Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 19:11
Verwijderd
Stress, paniek, gezever. Misselijkheid, duizeligheid, doodvermoeid en nog net niet koortsig. Goed nou dan gaat het gewoon even kut en slaat dat meteen op mijn lichaam. Ik ben het gewend. Maar dat er dan meteen ook nog eens niks uit me komt, er een ruzie sluimert en werkelijk álle mensen waar ik nu wat aan zou hebben op vakantie zijn of veel te veel werken en dus onbereikbaar, dat trek ik even niet.
Advertentie
Oud 26-07-2010, 21:25
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen therapie voor de laatste keer in Roermond. Moest er iets voor schrijven en nu heb ik dat hele stomme ding in de ik-vorm staan dus nu gaat mijn hele xxx (eend je snapt me wel) op tilt. Wat ben ik ook voor domme koe. En ik sla te veel dicht om hem nog helemaal aan te passen. Dit zal vast een jolly avond worden en ik ben al zo aardig voor mezelf geweest dit weekend. Mijn man weet er nog steeds maar half van. Waar gaat dit hene? Crisispreventieplan op de mail staan. Bor regeling staat er in. Maar het mag niet, het mag gewoon niet! Het is maar goed dat het digitaal is, want ik weet niet waar het anders was beland. Echt g*dver!@
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-07-2010, 09:30
Janiera
Avatar van Janiera
Janiera is offline
Zo ehmm.. ik weet eigelijk niet wat ik moet schrijven want ik heb het al bij liefde geschreven dus als jullie daar willen kijken dan helpen jullie mij heel erg..

Bedankt!!
Oud 27-07-2010, 11:39
Verwijderd
Ik heb weer een dal. Zo gaat het wel vaker, dat ik mooie momenten heb en mij nu opeens heel erg down voel. Wat doe ik verkeerd?
Misschien wil ik binnenkort echt gaan praten, ik wil mijzelf niet kapot boren met gevoelens en emoties.
Ik wil gewoon gelukkig zijn.
Oud 27-07-2010, 14:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht Eentje die zelfs past nog ook, volgens mij. En bij de H&M denken ze dat de hele wereld spijkerbroekmaat 29-34 heeft of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2010, 18:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben maar weer vacatures aan het zoeken, want stel dat ik niét aangenomen word, dan moet ik toch wat anders op korte termijn. Deze of volgende week krijg ik bericht.

Vandaag weer gewerkt en het was heel rustig, dus ik heb al het nieuws op nu.nl gelezen en me zitten vervelen. Misschien toch maar eens een tijdschriftje kopen, want het wordt de komende weken ook niet erg druk denk ik omdat veel vaste krachten weer terugkomen van hun vakantie. Geld verdienen met niksdoen (ja wachten totdat de telefoon weer een keer gaat) is lekker makkelijk, maar ik doe toch liever iets, dan gaat de tijd ook sneller.
Oud 27-07-2010, 18:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bezigheids therapie ging vandaag goed.
en mijn angsten probeerde ik te negeren door hard door te werken.
straks thuis nog me moeder meegeholpen.
ik voel me nou best wel moe.
en ook nog steeds heel druk in me hoofd.
zo druk dat ik er gewoon moe van word.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-07-2010, 19:19
Verwijderd
Justhanna, DF & Heksjuh, bedankt voor de aanmoediging En Heksjuh, gefeliciteerd met je bachelor! Dan ben je op de helft toch? (Jij deed toch diergeneeskunde?)

Het wordt een beetje hetzelfde refreintje, maar goed, ik vind nog steeds helemaal niks aan dagbehandeling. Vandaag was echt een kut-dag. Drie weken observatieperiode duren ook een eeuwigheid, zeg. Ik voelde me vandaag helemaal triest en moedeloos, maar het gaat op het moment wel weer wat beter. En mijn vermogen om met frustratie om te gaan is nog steeds hopeloos non-existent, dat is me wel weer duidelijk geworden.

Wel best een leuk weekend gehad, daar moet ik me dan maar op concentreren...

