Oud 09-11-2009, 11:12
Verwijderd
College gemist om met vriendinnetjes thee te drinken. Eigenlijk belachelijk, haha. Maarja.
Advertentie
Oud 09-11-2009, 11:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb nu al genoeg van Sinterklaas, ik moét een verlanglijstje hebben, althans aan de kant van de schoonfamilie en m'n ouders vinden het op zich ook wel fijn, maar doen wel iets minder moeilijk als ik het niet heb. Heb nu net iets verstuurd, maar er staat nauwelijks wat op. Nouja, ze doen het er maar mee en anders maar niet, ik hoef ook niks, maar dat mag ik niet zeggen. (ik vind Sinterklaas echt wel leuk hoor, maar elk jaar die lijstjes en het lijkt wel alsof het elk jaar moeilijker wordt om iets op papier te krijgen ).

En ik baal, want m'n hele ochtend is weer naar de knoppen omdat ik weer te laat ben opgestaan. Nouja, ik ga vanmiddag gewoon heel vriendelijk zijn aan de telefoon, zodat ik toch nog het gevoel heb dat ik iets nuttigs heb gedaan.
Oud 09-11-2009, 14:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en dan doet het nog steeds behoorlijk zeer en dan vooral met lopen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-11-2009, 14:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En daar is de winter weer.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-11-2009, 14:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
er belde net een vouw van maatschappelijk werk van de afdeling in boekel.
en ze wil op huisbezoek komen en me kamer zien enzo.
omdat ik nou alweer een aantal weken thuis woon.
ik heb het me moeder maar gesmst.
maar ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-11-2009, 16:13
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Leuk hoor, therapie.... Ik vraag me meteen weer af waaom ik wilde gaan, waarom ik weer vanalles wil oprakelen dat anders niet in mijn hoofd zit Maarja, vanavond maar knuffelen met vriendje <3 Ik vind hem zo lief dat het me bang maakt.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 09-11-2009, 16:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de maatschappelijk werkster heeft net weer gebeld.
en me moeder nam op en na een heel gesprek.
heeft me moeder haar toch zo ver gekregen dat ze niet op huisbezoek komt.
maar die mensen geven niet gauw op blijkt wel weer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-11-2009, 19:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, weer terug van het weekendje weg. Heerlijk niks gedaan. Nou ja, uitgeziekt, want donderdagavond werd ik ziek. Met al m'n volhardendheid toch maar gaan werken, want ik wist niet hoe ziekmelden ging (heb ik meteen maar nagevraagd) en je kunt het ook niet maken om je ziek te melden en wel een weekendje weg te gaan (wat m'n collega's wisten). En vanaf zaterdag gaat het gelukkig al weer een heel stuk beter. Nu hoop ik alleen dat ik mijn vriend niet aangestoken heb.
En gelukkig is tijdens ons weekendje ook waarschijnlijk de oorzaak van de lekkage bij ons in de badkamer gevonden. De "schuldige" bewoonster een paar verdiepingen boven ons kwam een bosje bloemen brengen en vertellen dat ze de schade wel wil vergoeden. Gelukkig maar, dat scheelt ook weer een boel gedoe
Nu morgen weer werken. Maar *note to self* ik moet deze week goed op mezelf letten. Te veel is te veel, en dan ben ik vast zo weer ziek. Dus op tijd stoppen.
Oud 09-11-2009, 19:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hoe met morgen op de afdelng gaat zie ik wel.
maar als het lopen moeilijk gaat ga ik er gewoon bij zitten.
en als het morgen nog zo'n pijn doet.
dan ga ik mooi niet mee gymen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-11-2009, 20:56
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
na een heel gesprek heeft me moeder haar toch zo ver gekregen dat ze niet op huisbezoek komt
Waarom willen jullie niet dat ze op huisbezoek komt?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 09-11-2009, 20:58
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
O, soms heb ik het met sommige mensen zo gehad hè. Dat ze altijd je vermoedens weer bevestigen, terwijl je hoopt dat ze dat niet zullen doen. Schrijf ik een voor mijn idee weldoordacht e-mailtje over een probleem tussen een vriend (ook mijn ex van lang, lang geleden) en mij, na oké, tijdenlang niet gereageerd te hebben, maar daar geef ik een verklaring voor en vervolgens krijg ik een duidelijk ondoordacht, gekrenkt en sarcastische e-mail terug. Het bevestigt dat hij een klootzak is geworden en dat hij zijn eigen gevoelens van onvrede op mij projecteert. Zeg ik dat ik denk dat hij dat antwoord niet zelf zou hebben verzonnen maar van mij heeft overgenomen, niet omdat hij dat antwoord niet zou kunnen verzinnen want in intelligentie staan we absoluut gelijk maar vanuit zijn karakter, zegt hij dat het allang duidelijk is dat we in intelligentie niet gelijk staan (waarmee hij bedoelt dat ik veel slimmer ben dan hij, want hij heeft altijd het gevoel gehad dat ik hem dat wil laten voelen ofzo) terwijl het sowieso een bij-opmerking was om hem niet te kwetsen (en ik wilde juist dat hij niet zou denken dat ik dat bedoelde). En hij doet net alsof ik denk dat hij eeuwen op mij wacht en niet zelf kan nadenken ofzo, terwijl ik dat natuurlijk niet zo ervaar en ook nooit zo heb ervaren, en hij doet net alsof ik nooit heb ondervonden dat hij inmiddels ook een eigen mening heeft en op zijn eigen benen kan staan.
En ik sta met tranen in mijn ogen dat hij niet begrijpt, dat hij niet beter weet, dat hij doet alsof hij me kent maar het ondertussen zo gruwelijk mis heeft.
Maar goed, ik besloot hem nog een kans te geven en blijkbaar zag hij dat niet zo en vond hij dat de schuld niet bij hem lag. In ieder geval is de kans nu verspeeld. Maar dat doet wel pijn na zes jaar intensief delen (zowel als vriend als relatie, zelfs langer als gewone vriend dan in relatie)....
Oud 09-11-2009, 22:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: waarom wilden ze je kamer komen bekijken en waarom wil jij dat niet?

