Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 15:26
Verwijderd
Nieuwe serie die in het najaar wordt uitgezonden op Net5.. en ik kwam tijdens het info zoeken al meteen een spoiler tegen

McLeod's Daughters tells the story of the two McLeod sisters who are reunited when they inherit a vast outback cattle property. Thrown together after 20 years apart they pull together an all-female workforce and, with an abundance of heart and humour, commit to an extraordinary life at Drovers Run, 180km from the nearest town and 400km from the city.

The women of Drovers Run share the same dreams that all women share. They could be our friends or our sisters. They just happen to live in an extraordinary place, a place that will allow them to be who they are ... heroines.




Kent iemand het al? Lijkt het je wat?
Advertentie
Oud 15-08-2005, 19:33
Verwijderd
vanaf 29 augustus, om 18.05
Oud 15-08-2005, 23:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb vandaag het voorstukje gezien. Het onderwerp leek me leuk voor een film, maar voor een serie denk ik dat het al snel langdradig gaat worden. Maar we zullen zien, ik ga zeker de eerste aflevering kijken.
Oud 16-08-2005, 09:36
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Heb gister het voorstukje gezien. Lijkt me wel een leuke serie. Ik ga zeker 1e aflevering kijken om te kijken of het wat is. Maar damn... er komen zoveel leuke dingen op tv.
Oud 29-08-2005, 18:05
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Eerste aflevering was daarnet. Heeft iemand het gezien? Ik heb het gemist, ik dacht namelijk dat het een avondserie was. Gelukkig is er vanavond om 00.30 een herhaling.
Oud 29-08-2005, 20:02
Verwijderd
Volgens mij is het een typische vrouwenserie waarbij de mannen in slaap zullen vallen..
Oud 29-08-2005, 20:02
Verwijderd
Ik heb er al een aantal afleveringen van gezien (jaja, België is de laatste tijd veel voor op Nederland.. ) en het is wel leuk. De verhalen zijn niet bijzonder hoogstaand ofzo en daar hebben sommige mensen wel een beetje een probleem mee (het gaat eigenlijk vooral over relaties en niet zozeer over die boerderij) maar dat vind ik wel leuk. De personages zijn ook wel boeiend en veel knappe vrouwen..
Oud 29-08-2005, 20:03
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 29-08-2005 @ 21:02 :
Volgens mij is het een typische vrouwenserie waarbij de mannen in slaap zullen vallen..
Citaat:
doezel schreef op 29-08-2005 @ 21:02 :
en veel knappe vrouwen..
Oud 29-08-2005, 20:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vind het maar een saaie serie. Niet zo super geweldig geacteerd ook.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-08-2005, 11:53
Verwijderd
Heb het gisteren al niet gezien. Als het om half 9 ofzo kwam zou ik nog wel een paar keer kijken om te zien of het leuk is en het dan volgen, maar dagelijks om 6 uur gaat me toch nooit lukken..
Oud 20-09-2005, 18:59
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Ik ben er echt helemaal aan verslaafd! Ik vind het allemaal leuke personages, vooral Claire.. zoals ze Tess dan altijd aankijkt als die weer iets doms heeft gedaan

Eind seizoen 3 :
Spoiler
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 21-09-2005, 09:37
Verwijderd
dat had ik ook eens gelezen ja..
Spoiler


heb nu een paar afleveringen gezien. Vind het wel leuk om eens te kijken, maar het is niet echt een serie die ik ga volgen, of elke dag moet zien.
Oud 21-09-2005, 11:45
Verwijderd
Ik vind het ook wel een oké serie, maar je hoeft m niet elke dag te zien moet ik zeggen, om het te kunnen volgen. En er gebeurt ook niet echt heeeeel veel boeiends. Ofzo.
Oud 23-09-2005, 19:03
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel een oké serie, maar je hoeft m niet elke dag te zien moet ik zeggen, om het te kunnen volgen. En er gebeurt ook niet echt heeeeel veel boeiends. Ofzo .
Dat is waar, maar ik vind het wel lekker zo om elke dag even voor zo'n rustige serie te zitten. Wisten jullie trouwens dat er al een stuk of 4 seizoenen zijn gemaakt? En we zitten hier nog maar in het eerste. Dan hebben we de komende tijd iig weer iets om te zien.
Spoiler
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 23-09-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
~SmG~ schreef op 23-09-2005 @ 20:03 :
Dat is waar, maar ik vind het wel lekker zo om elke dag even voor zo'n rustige serie te zitten. Wisten jullie trouwens dat er al een stuk of 4 seizoenen zijn gemaakt? En we zitten hier nog maar in het eerste. Dan hebben we de komende tijd iig weer iets om te zien.
Spoiler
Spoiler
Oud 23-09-2005, 20:06
PV
PV is offline
Ik kan het niet langer dan 20 seconden kijken om de een of andere reden. Het is gewoon saai
Oud 24-09-2005, 01:39
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
PV schreef op 23-09-2005 @ 21:06 :
Ik kan het niet langer dan 20 seconden kijken om de een of andere reden. Het is gewoon saai
Ja, mij boeit het ook gewoon niet. Mijn mam en zusjes kijken er af en toe naar, en ik vind het gewoon zo oninteressant als de pest. Een soort vrouwenserie zonder ballen is het.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-11-2005, 18:43
Verwijderd
Ik kijk het nu regelmatig, en ik vind het toch wel een leuke serie eigenlijk

