Oud 30-01-2018, 16:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het ging inderdaad om de keukenmachine!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 30-01-2018, 16:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 17:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoihoi, ik ben op weg naar de eerste bijeenkomst voor een nieuwe regie waar ik in speel!
Oud 30-01-2018, 20:25
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Iemand ervaring met een huisgenoot uit huis laten zetten? :-o
Oud 30-01-2018, 20:51
Verwijderd
Yep. Wat wil je weten?
Oud 30-01-2018, 21:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Als het die ene is dan is de enige oplossing 'm zo hard voor z'n tyfusmuil slaan tot 'ie met z'n verstand in de 21ste eeuw terecht komt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2018, 21:37
Verwijderd
Ooooh jah! Ik wil daar graag voor langskomen met wat liefjes van de hondenclub!
Oud 30-01-2018, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Als het die ene is dan is de enige oplossing 'm zo hard voor z'n tyfusmuil slaan tot 'ie met z'n verstand in de 21ste eeuw terecht komt.
Citaat:
Ooooh jah! Ik wil daar graag voor langskomen met wat liefjes van de hondenclub!
Daar sluit ik me hartgrondig bij aan. Ik heb dan wel geen honden en sla niet zo hard, maar wil wel nog eens proberen wat er gebeurd als je een wattenstaafje (of satéprikker) in iemands oor drukt en dan door duwt en ben benieuwd of je oogballen er met een theelepeltje uit kan ploppen. Ik zoek nog een testobject.
Oud 30-01-2018, 21:47
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
:-d ohja die stond laatst weer naakt voor mijn deur. Het is wonder boven wonder een andere, deze heeft een agressieprobleem. Net de keuken gesloopt omdat er een doos náást de papierbak lag.
Oud 30-01-2018, 21:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik kan tegenwoordig lekker naar mijn vriendje fietsen als er bom in huis barst maar mijn andere huisgenoten vragen zich ook inmiddels af of het mogelijk is om iemand te laten verwijderen.
Oud 30-01-2018, 21:51
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik vind jullie echt bijzonder gaaf en lief. Het idee dat jullie een knokploeg zouden vormen maakt huisellende oprecht dragelijker.
Oud 30-01-2018, 22:21
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
ecneel
huisgenoten van ecneel

Ik had toevallig laatst een gesprek met iemand die in de (sociale) huur werkt. Die zei dat het moeilijk is om mensen uit huis te laten plaatsen, dat er dan echt een flink dossier moet liggen. Ze zei dat je 't beste zo vaak mogelijk kunt bellen, en ook bijv. foto's maken van alle schade die iemand doet. Hoe meer materiaal zij in dat mapje kunnen stoppen, hoe sneller iemand weg is. Dus dit is mijn advies! Maar deadlock die langskomt met een paar hondjes klinkt ook goed.
Oud 30-01-2018, 22:23
Verwijderd
En de pliesies bellen!
Oud 30-01-2018, 22:27
Verwijderd
En dat langskomen met die hondjes helpt echt. Zelfs als ze kklam zijn en fucking stoer dan zijn schijten ze echt in hun broek als er zo'n hond voor je staat die als ze met een vingertje naar je beginnen te wijzen zich met de snelheid van het geluid en opengesperde bek met K9's van een dikke 2cm lang richting de balzak bewegen om de vlijmscherpe tanden met een druk van 200 kilogrammen per vierkante centimeter uit te oefenen op vlees dat scheurt bij een tiende van die druk.

Soms is het heel geforceerd, helemaal de eerste paar weken nadien, maar als ze schijten, schijten ze en dan is het over.
Oud 30-01-2018, 22:28
Verwijderd
En het liefst als hun vriendjes erbij zijn.
Oud 30-01-2018, 22:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
:-d ohja die stond laatst weer naakt voor mijn deur. Het is wonder boven wonder een andere, deze heeft een agressieprobleem. Net de keuken gesloopt omdat er een doos náást de papierbak lag.
Citaat:
Ik kan tegenwoordig lekker naar mijn vriendje fietsen als er bom in huis barst maar mijn andere huisgenoten vragen zich ook inmiddels af of het mogelijk is om iemand te laten verwijderen.
Waar de fk woon jij . Ik zou echt willen verhuizen maar ik ben een doetje
Oud 30-01-2018, 23:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Daar sluit ik me hartgrondig bij aan. Ik heb dan wel geen honden en sla niet zo hard, maar wil wel nog eens proberen wat er gebeurd als je een wattenstaafje (of satéprikker) in iemands oor drukt en dan door duwt en ben benieuwd of je oogballen er met een theelepeltje uit kan ploppen. Ik zoek nog een testobject.
Wat heb jij voor zieke fantasieën
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-01-2018, 00:38
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ecneel, waar haal je die huisgenoten toch vandaan.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Ads door Google
Oud 31-01-2018, 04:19
Verwijderd
Citaat:
Wat heb jij voor zieke fantasieën
Ik ben simpelweg uitermate geďnteresseerd in het menselijk lichaam.
Oud 01-02-2018, 10:05
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Jeeeezus dat dat nog steeds aan de gang is joh met die gestoorde huisgenoot en dat er nu nog eentje bij is gekomen. Lijkt wel een psychiatrische instelling, wat afschuwelijk om daar te leven.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 02-02-2018, 22:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik las een geinig stukje vandaag over je ex Ecneel, over zijn bezemkast van 8 vierkante meter voor 550 euro p/m. Leuke uitdaging om zo te wonen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-02-2018, 10:39
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline


