Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2013, 11:48
Verwijderd
Ik vind mijn werk eigenlijk al een hele tijd heel erg leuk en uitdagend en mijn collega's zijn ook erg leuk. Ik begin dat steeds meer te waarderen want ik heb ook anders meegemaakt

En straks knuffelen met de kat, en naar mijn ouders waar twee zussen met neefjes en nichtjes zijn leukleukleuk. Wat is het leven toch mooi!
Advertentie
Oud 26-01-2013, 11:52
Verwijderd
Oh, nu ik je hier zie posten, ik moest aan je denken Ertur ^^

Mijn nicht heeft dit op haar café geschilderd voor carnaval:
Oud 26-01-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan je eigen keuze, zolang je er maar niet over gaat zeuren dan

Overigens, je weet dat je op facebook kunt aanpassen welke statusupdates je van mensen kunt zien zonder dat je ze moet ontvrienden? Als je het niet weet en wil weten, stuur me maar een pm.
Ik zeur helemaal niet over me sig ??
Ik weet heb het al weg gehaalt en die engelse teksten laat ik maar komen teminste niet 100 keer in beeld
Oud 26-01-2013, 12:33
Verwijderd
Ik bedoelde dat je niet moet gaan zeuren als mensen op je sig gaan reageren.
Oud 26-01-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dat je niet moet gaan zeuren als mensen op je sig gaan reageren.
Nou ik haal het wel weg .. maar het is niet zo dat als het weg is dat ik mezelf opeens niet meer haat ofzo
Oud 26-01-2013, 13:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Nou ik haal het wel weg .. maar het is niet zo dat als het weg is dat ik mezelf opeens niet meer haat ofzo
Maar waarom zou je in iedere post melden dat je jezelf haat? Vaak is het helemaal niet relevant en stoot het andere mensen af, of je krijgt commentaar wat je je waarschijnlijk enorm aan gaat trekken, waardoor je je nog vervelender voelt.
Je hoeft je echt niet anders voor te doen dan je bent, maar soms iets minder negatief praten/typen kan er al voor zorgen dat anderen veel positiever en leuker naar je reageren. En dat kan er weer voor zorgen dat jij je ook fijner gaat voelen.

OT: heerlijk anderhalf uur geschaatst, nu het nog kon <3
Oud 26-01-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Oh, nu ik je hier zie posten, ik moest aan je denken Ertur ^^

Mijn nicht heeft dit op haar café geschilderd voor carnaval:
[afbeelding]
Oh welk café dan? JA de Matador maar welk echt
Oud 26-01-2013, 14:03
Verwijderd
Vofcafé Trefpunt in Sint Geertruid

Maar de foto's van Baggen staan op haar fb, nog niet op de fb-pagina van het café.
Oud 26-01-2013, 14:40
Verwijderd
omg
Oud 26-01-2013, 23:21
Verwijderd
Ik vind het echt zo raar he, echt raar, en kan er ook niet tegen, dan zeg je bijvoorbeeld i love italie, terwijl je er nooit bent geweest, hoe kan je van iets houden als je er nooit bent geweest, of gegeten hebt, Kan ik echt niet tegen he als mensen dat zeggen -,-
Oud 27-01-2013, 13:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind het echt zo raar he, echt raar, en kan er ook niet tegen, dan zeg je bijvoorbeeld i love italie, terwijl je er nooit bent geweest, hoe kan je van iets houden als je er nooit bent geweest, of gegeten hebt, Kan ik echt niet tegen he als mensen dat zeggen -,-
Dan loven ze het idee dat ze ervan in hun hoofd hebben. Of bepaalde aspecten van bv Italië waarvoor je niet in Italië geweest hoeft te zijn.

Ik ben vandaag mijn hart verloren aan een heel lief poesje. Ze is alleen vrijwel doof en blind en past dus niet in mijn huishouden
Gelukkig werk ik bij het asiel dus ik zal ongetwijfeld ook mijn hart verliezen aan een katje dat wel bij ons past.
Oud 27-01-2013, 14:36
Verwijderd
Japan vind ik ook om de een of andere reden een geweldig land. Dat terwijl ik er nooit heen ben geweest. Dus een beetje wat Volk zegt, Amore.

@Volk

Don't worry.
Oud 27-01-2013, 14:55
Verwijderd
Dat komt omdat je van anime houdt



En even een hart onder de riem (niet gericht naar jou Hunterlife, maar gewoon in het algemeen):
Oud 27-01-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Dat komt omdat je van anime houdt
Ik zal niet liegen, dat is wel een grote reden, hehe^^.

