Oud 21-05-2014, 18:48
stressballetje
stressballetje is offline
Op sommige filmpjes op internet zie je dat vrouwen het vrij makkelijk toelaten als onbekende mannen aan hun borsten of billen zitten, zoals in deze (nutteloze) filmpjes die ik tegen kwam (vraag me niet hoe )
Ik vroeg me af of jullie dat normaal vinden. Ik dacht zelf namelijk dat vrouwen hun billen en borsten redelijk privégebied vonden... Maar dat blijkt dus wel mee te vallen? Je zou die vent uit dat derde filmpje toch een klap in zijn gezicht geven als hij ineens je kont in gaat smeren?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 19:14
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Sommige vrouwen wel, anderen niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 19:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik zou het niet waarderen als een (onbekende) gozer aan m'n kont of tetten zou zitten. Ik zou überhaupt niet blij zijn als ik waar dan ook begrabbeld zou worden door een random iemand
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 19:32
Verwijderd
Bij de eerste doen ze 't voor een goed doel. Voor elk meisje doneren ze 20,- voor borstkankeronderzoek. Niet echt raar dat er meisjes zijn die dat prima vinden, vooral als de presentators een beetje vlot zijn.

Het tweede filmpje is soms effectief aanranding. Je ziet ook dat veel meisjes schrikken, gillen, afstand nemen, soms die gast boos van zich af duwen. Hoezo leid je daaruit af dat vrouwen 'het vrij makkelijk toelaten' en dat het 'wel meevalt' met hoe privé hun borsten zijn?

In het derde filmpje zitten een paar kneusjes met een microfoon meisjes lastig te vallen op het strand met vragen over hun tieten, verzoeken om te flashen, en inderdaad de vraag of ze meisjes mogen insmeren. Ik heb niet 't hele filmpje gezien, maar de reacties variëren van flirterig tot mild geërgerd. Beide soorten reacties vind ik niet raar.

Wat is nou precies je vraag? Of meisjes makkelijk fysiek worden met sociaal vaardige, conventioneel aantrekkelijke jongens die bovendien een goed excuus aanleveren voor dat fysieke contact? Ja, duh. Als een zweterige autist langs zou komen met 'hey, ik heb op internet gezien dat ik wel aan je tieten mag zitten want zo privé zijn ze niet' loopt het wat minder goed af.

Verder is het natuurlijk ook geen kwestie van 'wat meisjes toelaten', maar gaat het om iets doen wat beide partijen leuk vinden. Daarin schieten met name filmpjes #2 en #3 tekort.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 19:59
Verwijderd
Iets meer rondgeklikt in filmpje #2 (de volle 20 minuten houd ik niet uit). Bij velen ging er wel iets van interactie vooraf, lijkt 't, al krijgt hij toch een paar klappen, twijfelen anderen terwijl hij al begint, en lijkt hij sommigen echt in 't voorbijgaan mee te pakken. Maar sommigen vinden 't ook wel gewoon leuk.

Dan is mijn oordeel iets minder hard, al ziet het er alsnog niet enorm enthousiast uit, allemaal:

Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 20:44
stressballetje
stressballetje is offline
Citaat:
Wat is nou precies je vraag? Of meisjes makkelijk fysiek worden met sociaal vaardige, conventioneel aantrekkelijke jongens die bovendien een goed excuus aanleveren voor dat fysieke contact? Ja, duh. Als een zweterige autist langs zou komen met 'hey, ik heb op internet gezien dat ik wel aan je tieten mag zitten want zo privé zijn ze niet' loopt het wat minder goed af.
Ik vond het vooral erg raar dat die vrouwen het zo makkelijk toelieten, en ik vroeg me af of ik de enige was die zo "orthodox" denk. Just asking Ik zou dan bijvoorbeeld liever zelf $20 naar een goed doel over maken dan dat een of andere gast zijn gezicht tussen mijn tieten zou stoppen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 20:54
Verwijderd
Maar die eerste meisjes zijn niet bezig met 'iets toelaten', ze doen gewoon iets wat hen op dat moment leuk lijkt.

Groot verschil.

De meisjes die niet meedoen komen overigens niet in het filmpje, had je dat al bedacht? Je weet niet hoeveel mensen het motorboatvoorstel hebben afgewezen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 15:06
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
De meisjes die niet meedoen komen overigens niet in het filmpje, had je dat al bedacht? Je weet niet hoeveel mensen het motorboatvoorstel hebben afgewezen.
Zeer goed opgemerkt !

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 15:07
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Sommige vrouwen wel, anderen niet.
Je begint een beetje als mij te klinken...

Grapje.

Maar je hebt helemaal gelijk.

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 18:06
Klikding
Klikding is offline
Op welke tijden krijgt die vent klappen dan?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 19:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Je begint een beetje als mij te klinken...

Grapje.

Maar je hebt helemaal gelijk.

Groetjes,
JustTalk
even offtopic: wist je dat je op meerdere posts tegelijk kunt reageren door het knopje met +" te gebruiken? Bij de laatste post die je wilt citeren druk je vervolgens op 'quote'.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2014, 14:34
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
even offtopic: wist je dat je op meerdere posts tegelijk kunt reageren door het knopje met +" te gebruiken? Bij de laatste post die je wilt citeren druk je vervolgens op 'quote'.
Dag Pluis.

Nee, wist ik niet.
Bedankt voor de tip !