Het liefst zou ik willen schreeuwen
Ik zou oneindig willen schreeuwen
Maar het gaat niet
Oud 27-07-2010, 19:58
Verwijderd
Wow, lang geleden dat ik hier gepost heb! En het gaat wonder boven wonder eigenlijk best wel goed
Met mijn ouders lijkt alles ook weer op de rit te zijn, ik ben twee weken op vakantie geweest met mijn vriendje (en zijn ouders) en zit nu lekker drie weken in ons eigen huisje in Zeeland.
De twee weken met mijn vriend (en de rest van zijn familie) in Italie waren nog best een uitdaging. Zijn moeder is maatschappelijk werkster en zij dacht mij wel even te diagnostiseren ofzo Toen we voor de eerste keer een uurtje alleen bij elkaar waren (de rest was wandelen) kwam ze meteen aan met "ja, het zal wel iets borderline-achtigs zijn, hè?" Ehhh...nee, sorry Toen ik terloops een keer meldde dat ik als (klein) kind heel veel ziek ben geweest, zei ze "Ja, als je dat zo vertelt, hè, dan heb je het toch wel over heel veel ellende, maar heb je dat ook zo ellendig ervaren?" Euhhhh...Neem even een stapje terug, je kent me nauwelijks en ik heb al een therapeut, bedankt Dat was soms erg awkward, maar met mijn vriend was het wel heel leuk

Na de vakantie begin ik ook met een andere (dag)behandeling, omdat ze bij het ggz nu toch ook wel tot de conclusie zijn gekomen dat groepstherapie niet echt een goed idee is. Woehoe Dus, 16 augustus heb ik mijn eerste afspraak bij een psychotherapeute en ik ben heel benieuwd.
Soms durf ik zelfs weer eens aan "de toekomst" te denken en begin ik langzaam te geloven dat er een tijd komt dat dit voorbij is...


edit: wow, smileys
Oud 27-07-2010, 21:36
Verwijderd
@heal over: kun je dan ook individuele dagbehandeling hebben Of wat ga je nu doen?

OT
Vorige week bij de vrolijkheid gewerkt. Dat was leuk, ik vind het fijn om iets voor anderen te doen, te betekenen. (naja.. niet alles dan ). We hebben leuke dingen gedaan, ik zie de kinderen groeien en plezier maken en dat doet mij ook een plezier. Al was ik toch de hele week niet echt vrolijk die lichte somberheid gaat gewoon niet weg lijkt 't.. wel voor even, maar niet voor lang. Een dysthyme stemming noemt m'n psycholoog het, daar kan ik me wel in vinden. Ik wil gewoon eens uitbundig zijn en me geweldig voelen

Nu voel ik me ook rot.. maarja, nog eventjes in therapie kijken en dan ga ik slapen. Morgen wordt vast weer een superleuke dag Vanmiddag voelde ik me wel goed, toen was ik bij een vriendin. We hebben brownies gebakken .
Oud 28-07-2010, 07:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg En gelukkig vonden ze het bij het ziekenhuis niet meer dan logisch om eerst maar twee verstandskiezen te laten verwijderen. Mooi.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-07-2010, 16:39
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Ik heb een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg En gelukkig vonden ze het bij het ziekenhuis niet meer dan logisch om eerst maar twee verstandskiezen te laten verwijderen. Mooi.
Same here...

Aan de ene kant zie ik er tegen op, anderzijds wil ik het zo snel mogelijk. Een van die krengen ligt precies 90 graden gedraaid en groeit tegen mijn kiezen aan. Het doet pijn en ik kan pas over anderhalve terecht.
In ieder geval sterkte vogelvrij!

Kreeg nog flink op mijn kop op ook, van de tandarts. Was in geen tijden geweest, ik had echt niet langer moeten wachten zei die. Voortaan dus maar elk jaar op controle..
Hopen dat ik er op vakantie geen last van krijg....heb voor de zekerheid een kopie van de rontgen mee, die kan ik aan de dokter laten zien wanneer mijn kop opzwelt..

Adolescentie is wel leuk, alleen eerst een X-aantal keer zakken voor het rijbewijs, dan een
X-aantal verstandskiezen er uit laten slopen.
__________________
never get old
Oud 28-07-2010, 16:49
Verwijderd
tsja, 't gaat wel goed. Veel leuke dingen doen en afleiding zoeken
Oud 28-07-2010, 17:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bezigheids therapie was gezellig al was ik wel geschrokken wat iemand daar zei.
maar ik ben blij dat ik het goed met haar kan vinden en dat ze zich op haar gemak voelt bij me.
vanmiddag heb ik dat gesprek over de uitkering gehad met een arts.
ik moest heel me verhaal opnieuw vertellen maar het is me wel gelukt.
en we krijgen nog meer te horen over een andere afspraak.
daarna ben ik met me moeder gelijk nog even denbosch ingegaan.
en nou ben ik gelukkig thuis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-07-2010, 17:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, ik word af en toe zwaar moedeloos van mijn figuur. Ik kan dus echt geen leuke kleren vinden die bij me staan. *zucht*
En ik ben vandaag aan het zoeken geweest naar (nieuwe) woonruimte. Het komt nu allemaal weer een stapje dichterbij... Spannend!
Oud 28-07-2010, 17:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: wat voor nieuwe woonruimte? Wat ga je doen?