Citaat:
En even een hart onder de riem (niet gericht naar jou Hunterlife, maar gewoon in het algemeen):
[afbeelding]
Lol.
Oud 27-01-2013, 16:17
Verwijderd
Vanmorgen heb ik tot 9.00 uur geslapen.
Ik ben naar beneden gegaan en heb gezellig samen met een huisgenoot van mij zitten te ontbijten.
Na het ontbijt ben ik terug naar boven gegaan en ben ik me eigen op mijn gemak gaan douchen en gaan aankleden.
Ik ben naar beneden gegaan en heb nog wat aan mijn hobby-bureau zitten te puzzelen ( legpuzzel van 1000 stukjes ).
Tussen de middag heb ik samen met de begeleiding enmijn huisgenoten gezellig zitten te lunchen.
Na de lunch ben ik me eigen verder gaan klaarmaken en ben ik tussen 13.30 uur en 14.00 uur met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Ik heb daar eerst even achter de computer gezeten en heb ik mijn mailtjes bekeken en heb ik wat op forums en site`s rond gekeken.
Mijn 2 neefjes waren ook bij mijn ouders.
Mijn zus en mijn zwager waren even weg samen met mijn nichtje.
Later op de middag zijn ook mijn zus en mijn zwager met mijn nichtje nog bij mijn ouders gekomen.
Dat was erg gezellig.
We hebben gezellig wat gedronken en mijn moeder had wat toastjes en chips op tafel gezet.
Nu zijn mijn zus en zwager weer naar huis met mijn nichtje en 2 neefjes en zit ik nog even achter de computer.
Gelukkig gaat het weer redelijk goed met mij.
Ik ben vorige week ziek geweest en heb nog wat last van lichte bronchitis.
Ook ben ik mijn stem kwijt en ben ik hees als ik praat, dat wordt dus minder praten.
Verder gaat het ondanks de drukte in mijn hoofd wel goed met mij en zoek ik heel veel afleiding wat mij toch enigzins weer rust geeft in mijn hoofd.
Oud 27-01-2013, 16:20
Verwijderd
Ik hou van Engeland (londen)
Oud 27-01-2013, 16:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, na mijn stomme bui van gister en vanochtend ben ik vanmiddag lekker productief geweest. Nu is alles af wat er per se af moest zijn dit weekend. Er ligt nog 1 klusje te wachten, maar daarvoor heb ik niet alle spullen meegenomen die ik er voor nodig heb, dus die kan pas als ik weer op mijn werk ben.
En het is echt fascinerend om te zien hoe snel die hele laag sneeuw in een dag praktisch weg kan zijn. Lang leve temperaturen boven nul!
Oud 27-01-2013, 20:28
Verwijderd
Best een rustige dag gehad, nog even bij opa en oma geweest en thuis wat huiswerk gemaakt. Gaat best wel weer goed nu en weinig last van angsten gehad
Oud 27-01-2013, 23:30
Verwijderd
IK haat mezelf, ik haat mezelf, ik haat mezel!! Lekker negatief boeit me niet nu, het is gwn de waarheid... En ik kan niet slapen want ben te druk in mehoofd...
Oud 28-01-2013, 07:31
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
IK haat mezelf, ik haat mezelf, ik haat mezel!! Lekker negatief boeit me niet nu, het is gwn de waarheid... En ik kan niet slapen want ben te druk in mehoofd...
Goh.

Ik ben vandaag niet naar school omdat t klote gaat.
Oud 28-01-2013, 07:35
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Dat komt omdat je van anime houdt



En even een hart onder de riem (niet gericht naar jou Hunterlife, maar gewoon in het algemeen):
[afbeelding]
Ik vind dit wel een hele goeie
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 28-01-2013, 07:39
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
En ineens blijk je met een paar mensen die je al jaren kent toch beter op te kunnen schieten dan ik dacht en merk ik dat er van hun kant uit ook ineens steeds meer initiatief komt en dat ze er meer voor me zijn dan ik dacht. Totaal niet verwacht maar wel fijn!
Dit had ik ook inderdaad vrienden herontdekt en de manier van omgaan is meteen een stuk dieper en de band veel sterker dan ik had verwacht.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 28-01-2013, 07:50
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Waarom zeg je het dan niet gewoon meteen in plaats van te hopen dat iemand gaat vragen waarom en dan teleurgesteld zijn omdat het niet gevraagd wordt en het dan alsnog zeggen? Beetje een omweg zo.

