelatingstoetsen doen (waar ze zeker voor slaagt want ze gaat engels studeren haha) en ik weet zeker dat ze daarna niet meer terugkomt. Ze is geboren en getogen in Nederland maar Spanje is echt haar thuis.

En inderdaad mooi vakantieadres, ze moet niet denken dat er een defenitief afscheid komt, dat worden gewoon heel veel weekendjes richting zon. Maar alsnog wel heel kut voor mij zeg maar, ik ga haar zó enorm missen en ik haat zulke gevoelens.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 13-06-2009, 09:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Voor welke school heb je uiteindelijk gekozen? Die uitdagende, of die die je al kende?
De uitdagende school. Ik ben benieuwd, voorlopig voelt het wel als de juiste keuze. Hopelijk denk ik er het komend schooljaar ook zo over.

OT: Rapporten kladversie typen. Ik ben bijna op de helft van groep 2, mijn duocollega doet groep 1. Dus dan kan ik maandag beginnen met het (met de hand) schrijven... Pfff, wat een gedoe allemaal!
Oud 13-06-2009, 10:29
Alyssia
Alyssia is offline
@ Dith; wat spannend voor haar zeg! En ook fijn dat ze toch mag van haar ouders. En jullie gaan gewoon heel veel skypen en webcammen enzo en vakantie inderdaad Het komt helemaal goed hoor!

Hm ik heb m'n korte broek aan en het is wel wat wennen want het is eigenlijk niet echt mijn stijl, maar hij is wel heeeel leuk.
Ik heb besloten morgen naar een examenfeest te gaan. Ook nogal wat, want ik ben totaal geen partyanimal en het is helemaal in Utrecht en duurt tot 3 uur dus dat wordt fietsen want er rijden natuurlijk geen treinen. Ja of de bus maar da's ook weer zo'n gezeik. Nee ik ga wel fietsen. Blijf ik wakker én ontnuchter ik. Niet dat ik überhaupt ook dronken word want ik drink vrijwel niet, maar toch. ^^"
En ik wilde dus eigenlijk wel gaan omdat het door jongens gegeven wordt die niet erg.. populair zijn zeg maar. Dan lijkt het me al veel leuker dan als anderen die wel populair zijn zo'n feest geven. Gezien ik zelf ook tot het uitschot behoor En het is alleen voor vwo6 dus ik ken tenminste genoeg mensen.
Yay.
Oud 13-06-2009, 11:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
De uitdagende school. Ik ben benieuwd, voorlopig voelt het wel als de juiste keuze. Hopelijk denk ik er het komend schooljaar ook zo over.
Veel succes dan

OT: Gisteren naar Enschede geweest. In totaal zo'n 7,5 uur onderweg geweest, wat is het toch ook ontzettend ver! Vandaag ga ik werken en morgen optreden bij Utrecht over Utrecht. En ja, ik weet dat ik eigenlijk heel hard aan mijn scriptie hoor te werken, die moet immers over twee ( ) weken af zijn. Maar dat ga ik dan de dagen erna wel weer doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-06-2009, 11:28
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
@ Dith; wat spannend voor haar zeg! En ook fijn dat ze toch mag van haar ouders. En jullie gaan gewoon heel veel skypen en webcammen enzo en vakantie inderdaad Het komt helemaal goed hoor!

Hm ik heb m'n korte broek aan en het is wel wat wennen want het is eigenlijk niet echt mijn stijl, maar hij is wel heeeel leuk.
Ik heb besloten morgen naar een examenfeest te gaan. Ook nogal wat, want ik ben totaal geen partyanimal en het is helemaal in Utrecht en duurt tot 3 uur dus dat wordt fietsen want er rijden natuurlijk geen treinen. Ja of de bus maar da's ook weer zo'n gezeik. Nee ik ga wel fietsen. Blijf ik wakker én ontnuchter ik. Niet dat ik überhaupt ook dronken word want ik drink vrijwel niet, maar toch. ^^"
En ik wilde dus eigenlijk wel gaan omdat het door jongens gegeven wordt die niet erg.. populair zijn zeg maar. Dan lijkt het me al veel leuker dan als anderen die wel populair zijn zo'n feest geven. Gezien ik zelf ook tot het uitschot behoor En het is alleen voor vwo6 dus ik ken tenminste genoeg mensen.
Yay.
hehe ik merk dat de sfeer nog steeds hetzelde is zo te horen