Gratis tip: dit is echt heel erg goor.

Spijt dat ik niet gewoon de oude vertrouwde bananensmaak of rood fruit heb genomen, die sla ik in één keer achterover.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-02-2018, 10:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat klinkt ook gewoon al heel goor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-02-2018, 11:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja is ook zo, weet ook niet wat me bezielde.

Zonde om weg te gooien dus ik ga er pannenkoeken van bakken.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-02-2018, 13:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien is het ook wel lekker als je er overnight oats mee maakt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 09-02-2018, 13:09
Verwijderd
Iedereen die zegt dat ze overnight oats lekker vinden liegt volgens mij gewoon
Oud 09-02-2018, 13:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is het gewin van overnight oats tegenover gewoon je haver een halve minuut koken?
Oud 09-02-2018, 16:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Soya? Zooi, ja.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-02-2018, 16:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat is het gewin van overnight oats tegenover gewoon je haver een halve minuut koken?
Minder afwas en later opstaan.

En je moet er iets bij doen wat het lekker maakt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-02-2018, 02:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoezo minder afwas? Gewoon je kommetje in de magnetron en binnen een minuut heb je lekker warme havermout ipv een bak kouwe, kleffe meuk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-02-2018, 10:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Minder afwas en later opstaan.

En je moet er iets bij doen wat het lekker maakt.
Zoals hitte!
Oud 10-02-2018, 10:28
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik weet niet wat overnight oats zijn, de hele nacht in vocht laten staan en dan? bakken? in de oven? Nog dingen erbij?

ben weer wat afgevallen de teller staat nu op -17 kilo
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-02-2018, 10:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Goed bezig!

Sport je ook veel, of is het vooral voedingspatroon aanpassen?

Ik wil echt meer gaan sporten. Hardlopen is prima maar ik moet eigenlijk wat sterker worden in mn armen en rug. Het liefst wil ik iets boxing bag achtigs gaan doen, maar elke sportschool noemt dat anders dus dat vergelijkt niet zo makkelijk De sportschool waar ik graag heen wilde is inmiddels failliet Er zijn wel verschillende soorten box lessen in een gymzaal vlak bij mijn huis, dus misschien moet ik daar gewoon een keer gaan kijken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-02-2018, 12:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nee dit is voornamelijk door voeding. Momenteel kan ik (sinds november) helaas niet eens mijn huis opruimen of naar de albert heijn zonder mezelf eerst de drogeren met opiaten, anders kan ik niet lopen van de pijn. Ik fiets ook veel minder omdat het minste geringste hobbeltje aanvoelt als een messteek in mijn blaas door die stent .
Maar als alles goed is gegaan is mijn niersteen weg en mag die stent er uit over anderhalve week, dan kan ik alles weer normaal doen. Dat zal al enorm schelen want ik ben ook lamlendig door de pillen steeds en die stent kost me ook veel energie.

He wat leuk box training, heeft mijn zoon ook een hele tijd gedaan en kreeg daar een enorme conditie van. Sporten in van die gymzaaltjes is vaak wel wat persoonlijker, minder anoniem dan in van die ketens. Daar moet je wel van houden denk ik
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-02-2018, 12:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sportschool lijkt me wel leuk omdat je dan verschillende dingen uit kan proberen qua trainen en groepslessen, maar als ik blijf hardlopen is alleen boxing bag en misschien de boxing cardio les wel meer dan genoeg denk ik. Qua tijden past dat ook beter dan sportscholen die één uurtje boxing bag per week doen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-02-2018, 14:43
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik wil weer gaan boksen maar ik ben naarstig op zoek naar een partner.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Ads door Google
Oud 14-02-2018, 11:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil weer gaan boksen maar ik ben naarstig op zoek naar een partner.
vreemden slaan is toch veel fijner?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-02-2018, 16:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ga vandaag beginnen met een zero/less waste challenge. Een echte challenge voor iemand die nooit haar afval scheidt! Helaas mijn huisgenoten niet kunnen enthousiasmeren.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-02-2018, 16:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ga vandaag beginnen met een zero/less waste challenge. Een echte challenge voor iemand die nooit haar afval scheidt! Helaas mijn huisgenoten niet kunnen enthousiasmeren.
Succes! Jammer dat je huisgenoten niet mee willen doen.