Spoiler
Ads door Google
Oud 25-11-2005, 18:45
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Dat komt echt elke fucking dag. Soms kijk ik 1 minuut maar sorry, nee, ik vind het echt heeeel saai en dom.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 25-11-2005, 21:40
Verwijderd
Spoiler
Oud 25-11-2005, 23:28
Verwijderd
Spoiler


ik vond dat BOM wel leuk trouwens, ze noemen haar nog steeds af en toe zo
Oud 25-11-2005, 23:32
Suey
Suey is offline
Ik vind het wel een leuke serie eigenlijk maar ik heb nu bijna geen tijd meer om te kijken. En ik moet geen spoilers meer lezen.
Oud 26-11-2005, 12:00
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Oh ik vind het een hele leuke serie al die personages, de setting (Australië ) de verhaallijnen! tis gewoon even heel wat anders dan al die amerikaanse series

de personages zijn ook leuk om naar te kijken en realistisch vind ik. Vooral claire en tess zijn leuk. En het duurt lekker lang ik kijk het eigelijk altijd, gewoon tijdens het koken/eten

en ik wil dat alex en claire bij elkaar komen!! die 2 zijn echt leuk samen! En BOM is idd leuk
__________________
Drop it!
Oud 26-11-2005, 18:15
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Heeft dit nog iets met Highlander te maken?
(Connor McLeod)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-11-2005, 11:25
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 25-11-2005 @ 19:43 :
Ik kijk het nu regelmatig, en ik vind het toch wel een leuke serie eigenlijk

Spoiler
huh dat meen je niet!
ik kijk t echt elke dag, en dit is de enige serie waarvan ik totaal niet van weet hoe het verder gaat. nu dus wel bah had niet moeten kijken

maar ik vind t verder echt een topserie
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Advertentie
Oud 27-11-2005, 11:51
Verwijderd

toen ik ooit dit topic maakte probeerde ik wat info te vinden, en toen las ik het ook al

Spoiler
Oud 27-11-2005, 13:47
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja dat is waar, nou ben ik ten minste voorbereid. had dit eigenlijk nooit verwacht
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 06-12-2005, 18:01
Rossantha
Rossantha is offline
Het is vandaag gebeurd maar erg dramatisch
Oud 06-12-2005, 18:08
Verwijderd
Ik vind dit een erg leuke serie, misschien juist omdat er niet al teveel intriges enzo zijn, maar de grote gebeurtenis van vandaag heeft me behoorlijk geschokt. Ik vraag me af wat er nu met de serie gaat gebeuren (serieus, kan iemand me dat vertellen?). En iemand zei dat dit al het eind van het derde seizoen was, klopt dat?
Oud 06-12-2005, 18:12
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Ik vind dit een erg leuke serie, misschien juist omdat er niet al teveel intriges enzo zijn, maar de grote gebeurtenis van vandaag heeft me behoorlijk geschokt. Ik vraag me af wat er nu met de serie gaat gebeuren (serieus, kan iemand me dat vertellen?). En iemand zei dat dit al het eind van het derde seizoen was, klopt dat?
Volgens mij moeten we nog 2 afleveringen en dan is seizoen 3 afgelopen. Maar over hoe het verder gaat...
Spoiler
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 06-12-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
~SmG~ schreef op 06-12-2005 @ 19:12 :
Volgens mij moeten we nog 2 afleveringen en dan is seizoen 3 afgelopen. Maar over hoe het verder gaat...
Spoiler
thanks Maar inderdaad Zij was zo mijn favourite. Het zussensysteem lijkt wel haast Charmed-achtig overigens
Oud 06-12-2005, 18:26
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
thanks Maar inderdaad Zij was zo mijn favourite. Het zussensysteem lijkt wel haast Charmed-achtig overigens
haha ja dat dacht ik ook al. Echt zo'n standaard oplossing... maar ja ze moeten toch iets doen Ik ga nu trouwens die aflevering van vandaag zien.. had 'm opgenomen. Dit wordt echt een drama
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 06-12-2005, 21:54
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline

ik wist helaas dat t ging gebeuren, wist alleen nog niet hoe.
vond t zooooo zielig!! heb echt 10 min. lang muisstil voor de tv gezeten
zielig voor tess en BOM en natuurlijk alex
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 06-12-2005, 23:52
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
wat een KUTSERIE
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 07-12-2005, 10:08
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
ja het was echt heel erg om te zien zeg..ze speelden het heel erg goed..en claire die zo dood keek ik vind het nog steeds erg, vooral omdat hoofdpersonen eigelijk nooit doodgaan (immers, dat is logisch!) en alex zooo zielig..hoe die keek..
__________________
Drop it!
Oud 07-12-2005, 11:28
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline

Waarom laten ze nou toch een hoofdpersoon doodgaan?
Ok, ze gaat vast iets anders doen ofzo, maar toch.
Ik vond t echt ultiem drama...
Ben erg benieuwd hoe t nu allemaal verder gaat en of t zonder Claire ook nog leuk is. Zij was echt wel de leukste. Tess is ook ok, maar Claire was toch wel cooler. En zo zielig voor Bom
Pfff...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Ads door Google
Oud 07-12-2005, 12:57
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Blubje schreef op 07-12-2005 @ 12:28 :

Waarom laten ze nou toch een hoofdpersoon doodgaan?
Omdat de actrice die Claire speelde niet meer in de serie wilde spelen - ze wilde weer eens wat anders. Als het aan de makers had gelegen, was Claire heus niet doodgegaan, hoor.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 07-12-2005, 14:46
Verwijderd


ik wist al dat ze dood zou gaan, en hoe.. maar het was toch wel een shock toen het echt gebeurde. Ik bleef gewoon hopen dat het een grapje was op alle plekken waar ik het al gelezen had..
Maar nee Ik had wel tranen in mn ogen Vanavond zal ook wel zielig zijn.
Ooh, en ik vind het echt zoooo zielig voor Alex En dan ook nog dat met die trouwring, en dat die net kwijt was. Voor de rest is het ook heel erg hoor, daar niet van..

Maar het was wel apart dat Tess zonder gevaar die auto uit kon klimmen. Ik zou denken dat een beetje beweging die auto helemaal naar beneden zou laten storten. En dat Claire niks had behalve wat bloed uit haar neus?

Ik vond Claire ook leuker dan Tess trouwens..
Oud 08-12-2005, 13:33
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik vond het ook heel jammer... ik wist alleen al dat het ging gebeuren
ik kijk het nu bijna elke dag omdat ik steeds weet dat er iets leuks of belangrijks komt.. wel een beetje jammer want ik zat gewoon te wachten tot Claire en Alex bij elkaar kwamen en dat ze daarna doodging, en toch blijft het leuk!!!

en Claire is idd de leukste,
Meg: ze weten niet wat ze zien daar in de grote stad
Tess: Alex is er toch ook bij
Meg: ik had het over de mensen in de stad
haha
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Oud 08-12-2005, 13:44
Verwijderd
Ik heb echt samen met mijn moeder en mijn zus zitten huilen. Waarom nou Claire

Arme Alex, arme Bom

Echt niet leuk, deze aflevering vond ik trouwens wel mooi. dat Claire samen met Tess een ster voor Bom uit gingen kiezen.


Spoiler

Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 14:11.
Oud 08-12-2005, 14:08
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-12-2005 @ 15:46 :


ik wist al dat ze dood zou gaan, en hoe.. maar het was toch wel een shock toen het echt gebeurde. Ik bleef gewoon hopen dat het een grapje was op alle plekken waar ik het al gelezen had..
Maar nee Ik had wel tranen in mn ogen Vanavond zal ook wel zielig zijn.
Ooh, en ik vind het echt zoooo zielig voor Alex En dan ook nog dat met die trouwring, en dat die net kwijt was. Voor de rest is het ook heel erg hoor, daar niet van..