Citaat:
Adolescentie is wel leuk, alleen eerst een X-aantal keer zakken voor het rijbewijs, dan een X-aantal verstandskiezen er uit laten slopen.
Haha, herkenbaar ja, allebei. En het komt uiteindelijk allemaal goed (been there, done that ). De kaakchirurg is zo eng nog niet, die kies is eruit voor je er erg in hebt. Ik dacht dat hij nog moest beginnen, maar toen was-ie er al uit.

OT: eigenlijk ben ik best trots op mezelf. Ik ben nu 2x met de auto naar het werk gegaan deze week vanwege de regen en het ging hartstikke goed. Zolang er niemand naast me zit, gaat het rijden prima. Ja, niet al m'n bochten zijn helemaal vlekkeloos en ik heb af en toe nog ruzie met de koppeling, maar zolang ik geen gevaar ben voor anderen is dat toch niet zo erg? Ik ben ook een beginnende automobilist, heb dan wel al bijna 2,5 jaar m'n rijbewijs, maar meestal laat ik het rijden aan iemand anders over. Ben te bang dat ik iets fouts doe als er iemand naast me zit en dat die me gaat uitlachen (lang leve de faalangst), maar ik kan het echt wel! *trots is*
Oud 28-07-2010, 17:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: wat voor nieuwe woonruimte? Wat ga je doen?
Hopelijk ons appartement verkopen . Alleen weten we nog niet wat we daarna willen (nou ja, wel wat, maar niet waar). Dus ik ben me aan het oriënteren op huurwoningen in diverse regio's.

Citaat:
eigenlijk ben ik best trots op mezelf. Ik ben nu 2x met de auto naar het werk gegaan deze week vanwege de regen en het ging hartstikke goed. (...)*trots is*
Goedzo, daar mag je trots op zijn! En stiekem herken ik dit helemaal en was ik laatst ook trots omdat ik me bedacht dat ik de afgelopen drie jaar qua autorijden zoveel meer durf.
Oud 28-07-2010, 18:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Vogelvrij & IcedEarth: Ik heb ze inmiddels alle vier laten trekken, idd 2 per keer. Ik ga niet zeggen dat het mee valt, want dat doet het zeker niet Maar het is niet zo vreselijk als je denkt. De verdoving doet wel pijn, en daarna is het een hoop lawaai en gewrik in je mond, dat is allerminst prettig maar de verdoving erna en de medicijnen zijn goed! Trouwens, ik heb daar gewoon liggen janken hoor, omdat ik het zo eng vond en zo bang was. Gewoon ogen dicht en waarschijnlijk mag je in de handen van een verpleegkundige knijpen en tja erna, meteen heel goed koelen met zo'n icepack en na een paar dagen is de ergste pijn over, zorg alleen wel dat je erna niet allerlei dingen moet gaan doen, want dat gaat 'm niet worden. Sterkte allebei alvast!!
@ Missy1-0: PM

OT: Lees hier wel alles hoor, maar nogal sloom met reageren en bijhouden enzo. Internet-leventje is ineens minder belangrijk door de drukte irl. Maar, vandaag laatste werkdag gehad. Eindelijk op vakantie morgen, kijk er zo naar uit! Vanavond tas inpakken, nog wat opruimen op m'n kamer en dan morgen nog naar de kapper + medicijnpaspoort halen en dan ben ik good to go! Echt ontzettend veel zin in, sinds kerst geen echte vakantie meer gehad dus ben gesloopt en er heel erg aan toe. Helaas komt 1 van mijn vriendinnen maandag pas, maar gelukkig gaan de andere twee morgen meteen mee. Zininzininzinin.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-07-2010, 19:51
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
De moed/wil/inspiratie om te beginnen met schrijven is ver te zoeken. Dan ben ik blijkbaar geen échte schrijver, want dan zou het 'in' je moeten zitten. De deadline was precies een week geleden, ik ben net pas begonnen en heb amper één alinea op papier. Die kwalitatief gezien gewoon volstrekt niet voldoet. Waarom begin ik gewoon niet eerder? Dat zou toch simpel moeten zijn.

