Oud 07-05-2014, 01:54
Rachelll
Rachelll is offline
Hallo,

Ik ben nu bijna een jaar vrijgezel en een maandje geleden had ik voor het eerst sinds een lange tijd weer seks. Eerder vond ik seks ook heel prettig maar mer deze jongen was alles zo anders! Ik heb nog nooit zoveel aandacht gekregen, mijn hele lichaam werd bevredigd etc. Nu heb ik opeens hele dagen zin in seks, wat geen probleem was als ik met hem seks kon hebben maar dat kan niet meer i.v.m. een ruzie. Maar toch elke keer als ik aan hem denk heb ik zin, zo erg zelfs dat ik gewoon zomaar iemand mee me bed in wil trekken! Heeft iemand dit ooit ook gehad? Opeens zoveel zin? Gaat het over want ik wil niet dat het uit de hand gaat lopen!

Bedankt en groetjess.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 08:29
joeryvg
joeryvg is offline
Hey,

Ik zou zeggen: pas goed op dat niemand misbruik ervan kan maken. Je kan natuurlijk aan zelfbevrediging doen, zodat je zin een beetje afneemt hopelijk.

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 08:31
pielemaus
pielemaus is offline
Iedereen komt in zijn leven op het punt dat ie op ploffen staat.......
En nee dat gaat nooit meer over.....

Wat bedoel je eigenlijk met uit de hand lopen ? Dat je iedere willekeurige vent die voorbij loopt aan gaat randen ?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 10:20
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Je kan denk ik gewoon het beste jezelf gaan bevredigen en de sex niet zelf opzoeken. Als je het zelf opzoekt, zal je er denk ik ook minder van genieten en kan het ook uit de hand lopen. Is de ruzie niet uit te praten dan? Of is het een erge ruzie? Als het dat laatste is, moet je hem denk ik 'proberen' te vergeten, hoe moeilijk dan ook.

Enige tip die ik kan meegeven, laat de drang naar sex, je niet de baas spelen. Hoe moeilijk dat soms misschien ook kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 11:16
Verwijderd
is de 'i' kapot?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 12:28
Rachelll
Rachelll is offline
Maar het probleem is wel een beetje dat zelfbevrediging er niet voor zorgt dat de 'zin' echt weg is!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 12:32
pielemaus
pielemaus is offline
Een willekeurig iemand het bed intrekken waarschijnlijk ook niet, je zoekt specifiek naar zo'n persoon die je kan laten genieten zoals die gozer waar je dus ruzie mee hebt. Is de ruzie zo erg dat het niet meer goedkomt ?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 12:54
Rachelll
Rachelll is offline
Ja dat komt niet meer goed, hij heeft achter mijn rug om kwetsende dingen gezegd niet wetend dat ik erachter zou komen. En ja ik ben best wel bang dat ik met stappen ofzo de eerste de beste mee het bed in trek als ik ook maar denk dat hij netzo goed is als hem..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 14:43
Verwijderd
Als je dan toch persé aan de sex wilt, kies dan een andere leuke jongen uit die je tot je vaste sexpartner maakt, dus niet voor één keer. Dat is stukken praktischer dan een beetje willekeurig te gaan graaien. Leuker ook!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 14:56
pielemaus
pielemaus is offline
Ach de ene jongen komt in 2 minuten klaar na wat rampestampen en valt dan in slaap, terwijl anderen alle tijd en moeite nemen met voor- en naspel om je vervolgens een goddelijk multi-orgasme te bezorgen.
Wat dat betreft is het een gok hoe je volgende bedpartner is... Kan mee of tegenvallen...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 22:21
Anoniempjexx
Anoniempjexx is offline
Probeer misschien een dildo of vibrator te kopen?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 23:15
Rachelll
Rachelll is offline
Heb ik al genoeg van
Met citaat reageren
Oud 15-05-2014, 15:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lieve mensen, een beetje discussie is natuurlijk prima, maar naar mijn idee dwalen we massaal flink af van de eigenlijke vraag van de topic-starter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2014, 17:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb de rest van het topic afgesplitst in een nieuwe topic, omdat er een nieuwe discussie ontstond over verkrachting.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2014, 18:16
Verwijderd
Omdat mijn eerste post specifiek gericht was aan Rachelll en verder ook niet zoveel met verkrachting te maken had, kopieer ik 'm uit het afgesplitste topic terug hierheen.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 18-05-2014, 23:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oh sorry, ik kan hem denk ik wel terugkopiëren als je dat nog wil?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 21:24
ShySora
ShySora is offline
Ik heb dit ook. Ik ben onlangs gedumpt door een jongen, en hij was er erg goed in, en ik mis "het" wel, en hij was erg goed in wat hij deed (Ik ben Bi om verwarring op te helderen). En zit ook te denken zoals jou. Ik denk soms: Kan niet gezond zijn xD
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 12:39
Verwijderd
Dat is een normale, gezonde gedachtengang.
Hormonale / sexuele drang zorgt er nou eenmaal voor dat je zulke dingen denkt en/of wilt. Dat heeft iedereen. Of je het ook doet is vraag twee, maar dat je het zo ervaart is volkomen normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 15:23
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Dat is een normale, gezonde gedachtengang.
Hormonale / sexuele drang zorgt er nou eenmaal voor dat je zulke dingen denkt en/of wilt. Dat heeft iedereen. Of je het ook doet is vraag twee, maar dat je het zo ervaart is volkomen normaal.
Volledig correct.