ot: thesis thesis thesis, ik begin eindelijk op gang te komen
Oud 13-06-2009, 11:37
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff. Volgens mij is dit het einde tussen hem en mij... Jeetje wat ging dat snel zeg!
Oud 13-06-2009, 11:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het is defenitief. Eén van mijn beste vriendinnetjes gaat naar Spanje en komt niet meer terug...
Mijn beste vriendinnetje is in maart definitief (voor zolang ze een visum kan krijgen dan) naar Australië vertrokken. Ze had daar stage gelopen en toen een leuke jongen leren kennen die haar vriendje werd. Toen ze weer terug was in Nederland merkte je wel dat ze haar draai hier niet meer kon vinden, niet meer kon settelen en toen ze daar terug op vakantie was kreeg ze een baan aangeboden en is ze daar gaan werken. Ik vind het nog steeds heel erg raar en mis haar nog steeds regelmatig. Ze woonde in het verlengde van mijn straat en we aten toch wel een-twee keer per week bij elkaar. Ze was ook m'n enige vriendinnetje die zo dichtbij woonde en waar ik gewoon zo even langs kon gaan dus dat mis ik wel heel erg. Spanje is een stuk dichterbij dan Australië en als je het van te voren boekt en bij haar kunt slapen enzo dan kan je denk ik wel voor weinig geld een paar keer per jaar naar haar toe
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2009, 12:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Pff. Volgens mij is dit het einde tussen hem en mij... Jeetje wat ging dat snel zeg!
Wat stom. Ik heb je reacties een beetje gevolgd, maar waarom is het niets geworden? Wilde hij het serieuzer dan jij?
Oud 13-06-2009, 14:59
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Kan dat niet ook van de spanning zijn?
Ik ben wel echt ziek (al gaat het nu weer wat beter), maar ik denk ook wel dat het vooral een pyschische oorzaak heeft. Mijn leven staat op zijn kop. Ik heb deze week iets gedaan wat alles onomkeerbaar veranderd heeft. En ik besef dat ik eigenlijk al lang geleden besloten heb het uit te maken met mijn vriend. Alleen, omdat ik al zo verschrikkelijk lang bij hem ben, zijn leven en het mijne zo met elkaar verweven zijn en omdat ik zielsveel van hem houd, heb ik die beslissing niet eerder kunnen nemen. Ik vind het ook moeilijk om het nu zo op te schrijven. Ook heb ik het denk ik niet eerder tot mezelf door willen laten dringen. Nu weet ik wat ik moet doen, al wil ik het nog steeds niet echt omdat ik weet dat zijn leven dan instort. En ik weet ook niet wat de beste van twee kwaden is: hem opbellen en eerlijk zijn of wachten tot ik terug ben en het persoonlijk vertellen. Ik ben zo gelukkig maar ook zo in de war, er gebeurt nu echt eens iets, ik leef! En misschien zit dit er al wel heel lang aan te komen. Alles is ineens compleet anders en volgens mij besef ik het nog niet eens, geen wonder dat mijn lichaam zo opspeelt.

Laat maar zitten, dit is je lot, je ertegen verzetten heeft toch geen zin, jezelf niet verzetten betekent niet automatisch dat je machteloos bent.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 13-06-2009, 15:49
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik ben wel echt ziek (al gaat het nu weer wat beter), maar ik denk ook wel dat het vooral een pyschische oorzaak heeft. Mijn leven staat op zijn kop. Ik heb deze week iets gedaan wat alles onomkeerbaar veranderd heeft. En ik besef dat ik eigenlijk al lang geleden besloten heb het uit te maken met mijn vriend. Alleen, omdat ik al zo verschrikkelijk lang bij hem ben, zijn leven en het mijne zo met elkaar verweven zijn en omdat ik zielsveel van hem houd, heb ik die beslissing niet eerder kunnen nemen. Ik vind het ook moeilijk om het nu zo op te schrijven. Ook heb ik het denk ik niet eerder tot mezelf door willen laten dringen. Nu weet ik wat ik moet doen, al wil ik het nog steeds niet echt omdat ik weet dat zijn leven dan instort. En ik weet ook niet wat de beste van twee kwaden is: hem opbellen en eerlijk zijn of wachten tot ik terug ben en het persoonlijk vertellen. Ik ben zo gelukkig maar ook zo in de war, er gebeurt nu echt eens iets, ik leef! En misschien zit dit er al wel heel lang aan te komen. Alles is ineens compleet anders en volgens mij besef ik het nog niet eens, geen wonder dat mijn lichaam zo opspeelt.

Laat maar zitten, dit is je lot, je ertegen verzetten heeft toch geen zin, jezelf niet verzetten betekent niet automatisch dat je machteloos bent.
Dat lijkt me echt een hele moeilijke keuze. Toch goed dat je nu besloten hebt. Sterkte.
Oud 13-06-2009, 16:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Blurred: lastig, maar ik zou als ik jou was wachten totdat je terug bent en het hem dan persoonlijk vertellen, vooral omdat je al zo lang bij elkaar bent. Succes...

