Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2011, 22:08
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
En toch maak ik me er druk om. Want waarom lukt het dan niet met de cijfers? Ik bedoel - okee, ik heb wat rotte dingen meegemaakt dit jaar. Maar dat link ik echt niet allemaal aan de slechte resultaten ...
Dat kan best hoor. Ik heb ook nooit de link gelegd tussen wat er in mijn jeugd is en mijn 0 motivatie en dit jaar gewoon echt onder mijn kunnen presteren. Maar nu ik ermee bezig ben merk ik wel dat het toch onbewust invloed gehad heeft!
Succes ermee!

OT: Laura Jansen was toch best wel nice! Alleen zo jammer dat ik alleen heb kunnen luisteren en niks zien .
__________________
Advertentie
Oud 20-04-2011, 10:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Weer hardgelope, erg moe maar voldaan.
Gister als een idioot al die vragenlijsten ingevuld en levensverhaal getypt, weet niet waar ik last van had maar dat moest eb zou af zodat t op de post kan. Tot 2u vannacht getypt, 6 pagina's aan levensverhaal.
Oud 20-04-2011, 10:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Herpakken en door.

Succes Missy, met die stage en zo...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-04-2011, 15:37
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Geen motivatie om vandaag wat dan ook te doen. Toch maar braaf naar de psycholoog geweest, fijn geklikt.. Wat is het toch afschuwelijk! Het werkt wel, maar roept zoveel op dat ik toch verdrongen had. Nu hebben we het vandaag gehad over mijn studie en waarom het maar niet lukken wil, en hoe het komt dat mijn concentratie echt ver onder 0 zit. Ze wil eerst kijken of het opgelost wordt als we klaar zijn met de emdr, anders gaan er testen komen voor add.. En stiekem wil ik dat niet, ik wil geen labeltje meer hebben.
__________________
Oud 20-04-2011, 16:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn hele leven staat op het punt om (weer) overhoop te gaan. Ik heb het allemaal zelf bedacht, maar ik hou niet van veranderingen, dus ik heb nu al stress voor de komende maand(en).
En dan gisteren mijn auto dus weer stuk, gelukkig ook weer snel gemaakt, maar het zit niet echt mee.
Oud 20-04-2011, 16:38
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
was weer *#$&@ warm bij wiskunde, volgens mij is het IN de zon nog koeler dan in dat lokaal...
zelfs de ramen & de deur stond open... PFFF, echt ** toen de deur dicht moest omdat we te 'druk' waren.
echt warm... je smelt gwn op je stoel
en normaal moet ik redelijk veel vragen om het te snappen, maar nu liep ik gwn zowat de hele tijd heen en weer,
waarschijnlijk mede door de hitte en 'het er niet goed in zijn'... maarja ik wil geen begeleiding of bijles, dus ik los het zelf wel op (hoop ik), 't is gwn een * hfst..
Oud 20-04-2011, 19:16
Verwijderd
Vertrouwen
Oud 20-04-2011, 19:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik voel me zo verdrietig en rot.. Ikwilniemeer
Oud 20-04-2011, 20:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hé, wat fijn Waffie! Goed om te horen zeg! Nu hopen dat je school er fatsoenlijk mee omgaat natuurlijk, maar anders kun je ze ook wijzen op hoe rugzakbegeleiding eruit hoort te zien natuurlijk
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-04-2011, 07:39
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik wil dat het weekend is en dat de pijn weg is. Zometeen toch maar even naar de apotheek voor dat spoelspul, en dan hopen dat het helpt. Overdag gaat het allemaal wel, eet voornamelijk vloeibaar. Maar avondeten moet ik van mezelf wel eten, en daarna doet het allemaal weer zo zeer dat ik op een gegeven moment niet meer weet waar ik het zoeken moet. Serieus, stom lichaam. Zoek een andere hobby dan mij pesten alsjeblieftdankjewel.
Moet zo ook nog van 12 tot 5 naar school, maar ik denk dat ik halverwege maar naar huis ga. Eerste uur is toets, 2e uur is uitleg over voorlichting dus dat kan ik niet echt missen. Laatste uur is ook belangrijk want vervelend vak, maar ik kan me toch niet concentreren met deze pijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-04-2011, 11:43
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik kan echt niet meer, loop zo hard tegen mn eigen grenzen aan en ik wil niet meer.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 21-04-2011, 16:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff. "vakantie. Nou ja, niet werken de komende weken. Dat scheelt al wat. Verder is het drukker dan ooit.
Oud 21-04-2011, 19:03
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Hé, ik voel me altijd crap als ik niets uitvoer op een dag. Ik heb vandaag m'n hele fiscaat bijgewerkt, geld overgemaakt, de keuken én de woonkamer schoongemaakt, uitgebreid uitgeslapen met mijn vriendje en geluncht in de zon - maar het is zo weinig in vergelijking met wat ik gewoonlijk doe op een dag. En al heb ik vakantie, ik kan het toch niet laten om mezelf stom te vinden omdat ik niks doe. Bloedirritant en ik weet nog steeds niet wat ik eraan kan doen.
haha nou ik vind dat je superveel gedaan hebt ;-)
__________________
never get old
Oud 22-04-2011, 11:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: dank je wel! Hoe gaat het met je scriptie?
@ Waffie: ik heb tot nu toe alleen een ontvangstbevestiging gekregen. Ik had gister nog aan m'n stagebegeleidster verteld dat ik gesolliciteerd had, zegt ze, nou dan zul je binnenkort wel een uitnodiging krijgen om op gesprek te komen. Terwijl ik m'n kansen niet zo hoog inschat (te hoog opgeleid, tis een mbo-functie en anders hebben ze vast wel weer een andere reden ). Maar goed, de gesprekken zijn begin mei al, dus ik zal binnenkort vast wel iéts horen.