OT: net teruggereden vanuit Vlissingen en het ging wel aardig, al ben ik stiekem wel blij met mijn vriend als rij-instructeur ("hier alvast terugschakelen", "die bocht in z'n 3" etc. ) Ik rij ook veel te weinig.
Oud 10-11-2009, 12:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@blurred en @missy1234567890.
ze denkt dat ze in een uur of 2 meer over me te weten kan komen.
maar ik vind het niet nodig en me moeder ook niet.
we hebben al zovaak huisbezoeken gehad via scholen.

ot.
het is wel afleiding in boekel maar ik moest me voet vanochtend.
gewoon in een van me crocs proppen.
maarja hopelijk is die pijn gauw weg.
of in iedergeval minder en die man die eerst altijd met me meereed met de taxi.
rijd morgen middag ook mee en het is maar goed dat hij had gebeld.
want de taxi had me voor morgen niet om 14:15 gezet want ik moet s'middag's naar de huisarts.
maar ze hadden me gewoon om 16:30 laten staan.
maar gelukkig hebben ze dat nou veranderd.
en straks gaan we het cafetje hier op het terrein versieren voor met elf elf bal.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-11-2009, 12:17
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Alles voelt aan als een sleur, en ik weet niet hoe ik eruit moet ontsnappen. Alhoewel er zat leuke dingen gebeuren, gelukkig. En samen slapen blijft fijn, ook al is er nu weer de stilte.
Oud 10-11-2009, 13:56
Verwijderd
Waarom gaat men ervan uit dat ik allemaal schrijvers zoals Dante, Homerus, Spinoza en weet ik veel heb gelezen, en dat ik bekend ben met alle verhalen uit de Griekse mythologie als ik Nederlands studeer... Ik ben gewoon al fucking drie uur bezig met een of andere fuckopdracht en ik snap er echt de ballen van.
Oud 10-11-2009, 15:33
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik voel me hondsberoerd Zondagochtend ging het wel prima, maar na het avondeten heb ik als een dood vogeltje in mijn bed gelegen en gistermiddag ook. Ik werd ook echt beroerd tijdens practicum. We stonden naar de inleiding te luisteren en opeens zag ik heel wazig en allemaal kleine vlekjes, en alle stemmen klonken mechanisch. Ik was echt bang dat ik midden in de zaal van mijn stokje zou gaan
Ik durf eigenlijk ook niet goed te eten, ik ben bang dat alles er weer uitkomt.
Ik heb ook geen tijd om uit te zieken, want ik moet gewoon naar school. Gelukkig hoef ik voor dit vak niet zo veel te doen dus ik ga nu wel weer even op de bank liggen ofzo.