Eh, nu heb ik drie uur geslapen, terwijl ik zou leren slecht. Ik heb dat altijd, ik wordt zo slaperig van het doorlezen van m'n aantekeningen. Maar ik ga dan wel altijd relaxt op bed liggen, dus misschien dat het werkt als ik de rest van de dag gewoon achtre het bureau ga zitten...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-06-2009, 19:03
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@blurred: jeetje wat lastig zeg, wel goed dat je besloten hebt maar ik snap dat het erg tegenstrijdig voelt. Nu lijkt wat ik hier wil posten allemaal maar nietig gezeur .

Maar toch maar even ontopic, want gister zei vriendje aan de telefoon dat hij wel kon komen, toen belde ik vanmiddag of hij nou kwam eten, en toen twijfelde hij ineens of hij wel zin had en nouja toen was er van alles geregeld en had ik hem net aan de telefoon en hij deed gewoon moeilijk. Dus ik steeds vragen wat er was, en dan zegt-ie dat ik toch al weet, maar natuurlijk weet ik dat niet, dus voel ik me fijn onzeker daardoor . Nu heb ik het er eindelijk uitgetrokken. Het kwam erop neer dat hij mij graag veel wil zien (en dat ook doet) maar dat-ie het gevoel heeft dat hij daarom veel andere dingen niet meer doet (met name zijn vrienden zien). Dat had ik natuurlijk ook al lang door, maar nu merkt hijzelf pas dat hij dat toch wel mist. Tja, maar met mij spreekt hij af en die vrienden zag hij altijd 'spontaan' en dat kan nu niet altijd meer. Hij ziet nu wel in dat er wat moet veranderen, maar ik kan me daar zo stom door voelen . Alsof het mijn schuld is, naja, dat ik er ben is natuurlijk wel een belangrijke factor maar toch. En hij kan er niet zo goed tegen dat ik zo langzamerhand ook wel vervelende trekjes aan hem ontdek want dan denkt hij dat ik hem niet meer leuk vind ofzo.
Toen zei ik voor de grap dat hij dan maar bij mij moesten komen wonen en dat vond hij wel leuk geloof ik . Maar mensenkinderen wat kan die jongen moeilijk doen zeg.

Sjongejonge en ik zou aan mijn scriptie schrijven vandaag maar ik heb nog maar één regel, hoe moet ik nou een literatuurstudie doen van 20 artikelen waar ik niet eens alles van heb gelezen?

Zo, hart gelucht, lekker chaotisch verhaal .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 13-06-2009, 21:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Wat stom. Ik heb je reacties een beetje gevolgd, maar waarom is het niets geworden? Wilde hij het serieuzer dan jij?
Nee, juist een beetje andersom. Hij is nog niet zo lang bij zijn ex weg en het ging hem allemaal ineens te snel, het werd plotseling te serieus zeg maar. Het kwam bij mij op zich niet echt onverwachts, maar ik had niet gedacht dat hij nou ineens niets meer laat horen... zeker niet als hij zegt dat het probleem is dat hij mij ECHT leuk vindt en niet had gedacht dat dat zo snel weer zou kunnen. Hij zegt dat hij er niet voor open staat en dat het hem benauwt dat hij zo snel zo close met me is, zeg maar (hij zei het niet in zoveel woorden, althans niet het tweede deel). Ik vroeg nog of hij MIJ dan niet/minder leuk vindt, maar hij zegt dat dat niet het geval is. Nou dan vind ik dat hij nu best wat kan laten horen... ik ben er dus nogal klaar mee nu

Beeeetje jammer, want ik heb al heel lang niemand meer leuk gevonden en ik wilde gewoon een leuke tijd hebben, of er nou wat uit kwam of niet!
Oud 13-06-2009, 21:24
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
lol een docent op mijn studie gaf vroeger het vak 'vrijetijdskunde' aan de VU, ik wist dat dit mijn studie was (L)
Oud 13-06-2009, 23:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Blurred; wauw, heftig! (}) Ik volg je verhaal best wel want ik vind het intrigerend, en ik vind het klinken alsof je de juiste keuze maakt, . Ik ken je situatie niet & zo maar sterkte ermee!

Ot: jaa ik vind mezelf een productief meisje Ik ben net 'Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel', maar dan: 'Als het vriendje van huis is, dansen Roosjes vingers over het toetsenbord' want ik heb m'n praktijkopdracht Pedagogiek (eindelijk!!) af en ook de helft van Nederlands. Suffe opdrachten van vorig blok. Misschien komt het toch wel goed.
En 't is waus om dadelijk zonder T. in zijn bed te gaan slapen, maar hè, ik heb het vaker gedaan, ik kan dat . Ik moet met hem samenwonen echt echt echt!