En verder zou ik niet heel veel waarde aan die IQ-test hechten. Al heb je zelf ook al aangegeven in andere topics dat je weet dat je niet bepaald een hoge intelligentie hebt? Je weet het, waarom zou je jezelf martelen met iets dat geen betrouwbare resultaten geeft. Als je het echt wil weten, ga dan op zoek naar psychologen of instanties die een betrouwbaardere versie kunnen afnemen.

En als je iets pas gaat veranderen als je positief bent, dan hoeft het eigenlijk niet meer. Kies voor een leuke sig, een die je doet glimlachen als je hem ziet. Dan moet je op zijn minst een paar keer per dag glimlachen als je hier vaker komt en is niet de hele dag diep ellendig.
Wat mutant zegt, een iq-test is ook maar een enkele maatstaf namelijk die van intelligentie. Is intelligentie de enige kwaliteit van jezelf die je belangrijk vindt?

Je moet met jezelf kunnen leven zoals je bent. Accepteer jezelf de goede en slechte dingen en probeer van je sterke kanten zo goed mogelijk gebruik te maken. En de wat mindere kanten, ach probeer daaraan te werken.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 28-01-2013, 08:56
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Dat komt omdat je van anime houdt



En even een hart onder de riem (niet gericht naar jou Hunterlife, maar gewoon in het algemeen):
[afbeelding]


OT: Ik voel me goed vandaag, de labiele periode is geloof ik over.
Oud 28-01-2013, 10:36
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Bah, wat een rotdag. Erg jammer.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 28-01-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Bah, wat een rotdag. Erg jammer.
Nu al?
Oud 29-01-2013, 10:42
Takkeling
Takkeling is offline
Zo'n goed gesprek gehad bij de psycholoog! De gesprekken vielen me erg zwaar en ik heb nu aangegeven dat ik het, om me geen wandelend probleem te voelen, ook nodig heb om af en toe iets positiefs te bespreken. Dus nu hebben we afgesproken dat we voortaan aan het begin en aan het eind vijf minuten de tijd nemen om het over dingen te hebben die wél goed gaan. Het klinkt misschien als een klein verschil, maar de ervaring van het gesprek is voor mij daardoor totaal anders, ik kan daardoor de nare dingen die bespreken veel beter relativeren.
*Schouderklopje voor mezelf omdat ik heb uitgesproken waar ik behoefte aan heb*
Oud 29-01-2013, 10:54
Verwijderd
Ik kan niet wachten ik kan niet wachten kom op pp

En gesprek ging goed gister nou ja goed, ik weet niet hoop gewoon dat het gaat werken ik laat het allemaal maar over me heen komen
Oud 29-01-2013, 22:33
kroot
kroot is offline
@poedeliewoeps: wat goed dat je dat hebt aangegeven!

Pfff allemaal ellende op werk. Kreeg vorig weekend te horen dat ik per half februari wordt ontslagen. Heb nog veel loon tegoed enz. Worden dingen echt flauw gespeeld, voel me belazerd. Vandaag aangetekende brief opgestuurd, ben benieuwd hoe ie reageert.
Oud 29-01-2013, 22:59
Verwijderd
@kroot
Das klote zeg!

OT
Ik voel me nu echt weer heel erg rot, het ging na zaterdag best wel weer goed maar het nu weer zo stom, ik zit echt rot in mn vel en ik moet elke keer huilen als ik alleen ben, als anderen erbij zijn niet. Dan doe ik heel vrolijk dan heb ik ook een kort lontje, ik kan niets hebben en ik heb constand gezeur met docenten waardoor ik vet veel strafwerk heb wat dan eigenlijk gewoon mijn eigen schuld is omdat ik niets kan hebben en me gelijk opfok.
Om een langezeur kort samen te vatten; het ging even goed en nu voel ik me klote en daar baal ik echt van!
Oud 30-01-2013, 06:27
Verwijderd
Citaat:
@poedeliewoeps: wat goed dat je dat hebt aangegeven!