Verder gaat het tussen hem en mij echt waardeloos. En voor mijn gevoel komt dat echt van hem af.
Ik heb geen eens zin om me er druk over te maken. Ik vind dat ik er nu wel genoeg aan heb gedaan om gewoon vrienden te blijven. Hij blijft me boos maken en kwetsen en ik heb hem dat ook duidelijk gemaakt. Vriendschap komt ook van twee kanten. Ik ben nu gewoon klaar met hem. Ik wil het graag uitpraten zodat we wel vrienden kunnen blijven, maar dat we nog niet gepraat hebben is echt zijn schuld. Hij kan me op z'n minst even terugbellen.
Hoeveel pijn dit ook doet, ik ga er geen energie meer in steken. Ik verwacht niet dat hij me deze week belt en dan zie ik hem zondag wel. En dit keer ga ik hem niet negeren (mijn tactiek afgelopen zondag, en hij heeft ook geen moeite gedaan om me iets te zeggen dus we hebben alleen "hey" tegen elkaar gezegd), ik praat dan wel met hem.
Ik zou het nog best begrijpen als hij me een tijdje wil negeren, maar zeg dat dan en hou me niet aan het lijntje. En ik zou het trouwens niet begrijpen want hij is niet verliefd en wilde vrienden zijn, hij heeft geen gebroken hart.
Ik begrijp niet waarom hij zijn gedrag naar mij toe ineens zo heeft veranderd.

En nu ga ik even op de bank onder een deken liggen, want ik ga me niet veel beter voelen van achter de computer zitten. Vanavond maar geroosterd brood en een stukje vlees (want dat kan ik anders weggooien) eten, want ik ben zo bang dat ik moet overgeven
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-11-2009, 18:45
Verwijderd
Arghhhhh ik heb de pest in de 3d-opdracht voor boekillustratie. Echt, dit is me te autonoom, ik heb hier compleeet geen zin meer in En ik ben bang voor morgen als het niet af komt, en anders is het wel af maar bagger en dan moet ik dus iets kuts laten zien.
Oud 10-11-2009, 19:09
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ze geeft me vaak het gevoel dat ik er helemaal niks van bak, maar vrijdag en vanmiddag zei ze toch dat ze vindt dat het goed gaat, mijn 'baas'. Nou, dat zal dan wel zo zijn? Wel zegt ze dat ik iets aan mijn accent moet doen, omdat je heel duidelijk kunt horen dat ik geen Chinees ben. Nou, ik vind haar accent net zo erg, je kunt meteen horen dat Kantonees haar moedertaal is...

Soms vraag ik me af waar ik in hemelsnaam mee bezig ben geweest in de afgelopen 5 jaar. Heb ik echt zo'n sterk accent (ja) en waarom versta ik sommige mensen gewoon niet of weet ik sommige woorden gewoon nog niet? En waarom ben ik zo zenuwachtig als ik iemand aan de telefoon heb en mijn Chinese collega zit in dezelfde kamer? De afgelopen twee weken (toen zij op vakantie was) kon ik het toch ook allemaal aan? Waarom vind ik het niet prettig dat ze het kan horen als ik iemand te woord sta? Omdat Chinees haar moedertaal is en ze precies al mijn fouten hoort... Maar dat hoort de klant die ik aan de telefoon heb toch ook?