Ik heb tegenwoordig zowel boven en beneden een aparte bak/ zak voor plastic, papier en glas hield ik altijd al apart maar daar ben ik nu nog strenger in. In de keuken staat nog een bak voor gft-afval. Ik heb nog wel onwijs veel plastic, maar bijna geen restafval meer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2018, 17:26
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ga jij ook nog iets doen de komende 40 dagen? ben benieuwd!

Mijn gemeente gaat dit jaar overstappen op een ander systeem, nu is het papier/gft en restafval, dat wordt papier, gft en plastic. Restafval moet je dan zelf naar een van de grote stortbakken brengen voor algemeen gebruik . Op dit moment kun je je plastic afval in mijn stad namelijk alleen maar naar de gemeentestort brengen op een industrieterrein ver van alles. Ik zie me al gaan in de tram..
Ik ga ook proberen om dingen zoveel mogelijk zonder plastic te kopen. Heb al wat lichte linnen tasjes voor m'n groente en fruit. Zelf brood bakken doe ik de laatste tijd een paar keer per week dus dat scheelt ook weer, ik denk dat ik dat voor deze challenge nog vaker ga doen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-02-2018, 17:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik had vorig jaar 8 vuilniszakken restafval, doel voor dit jaar is minder
En sinds we een tuin hebben scheelt het al behoorlijk, want nu ook alle gft apart, dat was het enige wat niet gescheiden kon worden hier.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-02-2018, 22:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ga vandaag beginnen met een zero/less waste challenge. Een echte challenge voor iemand die nooit haar afval scheidt! Helaas mijn huisgenoten niet kunnen enthousiasmeren.
Ik ben daar ook mee bezig! Lastig want we doen ook aan dumpster diven en dat afval tel ik dan niet, omdat het al afval was en wij het niet hebben aangeschaft. Maar het is een werk joh.
Oud 14-02-2018, 23:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gewoon in Limburg gaan wonen, daar wordt ALLES gescheiden

En Fite, kun je het niet gewoon in zo’n speciale plastic container pleuren? Er staat bij mij Lidl een.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-02-2018, 06:27
Verwijderd
True, hier wordt echt alles gescheden: plastic, glas, papier, gft en restafval.
Het is wel een nadeel dat de container voor restafval maar een keer in de zoveel weken wordt opgehaald. We hebben altijd veell restafval.
Oud 15-02-2018, 07:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier wordt ook alles gescheiden maar helaas maakt dat plastic niet ineens afbreekbaar of recyclebaar of verteerbaar. Dus ik probeer ons plastic tot het minimale te reduceren.
Oud 15-02-2018, 08:28
Verwijderd
Als het je gemoedstoestand helpt moet je vooral de effort erin blijven steken maar het is echt totaal nutteloos om je afval te scheiden. De afvalverwerkers kunnen het sneller & goedkoper. De enige reden waarom de overheid ons zelf laat scheiden is zodat we bewuster worden van het geheel maar in principe is papier, glas & statiegeld apart inleveren meer dan voldoende.
Oud 15-02-2018, 08:29
Verwijderd
Oh en de afvalverwerkers voeren die scheiding alsnog uit omdat niemand weet wat waar precies hoort.
Oud 15-02-2018, 08:31
Verwijderd
"Ik wel hoor!". Nee. Jij ook niet.
Oud 15-02-2018, 08:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hier staat het op de zakken, maar volgens mij hebben ze die regels ook weer versoepeld sinds de eerste plastic hero zakken uitkwamen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-02-2018, 08:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
True, hier wordt echt alles gescheden: plastic, glas, papier, gft en restafval.
Het is wel een nadeel dat de container voor restafval maar een keer in de zoveel weken wordt opgehaald. We hebben altijd veell restafval.
Ja, een keer in de twee weken ofzo hč? Mijn vriendin vertelt me daar wel eens over. Groen elke week en rest om de week. Ik vind dat ook vrij lang. Hier worden de containers 2x per week geleegd. Maar goed, ik woon ook in een flat omringd door andere flats, dus dat kan ook niet anders
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.