Hm. Slechtslechtslechtslechtslechtslechtslecht.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 29-07-2010, 08:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn & IcedEarth: Ja nou ja, ik ben allang blij dat ze nu niet vier tegelijk gaan doen en dat het nu in het ziekenhuis gaat gebeuren, voel ik me toch iets prettiger bij, maar zie er wel nogal tegenop. Maar ik ga pas in september (kon ook al vandaag, maar dat vond ik al wel heel snel ), dus tot die tijd ga ik er niet voor stressen. En bij mij liggen ze allemaal gedraaid En ik moet natuurlijk eigenlijk die dagen erna van alles doen, omdat ik weer ga studeren en zo, maar ja, als het niet kan, dan kan het niet, of zo. Was je ook in het Diakonessenziekenhuis, Nijn? En IcedEarth, veel succes alvast!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-07-2010, 09:17
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik wou dat ze bij mij meteen alle 4 hadden gedaan, want ik heb er een jaar geleden 2 laten verwijderen en nu durf ik niet meer voor de andere 2 Niet dat het zo veel pijn deed ofzo, de hele ingreep viel me op zich ergens wel mee maar het feit dat ik er geen controle over heb wat er gebeurd en de dagen er na er enorm veel last van hebben maakt dat ik nog niet weer terug durf voor de andere 2... Bij mij liggen ze ook gedraaid maar ik heb er nog geen last van, de kaakchirurg zei ook dat het geen haast had, als ze er voor mijn 25ste maar uit waren want daarna word het steeds lastiger ofzo. Dus ik heb nog 11 maanden
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 29-07-2010, 09:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zie zo verschrikkelijk op tegen het beginnen met mijn nieuwe studie. Ik blijf het boeken bestellen en dingen opsturen maar uitstellen. Wat nou als ik dit niet aankan? Wat moet ik dan gaan doen? Ik weet dat ik nooit genoeg discipline zal hebben om een thuisstudie te doen, dus wat nou als mijn lichaam een 'normale' studie niet trekt? Iedereen om me heen blijft maar zeggen dat ik er wel uit kom en wel een manier vind, maar ik ben er even niet meer zo zeker van.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-07-2010, 10:26
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Maar Neko*, het hoeft toch niet per se allemaal in één keer goed te gaan? Het is niet zo zwart-wit dat als je de studie niet aan kunt, je dan maar meteen een thuisstudie moet gaan doen. Er valt altijd een mouw aan te passen, zeker als je eens met je studieadviseurs praat. Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar het is vooral leuk om iets te studeren wat je leuk vindt, en het is heus niet allemaal altijd koek en ei maar als iets niet lukt, doe je het toch gewoon opnieuw?
Succes met alles!
Oud 29-07-2010, 10:42
Verwijderd
Voor de zoveelste keer hebben ze geen rekening gehouden met mij. En dat noemt zich vrienden, ik ben er wel klaar mee hoor.
Ik weet ook wel dat ik me op sociaal vlak terug trek maar ik voel me niet meer thuis bij ze, en niet meer op m'n gemak. Dan maar liever geen vrienden dan die egoïstische zooi van hen. Ik red me wel, vind het toch al leuker om lekker alleen te zijn en wat rond te struinen
Oud 29-07-2010, 11:02
Verwijderd
I've been down this road before
I walk out the door
Leave you on the floor
Sometimes you run and hide
Your foolish prides
What keeps me from giving you more

...

But the best thing
I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
You got growin' up to do

Looks like the rain's pouring down on me
It's drowning me now
All I want is to come back home
This old corduroy coat
It's not keeping me dry
But I can't think of what else to try

That's why the best thing
I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
You got growin' up to do


Oud 29-07-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
De moed/wil/inspiratie om te beginnen met schrijven is ver te zoeken. Dan ben ik blijkbaar geen échte schrijver, want dan zou het 'in' je moeten zitten. De deadline was precies een week geleden, ik ben net pas begonnen en heb amper één alinea op papier. Die kwalitatief gezien gewoon volstrekt niet voldoet. Waarom begin ik gewoon niet eerder? Dat zou toch simpel moeten zijn.

