Oud 31-05-2018, 20:56
Robbert297
Robbert297 is offline
Heyhey! Geen idee of dit de goede categorie is, maar dan verplaatsen jullie het maar.

Vanaf september dit jaar ga ik als Groninger een half jaar stagelopen in Utrecht. Nu zou ik graag op kamers willen. Dat wordt dan onderhuur. Nou heb ik gehoord dat dat voor Utrecht wel lastig gaat worden. Hebben jullie ideeën hoe ik relatief makkelijk naar onderhuur in Utrecht kan zoeken? Het is voor de periode begin september tot en met eind januari.

En hebben jullie daarnaast ook goede en leuke alternatieven voor Utrecht voor op kamers te gaan, zoals Amersfoort en Den Bosch?

Ik hoor graag van jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2018, 00:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Utrecht is inderdaad geen hele makkelijke stad om kamers te vinden. Qua omliggende plaatsen ligt het er een beetje aan waar in Utrecht je stage gaat lopen. Als je dicht bij de Uithof zit, heb je best wel kans dat je stage prima bereikbaar is vanaf Zeist. Kanaleneiland(-Zuid) is goed bereikbaar vanaf Nieuwegein. Als je iets ziet wat misschien wel wat kan zijn (ook in omliggende plaatsen) is het slim om gewoon even te kijken wat dan je reistijd ongeveer wordt en of je het er voor over hebt. Wel goed om niet te kieskeurig te zijn als je een kamer zoekt, omdat de kamers niet voor het oprapen liggen in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2018, 14:59
Robbert297
Robbert297 is offline
Citaat:
Utrecht is inderdaad geen hele makkelijke stad om kamers te vinden. Qua omliggende plaatsen ligt het er een beetje aan waar in Utrecht je stage gaat lopen. Als je dicht bij de Uithof zit, heb je best wel kans dat je stage prima bereikbaar is vanaf Zeist. Kanaleneiland(-Zuid) is goed bereikbaar vanaf Nieuwegein. Als je iets ziet wat misschien wel wat kan zijn (ook in omliggende plaatsen) is het slim om gewoon even te kijken wat dan je reistijd ongeveer wordt en of je het er voor over hebt. Wel goed om niet te kieskeurig te zijn als je een kamer zoekt, omdat de kamers niet voor het oprapen liggen in Utrecht.
Dank voor je tips! Ik zal ook eens een kijkje nemen in de kleinere plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2018, 00:11
Verwijderd
Amersfoort is, mocht het echt nodig zijn, in ieder geval een goede uitvalsbasis om vanuit verder te zoeken. Mensen kennen op stage vergroot ook je kansen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Ervaringen met kamers -> eerste kamer
Geality
14 14-04-2013 22:44
Werk, Geld & Recht onderhuur en IBG
Iduna
3 14-04-2006 22:48
Werk, Geld & Recht Onderhuurder worden van kamer
Mackan
14 28-03-2006 15:59
Psychologie M'n pa is een lul.
Jessy
35 29-03-2005 14:03
Werk, Geld & Recht (op kamers) Onderhuur en toch uitwonende beurs?
Yacine
3 22-09-2004 00:41
Liefde & Relatie op kamers
655321
38 25-01-2004 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.