Oud 27-08-2018, 19:15
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
hallo allemaal, ik ben 21 jaar en ben ondertussen 2,5 jaar samen met mijn vriend van 22 jaar. Ik zit met iets en wil mijn hart hier even luchten.
Voor ik met mijn huidige vriend een relatie had, heb ik een relatie van men 16de tot mijn 18de gehad met een jongen die mij bedrogen heeft 1 x fysiek en meermaals via berichtjes met andere vrouwen.

Nu komt mijn verhaal:

Ik ben heel gelukkig met mijn vriend en we praten ook open over alles maar steeds kom ik in confrontatie met mijn zelfde "problemen":

Probleem 1: films kijken we als ik op voorrand weet wat voor film het is, ik vind het heel moeilijk om met hem een film te kijken waar een dame of dames met blote borsten te zien zijn. Dan krijg ik vanbinnen een schaamte gevoel en voel ik me ook slecht over mezelf. (ikzelf ben normaal gevormd, niet te groot, niet te klein....gewoon er tussen in. Maar toch ik heb het er moeilijk mee als ik samen met hem "babes" op het tv scherm zie).

Probleem 2: we hebben deze zomer onze eerste vakantie samen gehad: een city trip. Volgende vakantie wilt mijn vriend liever een strandvakantie doen met mij. We hebben kroatië in ons hoofd. Het enige waar ik zo bang van heb is als er knappe dames op het strand lopen, dan voel ik me niet lekker en wil ik gewoon weggaan of me kwaad beginnen gedragen tegen hem. Ik denk dat hij stiekem opgewonden wordt van die vrouwen en zou me zo slecht voelen als hij ze nakijkt.

Nu komt het ergste van dit hele verhaal: Mijn vriend is de liefste persoon die je je kan inbeelden. Hij is aanhankelijker naar mij toe , dan ik naar hem. Mijn moeder zegt zelfs dat ik precies net het enige meisje in de hele wereld ben voor hem. Ik heb hem al vaker verteld hoe slecht ik me voel bij bepaalde dingen en ook over mezelf en telkens stelt hij mij gerust dat hij met mij samen is en hij mij mooi vind. Ook dat hij niemand anders zou willen en dat de meisjes die ik als bedreiging ervaar , net helemaal niet zijn ding zijn. Hij houdt meer van naturelle meisjes en niet van diva's of poppetjes.

Iedere keer als hij me gerust stelt gaat het een tijdje beter, todat zijn vrienden opmerkingen maken over dames of todat we weer iets op tv tegenkomen of zelfs als er op café knappe dames zijn.

Ter verduidelijking: ik ben geen jaloers persoon, wij laten elkaar los in onze relatie, alles zit prima. Enkel dat ik me rot voel op zulke momenten. Ergens denk ik dat dit komt door wat er in het verleden is gebeurt met mijn ex, maar in mijn hoofd weet ik dat mijn huidige vriend veel beter is voor mij... ik voel me gewoon altijd zo naar in mijn buik op zulke momenten....

Is er iemand die hetzelfde voelt? Ik zou hier zo graag vanaf willen en gewoon normaal dingen met hem doen!
Tips zijn ook altijd welkom van iedereen! alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 21:25
Verwijderd
Doe wat aan je onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 22:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga aan je zelfvertrouwen werken inderdaad. Dit is een probleem wat bij jou zal bestaan in elke relatie, omdat ze onzekerheid en de negatieve gedachten puur bij jou vandaan komen. Je vriend geeft geen aanleiding om zo negatief over jezelf te denken. Tenzij jij daar aan gaat werken zal dat niet beter worden (ook niet met je ex, of met een andere vriend).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Complex/Groepsmeters
Verwijderd
8 30-09-2009 00:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Complex ionen [SK]
Skilly
4 04-04-2007 19:00
Verhalen & Gedichten complex?
fraiser
7 02-12-2005 17:12
De Kantine Wat zijn jullie complexen?
Muchacha
34 14-04-2005 14:14
Verhalen & Gedichten Casandra-complex
Slimwizard
5 09-01-2005 00:01
Levensbeschouwing & Filosofie Kan muziek oneindig complex zijn?
Isa
8 09-02-2003 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.