Enn ik heb redactieweekend van Biton en tis cool want het zijn toffe mensen en toffe suffe stukjes en gave stukjes en typen en lay-outen en chips eten en pizza en multivitamine en supervetcoole WGT-muziek (jaa, wat was dat briljant!) en het is een beetje het Milliways-gevoel dat ik zo gemist heb toen ik druk bezig was met werken.
En mijn loon is gestort en het is echt 2000 euro, w00t. Daarvoor wil ik wel werken!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-06-2009, 00:25
Verwijderd
Hmmm vriendje doet wel lastig soms maar het gaat weer goed. En we hebben samen gesport, hoe grappig Lekker ook <3

Edit: Jezus Roosje, wat voor werk doe jij
Oud 14-06-2009, 01:25
Verwijderd
ik ben dronken, ik ben net bij guus meeuwis geweest, ik heb genoten en ik heb de hele avond de ogen uit mn kop gejankt van verdriet. Gelukkig waren er brede schouoders om mij te troosten. heerlijk.
Oud 14-06-2009, 08:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik loop met m'n ziel onder de arm, maar no way dat ik niet ga. Ik wil niet iemand zijn die mensen uit de weg gaat, ik wil niet iemand zijn die niet gaat omdat ze er niemand kent. Ik laat mijn leven niet zomaar door anderen bepalen, no way. Dus ik ga, en ik lach, maar van harte is het niet..

I can't hear the words by which I guide,
so I must ask again who will carry me?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-06-2009, 12:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
De laatste tijd probeer ik 2 keer per week te sporten en meer bij te eten. Nou, dat is te zien. Ik ben echt in twee maanden 4 kilo aangekomen, waardoor ik bijna op m'n streefgewicht zit (70 kg). 69 kilo zei de weegschaal vanochtend. Vraag me alleen of waarom dat nu opeens zo snel gaat? Ik heb twee jaar m'n best gedaan, en nu opeens lukt het? Vast een combinatie met veranderde stofwisseling en meer bier.
Oud 14-06-2009, 12:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Neko: ik weet verder niet waar het over gaat en waar je heen gaat, maar knap dat je tóch gaat, ookal wil je eigenlijk niet. }

OT: Wát een rotweer zeg! En het regent ook niet zachtjes... Volgens de buienradar wordt het hier over een half uur droog. *duimt* Ik wil vandaag echt nog wel even op het balkon in de zon zitten hoor.
Oud 14-06-2009, 15:51
Verwijderd
Pff de zenuwen komen langzaam op. Woensdag heb ik mijn praktijktoets en ik moet er gewoon heen. En ja ik weet wel dat een p hebben ook niet zoveel uitmaakt maar ik vind t gewoon kut als ik straks mn p niet haal op die praktijktoets. Verdorie elk kennistentamen haal ik maar zodra ik praktijkdingne moet doen raak ik zenuwachtig en verpest ik het.
Oud 14-06-2009, 17:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@vogelvrij ja dat was 2 weken terug.

