Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2001, 19:26
Butterfly7
Butterfly7 is offline
ik weet soms echt niet meer wat ik moet doen. hoe ga je in f*ckingsnaam om met de dood? waarom voel je je zo klote, zo eenzaam?! het gevoel dat niemand je begrijpt komt te vaak voor. kerstmis maakt het alleen maar erger...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2001, 19:32
Verwijderd
Hoe lang is het geleden?
Niet dat dat er iets toe doet, maar als 't kort geleden is dan is het allemaal nog zo 'vers', de scherpe kantjes gaan er na verloop van tijd wel iets van af, maar vergeten doe je het niet. Sterkte iig.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (24-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 19:59
Marc S
Marc S is offline
De feestdagen maken dingen vaak erger ja... komt omdat iedereen zo 'vrolijk' doet enzo en jij je echt rot voelt, dat ken ik *hmpf*

Maar zoals Leonoor als schreef, de scherpe kantjes gaan er nog vanaf mocht het 'vers' zijn, omdat je nu gewoon veel eraan denkt...

Zelf heb ik geen directe ervaringen ermee, wel voel ik me bijna altijd rot rond de feestdagen... het lijkt altijd alsof iedereen lol heeft behalve ik

Na ja, sterkte in ieder geval...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 10:33
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik heb 4 1/2 maand gelee mn broer verloren (ZELFMOORD) en tis nog steeds even erg als in het begin, misschien zelfs nog wel erger.. die scherpe randjes zijn er dus nog lang niet af..
ook door de feestdagen ja, ik zou niet weten hoe je ermee om moet gaan.. veel huilen.. niet dat het helpt maar na n paar uur voel ik me dan meestal wel iets beter ofzo.. ik denk niet dat er een goede manier is om mee om te gaan
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 10:44
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Ik weet t ook niet. Heb ook een hekel aan deze dagen. Gister weer naar een begraafnis geweest .

Ik denk dat je 'gewoon' moet proberen door te gaan, wat anders?
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 11:55
nevaeh
nevaeh is offline
khep 5 maande geleede mun nicht verloren. Is ook nog niet verwerkt. T heeft gewoon tijd nodig. Ik ga naar t kerkhof... of praat tege un foto van dur.. t helpt best. Maar verwerkt nog lang niet!
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 14:07
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik zou het echt niet weten, ik ben zelf nog niet over de dood van m'n opa en oma heen, en het is al 3 jaar geleden dat m'n opa is gestorven, 2 jaar geleden dat m'n oma is gestorven
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 14:31
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
soms helpt praten..
bij mij wel
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 20:59
tatoo
Avatar van tatoo
tatoo is offline
Citaat:
Butterfly7 schreef:
ik weet soms echt niet meer wat ik moet doen. hoe ga je in f*ckingsnaam om met de dood? waarom voel je je zo klote, zo eenzaam?! het gevoel dat niemand je begrijpt komt te vaak voor. kerstmis maakt het alleen maar erger...
Als het iemdand is die je echt goed dierbaar is, kan je zijn/haar naam in je arm laten tatooeren, als een blijvent gedenksimbool. dat heb ik ook gedaan

Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 21:06
Verwijderd
Citaat:
InCuBuZ schreef:
die scherpe randjes zijn er dus nog lang niet af..
Iemand verliezen door zelfmoord is om te beginnen heel anders dan een natuurlijke dood, denk ik. Verder is 4,5 maand ook nog erg kort geleden, het duurt wel iets langer, het verwerken zal nu pas beginnen, dus het kan idd zo zijn dat het nu pas komt. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 16:38
Moeder van captain
Moeder van captain is offline
Soms verlies je mensen die nog leven....Je kids bijvoorbeeld....je ziet ze je hoort ze ....maar weg zijn ze....
Zo'n pijn...Weet je de achterblijver heeft vaak meer pijn dan de overledene....Maar als je iemand verliest die nog leeft , doet vaak zo vaak meer zeer.....
Sterkte !!!!!
__________________
Heeft ruzie nut, als er niet de bereidheid is om er van te leren......? en dat zie ik van 2 kanten :)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:11
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik heb een half jaar geleden someone very important verloren (ik zeg ff niet wie) en het voelt nogsteeds alsof diegene lang op vakantie is

geen idee wat mme te wachten staat kwa gevoel??
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:14
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Het gevoel van 'vakantie' gaat niet weg bij mij. Het is 8 maanden geleden en de pijn is soms niet meer te verdragen. Ik kan niet uitleggen hoe die pijn voelt, maar die pijn maakt je vanbinnen kapot
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Butterfly7 schreef:
Het gevoel van 'vakantie' gaat niet weg bij mij. Het is 8 maanden geleden en de pijn is soms niet meer te verdragen. Ik kan niet uitleggen hoe die pijn voelt, maar die pijn maakt je vanbinnen kapot
Ik weet niet wie je verloren hebt, maar ik denk/weet dat er mensen zijn die hetzelfde gevoel hebben als jij. Niet dat je daar wat aan hebt, maar goed.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (26-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:35
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Iedereen probeert me te helpen, maar in feite kunnen ze niks voor me doen. Ze staan klaar voor me, en dat is zo ontzettend belangrijk: weten dat er mensen zijn die om je geven en die voor je klaar staan, ook nu nog.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Butterfly7 schreef:
Iedereen probeert me te helpen, maar in feite kunnen ze niks voor me doen. Ze staan klaar voor me, en dat is zo ontzettend belangrijk: weten dat er mensen zijn die om je geven en die voor je klaar staan, ook nu nog.
Ze kunnen, behalve voor je klaar staan, ook niks voor je doen. En das voor beide kanten vaak behoorlijk frustrerend. Maar te weten dat er mensen voor je zijn is iig een veilig en fijn idee.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 20:49
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
huilen
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 20:50
Butterfly7
Butterfly7 is offline
ik doe de laatste tijd niet anders en daardoor voel ik me een last voor anderen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2001, 20:51
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ik denk niet dat er goed ..mee om gegaan kan worden...het blijft zeer erg natuurlijk ...of eigenluk ...nee ik weet het niet ...is moeilijke ...maar wel een goede vraag trouwens ...
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 20:54
Butterfly7
Butterfly7 is offline
ik kan er de laatste tijd niet mee omgaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten verloren in een droom
Kanya
2 28-06-2005 22:22
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.