OT: aan de opdracht die vandaag af moet. Het stelt eigenlijk niet veel voor, zowel qua lengte als inhoud niet, maar toch maak ik me er weer veel te druk om en moet het perfect. Stom perfectionisme. Zal me de hele dag wel weer gaan kosten.
Oud 22-04-2011, 13:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Nou, pas net begonnen. Uiteindelijk zal het wel goedkomen, maar tot die tijd zal het wel weer drama alom zijn Maar goed, ik ga nu eerst maar eens gewoon een fijn paasweekeinde houden!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-04-2011, 16:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
voor de eerste keer in 3 weken toch maar naar huis gegaan in het weekend.
en dan is het gelijk een lang paas weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-04-2011, 18:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Waffie: ik ben bij sollicitaties al vaker afgewezen omdat ik te hoog ben opgeleid. Werkgevers zijn dan bijv. bang dat ik snel weer weg ga omdat ik het werk te gemakkelijk vind, of ze zijn bang dat ik teveel dingen zou willen veranderen of dat ik te kritische vragen stel of ze denken dat ik geen aansluiting vind bij het team vanwege mijn hogere niveau. (dat laatste is letterlijk tegen me gezegd) Dus het is wel een reële angst. Maar aan de andere kant heb ik alleen nog maar werkervaring op mbo-niveau en volg ik nu ook een mbo-opleiding. Nouja, afwachten maar.

OT: ben ik een heel eind met mijn advies, bedenk ik me dat het niet over het onderwerp gaat dat zou moeten en dat ik dus niet aan de opdracht voldoe. Het mocht wel hierover gaan, maar alleen als je écht niks met het andere onderwerp kon en alleen in overleg (anders wordt het als cruciale fout beoordeeld en moet je herren). Zal ik er maar gewoon op gokken dat ze niet zo streng nakijken? Als ik nu overnieuw moet beginnen, haal ik de deadline (vandaag) niet en dat wordt ook als een cruciale fout gezien. Desnoods dan maar herren, dan heb ik nu alvast een beetje kunnen oefenen en ik zal die docent nog wel even mailen. Stom gedoe zeg, het schiet ook voor geen meter op. Ik zal X-factor niet vanaf het begin af aan kunnen zien.
Oud 22-04-2011, 19:03
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
vandaag paaslunch gehad, die hele grote - grootste paaslunch van Nederland. trots kindje ben ik. het was echt supergezellig. nog wel het eerste uurtje les - alleen maar youtube filmpjes kijken.