maandag was ik een beetje onrustig.
maar yoga was wel fijn.
en EMDR ging daarna wel goed.
toen me moeder en me tante op bezoek kwamen.
me moeder had al door dat ik onrustig was.
en daarna kwamen de tranen in me ogen toen ze weer weggingen.
en dat had ik later op de avond ook aangegeven bij de verpleging.
en dinsdag waren we s'morgens wezen wandelen.
in plaats van gymen in de sportzaal.
want de vrouw die gym gaf had wat anders te doen.
en s'middagg's waren we op excursie naar de politie in veghel gegaan.
met de wijk agent van boekel.
en toen mochten we ook in de isoleer cel kijken.
en dat zag er best wel raar uit want je kon wel naar binnen kijken maar niet naar buiten.
en het was best wel klein.
en daarna zaten we in het ME busje en dat ws wel gaaf.
alleen de man van de politie begon over sporen van doden mensen zoeken.
dat ze dat soms moesten doen en dat was wel eng even.
en daarna gingen we met de politie hond op de foto.
en als ze die toen los hadden gelaten had hij ons aangevlogen.
en daarna mochten we in de politie auto zitten.
en toen mochten we handboeien om als we wouden.
maar daar heb ik maar alleen naasr gekeken.
een paar anderen hadden ze wel om gedaan.
en daasrna begonnen ze over het AED aparaat.
dat er veel verschillende waren die verschillend werken.
daar werd ik wel even onrustig van.
okal weet ik dat dat alleen maar goed is dat aparaat.
en toen begonnen ze er ook over dat ze die bij ons op het terrein hebben.en op sommigen afdeling.
en of wij wisten waar dat hing enzo.
en dat ze op een afdeling allemaal weten hoe dat werkt.
maar verder was de excursie wel leuk.
alleen toen we op het busje terug moesten wachten werd ik weer even onrustig.
maar toen we op de afdeling waren weer.
toen ging ik met een jongen wachten tot zijn taxi kwam.
en toen werd de onrust wat minder want hij kan je goed laten lachen.
dat lukt hem bij iedereen.
en gelukkig werkten dat ook bij mij.
en de rest van de avond ging het wel.
en woensdag probeerde ik de hele dag positief te denken.
en de ene keer lukte dat en de andere keer niet.
en s'middag's gingen we fitnessen.
want de gym zaal werd gebruikt op films af te spelen.
voor een concres geloof ik.
en daarna gingen we nog wandelen.
en dat was wel goede afleiding.
en woensdag avond had ik me wekker gecontroleerd.
of het geluid wel aanstond.
en die stond aan.
werd ik donderdag ochtend om 9:30 wakker geklopt.
bleek het geluid van me wekker uit te staan.
want normaal gaat hij om 7:15 af.
toen bleek het dat me geluid opeens uitstond.
terwijl ik toch echt weet dat ik hem aan had gezet.
toen ging ik maar snel even eten.
want normaal heb ik fyshio fitness van 9:00 tot 9:45.
maar dat haalde dus niks meer uit om daar heen gegaan.
ze hadden vandaar ook al naar de afdeling gebeld.
waar ik bleef en toen zei een man van de verpleging dat ik nog op bed lag.
dat hij dat dacht.
dus toen ben ik maar gelijk door naar creatieve therapie gegaan.
en ze zeide op de afdeling dat dat kon gebeuren zolaat wakker.
en dat ik me er niet voor hoefde te schamen.
en daar schaamde ik me nog meer dat ik zo laat wakker was.
maar daar zeide ze net als op de afdeling dat ik daar niks aan kon doen.
omdat het aan me wekker lag en dat ik het wel nodig gehad zou hebben.
en s'middag's hadden we een rustige expressie.
het had wat yoga achtigs weg en dat vond ik wel fijn.
en ik denk dat de anderen dat ook wel fijn vinden.
en ik ben donderdag avond nadat we klaar waren met eten.
naar huis gegaan me vader kwam me halen.
en ik ben vrijdag toch maar gaan werken.
ik had een dag vantevoren al aangegeven in een voicemail bericht.
dat ik wel onrustig ben nog enzo.
maar dat ik het toch gewoon maar ging proberen.
want ze namen de hele tijd niet op.
bleek dat de afdelingsleider in bespreking zat.
en ik heb het normale nummer niet van de afdeling zelf.
en vrijdag waren we al een paar uur aan het werk.
en toen kwam de afdelingsleider ons rond 10:45 zeggen.
dat we al de orders voor deze week al af hadden.
en iedereen die wou mocht om 12:00 al al naar huis.
ik zat er ook aan te denken om haar huis te gaan.
okal schaamde ik me ervoor omdat ik er maar een dag in de week ben.
op het werk en dan toch al s'middag's naar huis wou gaan.
maar ik hoefde me er niet voor te schamen omdat het gelden voor iedereen.
en verder was het werk wel gezellig.
en vrijdag middag had ik eerst nog gegeten in de kantine.
en daarna was ik met een andere collega van de leiding.
mee terug gefietst want hij woont ook bij me in de buurt.
en toen ging ik s'middag's nog even naar het dorp.
en nog even naar de apotheek voor mij en me zusje.
en vrijdag avond was het lekker rustig thuis.
alleen me zusje kwam vrijdag nacht niet thuis.
ik ging vrijdag nacht rond 00:30 slapen.
en ik was pas om 13:00 wakker.
wel weer laat maarja.
ik vroeg me moeder vrijdag of ze me eerder wou wakker maken.
en dat had ze ook een paar keer geprobeerd.
en ik zei wel dat ik eruit kwam.
maar ik viel weer in slaap.
en toen gaf ze het maar op na een tijdje.
en dat snap ik ook wel
en zaterdag ben ik met me moeder en met de oom van me moeder naar het dorp geweest.
en toen hebben we daar op het terrasje gezeten met me tanten en me nichtje.
en ik had nog wat boodschappen gehaald voor thuis.
en om mee te nemen naar boekel.
en toen ging ik alvast naar huis toe en toen had ik alvast onze hond uitgelaten.
en gisteren avond had ik nog een tijdje met me nichtje tv zitten kijken thuis.
en toen kwam me moeder thuis en die kwam er bij zitten.
dat was ook wel gezellig vond ik.
en me vader kwam ook veel later thuis
en later op de avond belde ze me oom op waar me zusje vaak zit.
en toen gingen ze me zusje halen.
en daarna kwamen ze thuis.
en me oom was best wel kwaad op me zusje.
dat ze niks had laten horen aan ons enzo.
en ik ben blij dat me vader ook goed is thuis gekomen met de taxi.
ik was wel wat pissig toen hij thuis kwam.
want toen zagen we het wel weer meteen.
en ik ging rond 0:30 naar bed toe.
en me moeder had me weer een paar keer proberen wakker te maken vandaag.
maar ik viel weer in slaap en ze had me nog vaker proberen wakker te maken.
en toen werd ik rond 14:30 pas wakker.
en ik baalde weer van me eigen.
en toen ging ik eten en me tasen pakken.
en nog even tv kijken en onze hond uitlaten.
en de rest van de middag was er wel spanning.
en toen ging ik even op de laptop van me vader internetten en forummen.
en toen ging ik maar even rond 17:15/17:30 eten.
en daarna bracht me moeder me terug naar boekel.
en in de auto zei me moeder eerst dat ik het hier niet mocht vertellen van het weekend.
en even later zei ze dat als ik het nodig vond ik het hier toch wel mocht vertellen.
en hier is het weer lekker rustig.
en ik had een water ijsje gekocht.
in het cafe/restaurantje.
en daarna me tas uitgepakt.
en daarna had ik nog een keer extra me wekker gecontroleerd.
en het geluid stond gelukkig weer aan.
en ik heb van het weekend ook aan een man van de verpleging vertelt.
en hij had iets spannends verwacht geloof ik.
maar hij snapte wel dat ik er spanning door krijg.
en dadelijk ga ik nog even rustig in bed tv kijken.
en nog een keer me wekker controleren en dan slapen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 14-06-2009 om 21:37.
Oud 14-06-2009, 19:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeetje darkfairy, wat heb jij toch steeds een spannende excursies! Eerst toch ook al met de brandweer?