Hm. Slechtslechtslechtslechtslechtslechtslecht.
Quatsch, schrijven is gewoon hard werk en rotwerk, als je het van de inspiratie zou moeten hebben, zou niemand ooit teksten publiceren.
Oud 29-07-2010, 14:00
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
OT: eigenlijk ben ik best trots op mezelf. Ik ben nu 2x met de auto naar het werk gegaan deze week vanwege de regen en het ging hartstikke goed. Zolang er niemand naast me zit, gaat het rijden prima. Ja, niet al m'n bochten zijn helemaal vlekkeloos en ik heb af en toe nog ruzie met de koppeling, maar zolang ik geen gevaar ben voor anderen is dat toch niet zo erg? Ik ben ook een beginnende automobilist, heb dan wel al bijna 2,5 jaar m'n rijbewijs, maar meestal laat ik het rijden aan iemand anders over. Ben te bang dat ik iets fouts doe als er iemand naast me zit en dat die me gaat uitlachen (lang leve de faalangst), maar ik kan het echt wel! *trots is*
Citaat:
En stiekem herken ik dit helemaal en was ik laatst ook trots omdat ik me bedacht dat ik de afgelopen drie jaar qua autorijden zoveel meer durf.
Ik ben dus niet de enige Ik ben nu wel helemaal van mijn angsten af (mag ook wel na 7 jaar rijbewijs), maar toen ik het ding net had reed ik liever een blokje om om bij het station te komen zodat ik dan rechtsaf af kon slaan ipv dat ik linksaf af moest slaan. Stel je voor dat er een tegenligger kwam en dat er dan een auto achter me zou zitten die misschien wel tegen me op zou knallen als bij mij de motor afsloeg!

Als ie nu af slaat blijf ik gewoon rustig want als ik helemaal in paniek raak duurt het nog langer

Citaat:
De moed/wil/inspiratie om te beginnen met schrijven is ver te zoeken. Dan ben ik blijkbaar geen échte schrijver, want dan zou het 'in' je moeten zitten. De deadline was precies een week geleden, ik ben net pas begonnen en heb amper één alinea op papier. Die kwalitatief gezien gewoon volstrekt niet voldoet. Waarom begin ik gewoon niet eerder? Dat zou toch simpel moeten zijn.

Hm. Slechtslechtslechtslechtslechtslechtslecht.
Zelfs echte schrijvers hebben last van een writer's block hoor.
En eerder beginnen is inderdaad simpel maar volgens mij hebben de meeste mensen daar problemen mee
Oud 29-07-2010, 16:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me nogal kut.
vooral door die angsten.
vanochtend met de huisarts gepraat en dat was wel fijn.
daarna bezigheids therapie gehad op dagbehandeling.
toen smiddags een half uurtje individuele expressie.
daarna lichtherapie en toen onderweg naar het busstation.
kwam ik me neef en nog een kennis tegen die waren daar in de buurt aan het werk.
heb ik even meegepraat en nou was ik wel op tijd voor de bus.
toen nog even het dorp hier ingegaan voor mezelf en me moeder.
en morgen werken en hoe dat gaat zie ik dan wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-07-2010, 16:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nonaj: zo'n neigingen heb ik ook wel, dat ik denk, als ik hier afsla hoef ik straks niet blablabla. Maar ik rij dan toch maar door. Als ik bang ben dat de motor afslaat, gebeurt dat ook geheid, dus ik moet daar niet bang voor zijn. Het scheelt wel dat het autootje van m'n moeder dat ik nu gebruik, net een diesel lijkt terwijl het dat niet is. De auto van m'n vriend slaat veel eerder af. Vandaag weer met de auto gegaan en het rijden in de stad gaat me al beter af, al vind ik snelweg nog steeds het fijnst. (Hoewel de snelweg tussen Zwolle en Meppel momenteel niet zo'n feest is omdat ze aan de weg aan het werken zijn en ze op één rijbaan, nu twee rijstroken gemaakt hebben en het dus enorm smalle strookjes zijn).