En of je het ook KAN doen, is (nog) een andere vraag.
En of dit allemaal wel wenselijk voor JOU is, (nog) een andere vraag.
En of dit allemaal wel ongevaarlijk (zonder gevolgen voor jou of anderen) blijft, (nog) een andere vraag.
En ga zomaar door...

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 16:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Volledig correct.

En of je het ook KAN doen, is (nog) een andere vraag.
Waarom zou zij dat niet kunnen?

Citaat:
En of dit allemaal wel wenselijk voor JOU is, (nog) een andere vraag.
Waarom zou het niet wenselijk zijn iets te doen wat je graag wilt doen?

Citaat:
En of dit allemaal wel ongevaarlijk (zonder gevolgen voor jou of anderen) blijft, (nog) een andere vraag.
Op hoeveel manieren is seks hebben als je daar zin in hebt, met iemand die daar ook zin in heeft, gevaarlijk volgens jou?

Je blijft maar opperen dat het gevaarlijk kan zijn, maar het enige voorbeeld dat je daarvan hebt gegeven is het gedoe over verkrachtingen, en het wel of geen seks hebben van de TS heeft daar helemaal geen invloed op (tenzij ze zélf iemand gaat verkrachten maar daar gaan we niet van uit, hè? ).

Dus op welke manier is het "misschien een slecht idee" of gevaarlijk? Welke slechte gevolgen heb je het over?

Ik vind het best naar dat je toch alweer probeert de TS op één of andere manier bang te maken voor haar eigen seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Op hoeveel manieren is seks hebben als je daar zin in hebt, met iemand die daar ook zin in heeft, gevaarlijk volgens jou?
Ten eerste(primair) kan(mogelijk) Rachell(OP) zwanger(zaadcel meets eicel) worden(toekomende tijd van zijn) van JustTalk.

Laatst gewijzigd op 22-05-2014 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 18:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ten eerste(primair) kan(mogelijk) Rachell(OP) zwanger(zaadcel meets eicel) worden(toekomende tijd van zijn) van JustTalk.
Juist! En daar zou ze wel deels (niet geheel) zelf verantwoordelijk (schuld) voor zijn!

Laatst gewijzigd op 22-05-2014 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 19:55
Verwijderd
Nu het onderwerp 'verkrachting' uit de weg is geruimd ben ik ook wel benieuwd wat JustTalk nog meer gevaarlijk vindt aan seks, ja.