Maar het was wel apart dat Tess zonder gevaar die auto uit kon klimmen. Ik zou denken dat een beetje beweging die auto helemaal naar beneden zou laten storten. En dat Claire niks had behalve wat bloed uit haar neus?

Ik vond Claire ook leuker dan Tess trouwens..
je weet dat het niet echt is he?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 08-12-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 08-12-2005 @ 15:08 :
je weet dat het niet echt is he?

hoog inlevingsvermogen ofzo

@Meisje Vlek: ik heb je post toch even gespoilerd, aangezien het toch wel dingen verklapt.

Spoiler
Oud 08-12-2005, 14:44
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Spoiler

Ik vind het trouwens dom dat er steeds Dotje in de ondertiteling komt te staan als ze BOM zeggen. Dat slaat nergens op.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.

Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 14:46.
Oud 08-12-2005, 14:46
Verwijderd
Spoiler
Oud 09-12-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
~SmG~ schreef op 08-12-2005 @ 15:44 :
Spoiler

Ik vind het trouwens dom dat er steeds Dotje in de ondertiteling komt te staan als ze BOM zeggen. Dat slaat nergens op.
dat slaat idd nergens op. De eerste keren deden ze het nog goed, maar nu halen ze het hele idee van die naam weg..

Spoiler
Oud 09-12-2005, 12:16
Verwijderd
Hoe ver zijn die afstanden eigenlijk tussen Drovers, Killarney en Wilgul?

Gisteren met die spinnenbeet, zeiden ze dat ze 4 uur moesten rijden tot ze bij het ziekenhuis waren. Toen kwamen ze bij dat vliegtuig, en zei Stevie dat ze nog meer dan een uur moesten rijden, en dus beter dat vliegtuig konden nemen. Maar dan zou de afstand tussen drover's en killarney meer dan 2,5 uur zijn?
En ik snap ook wel dat ze geen 5 minuten van elkaar zullen wonen, maar ze gaan wel erg makkelijk bij elkaar langs, en dat zou dan toch geen 2,5 uur kunnen zijn..
Oud 09-12-2005, 12:38
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Spoiler


Idd vaag dat ze het vertalen met dotje

Ik vind het overigens minder leuk nu Claire weg is. Ik vind die Stevie niet zo leuk..door die geheime stenen van d'r. Ik kijk nu eigelijk alleen omdat ik benieuwd ben of nick en tess nog bij elkaar komen

Gister wel een beetje rare aflevering! Het was de final episode van seizoen 3.. maar de aflevering ervoor vond ik meer een einde van 't seizoen. En we hebben net een aantal dramatische afl gehad en nu was alles weer 'normaal' ofzo, het hele drama en claire werden niet eens genoemd? Vond ik persoonlijk wel vreemd ofzo.
__________________
Drop it!

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 12:51.
Oud 09-12-2005, 13:22
Verwijderd
Ja, ik vind Alex nog steeds erg verdrietig kijken, en hij doet anders. Maar bij de rest merkte je er idd bijna niks meer van
Oud 09-12-2005, 15:18
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Ik vind het best wel stom dat Becky niet op de begravenis van Claire was... Ze ging 3 afleveringen daarvoor uit de serie, maar hadden ze haar dan niet even kunnen terughalen ofzo. Of net doen alsof ze gebeld heeft Want Claire was toch wel haar 'reddende engel'.
En over Stevie, ik vind haar eigenlijk best wel leuk, ze lijkt wel een beetje op Claire want ze hebben allebei wel een beetje mannelijke trekjes Die stenen zijn wel dom idd.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 09-12-2005, 17:20
Verwijderd
Ik vind Stevie ook wel leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Uomi op de foto met een pannensaai #1752
Miekje*
500 12-12-2012 15:07
Films, TV & Radio Ugly Betty
Nothing
131 19-04-2010 13:30
Films, TV & Radio McLeod's Daughters #2
rare kwast
123 01-07-2009 18:23
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Muziek Zoek je een liedje? #22
Gimme more beer
500 15-07-2007 19:43
Films, TV & Radio Najaarsprogrammering Net5
Verwijderd
46 06-08-2005 14:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.