En ik heb mijn broertje weer getrokken met lootjes voor Sinterklaas. Het is echt waar; in de al de jaren dat we lootjes trekken heb ik hem twee keer níet gehad, dat is toch niet toevallig meer? En hoe kan ik nou een leuk gedicht voor hem schrijven, of een leuk kadootje kopen? Hij vraagt alleen stomme dingen, ik heb niets leuks in zijn leven om over te schrijven, geen andere ideeën voor kado's waar hij iets aan heeft. Ik zou zo graag willen dat hij niet ziek was. Aan de andere kant ben ik er misschien minder mee bezig dan ik zou moeten zijn... omdat ik toch niets voor hem kan betekenen?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 10-11-2009, 19:17
Verwijderd
Pff ik weet niet wat het is, voel me zo down de laatste tijd
Oud 10-11-2009, 20:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yoo, ik heb wel een nuttige dag gehad vandaag. Zes uur college (dat is echt té lang), wiskunde-opgaven gemaakt, filosofiereader gekocht, college van donderdag al helemaal voorbereid, één tekst voor filosofie bewerkt en samengevat, de ander bewerkt maar ik heb al ongeveer een samenvatting in de kantlijn staan, ik heb m'n P-uitreiking gehad - dat was leuk! - ben daarna nog langs geweest bij m'n tante samen met m'n zusjes en m'n papa. Maar geez, echt, ik ben kapot.

En ik moet morgen afrijden.. dat wordt gauw douchen & slapen.

P.S. Ik word moe van filosofen (lees: mijn klasgenootjes) die denken dat ze heel veel moeilijke woorden nodig hebben om hun verschrikkelijk interessante standpunt ten tonele te brengen. Jongens, als iets écht belangrijk is, heb je daarvoor geen lege termen nodig.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-11-2009, 20:55
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Moe... Nou, mijn nieuwe rooster zorgt er voor dat ik maandag dinsdag en woensdag 1e uur moet beginnen. Dat ben ik helemaal niet meer gewend, dat is echt wennen, maar ook wel weer fijn want dan kan je sochtends teminste ook wat doen. want anders sliep ik altijd tot 9/10 uur uit. Nu ook lekker vrijdag vrij
Ik voel me al 2 weken ofzo minder lekker in me vel zitten. Onzekerder enz. Zou dat door de pil kunnen komen want daar ben ik ook ong 2 weken geleden weer mee begonnen. Nou, of het komt doordat ik echt gewend ben op me kamer en alles zo normaal wordt. ach ik weet het ook niet.
__________________
#
Oud 10-11-2009, 21:09
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik heb of de griep,gewone of mexicaanse.. of mijn been is wel heel erg ontstoken, anyway, wat het ook is.. ik voel me echt niet lekker.. echt ziek... bah...
Morgen moet ik naar me vrijwilligerswerk maar voel me dus niet fit genoeg en voel me geestelijk ook helemssl er doorheen zitten.
Ik weet niet wat ik moet doen, bang om ontslagen te worden..
Oud 11-11-2009, 07:30
Verwijderd
En dan sta je voor de keuze: een buitenland stage of zijn liefde.
Oud 11-11-2009, 09:00
Verwijderd
Citaat:
P.S. Ik word moe van filosofen (lees: mijn klasgenootjes) die denken dat ze heel veel moeilijke woorden nodig hebben om hun verschrikkelijk interessante standpunt ten tonele te brengen. Jongens, als iets écht belangrijk is, heb je daarvoor geen lege termen nodig.
Klinkt als een nuttige dag idd!
Kleine P.S. terug: ik merk dat ik zelf de laatste tijd ook veel moeilijke woorden gebruik, maar dat komt omdat die bestaan om één specifiek klein verschijnsel mee aan te duiden. En zonder die woorden wordt het bij mij pas echt een lang verhaal Maar ik doe ook geen filosofie. ^^