amerika 2011 komt nu steeds dichterbij. nog maar een weekje en dan is het zover. het wordt echt een topper!
Oud 23-04-2011, 10:45
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
@waffie
Dat had mijn moeder ook, dat ze niet wilde dat ik aan de pil ging.
Toen ben ik zelf naar de dokter gegaan voor iets anders.
En toen ik thuis kwam was het gewoon mama ik heb een zalfje voor dat ene en ook een recept voor de pil.
Toen reageerde ze heel makkelijk..
Misschien kan je het zo proberen?
Oud 23-04-2011, 15:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@Missy / waffie; Ik kreeg te horen tijdens selectiedag voor hotelschool dat ik maar naar de uni moest gaan. Ik zou te slim zijn voor de hotelschool ofzoiets.
Dat is ook raar, ik neem aan dat je naar de hogere hotelschool wilde, dat is toch hbo?

(Ik heb trouwens ook universiteit, richting ongeveer hetzelfde als wat jij nu gaat doen.
Maar kon geen baan vinden, vandaar dat ik nu weer een opleiding doe.)

OT: alle boodschappen voor de komende dagen zijn in huis. Ik ga morgen 2 quiches maken (voor het eerst, maar zal wel lukken met mijn top-oven), dan naar m'n ouders en daar ga ik nog soep maken. M'n moeder was al helemaal blij dat ik dat allemaal wilde doen, nouja, het is ook wel lastig om voor 8 personen iets lekkers te maken.

Morgen zie ik m'n broertje die in Engeland studeert ook weer eens en zijn vriendin. Zie er stiekem wel een beetje tegenop, ze is echt mijn type niet zeg maar en ik heb er een hekel aan om gemaakt leuk en geïnteresseerd te doen. En dat moet ook nog allemaal in het Engels. Voel me wel een beetje schuldig dat ik dit zo denk, maarja.
Oud 23-04-2011, 18:53
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
@waffie, ik dacht ook van ik moet betalen, maar is tot je 21e verzekerd, en anders kost het nog steeds niet veel..
het is voor moeders over het algemeen niet erg makkelijk dat hun kleine meisje groot word
maar mijn dokter zei dat de pil er voor zou zorgen dat je ook minder dagen zou menstrueren.
En ik lees in de bijsluiter dat het zorg voor minder bloedverlies en minder pijn.
Waarschijnlijk staat er vast ook wel ergens een digitale bijsluiter, misschien die aan je moeder laten lezen?
Oud 23-04-2011, 18:56
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Aan de pil gister gegaan, op eerste dag van menstruatie, dus dan zou ik gelijk beschermd moeten zijn, staat in bijsluiter.
vandaag dus seks gehad met vriendjelief zonder condoom, was wel erg verleidelijk. dus hopelijk klopt de bijsluiter helemaal
En anders tijdens menstruatie is de kans dat je zwanger word toch erg klein.
Verder veel pijn vandaag
Oud 24-04-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Aan de pil gister gegaan, op eerste dag van menstruatie, dus dan zou ik gelijk beschermd moeten zijn, staat in bijsluiter.
vandaag dus seks gehad met vriendjelief zonder condoom, was wel erg verleidelijk. dus hopelijk klopt de bijsluiter helemaal
En anders tijdens menstruatie is de kans dat je zwanger word toch erg klein.
Verder veel pijn vandaag
Oud 24-04-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Aan de pil gister gegaan, op eerste dag van menstruatie, dus dan zou ik gelijk beschermd moeten zijn, staat in bijsluiter.
vandaag dus seks gehad met vriendjelief zonder condoom, was wel erg verleidelijk. dus hopelijk klopt de bijsluiter helemaal
En anders tijdens menstruatie is de kans dat je zwanger word toch erg klein.
Verder veel pijn vandaag
Is seks tijdens de menstruatie hebben wel fijn? Niet bloederig enzo?
Oud 24-04-2011, 09:37
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Is seks tijdens de menstruatie hebben wel fijn? Niet bloederig enzo?
hmm, nu ging het in 1 keer zo snel dat tampon er gewoon in zit, das maar beter ook want was de eerst dag dat ik ongesteld was.
maar meestal heb ik pas seks halverwege m'n menstruatie, en dan is het gewoon vlak ervoor tampon eruit, handdoekje op bed, maar als vriendjelief dan zijn ding eruit haalt, zit er elke keer gewoon nergens bloed, dus bloederig valt mee.