Pfff allemaal ellende op werk. Kreeg vorig weekend te horen dat ik per half februari wordt ontslagen. Heb nog veel loon tegoed enz. Worden dingen echt flauw gespeeld, voel me belazerd. Vandaag aangetekende brief opgestuurd, ben benieuwd hoe ie reageert.
Ondertussen niet vergeten langs het UWV te gaan. Vóór vrijdag.
Oud 30-01-2013, 07:28
Verwijderd
Helemaal nat in letterlijk 2 minuten lopen. Hou nog steeds van regen hoor <3.
Oud 30-01-2013, 11:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kan het am de laatste tijd echt niet tegenhouden.
en dan zeggen ze bij de dagbesteding wel op tijd je zonnodig pakken.
maar zo makkelijk is dat niet altijd.
gisteren is het nog fout gegaan.
doordat ik gefrustreerd raakte door me vriend.
vandaag heb ik de leiding van de dagbesteding beloof me zonnodig wel op tijd te pakken.
wat ik dus ook op tijd ga doen.
en verder ben ik die dwanggedachte's helemaal zat.
ze komen heel vaak in me op.
en als ik ze niet doe denk ik dat er iets gaat gebeuren.
terwijl ik weet dat het helemaal niet zo is.
dus ik probeer me dwanggedachte's hoe eng het ook is steeds meer tegen te gaan.
door de dingen juist wel te gaan doen ook al is dat erg moeilijk op dat moment.
maar meestal lukt het me wel om ze gewoon te doen,
soms ook niet en dan baal ik er wel van.
maar dan probeer ik het later gewoon weer opnieuw.
en de stemmen blijven ook nog steeds komen.
maar daar probeer ik niet op te letten.
gelukkig is gisteren me vader op bezoek geweest.
nou nog ff pauze tot 13:30 en dan nog ff aan de slag tot 15:00.
en dan om 15:30 naar huis toe en me kamer poetsen.
en vanavond komt me moeder en hopelijk me zusje op bezoek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2013, 12:16
Verwijderd
Ik ben zo blij, heb eindelijk me bestellen kunnen doen
Nu nog 3-4 dagen wachten tot het aan komt, hoop dat het goed eruit ziet dus niet te veel verheugen erop..
Oud 30-01-2013, 14:41
Takkeling
Takkeling is offline
Ha, 6 uur getekend vandaag en nu loop ik weer goed op schema! Nu alleen morgen nog het allerlaatste beetje doen, en dan is mijn inzending (op de valreep) af!

Zo, en nu gauw van mijn gat af en lekker naar buiten! Ik heb vandaag alvast een jurkje aangetrokken om de lente af te dwingen.
Oud 30-01-2013, 19:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanavond me kamer schoongemaakt.
daarna gegeten en gedoucht
nou me 4de wasje aan het draaien.
en nou ben ik bekaf..
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2013, 21:35
Verwijderd
vandaag eerst gezeik gehad met mijn mentor en daarna ook nog dikke ruzie met mijn ouders...
het gaat eigenlijk helemaal niet goed met me..
Oud 30-01-2013, 21:58
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
iedereen online op facebook en whatsapp maar niemand praat met me, en voor goed als de verveling heerst.

Ik kijk naar buiten.
De vogels fluiten.
Maar ik ben niet blij.
Want er schuilt verdriet in mij.

Ik voel me alleen.
Niemand om me heen.
Ik voel me eenzaam.
Dit gevoel is niet aangenaam.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 31-01-2013, 08:22
Verwijderd
@Winnie: Fijn dat je wat positiviteit lijkt te vinden! Wat goed dat het je lukt en dat je nut lijkt te zien in de hulpverlening. Tof

@Poedeliewoeps: Wat knap dat je het evengoed hebt aangegeven. Vijfn minuutjes positiviteit in gesprek van drie kwartier (?) kan heel erg veel doen!

@darkfairy: Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar probeer ook stil te staan bij de dingen die wél goed gaan. Nu heb je het over de dwanggedachten die je hebt en dat je ze soms tegen kunt houden en soms niet en dat je het klote vindt als het niet lukt. Probeer je óók te realiseren dat het je soms wel lukt om ze tegen te houden en dat dat ook echt al heel wat is! Vol blijven houden, kop op!

@deadlytown: Spreek zelf dan eens wat mensen aan! Niemand komt jou uit je verveling halen, dat meot je toch echt zelf doen. Ga daar zelf eens achteraan in plaats van dat je zeurt over dat anderen het niet doen.

ot: Het gaat goed Ik ben bij mijn ouders en dat is echt heel tof! Vriendje en ik zijn aan het kijken voor een grotere woning en dat lijkt eindelijk een beetje van de grond te komen. Er komen allemaal nieuwe dingen aan - grotere woning, we worden oom en tante, ik ga met de opleiding beginnen en het lukt me ook nog om er iets aan te doen als het niet zo goed gaat. Dat is echt zó fijn! Life's good
Oud 31-01-2013, 10:34
Takkeling
Takkeling is offline
Dank je, kroot en Ingegerd.

