Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2006, 18:21
Verwijderd
Ok, mijn probleem:

Ik studeer nu communicatie aan de Fontys in Tilburg, HBO dus.
Ik vind er werkelijk geen ene klap aan! echt helemaal niks, ik ga bijna met buikpijn naar school..

Ik heb dus duidelijk de verkeerde keus gemaakt. ook haat ik het competentiegericht onderwijs wat ze er hanteren. vreselijk!
In groepjes werken vind ik ook absoluut niet leuk, altijd maar dat gezeik eromheen, en afspreken om met zn allen ergens aan te werken in het weekend etc. bah!

Ik wil dus volgend jaar iets anders gaan doen, maar ik twijfel nog tussen:

Dit jaar afmaken en mn P (propedeuse) halen, en vervolgens Algemene Cultuurwetenschappen te gaan studeren aan de universiteit.

Nu stoppen en gaan werken, om in september te beginnen aan de kunstacademie.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2006, 19:58
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Je kan ook je P halen en daarna kijken of je cultuurwetenschappen wilt gaan doen of de kunstacademie. Dan heb je ook nog tijd om te kijken of je liever de kunstacademie doet of cultuurwetenschappen.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 23:45
Verwijderd
ja maar dan ben ik wel een jaar stufi kwijt, en wat als ik mn P net niet haal..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 10:20
Verwijderd
Kunstacademie moet je toelating doen toch? Dan zou ik eerst dat maar eens doen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 08:36
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Dat kunnen wij toch niet voor je beantwoorden? Er zit nogal een verschil tussen die twee studies en vooral ook in de loopbaanperspectieven.

Wat wil je zelf het liefst?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 08:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Moet je op de kunstacademie niet ook veel samenwerken in groepen?
__________________