Oud 23-10-2017, 00:10
Hypnosite
Hypnosite is offline
Hallo iedereen,

Voor school voeren wij een onderzoek uit wat betrekking heeft met gamen. Een gedeelte daarvan is het onderzoeken naar het gamegedrag van kinderen. Nu hebben wij een enquête opgesteld en deze online staan. De resultaten van de enquête willen wij gebruiken voor het onderzoek.

https://goo.gl/forms/q4ayZGOhfZdAkYJF2

Dus wanneer jij 2 à 3 minuutjes tijd hebt kan je ons heel erg helpen door de enquête in te vullen.
De enquete is volledig anoniem, dus je hoeft geen gegevens in te voeren.

Alvast bedankt mensen!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2017, 15:01
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Het begint al gelijk goed: wat is je geslacht? man vrouw of overig? :-D
Met citaat reageren
Oud 24-10-2017, 10:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het begint al gelijk goed: wat is je geslacht? man vrouw of overig? :-D
Waarom zou je daar grappig over doen? Sommige mensen identificeren zich (liever) niet als man of vrouw, voor hen is er de optie "overig".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2017, 15:29
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Waarom zou je daar grappig over doen? Sommige mensen identificeren zich (liever) niet als man of vrouw, voor hen is er de optie "overig".
Excuses, het was niet bedoeld als belediging tegen genderneutraliteit of transgender. Maar overig refereert toch een beetje raar, dan zit ik al snel na te denken wat dat dan zou zijn...

Daarbij is er een soort gezegde: geslacht zit tussen de benen, gender tussen de oren. Dus als iemand om een geslacht vraagt zijn er 2 opties, man en vrouw (inderdaad transgender bestaat maar ik heb hier te weinig kennis over om daar een mening over te hebben) en als er om gender wordt gevraagd kun je je afvragen of je je een man of vrouw voelt.

Ps. Als je een google Account aanmaakt heb je dan de keuze: geef ik liever niet aan... Je zou toch zeggen dat dat handiger is, zeker aangezien dit een google enquête is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Onderzoek gamegedrag kinderen
Hypnosite
1 23-10-2017 09:31
De Kantine Onderzoek gamegedrag kinderen
Hypnosite
1 23-10-2017 06:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.