OT: m'n werk voor deze week zit er weer op. Het is best leuk en leuke collega's. Het scheelt denk ik wel dat ze allemaal de leeftijd van m'n moeder hebben, maar over het algemeen kan ik ook beter met wat oudere mensen overweg dan met die van mijn eigen leeftijd. Zo even wat eten en dan straks weer 3 uur treinen om nog even 3 dagen thuis te zijn deze week.
Oud 29-07-2010, 16:41
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Vogelvrij
Toevallig Ik ga de 19e onder narcose voor 3 verstandskiezen. Plus nog ander gemetsel. Maar wel apart om te lezen dat hier nog iemand voor zijn verstandskiezen moet. Mijn eerste is vorig jaar getrokken nadat hij blijkbaar gebroken was. Heb een hele slechte tandarts gehad, waardoor ik lichtelijk -kuch- in paniek raak bij de tandarts. Dus ga nu bij een speciale kliniek. Wens jou in ieder geval alvast ook veel succes

Ontopic:

Lachen die oefenruimte op de site bij de voice. Weet ook wel dat mijn stem nog best in conditie is, maar als je het best oke doet in zo'n programma'tje denk je toch, hee leuk. Toch houd ik het maar bij de zanglijnen van Guitar hero world tour.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-07-2010, 20:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben inmiddels aangekomen op vakantiebestemming 1.. Heel gezellig met mijn meiden hier, lekker boodschappen gedaan en gekookt enzo, we zijn allemaal erg moe dus zo met thee dvdtje kijken, heerlijk! Voelt meteen heel relaxt hier. Ben dus even op vakantie maar lees wel nog dingen hier dus gedraag je kinderen!
Oud 30-07-2010, 10:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Sommige sites leveren je echt ontzettende frustratie op. Je zou toch zeggen dat de site van een zorgverzekeraar duidelijk zou moeten zijn, maar ik kan constant niet vinden wat ik nodig heb. En de site van een andere verzekeraar die ik nodig heb, ligt plat. Great.
Oud 30-07-2010, 13:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben niet aangenomen. Met de reden van afwijzing kan ik wel leven en als dat punt echt zo belangrijk is, ben ik denk ik ook alleen maar blij dat ik het niet geworden ben.

De vraag is wel wat ik nu ga doen. Vriend stelde hem net al toen ik belde met het 'slechte' nieuws en ik kon alleen maar zeggen dat ik het niet wist..
Oud 30-07-2010, 15:40
Verwijderd
Ik dacht dat ik dagbehandeling de vorige dagen al heel kut vond, maar zo zie je maar weer, het kan altijd nog veeeeeel erger. Jezus Christus fucking klote CGT. Kut-psychotherapeut die maar blijft trekken. Ben halverwege vertrokken, sta nog helemaal gespannen van de woede En am natuurlijk, weet niet hoe ik die vlekken op mijn broek aan mijn vader uit moet leggen, maar what the fuck. Volgende week zeker op het matje bij de psychiater, ze mogen me wat mij betreft van die dagbehandeling schoppen, ik vind het alleen maar kut.

Like an angry apple tree
I throw my apples
If you get too close to me
Oud 30-07-2010, 18:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het was een gezellige dag.
tot ik een paniek aanval met hyperventilatie kreeg toen heb ik even met iemand van de leiding gepraat.
en daarna was ik opgelucht en ging het weer beter.
toen had ik toch nog een leuke middag gehad verder.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-07-2010, 18:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woei, weekend Heb er hard voor moeten werken vandaag, waren met veel moeite net om half vijf klaar, pfff Er gaan veel patiënten met goed nieuws het weekend in, een enkele met minder goed nieuws. Lekker dat het allemaal klaar is Ben echt moe, hoop dat ik dit weekend een beetje bijkom. Wordt wel leuk denk ik. Volgende week nog vier dagen werken en dan heb ik vakantie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-07-2010, 20:04
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Ik ben niet aangenomen. Met de reden van afwijzing kan ik wel leven en als dat punt echt zo belangrijk is, ben ik denk ik ook alleen maar blij dat ik het niet geworden ben.