OT: als ik nu doorwerk!
Oud 11-11-2009, 12:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
we hadden vanmiddag druk gemeten ik en 3 mensen van de verpleging.
en me bloeddruk was nogal hoog zou dat door teveel zout kunnen?.
die in de schep bouillon zit?.
en straks naar de huisarts toe weer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2009, 14:44
Verwijderd
zeven weken hard werken aan mijn project, bloed zweet en tranen... en dan krijg je een 2
Hoe kun je in godsnaam een 2 krijgen? ik had zoveel materiaal, er zo hard aan gewerkt. Wat een kutschool, geven totaal geen motivatie maar trappen je nog eens extra hard na.
Oud 11-11-2009, 15:20
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
^dat is echt heel erg vervelend.... kan je niet alsnog vragen wat hun motivatie was voor dit punt? Want het zou natuurlijk kunnen dat je je opdracht verkeerd hebt geinterpreteerd en hard gewerkt hebt voor het verkeerde product.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-11-2009, 18:14
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
En dan sta je voor de keuze: een buitenland stage of zijn liefde.
Voor de keuze buitenland of (deze) liefde stond je toch al, de stage maakt het waarschijnlijk alleen maar meer concreet en dichterbij. Weet je al wat het worden gaat? Want hij gaat blijkbaar niet akkoord met die stage?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-11-2009, 18:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Afwezigheid, maar er is zo veel aan de hand.
Maandag begonnen met Zoloft, dat is freaky. Ben nu al 2,5 dag met vlagen echt heel erg (kots)misselijk, waardoor ik niets durf te eten (want zometeen moet ik in de collegezaal overgeven!), met eten gaat het dus ronduit kut. Verder ziet het eruit alsof ik aan de coke zit, mijn pupillen zijn übergroot, ik zie wazig/scheel en ben erg verstrooid. Maar oké, nog geen destructieve neigingen gehad en nog geen 10 kilo aangekomen dus dat is dan wel weer positief.
Verder is het nieuwe blok begonnen en geniet ik echt van mijn twee vakken! Bij Ontwikkelingsvraagstuk ken ik niemand maar heb ik net over de mail wel een groepje gevormd voor de opdracht en het is wel heel interessant! En Jeugdstrafrecht ook, wauw wat een enthousiaste docent (+ studenten) ook allemaal! Moet wel wennen aan de literatuur, ik zie er steeds heel erg tegenop en als ik dan bezig ben, is het eigenlijk heel erg leuk!
Probeer ondertussen ook nog mijn studieschema in elkaar te flansen wat helemaal niet makkelijk is aangezien ik nu ook steeds van studiepunt naar studiepunt moet, maar oké.
Ben erg moe en merk wel echt dat ik behoorlijk prikkelbaar ben. Zolang ik geen intensieve dingen hoef te doen op een dag gaat het prima maar als het stressen is, raar ik heel snel emotioneel. Nou ja, schuif het maar op de Zoloft af dan. Moet veel gebeuren, veel doen maar kan me er ook niet echt toe aan zetten. Eerst maar eens een overzicht maken dan..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-11-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Voor de keuze buitenland of (deze) liefde stond je toch al, de stage maakt het waarschijnlijk alleen maar meer concreet en dichterbij. Weet je al wat het worden gaat? Want hij gaat blijkbaar niet akkoord met die stage?
ik ben alleen maar aan het nadenken en afwegingen aan het maken en hopen dat ik erachter kom wat ik moet. Maar we praten er wel goed over. Hij zegt zelf: ik zal de eerste en de laatste zijn die je tegenhoudt. ofwel: ik wil je niet belemmeren in je keuzes, maar ik zie je ook liever niet gaan. want wie weet wat voor Nattigheid er dan terugkomt. En daar ga ik geen 10 maanden op zitten wachten. En daar moet ik hem helaas gelijk in geven. energievretende situatie dit
Oud 11-11-2009, 18:47
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ja, jammer. Wilde ik me toch inschrijven voor die cursus, zit het vol. Misschien ergens maar beter ook, maar in het kader van "Gewoon doen!" Nietbangzijnnietbangzijnnietbangzijn is het wel jammer. Toch te lang getwijfeld.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows

Laatst gewijzigd op 11-11-2009 om 19:19.
Oud 11-11-2009, 18:49
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
ik ben alleen maar aan het nadenken en afwegingen aan het maken en hopen dat ik erachter kom wat ik moet. Maar we praten er wel goed over. Hij zegt zelf: ik zal de eerste en de laatste zijn die je tegenhoudt. ofwel: ik wil je niet belemmeren in je keuzes, maar ik zie je ook liever niet gaan. want wie weet wat voor Nattigheid er dan terugkomt. En daar ga ik geen 10 maanden op zitten wachten. En daar moet ik hem helaas gelijk in geven. energievretende situatie dit
Liefde is toch juist loslaten? Is jullie basis niet sterk genoeg om dit aan te kunnen? 10 maanden op een heel leven is niet zoveel. Of speelt er meer mee? Wil je misschien definitief daar blijven?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-11-2009, 19:34
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Liefde is toch juist loslaten? Is jullie basis niet sterk genoeg om dit aan te kunnen? 10 maanden op een heel leven is niet zoveel.
10 maanden doen meer met je dan je lief is, die kunnen alles veranderen. En liefde is inderdaad loslaten als dat nodig is, maar besef wel dat loslaten niet per definitie betekent dat alles ook weer terugkomt bij het oude. Hoe sterk de liefde ook mag zijn, er spelen zoveel meer factoren een rol in het leven. Als de visie van twee mensen op het leven heel verschillend is dan kunnen gevoelens nog zo sterk zijn, de kans dat het stukloopt is dan toch heel groot. En zelfs de sterkste basis is geen garantie dat 10 maanden volledig gescheiden in compleet verschillende werelden leven niets verandert aan de relatie.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-11-2009, 19:46
Verwijderd
Wat blurred zegt. plus dat er een heleboel andere factoren meespelen.
Oud 11-11-2009, 19:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
10 maanden doen meer met je dan je lief is, die kunnen alles veranderen. En liefde is inderdaad loslaten als dat nodig is, maar besef wel dat loslaten niet per definitie betekent dat alles ook weer terugkomt bij het oude. Hoe sterk de liefde ook mag zijn, er spelen zoveel meer factoren een rol in het leven. Als de visie van twee mensen op het leven heel verschillend is dan kunnen gevoelens nog zo sterk zijn, de kans dat het stukloopt is dan toch heel groot. En zelfs de sterkste basis is geen garantie dat 10 maanden volledig gescheiden in compleet verschillende werelden leven niets verandert aan de relatie.
Neh.. weetje, ik geloof dat ik dat ook zei omdat ik zelf misschien een paar maanden wegga en daar eigenlijk heel onzeker over ben. Mijn vriend houdt mij steeds voor dat onze basis sterk genoeg is en dat het allemaal kan, maar ik word gewoon kriebelig als ik dan lees van relaties die uitgaan enzo. Dus sorry, ik projecteerde mijn eigen situatie even omdat ik wilde horen dat het "heus wel goed komt".
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-11-2009, 19:53
Verwijderd
maar dat mag ook Yana t is niet zo dat alle vriendjes van de wereld deze keuze stellen. en mijn vriendje heeft alle redenen om dit te zeggen want de plek waar ik naar toe zou willen doet altijd veel met mij. Wat zijn jouw plannen?
Oud 11-11-2009, 20:10
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik pm je wel even
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-11-2009, 20:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest.
en ze vond het er beter uitzien dan vorige week.
en ik heb ook van de ontsteking deze week gezegd.
en daar kan ik nog wel een tijdje last van hebben zegt ze.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2009, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Arghhhhh ik heb de pest in de 3d-opdracht voor boekillustratie. Echt, dit is me te autonoom, ik heb hier compleeet geen zin meer in En ik ben bang voor morgen als het niet af komt, en anders is het wel af maar bagger en dan moet ik dus iets kuts laten zien.
Maarrrr het kwam toch af, en ik vond het zelfs best leuk, en de docent vond het gewoon goed Heuj
Oud 11-11-2009, 20:33
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ik projecteerde mijn eigen situatie even omdat ik wilde horen dat het "heus wel goed komt".
Dat behoort ook nog steeds tot de mogelijkheden, maar garanties kun je op dat gebied gewoon niet geven.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-11-2009, 20:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Ifeellikerain: Oh, dat is grappig! Heb je voorbeelden ervan? Want ik merk dat de discussies tussen mijn klasgenootjes heel leeg worden, althans voor mij, omdat ik meer bezig ben met vertalen wat ze zeggen dan met de precieze inhoud. Misschien moet ik er gewend aan raken. Maar ik bespreek alles wat ik wil bespreken in Jip-en-Janneke-taal en tot nu toe werkt dat prima. Ik zal zien hoe m'n vak verloopt.
@ Nijn*: Tof dat je nieuwe vakken zo leuk zijn. Heb je nou al een hoofdrichting gekozen? Ik zou misschien pedagogiek willen kiezen maar ik weet niet zeker of ik het leuk zou vinden, misschien heb jij vakken uit die hoek gevolgd?

