Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2001, 18:03
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
ik weet niet hoe mijn stemming erbij hankt, maar ik ben alles effe helemaal zat, echt zat. daarom lucht ik hier mijn hart omdat het op onzin de sfeer verneukt.

mensen uit mijn klas bemoeien zich met vrienden die ik maak en heb. naja een meisje had ik ruzie mee en daar heb ik het weer goed mee gemaakt. de lui uit mijn klas mogen haar absoluut niet, maar dat kan me geen fuck schelen. een wijf uit mijn klas maakte een vreselijke kutopmerking gister, ze zei tegen mij "nu kunnen jullie lekker potje potje spelen" iedereen in een deuk(ik ben bi)
klote lui.

die middag hoorde ik dat mijn stage plek niet doorging,ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik daar zou werken.....
komen ze aandraven met smoesjes dat ze al vol zitten, bla bla bull shit, gaat hun gewoon om mijn hanekam!.

thius vond ik ook nog een kaartje in mijn brievenbus van een goeie vriend van me
(hier bekend als jorisdeploris)
met de tekst
happy x-mas,with out me.....
ik helemaal doorgedraaid
(hij loopt met zelfmoord plannen rond)

die avond ging mijn moeder lopen zeiken, ze vroeg aan tafel wat er was, terwijl ik een kwartier daarvoor tegen haar had gezegd dat mijn stage niet door ging. ik zei dat ze me met rust moest laten. toen zei ze "dan moet je het niet op ons afreageren". vraag er dan ook niet naar!!!!!!.

toen belde ik een vriend van me (zijn moeder ligt op sterven) hij zei dat ze op dat moment wegviel.

ik had er helemaal de zeik in, ik was boos en toen ging ik muziek luisteren,
nummers als purity, left behind, mother earth, our farewell. alleemaal stemings beinvloeders dus. en muziek die joris ook luisterd dus werd ik heeel erg down omdat ik ging denken aan leuke dingen die we met ze'n tweeen deden. ik was zo down dat ik die avond mijzelf heel erg heb gesneden, joris zijn naam in mijn rechter arm en allemaal krassen aan de boven kant van mijn arm en aan de binnenkant, bij mijn pols en alles.

vandaag ging ik weer nieuwe stage plek zoeken, maar niemand wou me hebben. smoesjes van we hebben geen plek en we doen daar niet aan heb ik duizend keer gehoord, ik helemaal fuck up, moest ik ook nog maar mijn psych. een zeer zwaar gesprek waar ik bijna moest huilen. naja dat was het wel.

tnx
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2001, 18:10
Verwijderd
Meissie, wat een klote dingen allemaal, en dan nog allemaal bij mekaar ook! Ik hoop dat het hierna weer berg op gaat met en voor je. Bij een psych zullen wel vaker mensen huilen, en het lucht op, dus schaam je er niet voor als het gebeurd. Met snijden maak je alleen jezelf kapot, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Probeer over alles te praten, misschien je moeder wat duidelijker uit proberen te leggen wat er nou precies allemaal is, als dat mogelijk is, verder met vrienden, of veel schrijven ofzo... Heel veel sterkte en succes iig en ik hoop enorm dat het binnenkort berg op gaat. Liefs.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 20:01
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Wat klote allemaal zeg Al die dingen bij elkaar maken je gewoon kapot, dit kan gewoon niet..!!! Gelukkig heb je al hulp en wil je dat ook. Je moet proberen te stoppen met snijden, hoe makkelijk het ook is om daar je agressie in te pleuren, probeer je te beheersen!! Probeer die vriend aan te sporen tot hulp, hij zal het echt nodig hebben. Probeer hem daarvan te overtuigen. Als het met hem al beter gaat, zal het met jou ook beter gaan denk ik. En met je stageplek komt het vast wel goed, blijven proberen!!!! Sterkte meid! En hopen dat het snel weer de goede kant op gaat!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 22:25
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline

Wat een klotelijers dat ze je niet aannemen vanwege een hanekam....blijf zoeken en geef vooral niej op!!

En heb je al met die vriend met zelfmoordplannen gepraat? Echt zwaar klote dat ie zich zo voelt, maar nou zadelt ie jou dermee op, terwijl je het al niet meer kan hebben...zwaar kut...
Heeft ie al hulp gezocht of wil ie dat nie?

En ja...ouders....die van mij zeuren ook dat ik sjago ben enzo...probeer rustig te blijven en veel weg te zijn van je ouders ofzo

Zou het niet helpen om een tijdje niet meer naar nummers met herinneringen te luisteren? Of lukt dat niet?