De vraag is wel wat ik nu ga doen. Vriend stelde hem net al toen ik belde met het 'slechte' nieuws en ik kon alleen maar zeggen dat ik het niet wist..
Jammer! Mag ik vragen wat de reden van afwijzing dan is? En wat je nu gaat doen: daar kom je vanzelf achter.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-07-2010, 20:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
morgen naar me ex toe na lange tijd.
ik hoop dat het leuk word.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-07-2010, 22:34
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Blèèèèèèèèèghhhhhhhhh
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 31-07-2010, 09:32
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ben niet meer wie ik was, maar wie ik wel ben moet ik nog ervaren.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-07-2010, 09:33
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Ik ben inmiddels aangekomen op vakantiebestemming 1.. Heel gezellig met mijn meiden hier, lekker boodschappen gedaan en gekookt enzo, we zijn allemaal erg moe dus zo met thee dvdtje kijken, heerlijk! Voelt meteen heel relaxt hier. Ben dus even op vakantie maar lees wel nog dingen hier dus gedraag je kinderen!
Veel plezier Nijn Ik kijk al uit naar onze date als je terug bent
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-07-2010, 12:35
Verwijderd
zo lang uitgekeken naar het moment dat mijn ouders op vakantie gingen en ik alleen thuis mocht blijven.
tot mijn moeder op het idee kwam om me de eerste anderhalve week naar mijn mega kut oma te sturen.
echt serieus ik dacht dat mijn zusje irritant was.
heb je dat dooie mens nog niet gezien!!
ze lijkt mn hond wel.
alleen is mn hond 1000x liever
ze loopt continu te commanderen en te doen of ik niks kan.
waarom zouden mijn ouders me alleen thuis laten blijven??
natuurlijk, omdat ik altijd vergeet de deur opslot te doen en uit te kijken op de fiets en altijd te laat de bus pak!!
simpel!!
dat oude wijf ligt continu te zeiken dat ik niet naar de stad mag en te vloeken over de stad terwijl het mijn levensdoel is om een leuke studententijd in de stad te gaan hebben, ze zegt dat je dat als 13 jarige nog niet kan beslissen wat je wil.
en dat ik altijd bij haar terecht kan als er iets is.
nou serieus ik ga nog liever dood dan dat ik met haar ga praten.
continu vanalles vragen enzo allemaal nuttelozen dingen snapt ze nu nie dat ik heleen heet en mezelf ben, dat ik me schaam voor mijn familie????
gelukkig ben ik over n week van t gezeik af dan kan ik naar de allerbeste luna!!!
o wat kijk ik daarnaar uit!!
maar serieus ik verveel me kapot in dit stinkgat en voel me nu meer dan schuldig dat ik geen vrienden heb, ookal weet ik niet tegenover wie ik me schuldig moet voelen.

dit is voor mijn oma,
val in mootjes voor mijn pootjes
val in drietjes voor mijn knietjes
krijg de koude kippenkoorts
de waterpokken enzovoorts
neem een taxi naar de hel
het allerslechtste en vaarwel
Oud 31-07-2010, 19:20
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Jammer! Mag ik vragen wat de reden van afwijzing dan is? En wat je nu gaat doen: daar kom je vanzelf achter.
Tijdens het gesprek bleek dat het in het bedrijf heel belangrijk is dat je op den duur leiding gaat geven. Uit mijn assessment kwam al dat ik dat niet graag wil en er werd dus nog specifiek naar gevraagd of die uitkomst klopte. Ik ben inderdaad geen type dat manager hoeft te worden en mensen aan moet gaan sturen. Maar dat was dus wel wat het bedrijf zocht en het was zelfs heel belangrijk. Ik ben wel blij dat ik op dit punt afgewezen ben en niet op dat ik te onzeker overkwam of zoiets, dat viel dus blijkbaar wel mee, dat is wel een opsteker. Ik denk achteraf ook wel dat het een net iets te grote organisatie voor mij was, dus echt heel rouwig ben ik er om, hoewel het wel weer een gemiste kans is en ik nu nog steeds niks heb.

OT: het gaat niet goed met m'n schoonmoeder. Vriend is er nu heen en ze moet misschien opgenomen worden... Afwachten maar.

Edit: gaat al beter met antibiotica en ze is gewoon thuis.