Moeten mannen die seks willen ook uitkijken, trouwens?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 20:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nu het onderwerp 'verkrachting' uit de weg is geruimd ben ik ook wel benieuwd wat JustTalk nog meer gevaarlijk vindt aan seks, ja.

Moeten mannen die seks willen ook uitkijken, trouwens?
Neenee, we gaan hier niet nog eens beginnen. Laat dat maar fijn in het afgesplitste topic.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Neenee, we gaan hier niet nog eens beginnen. Laat dat maar fijn in het afgesplitste topic.
Het afgesplitste topic gaat over verkrachting. Daar gaan we hier inderdaad niet meer over beginnen.

Maar JustTalk vindt kennelijk andere dingen óók gevaarlijk. Vowel en ik willen graag weten welke dan. Dat is toch ontopic?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 21:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, dit topic gaat over Rachell die overweegt om met willekeurige kerels naar bed te gaan omdat ze zin heeft. Als je JustTalk epistels wilt ontlokken over de andere gevaren van seks met random kerels, dan stuur je hem maar een pm.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 21:53
Verwijderd
Rachelll: "Hoi, ik wil seks."
Diggindeep: "Gewoon doen, is normaal."
JustTalk: "Nee, niet doen, is gevaarlijk."
Paranoide: "Waarom?"

Waarom is dat een offtopic discussie?

Dat JustTalk onleesbare epistels schrijft moet geen reden worden om hem ongehinderd schadelijke ideeën te laten spuien op een scholierenforum.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 23:07
Verwijderd
Para ik snap je sentiment en ben het opzich volledig met je eens MAAAR (oh altijd die kankermaar eah) maarmaar ik ben alleen voor als je doel is om hem meer domme dingen te laten zeggen zodat ze hem bannen wegens sfeerverzieken want de discussie aangaan heeft totaal geen zin.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 23:25
Verwijderd
Als dat mijn doel zou zijn dan zou ik dat nooit in dit topic zeggen, want dan ben ik natuurlijk weer de berekenende biatch en hij het onschuldige lam en dat is contraproductief.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 14:32
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Nee, dit topic gaat over Rachell die overweegt om met willekeurige kerels naar bed te gaan omdat ze zin heeft.
Volledig correct.

Iemand anders zijn 'topic' kapen, getuigt van weinig fatsoen (cf ethiek - wikipedia)

- Rachell heeft een vraag.
- Ieder kan zijn standpunt daarover geven (deze standpunten kunnen verschillen)
- Rachell kiest hieruit (wat haar helpt, ze nuttig vond, etc)

En dat is het.

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 14:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Offtopic:
- Rachel heeft ineens veel zin in seks en overweegt seks met willekeurige kerels, en vraagt of meer mensen dit ervaren.
- Mensen delen hun ervaringen, meningen en advies.
- JustTalk geeft aan dat het slecht zou zijn.
- Paranoide vraagt waarom, aangezien zomaar blaten dat het gevaarlijk is onzin is en we ondertussen weten wat voor denkbeelden JustTalk er op na houdt.

Volgens mij was het niet Paranoide die hier de fout in ging of het topic kaapte..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 14:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Offtopic: En sowieso snap ik niet waarom Paranoide er wel op aangesproken werd en ik niet, terwijl ik een paar posts erboven precies hetzelfde vroeg!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 14:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Offtopic: En waarom Paranoide er wel op aangesproken wordt en JustTalk niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Bibliosaai #1872
Verwijderd
500 18-09-2013 11:58
De Kantine Saaidriaan van Dis #1797
Verwijderd
500 19-03-2013 23:12
De Kantine Saaie Burgervrouwen #1567
Martiño
500 06-12-2011 18:37
De Kantine saaistrict 9 #731
Verwijderd
500 27-10-2009 11:54
Verhalen & Gedichten Zelfgeschreven verhaal
Little Phoebe
11 12-08-2003 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.