En of het fijn is, hmm, bij mij werkt seks pijn verlichtend, of ik denk er gewoon even niet aan dan kan ook
Dus ik vind het wel fijn, maar hangt er denk ik per persoon vanaf.
Oud 24-04-2011, 20:43
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
ik voel me zo rot ... als ik me in een groep bevind ben ik opgewekt, bijna vrolijk. maar als ik alleen ben, breek ik. steeds weer. steeds weer. ik wil het eruit schreeuwen - de echte ik laten zien. maar het masker zit bast. om niet zomaar even af te zetten. niet bij m'n familie in ieder geval. ;s
Oud 24-04-2011, 21:41
Verwijderd
teeeeeeeeering ;x
Oud 24-04-2011, 22:23
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
teeeeeeeeering ;x
what's up?
Oud 25-04-2011, 20:10
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Zo ik ga genieten van Milow in eindhoven en heb de auto van oma mee. Vanaf nu kan mijn dag niet meer stuk.. alleen zo jammer dat Ik er 3 kwartier langer over gedaan heb dankzij alle toeristen in limburg die schrikken van een bord langs de weg dat ze aan het werk zijn!


edit:
Heb ik eindelijk een leuke dag verpest mijn post het wel weer als ik "thuis" kom.. Een brief van het OM dat ze mijn aangifte in behandeling nemen en of ik de rest even verder wil invullen zodat ze hem beter kunnen pakken. Daar gaat mijn o zo fijne gevoel!

Laatst gewijzigd op 25-04-2011 om 23:03.
Oud 26-04-2011, 15:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wat een verschrikkelijke kutdag zeg.
Oud 26-04-2011, 19:09
chocolademousse
chocolademousse is offline
moest vanmiddag naar de opticien, me ogen zijn weer achteruit gegaan en moet dus weer sterkere glazen, jeej, zat ik nu echt op te wachten, wanneer stoppen mijn ogen eindelijk eens met verslechteren???
verder was de dag ook kut, maar het mooie weer maakt het nog een beetje goed.
Oud 26-04-2011, 20:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe oud ben je nu? Meestal stabiliseren je ogen qua sterkte als je zelf ook uitgegroeid bent. Daarna kan het nog wel iets wisselen maar gaat het vaak niet meer zo snel als daarvoor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2011, 21:05
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Mijn tante zegt dat lenzen ook enorm helpen. Toen zij een jaar of 16 was heeft ze lenzen genomen, en sindsdien zijn haar ogen niet meer slechter geworden. Misschien een aanrader?
Oud 26-04-2011, 21:54
Verwijderd
Lenzen helpen niks, hoor; mensen krijgen gewoon vaak lenzen in de tijd dat hun ogen toch al niet/minder verslechteren.

Vaak als je uitgegroeid bent, verslechteren je ogen minder/niet meer. Bij mij is er sinds mijn 23e oid niets meer veranderd. De echte sterkte was denk ik rond mijn 20e wel 'klaar', maar de cilinder werd nog wel sterker...
Oud 26-04-2011, 21:54
DoubleG
Avatar van DoubleG
DoubleG is offline
[Quote]moest vanmiddag naar de opticien, me ogen zijn weer achteruit gegaan en moet dus weer sterkere glazen, jeej, zat ik nu echt op te wachten, wanneer stoppen mijn ogen eindelijk eens met verslechteren???
verder was de dag ook kut, maar het mooie weer maakt het nog een beetje goed.