Laatst gewijzigd op 01-08-2010 om 11:39.
Oud 31-07-2010, 20:12
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Echt, ik heb nog nooit zo'n slecht artikel geleverd. Een willekeurige middelbare scholier had dit beter gekund dan ik. Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit een artikel zo snel en zo zonder mezelf in het onderwerp te verdiepen heb geschreven. Ben benieuwd hoe de hoofdredacteur gaat reageren.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 31-07-2010, 20:48
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Waarom gaan die maanden zo laaaaaaaaaaaaaangzaam om Ik wil nú naar het CIB! Ik wil aan mezelf werken, maar moet daar nog 3 tot 5 maanden op wachten

Maar er komt een dag,
dat ik aan mezelf werken mag.
Dat iedereen ziet,
dat ik weer geniet.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 31-07-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:

dit is voor mijn oma,
val in mootjes voor mijn pootjes
val in drietjes voor mijn knietjes
krijg de koude kippenkoorts
de waterpokken enzovoorts
neem een taxi naar de hel
het allerslechtste en vaarwel
moest hier om lachen

Ik werk met oude mensen en die houden nou eenmaal van zeuren (niet allemaal natuurlijk, hoor!) ik snap dat het niet leuk is. Je bent 13, in de ogen van je oma ben je nog een klein kind.
Nog een weekje volhouden, voor je het weet is het voorbij.
Oud 31-07-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
zo lang uitgekeken naar het moment dat mijn ouders op vakantie gingen en ik alleen thuis mocht blijven.
tot mijn moeder op het idee kwam om me de eerste anderhalve week naar mijn mega kut oma te sturen.
echt serieus ik dacht dat mijn zusje irritant was.
heb je dat dooie mens nog niet gezien!!
ze lijkt mn hond wel.
alleen is mn hond 1000x liever
ze loopt continu te commanderen en te doen of ik niks kan.
waarom zouden mijn ouders me alleen thuis laten blijven??
natuurlijk, omdat ik altijd vergeet de deur opslot te doen en uit te kijken op de fiets en altijd te laat de bus pak!!
simpel!!
dat oude wijf ligt continu te zeiken dat ik niet naar de stad mag en te vloeken over de stad terwijl het mijn levensdoel is om een leuke studententijd in de stad te gaan hebben, ze zegt dat je dat als 13 jarige nog niet kan beslissen wat je wil.
en dat ik altijd bij haar terecht kan als er iets is.
nou serieus ik ga nog liever dood dan dat ik met haar ga praten.
continu vanalles vragen enzo allemaal nuttelozen dingen snapt ze nu nie dat ik heleen heet en mezelf ben, dat ik me schaam voor mijn familie????
gelukkig ben ik over n week van t gezeik af dan kan ik naar de allerbeste luna!!!
o wat kijk ik daarnaar uit!!
maar serieus ik verveel me kapot in dit stinkgat en voel me nu meer dan schuldig dat ik geen vrienden heb, ookal weet ik niet tegenover wie ik me schuldig moet voelen.

dit is voor mijn oma,
val in mootjes voor mijn pootjes
val in drietjes voor mijn knietjes
krijg de koude kippenkoorts
de waterpokken enzovoorts
neem een taxi naar de hel
het allerslechtste en vaarwel
wauw
Oud 31-07-2010, 21:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag een paar uurtjes bij me ex op bezoek geweest.
en het was gelukkig gezellig.
ben ook weer van plan om vaker naar hem toe te gaan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-07-2010, 23:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me hoofd zit helemaal vol.
toch maar is in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-08-2010, 10:04
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nog bedankt voor de felicitaties!
Friday: ik moet inderdaad nog drie jaar en dan ben ik dierenarts

Ik heb een meer dan fulltime werkweek achter de rug: zes dagen zo'n 10-11 uur gewerkt. Ik heb het er wel heel erg naar mijn zin dus ik vind het niet erg om zo veel te werken, al is het ook fijn om eens een beetje te kunnen uit slapen.
Afgelopen week voor de derde keer in de maand ziek geweest. Ik liep al een week te hoesten en het werd alleen maar erger. De huisarts denkt dat het hooikoorts is, dus ik heb nu allergiepillen en moet over twee weken terugkomen. Ik ben zelf een beetje bang dat ik allergisch ben voor honden. In de winter heb ik precies hetzelfde gehad als nu. In die periode was ik veel thuis en nu ben ik ook veel thuis (eigenlijk niet want ik ben alleen maar aan het werk, maar ik ben meer thuis dan normaal) en wij hebben een hond. Ik hoop alleen niet dat ik echt allergisch ben voor honden, ik heb straks elke dag met honden met te maken. Maargoed, eerst maar eens testen en niet voorbarig conclusies trekken. Ik hoest wel minder nu ik die pilletjes slik, maar dat kan ook komen doordat het gewoon een virus was en dat het nu over is.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.