En hm, vandaag was Utrecht over Utrecht en het was wel zo'n beetje zoals ik verwacht had (vaag geregeld allemaal, heel langdurende saaie films terwijl mensen met, vaak een stuk betere, proza maar een deel van hun verhaal mochten doen). Dadelijk is de prijsuitreiking, maar ik denk niet dat ik iets gewonnen heb. Dat maakt niet uit, want er waren mensen die zeiden dat ze mijn verhaal leuk vonden en toen ik het voordroeg hoorde ik ook al mensen lachen en ik vind het al hartstikke leuk dat het publiek het kon waarderen, dan is die prijs geen noodzaak meer.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-06-2009, 19:53
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Damn, ik schrok me compleet wild. Zweethanden, trillen, hartslag schiet omhoog...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 14-06-2009, 20:31
Verwijderd
heheh, wâldrock was zo gaaf.
Oud 14-06-2009, 20:40
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik snap er niks van, gister 8 uur op de bank, kwart over 8 in slaap en kan het weer doen nu alsk wil. Ik wil energie en veel.
Morgen weer eerst 's ochtends poetsmiep spelen maar weer op stage. Blijf stagiaire natuurlijk.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 15-06-2009, 01:43
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
lol, ik van de week nog klagen dat ik mn huisgenootjes amper zag en sprak. Nou vanavond heb ik ze allemaal weer is ff goed gesproken <3. Uren op de trap rondgehangen en gelachen en bijgekletst. Nieuwe huisgenootje ook beetje beter leren kennen, leuke meid..
En mn thesis, ach ik ben erachter gekomen dat de steekproef iig representatief is voor de populatie, dus ik kan mooi een paar toetsen doen. Maar ik heb mn week veels te vol gepland voor wat ik nog allemaal moet doen. Dus mss moet ik maar is rustig nadenken om iets af te zeggen.. of niet.
Oud 15-06-2009, 10:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Aardbeien >3
En we hebben ook nog een groot bakje meegekregen Vanavond zelf aardbeienyoghurt maken.

Nu eerst boodschappen doen voordat het (misschien) weer gaat regenen, dan werken en vanavond weer quizzen!
Oud 15-06-2009, 11:24
Verwijderd
Whoei een 9 voor mn neurologie/kinesiologie tentamen wtf dat is de 1e keer dat ik dit tentamen haal zonder herkansing en dan meteen met zo'n goed cijfer
Alleen nu wil ik ook echt mn praktijktentamen halen want t zou wel aardig flink kut zijn als ik daar dan op zak! Maargoed ik hoop dat dit het begin van een stijgende lijn is
Oud 15-06-2009, 12:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bah, ze zijn weer aan het heien en nu zijn alle verstopte spinnen losgetrild en aan het rondwandelen En ik ben aan het prutsen met mijn scriptie, maar ik weet het niet goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-06-2009, 12:32
Verwijderd
Ik heb het allemaal niet bijgelezen sorry...