Of anders iemand anders die pedagogiek doet of heeft gedaan (bij voorkeur aan de UU)?

Verder ben ik GESLAAGD voor mijn rijexamen en ik ben er echt verschrikkelijk gelukkig mee en trots op, ik had het op geen enkele manier verwacht maar het is zo leuk. Ik had een doos chocola voor mijn rijinstructeur gekocht en hij was helemaal ontroerd, vet lief <3
Bovendien heb ik daarnet vergaderd met mijn dispuutsbestuur, wat superleuk was, en heb ik vandaag vier uur college gehad - ook uitermate functioneel - en morgen heb ik zes uur college én sleutels ophalen én huur contract tekenen én rijbewijs aanvragen én 's avonds naar een toneelvoorstelling met één van mijn mededispuutsbestuurders, wat superleuk is en uitermate nuttig, maar wel erg druk. Ik heb het sowieso druk. Moet ik ook maar geen drie vakken willen doen.

Nuja, niet killing maar ik word er wel echt moe van. Ik ga maar eens slapen, had een halfuur geleden al in bed willen liggen. Waar komt dat vandaan echt serieus?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-11-2009, 21:04
Lisanne
Lisanne is offline
Ik ben echt keihard gescrewed met engels..
Oud 11-11-2009, 21:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje: gefeliciteerd met je rijbewijs, heel goed van je! Behoorlijk snel gedaan ook, toch?
Ik doe een jaar extra bachelor om al mijn toekomstplannen te kunnen realiseren Dus ik heb 2 hoofdrichtingen gekozen: Jeugd & Criminaliteit en richting Jeugdstudies. Dus zit behoorlijk in de pedagogiek-hoek ja, helaas ga ik pas volgend blok beginnen met de echte pedagogisch gerichte vakken (doe nu dus jeugdstrafrecht) dus kan je er dan pas meer over vertellen. Maar stiekem vind ik pedagogische richting heel erg bij jou passen (denk ik)