Er zijn weinig dingen dat zeker zijn van het menselijk lichaam. Je ogen zijn waarschijnlijk nog in de ontwikkeling. Blind zul je waarschijnlijk niet worden. Maar zoals je hele lichaam zal ook je ogen uit eindelijke achteruit gaan. Maar vrees niet. Het aftakelen duurt meestal -erg- lang. Begint pas als je gezicht begint te hangen

Helaas zijn er niet altijd leuke dagen. Maar er zijn altijd wel lichtpuntjes te vinden.

Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 22:42.
Oud 27-04-2011, 00:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
pfff.. ik heb het gehad.. weekend was erg druk en leuk.. maar merk dat ik er nie meer dezelfde lol in beleef.
wat heeft het allemaal nog voor 'n zin.
Pff, 2 mei een deel van de intake.. kan niet wachten..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-04-2011, 12:58
Verwijderd
Ik vind het heel zeurderig klinken, maar ik denk dat ik misschien toch maar een keertje naar de dokter ga want de laatste weken heb ik de hele dag door honger. Alleen als ik net gegeten heb (dus een half uurtje of zo) is het soms weg, maar eigenlijk heb ik ook vaak na het eten direct weer of nog steeds honger. Terwijl ik het gevoel heb dat ik niks anders doe dan eten de hele dag. Af en toe kan ik niet slapen omdat die honger me zo'n buikpijn bezorgt.
Oud 27-04-2011, 15:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben nog maar anderhalve week met mijn scriptie bezig en ik heb nu al rsi-klachten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-04-2011, 15:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff, zeer waars blaasontsteking. Au au au
Oud 27-04-2011, 15:59
Catch
Catch is offline
Ik vind het maar kut met peren dat ik niet naar Dour kan dit jaar. Hopelijk komt er nog iemand voorbij die mee wil en kan.
Oud 27-04-2011, 16:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik ben nog maar anderhalve week met mijn scriptie bezig en ik heb nu al rsi-klachten
Zorg voor een goede werkplek en werkhouding en voldoende afwisseling, dat scheelt echt!
Oud 27-04-2011, 17:17
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
blerghh, ik moet ALLES van het HELE hoofdstuk leren voor engels, terwijl het maar een SO is!
echt veels te veel, ik leer denk ik gewoon goed genoeg; en als ik het niet weet dan gebruik ik wel wat creativiteit

het is echt gewoon veels te veel om te leren... pff...
Oud 27-04-2011, 18:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben nog maar anderhalve week met mijn scriptie bezig en ik heb nu al rsi-klachten
Heel herkenbaar! Had ik ook met m'n afstuderen. Probeer echt om regelmatig pauzes te houden of installeer desnoods (tijdelijk) zo'n programma'tje op je pc. Wat bij mij ook goed hielp was meer gebruik maken van het toetsenbord dan van de muis dus sneltoetsen enzo gebruiken. Verder had ik het met m'n laptop veel minder erg dan met een vaste pc omdat je dan een gewone muis en touchpad kan afwisselen en touchpad kan ik ook makkelijker met links en rechts dan een gewone muis. Weet niet of je een laptop en/of een vaste pc hebt en de mogelijkheid hebt om dat af te wisselen. Zorg verder dat je goed zit en ook niet op de toch of zoiets. Sterkte ermee, het is echt heel vervelend!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-04-2011, 18:55
Verwijderd
Succes met je scriptie vogelvrij!

OT:
Oud 28-04-2011, 07:32
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Pfffffff

Ik zie de laatste dagen ff nergens de lol meer van in,
gister weer ontzettende ruzie met mn leraar gehad, en altijd is mn moeder het met me eens, maar dan komt mn vader thuis en lijkt t wel of ze bang voor hem is en doet ze ineens wat hij zegt dus is het ineens weer allemaal niet goed.
Vanochtend en gisteravond ook weer veel ruzies gehad thuis.
Ik weet niet wat ik dinsdag met mijn begeleidster kan gaan doen want ik had al gekeken voor films, maar er draaien of veel te kinderachtige films óf echt van die volwassenen films.....
En in de stad skeeleren is echt hartstikke leuk, maar dan zit je bijna langer in de auto dan dat je skeelert en dat is ook weer zo zonde.