Wel een leuk weekend gehad. We hadden familieweekend en dat was weer gezellig. Beetje bijkletsen met iedereen en zaterdag gingen we naar de apenheul. Dat vond ik echt wel leuk. Al die schattige (en minder schattige) aapjes. Maakte me weer een beetje blij. Het weekend was wel heel druk en vermoeiend voor me. zondag heb ik dan ook het grootste deel geslapen, ik trok het niet meer zo goed.
Vandaag is de gewone week weer begonnen. Ik had net even een gesprek met de psychiater en het is niet zo gek dat ik me zo sloom/somber/moe voel. Mijn schildklier doet het echt slecht op het moment, dus wordt mijn medicatie weer verhoogd. Hopen dat dat een beetje helpt. Woensdag langs de huisarts en dan neemt zij de zorg over de schildklier over.
Oud 15-06-2009, 12:55
Alyssia
Alyssia is offline
Nja, gister was dus het examenfeest. Het was erg gezellig, alle leuke vwo'ers waren er en alle niet-leuke vwo'ers niet. Geslaagd dus.
Alleen wel erg vreemd, opeens stond zo'n meisje met een jongen te zoenen. Like, die kennen elkaar al 6 jaar ofzo en opééns vinden ze elkaar dan leuk (terwijl ze twee weken geleden nog allebei een ander hadden)? Ik snap dat nooit.
Verder vond m'n vriendje het leuk om te gaan zeiken aan het einde, want ik beet écht per ongeluk op z'n tong toen ik wou stoppen met zoenen en hij alleen maar verder duwde met z'n tong dusja. Ik bedoel, ik bood m'n excuses aan, ja ik snap dat het pijn doet enzo, maar de rest van de avond was ie niet meer te genieten. Hij had gewoon te veel op denk ik.
En het is me niet gelukt om 'de andere jongen' aan het dansen te krijgen.. Ik sleepte 'm wel elke keer mee of ging dichterbij 'm staan, maar hij bleef heel stug stil staan. Tsja. Ik snap ook wel dat ie niet echt een danser is, maar mijn vriendje ook niet en die deed het ook gewoon. Maar volgens mij vond ie het wel leuk hoe ik bij 'm stond te dansen. Hij heeft dan zo'n bepaalde blik. Ach. Ik vind het gewoon leuk om leuk gevonden te worden ^^"
Nu lekker uitrusten, donderdag uitslag van mn examens!
Oud 15-06-2009, 13:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb vanacht goed geslapen.
en gelukkig ging me wekker deze keer wel gewoon af.
en s'morgen's hadden we yoga en dat ging wel goed.
en toen we de ontspanning hadden vroeg ik.
of ik terug naar de afdeling mocht gaan.
want dan kon ik alvast me haren gaan wassen.
degene die yoga gaf zei dat het beter was als ik volgende week.
toch gewoon tot het einde blijf.
want soms lukt dat en toch niet.
want ik ben hier toch om aan me eigen te werken.
en ik heb gezegd dat ik volgende week tot het einde blijf bij yoga.
en s'middag's in de pauze heb ik me kamer nog schoongemaakt alvast.
en ik denk dat ik dadelijk even naar de konijntjes toe ga.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-06-2009, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Verder vond m'n vriendje het leuk om te gaan zeiken aan het einde, want ik beet écht per ongeluk op z'n tong toen ik wou stoppen met zoenen en hij alleen maar verder duwde met z'n tong dusja. Ik bedoel, ik bood m'n excuses aan, ja ik snap dat het pijn doet enzo, maar de rest van de avond was ie niet meer te genieten. Hij had gewoon te veel op denk ik.


OT: Ik ben een vreselijke muts, heb het hele weekend al niks aan m'n scriptie kunnen doen, vanmorgen de hele morgen 'verpest' met 't nieuwe vriendje, en dan zít ik eindelijk achter de computer, ben ik nog stééds aan het SOGen. Hallooohooo Freyja je moet volgende week maandag wel zo veel mogelijk afhebben hoor, dat betekent dit hoofdstuk én hoofdstuk 4, niet alleen dit hoofdstuk!