OT: Zojuist bij de dierenarts onze hond laten inslapen. Er was nog wel een kans dat ze met die hartproblemen redelijk goed zou kunnen leven, en ik voel me er schuldig over dat ik onze hond die kans heb ontzegd. Aan de andere kant was ze al 13, dus ze zou sowieso niet meer vreselijk lang te leven hebben gehad.. Ik heb de knoop doorgehakt. Mijn moeder hamerde daar op, ook al was het meer haar hond dan de mijne. Ze durfde het zelf niet te doen. Eigenlijk heb ik onze hond grotendeels laten inslapen om mijn moeder een plezier te doen (ze werd zo labiel van de gedragsproblemen van dat dier). Ik voel me er schuldig over en ik ben een beetje nijdig op mijn moeder dat ze me onder druk heeft gezet. Zojuist kregen we daar ruzie over en nu zit mijn moeder beneden te huilen en te jammeren dat ik te hard voor haar ben. Zucht. Ik weet ook niet wat ik ermee moet.
Oud 31-01-2013, 10:44
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:

@deadlytown: Spreek zelf dan eens wat mensen aan! Niemand komt jou uit je verveling halen, dat meot je toch echt zelf doen. Ga daar zelf eens achteraan in plaats van dat je zeurt over dat anderen het niet doen.
Heb mensen ook vaak voorgesteld om wat te gaan doen maar die zeggen van ja kan niet want heb dit en moet morgen dat.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 31-01-2013, 10:59
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Poedeliewoeps: wat naar, sterkte! Maar een dierenarts laat een hond écht niet inslapen als die denkt dat het beestje nog een goed leven kan hebben.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 31-01-2013, 12:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ingegerd ja daar heb je ook gelijk in.
en ik probeer ook steeds meer naar het positieve te kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 31-01-2013 om 12:12.
Oud 31-01-2013, 12:19
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Poedeliewoeps: wat naar, sterkte! Maar een dierenarts laat een hond écht niet inslapen als die denkt dat het beestje nog een goed leven kan hebben.
Dank je. Ja, daar heb je gelijk in natuurlijk. Nu ik er wat langer over heb nagedacht geloof ik dat er al wat meer achter sta.. Ik was bang dat mijn motivatie om haar te laten inslapen verkeerd was, maar ze had hoe dan ook geen gezond leven meer kunnen leiden en het aftakelproces zijn we nu bijna volledig voor geweest. Dus het was de juiste keuze, veronderstel ik.
Oud 31-01-2013, 12:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat indigo zegt, Poedeliewoeps. En sterkte!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?

Laatst gewijzigd op 31-01-2013 om 13:10.
Oud 31-01-2013, 16:45
Takkeling
Takkeling is offline
Dank je.

OT: Mijn inzending is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!

Oud 01-02-2013, 20:18
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Ik kan mijn school echt uitkotsen, de docenten vinden dat je als christen de boeken van Simone van der Vlugt niet mag lezen, om je "reinheid" te bewaren.
Dat is toch misselijk.
Oud 01-02-2013, 20:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik kan mijn school echt uitkotsen, de docenten vinden dat je als christen de boeken van Simone van der Vlugt niet mag lezen, om je "reinheid" te bewaren.
Dat is toch misselijk.
Misschien moet je je docenten wijzen op de vunzigheid van de bijbel. Als dat je reinheid niet aantast zal een boekje van Van der Vlugt dat ook niet doen.

OT: Vandaag is het een maand en een dag geleden dat mijn oma naar de andere kant van de wereld verhuisde. Ik mis haar best wel. Nu ze weg is valt me pas op hoeveel mensen van haar leeftijd dood gaan. Ze is nog best jong hoor, pas 67, maar als zij nu opeens dood neervalt heb ik geen geld om naar de andere kant van de wereld te vliegen. Ik vind het een luguber idee om te sparen voor haar begrafenis maar ik denk dat ik dat toch maar ga doen.
Oud 02-02-2013, 09:21
Takkeling
Takkeling is offline
Ik ben de laatste weken zo intensief met mijn tekening bezig geweest dat ik even een nieuw levensdoel moet verzinnen nu 'ie af is.
Oud 02-02-2013, 09:26
Takkeling
Takkeling is offline
Oh, en we gaan kijken of we een pleegpup kunnen nemen! Mijn moeder wilde dat al een hele tijd en nu onze oude hond overleden is, is het voor het eerst een optie. Het lijkt me echt superleuk, ons allemaal trouwens, dus ik hoop echt dat we door de keuring heen komen en dat er gauw een nestje is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.