Vanmiddag moet ik weer naar de audicien en ik ben echt benieuwd wat ze gaan doen, want het helpt weer niet voldoende...

De laatste paar weken heb ik stiekem echt zoiets van, laat mn vader maar ontslagen worden dat we moeten verhuizen, laat mij maar zakken voor mn eindexamens,laat de kinderbescherming maar lekker komen dat ik uit huis geplaatst wordt, het kan me echt ff allemaal niks meer schelen wat er gaat gebeuren zolang er maar wat veranderd! Want ik wordt nu altijd en overal herinnerd aan alles wat er gebeurd is en dat is echt niet leuk meer

Darkfairy en Eend, hoe gaat het met jullie??

Laatst gewijzigd op 30-04-2011 om 08:03.
Oud 28-04-2011, 07:58
Verwijderd
Hier gaat het wel redelijk. Ik barst alleen van de pijn en volgens mij, en mijn moeder heb ik weer ontstekingenn. Ik heb net weer een rood en dik gewricht gevonden, wat een ontsteking betekent waarschijnlijk. Eind mei moet ik sowieso nog naar een internist, maar misschien is het slim om daarvoor toch nog even naar een reumatoloog te gaan.
In mijn hoofd gaat het redelijk. De laatste dagen heb ik een beetje rot dagen achter de rug, maar dat komt eigenlijk door school. We hebben het geld nog steeds niet terug van de reis, en verder gebeuren er nog meer rare dingen daar. Maarja, daar is even niks aan te veranderen. Ik ben de laatste tijd ook best druk met aan school werken. Maatschapijleer heb ik afgesloten, net zoals CKV. Ook heb ik mijn wiskunde PO afgemaakt dus daar hoef ik volgend jaar ook niet meer aan te denken. Voor Nederlands moet ik nog 2 toetsen maken over literatuur, en voor Engels nog één boek om dat af te sluiten. Ik verwacht dat dat wel gaat lukken dit jaar, en dan heb ik uiteindelijk al mijn doelen gehaald voor dit jaar.
Oud 28-04-2011, 14:16
Verwijderd
Allejezus '

Wat gaat het lekker GRAF. Ik kijk maar gewoon blij uit naar qday want dan ga ik met Jess zooien
Oud 28-04-2011, 14:22
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Oke, misschien is het gewoon ook wel gezeik, maar ik heb al vaker problemen met haar gehad qua afspreken enzo. Daarom erger ik me eraan. Never mind
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..

Laatst gewijzigd op 28-04-2011 om 14:48.
Oud 28-04-2011, 14:22
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
En verder gaat het eh ja. Mwoah.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 28-04-2011, 14:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bedankt voor de tips
Citaat:
Heel herkenbaar! Had ik ook met m'n afstuderen. Probeer echt om regelmatig pauzes te houden of installeer desnoods (tijdelijk) zo'n programma'tje op je pc. Wat bij mij ook goed hielp was meer gebruik maken van het toetsenbord dan van de muis dus sneltoetsen enzo gebruiken. Verder had ik het met m'n laptop veel minder erg dan met een vaste pc omdat je dan een gewone muis en touchpad kan afwisselen en touchpad kan ik ook makkelijker met links en rechts dan een gewone muis. Weet niet of je een laptop en/of een vaste pc hebt en de mogelijkheid hebt om dat af te wisselen. Zorg verder dat je goed zit en ook niet op de toch of zoiets. Sterkte ermee, het is echt heel vervelend!
Ja, de meeste van die dingen weet ik ook wel, hoor! Het enige geluk is dat ik voornamelijk rechts last heb, dus ik kan alles wel gewoon met de muis doen (ben linkshandig).

@Chevy: Ik snap het niet. Gaat het nu om iets dat zij in Amerika voor jou gekocht heeft, of om iets wat je haar hebt geleend? Want in het eerste geval wacht je toch gewoon tot ze weer terug is, dan heeft het toch geen haast? In het tweede geval zou ik haar uitleggen dat je het nu toch echt graag wilt hebben en haar vragen of ze niet een beetje kan opschieten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.