Sterkte ermee...
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 22:46
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
hij wil niet praten(joris)
hij heeft zich nu al een paar weken opgesloten in zijn kamer. ik heb hem een keer gezien in deze tijd. ik heb toen met hem gepraat, geprobeerd dit idee uit zijn hoofd te praten. hij wil geen hulp, hij haat het als mensen hem willen helpen, hij zegt dat hij het alleen wel kan. ik ben echt bang dat hij het dit keer meent...

die stage lui zijn gewoon echte klootzakken, ik snap het wel, maar ik moet stage lopen en als dat nergens kan heb ik pech. maar ik zit er wel mee, mensen acepteren me niet zoals ik ben en dat suckt.

alles stapeld zich snel op een dag en ik heb er heel erge spijt van dat ik heb gesneden, want ik was juist aan het afbouwen, het lukte me juist om mijzelf te beheersen en wat anders te gaan doen, maar ik heb gefaald. ik snap gewoon niet waarom ik het dit keer opgaf, waarom het nu juist weer zo erg moest. life sucks, can't help it
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 08:11
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Marjoleintje... k weet eigenlijk niet veel te zeggen maar probeer iig niet te snijden, hoe moeilijk het ook is, ik weet het, ik heb het nu oowk al iets van drie weken niet egdaan enzow en jah, ik weet niet wat ik nog meer moet zegen maar ik weet dat je het kunt en ik weet dat het je best lukt allemaal enzow en dat je je beter zult gaan voelen en van die huppelkutten in je klas jah, daar kan ik ook weinig over zeggen meis, en je zult het wel al vaker gehoord hebben, maar di emoet je lekker laten huppelkutten en je er niet teveel van aantrekken...

Kus, Marchje

*je weet dat je mag bellen he meis...*
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 11:25
Krastain
Avatar van Krastain
Krastain is offline
He, jij bent Marjolein of niet? Fuck man, dat het zo kut gaat. Misschien wil je niet dat ik het weet. Als je het niet wilt, zeg je het maar tegen Murlebur en dan vergeet ik het weer.
__________________
Not wanting to share, not willing to give. Deserving to die, too selfish to live.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:34
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
je mag het best weten, ik daar geen geheimen meer over. naja oppervlakige dingen dan. snijden enzo, maakt me niks uit dat mensen dat weten, zolang ze maar niet gaan zeggen dat ik het niet moet doen als ze zelf geen enkele ervaring hebben met depressies, daar heb ik een hekel aan. als ik er geheimen over had, had ik ze wel gepost onder een naam waar niemand me onder kende.
hoe is het trouwens nu met ron en zijn moeder?
ik dacht , ik laat hem maar een tijdje met rust, leek me een beter idee.
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 20:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ow en majo, ik ga nu naar bed, maar alvast weltrusten en als je dit nog leest, wil je me dan even in je msn lijst zetten, want ik ben je email vergeten. Mijn email staat wel in mijn profiel.

Sterkte en ik hou van je,
daarom deed ik een reply

xxxjes
merle
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 21:03
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline

Topics zijn niet bedoeld om te chatten, daar zijn MSN, ICQ etc. voor. Daarom heb ik bepaalde reply's die nutteloos waren voor dit topic gedelete..!!!

Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 10:10
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
oke, i am sorry
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 13:01
just.a.girl
just.a.girl is offline
da's echt klote voor je,k hoop dat die vriend(joris)zich bedenkt en hij er gewoon met kerst is,met die stage,t slaat nergens op dat ze jou ni aangnomen hebben om die hanekam,k wens je heel veel sterkte en suc6!

-x-inge.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 16:43
Dying Bride
Dying Bride is offline
wa klote voor je meis.... (goh alsof dit helpt ensow ) ik ken je nie sow goed ossow, maar toch hoop ik dat er heel veel mensen voor je zullen zijn die je heel goed zullen steunen en je kracht zullen geven om verder te gaan. Ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt en geef nooit op. Voor heel veel mensen ben je een lichtje wat voor hen schijnt, al besef je dat niet altijd.
(komt dit uit MIJN mond? hmz dacht ik maar altijd zo)
als je wil mag je me ook aanmelden op msn

enchantress_of_sadomasochism@hotmail.com

(kweenie of je daar iets aan hebt ossow)

hmz wat ben ik een nutteloows iets zeg
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 22:14
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
heej meis ik ken je oowk niej majah, alles wat ik wouw zeggen is eigelijk al gesegt majah..
heewl veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer uitkomt en dat je weer verder kan gaan, want ik vinnik echt wel kut voor juh.. (zal wel niej helpe dit majah kvinnut echt wel kut voor jouw)
heewl veel sterktuh en kuszjuhz en Warme Knuvvels voor jouw en fijne kerstdagen (kerst sucks )en ik hoop dattut snel weer goed komt meissiej..
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help! Dringend! Ze gaat het uitmaken!
mediaROCKS
15 13-08-2014 07:55
Verkeer & Vervoer Faalangst (afrijden)
Maru
14 18-02-2008 15:48
Psychologie n brief.
Brenda_88
9 29-10-2003 12:41
Psychologie Papa
Engeltje_Mij
19 29-03-2003 09:40
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.