Maar mijn hoofd is een spons, ik zit naar m'n worddoc te kijken en ik weet niet wat ik moet typen, d'r komt niks uit vandaag Nja zal mezelf maar dwingen, maar intelligent geblaat zal het wel niet worden. Baaaaah ik ben die scriptie zoo zoooo zooooooo zat.
Oud 15-06-2009, 14:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Dat dacht ik ook precies, ja

Verder, veel succes met je scriptie, Freyja! Ik begrijp precies hoe je je voelt (al heb ik dan geen nieuw vriendje), ik ben ook al de hele dag bezig met mezelf aan het werk te krijgen en het lukt wel een beetje, maar het gaat zo traaaag en het moet volgende week af, dus mja. Succes dus
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-06-2009, 15:16
mvrXD
Avatar van mvrXD
mvrXD is offline
aarrghh ik wordt gek..
mijn ouders zijn op vakantie.
en ik t begin dacht ik wel van yes niemand die me controleert
in t weekend kan ik doen en laten wat ik wil
( ik ben net als darkfairy opgenomen in boekel )
maar ik ben onrustig
maar weet niet waarom..
zal t de angst zijn dat mn ouders niet terug komen.
dat ik dan er alleen voor sta
.. ja ik heb mn zussen en familie nog )
maar zonder mn ouders ik weet niet wat ik dan moet doen.
hun geven mij kracht om door te gaan in deze moeilijke tijd die ik nu heb,
ze zitten in turkije en nog smsen ze me elke dag..
nu dat ik dit typ staan de tranen in mn ogen.
elke avond bid ik dat ze donderdag veilig thuiskomen
en ik hun vrijdag als ik op weekend verlof zit een lekkere knuffel kan geven,

of zouden t andere angsten zijn.
ik zit tussen twee werelden in.. mn ex maar nu een hele goeie kameraad wil een keer bij kletsen filmpie kijken.
maar een jongn die me niet kent. die beinvloed me met zijn woorden.. dat mn
Oud 15-06-2009, 15:17
mvrXD
Avatar van mvrXD
mvrXD is offline
ex een player is.. maar ik weet dat hij bij mij da nie doet..
ik weet t gwoon niet
mn hoofd stroomd over en een x ontplof ik
Oud 15-06-2009, 16:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wou eigenlijk met iemand naar de konijntjes gaan.
maar het regende te hard.
dus ik ben straks met een vrouw van de verpleging.
even naar het hoofdgebouw gelopen onder de paraplu
even wat wezen faxen in het hoofdgebouw.
en dat gaf wel even goede afleiding.
en net ben ik met een man van de verpleging ook even meegelopen.
naar het hoofdgebouw om wat af te geven.
en ik heb tegen hem ook maar verteld van het weekend.
want het is me coordinator.
en dadelijk gaan we eten.
en ik hoop dat me vader vanavond of morgen avond op bezoek komt.
en ik hoop dat me angsten wat wegblijven vanavond.
en straks ga ik nog even me moeder bellen.
of me moeder mij net wie eerder is.
en ik denk dat ik nog even met een collega ga smsen.
die op mij verliefd is nog steeds maar ik niet op hem.
omdat hij 36 is en ouder lijkt enzo.
hij is wel heel aardig verder.
en vrijdag had ik nog een cadeautje voor me verjaardag van hem gehad.
een elfje want die want die spaar ik.
ik had toen het gevoel dat hij me wou kussen.
ik weet niet of ik dat gevoel goed had.
maar het leek er wel op.
en hij zei onder het werk.
toen hij even bij me kwam staan en toen er andere bij waren.
dat ik maar hoefde te vragen of hij wat met me wou.
en dat hij dan gelijk ja zou zeggen.
dat zei hij tegen mij en 1 ander.
ik vind het wel aardig dat hij me dat elfje heeft gegeven.
nou heb ik 19 elfjes en 1 engeltje.
nou moet ik nog iets kopen nog voor zijn verjaardag.
die ook al een tijdje geweest is.
hj zei vrijdag bij de kluisjes dat hij me wel wou kussen.
daar voelde ik me wel ongemakkelijk bij.
omdat hij weet dat ik niet op hem verliefd ben.
en ik had die energiedrank vanmiddag niet moeten nemen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 15-06-2009 om 19:08.
Oud 15-06-2009, 17:38
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Nu lijkt wat ik hier wil posten allemaal maar nietig gezeur.
Vergeleken bij wat veel anderen hier posten lijkt mijn verhaal maar nietig gezeur. Iedereen is momenteel met wat anders bezig, wat volgens mij niet wil zeggen dat het ene feit belangrijker of ingrijpender is dan het andere. Zoals een Chinese zegswijze luidt: Dat de buurman ongeneeslijk ziek is wil niet zeggen dat jij niet mag huilen omdat je je kleine teen gestoten hebt. Ofzoiets.
__________________
没有什么不能够面对!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.