Oh en het is echt een crime om me in te schrijven voor openstaande vakken (want teveel keuze).. Ga over mijn laatste open ruimte nog even een nachtje slapen!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-11-2009, 22:21
kroot
kroot is offline
Grrrr I hate myself!! Heeft iedereen dan toch gelijk: kan ik niet zelfstandig op mezelf gaan wonen, heb ik dan meer hulp nodig? Iig vandaag geef ik ze allemaal inclusief mijn peut gelijk. Ik schok van mezelf. En dan heeft mijn peut het over slechte zelfzorg, vandaag was daar echt het dieptepunt van...
Gesprek met de decaan voor maandag aangevraagd. Alles eraan doen om maar niet van school te hoeven. Ja alles, waarom lukt het studeren dan soms niet? Omdat ik te erg met mezelf bezig ben, te veel denk dat ik het niet kan...
Oud 11-11-2009, 22:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat mwah. Gisternacht even aan alles en iedereen zitten twijfelen en dus pas laat in slaap. Vanmorgen weer laat opgestaan, waar ik me ook niet beter door ga voelen. Vanmiddag weer gewerkt en er is weer enorm veel werk. Afscheid genomen van een collega, zij was echt superaardig, iedereen vindt het echt jammer dat ze weg is. Andere baan. En ik ben gewoon echt zo blij voor haar, want ze vond het ook helemaal geen leuk werk en nu heeft ze weer een functie die echt goed bij haar past. Ik ben er wel weer meteen van doordrongen dat ik hier echt weg moet, want ik word echt chagerijnig van dit werk. M'n enige uitdaging zijn nog de gesprekken in het Engels, maar die zijn er maar weinig.

Ik heb wel een functie gezien die me wel wat lijkt, maar daarvoor moet ik naar een uitzendbureau en in het kader van Gewoon doen! zou ik dat gewoon moeten doen, maar ik weet gewoon dat ik het erg lastig ga vinden. Maar aan de andere kant, ik ben het gewoon echt zo zat hier, misschien is dat genoeg reden. Moet ik m'n angst gewoon even opzij zetten.

Vanavond weer repetitie gehad en we hebben binnenkort 2 optredens en ook nog extra repetitiedagen door de week. Dus lekker veel zingen
Oud 12-11-2009, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Maarrrr het kwam toch af, en ik vond het zelfs best leuk, en de docent vond het gewoon goed Heuj
Dat had ik ook wel verwacht, mutsje! Je bent daar gewoon echt goed in
Oud 12-11-2009, 06:37
Verwijderd
Gefeliciteerd, Roosje! Lekker gevoel is dat.

Mijn god, wat een vrolijkheid zo op de vroege morgen - dat mag wel vaker zo gaan. Geen zin in het openbaar vervoer, maar goed. Vanmiddag even lekker terug in bed met het vriendje en dan weer werken. Want ze maken het ons wel moeilijk, zo in de master
Oud 12-11-2009, 08:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zo stom, ik moet de tandarts bellen, maar ik heb net een andere tandarts en die is verhuisd en nu weet ik niet welke het is. Dus ik denk dat ik zo maar wat ga proberen en dan hoop dat het de goede is. En dat ik volgende week terecht kan en dat dat niet te eng wordt, want ik houd niet zo van tandartsen, maar goed, met twee gebroken tanden kun je er niet echt onderuit, geloof ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-11-2009, 10:39
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
ohhh ik ben soms echt zo dom...
Kom ik er nu net 1 sec gelden ofzo achter dat ik volgende week donderdag en vrijdag vrij ben..
Dus ik kan makkelijk woensdag al naar huis, dus mijn verjaardag thuis vieren..
Maar nu heb ik dus al afgesproken dat mijn ouders woensdag hier heen komen en mijn studie vriendjes gemaild of ze donderdag mee uit gaan en zaterdag met de vrienden van thuis.. maar dat had net zo goed dus vrijdag enz gekund achja... zo is het ook wel goed denk ik. Nouja dan denk ik dat ik het maar zo laat Ik hoop wel dat mijn studievriendinnetjes donderdag kunnen anders blijf ik dan voor niets hier
Ik moet echt beter naar mijn rooster kijken Dom
Gister hadden we weer een kamer zoek gesprek, het was echt een leuk meisje. Nu hebben wij besloten dat ze hier mag komen wonen. Ik hoop dat ze de kamer wil, want ik wil echt een meisje erbij..
__________________
#
Oud 12-11-2009, 10:51
ShadowNegative
ShadowNegative is offline
mijn broertje is gewoon gestoord aan het doen
ik word gewoon gek van hem
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.