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 07:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Het tweede filmpje is soms effectief aanranding. Je ziet ook dat veel meisjes schrikken, gillen, afstand nemen, soms die gast boos van zich af duwen. Hoezo leid je daaruit af dat vrouwen 'het vrij makkelijk toelaten' en dat het 'wel meevalt' met hoe privé hun borsten zijn?
Citaat:
Iets meer rondgeklikt in filmpje #2 (de volle 20 minuten houd ik niet uit). Bij velen ging er wel iets van interactie vooraf, lijkt 't, al krijgt hij toch een paar klappen, twijfelen anderen terwijl hij al begint, en lijkt hij sommigen echt in 't voorbijgaan mee te pakken.
Okee, het is natuurlijk door de montage lastig met zekerheid vast te stellen, maar mijn indruk was dat veel van die meisjes overduidelijk speelden dat ze schrokken.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Die roepen het over zichzelf af om verkracht te worden. Erg dom dus.
Wat
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 09:23
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Frankrijk schreef:
Die roepen het over zichzelf af om verkracht te worden. Erg dom dus.
Correct (ik deel die mening, jouw mening)

Citaat:
Wat
Jij deelt die mening niet ? Ik noteer dat.

OffTopic: Meer valt er daar niet over te vertellen.

Ieder zijn "mening".
Is zoiets ok voor je, mass.jizz ?

Is het ok voor je, als iemand zichzelf kan/mag zijn.
Is dat alles ok voor je ?

Of is het niet ok, voor je ?

Zo ja, noteer ik dit.
Niet meer of minder dan dat.

Ik noteer je.
Ik noteer het.

Ik notuleer.

Ik schrijf
Ik zeg
Ik praat

Ik ben


OnTopic (vraag aan stressballetje)

Wat is jouw mening hierover ?
Vind jij dit "normaal" en/of "kunnen" ?

Je vroeg onze mening.
Wat is jouw mening hierover ?

Groetjes,
JustTalk

Laatst gewijzigd op 25-05-2014 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 09:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Correct (ik deel die mening, jouw mening)



Wat

Jij deelt die mening niet ? Ik noteer dat.
Meer valt er daar niet over te vertellen.

Ieder zijn "mening".
Is zoiets ok voor je, mass.jizz ?

Is het ok voor je, als iemand zichzelf kan/mag zijn.
Is dat alles ok voor je ?

Of is het niet ok, voor je ?

Zo ja, noteer ik dit.
Niet meer of minder dan dat.

Ik noteer je.
Ik noteer het.

Ik notuleer.

Ik schrijf
Ik zeg
Ik praat

Ik ben

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 10:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Correct (ik deel die mening, jouw mening)
Als je in andere topics weer deze bullshit loopt te verkondigen en aan te prijzen, wees dan een vent en meng je ook weer in het oorspronkelijke topic in plaats van mensen onterecht onzeker te maken. En blijf vooral weg uit topics als deze.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 15:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
WolterB was me voor. JustTalk, ik wil je hier niet meer zien verkondigen dat vrouwen verkrachting over zichzelf afroepen. We weten hoe je er over denkt, en het is genoeg geweest.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 19:40
Rachelll
Rachelll is offline
hahaha ik denk niet dat er ook maar een meid is die als je haar zomaar bij de tieten pakt het oke vind. Bij het eerste filmpje gaat het geld volgens mij naar een goed doel ofzo, dan mogen ze mijn tieten ook wel vastpakken. Bij het 2de filmpje gaat het om een record, niet erg netjes maar ja met een bekend youtubekanaal weet je dat het geen vieze engerd is die de bij de borsten pakt om zich helemaal op te geilen.

Probeer het maar eens in de stad zou ik zeggen, dan kom je er wel achte. Gewoon een vrouw met grote tieten zomaar beet pakken kun je zien wie het wel en wie het niet fijn vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 21:49
Skizzz
Skizzz is offline
Citaat:
Probeer het maar eens in de stad zou ik zeggen, dan kom je er wel achte. Gewoon een vrouw met grote tieten zomaar beet pakken kun je zien wie het wel en wie het niet fijn vinden.
geniaal ;D
Met citaat reageren
Oud 25-05-2014, 11:28
JustTalk
JustTalk is offline
OffTopic

Leuk antwoord van je Rachelll. Ik geef je volledig gelijk. Wie de werkelijkheid (waarheid) wil ontdekken, kan dit best ZELF PROEFONDERVINDELIJK ondervinden.

Ipv de onzin te geloven die andere mensen soms verkondigen, of wat je in de boekjes lees, of op tv ziet of van vrienden en kameraden hoort, of denkt op te maken uit één of andere (dwaze) statistiek , etc.

Stevige opmerking van je

Met de beste groeten,
JustTalk

Laatst gewijzigd op 25-05-2014 om 22:41. Reden: Genoeg offtopic geneuzel en we gaan niet opnieuw beginnen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2014, 22:37
Verwijderd
Citaat:
[SIZE="1"]OffTopic

Leuk antwoord van je Rachelll. Ik geef je volledig gelijk. Wie de werkelijkheid (waarheid) wil ontdekken, kan dit best ZELF PROEFONDERVINDELIJK ondervinden.

Ipv de onzin te geloven die andere mensen soms verkondigen, of wat je in de boekjes lees, of op tv ziet of van vrienden en kameraden hoort, of denkt op te maken uit één of andere (dwaze) statistiek , etc.

Stevige opmerking van je

Met de beste groeten,
JustTalk
Ik wil graag een bepaalde hypothese testen die te maken heeft met een cactus en jouw anus. Moet ik daar ook proefondervindelijk achter komen?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 01:07
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
OffTopic

Leuk antwoord van je Rachelll. Ik geef je volledig gelijk. Wie de werkelijkheid (waarheid) wil ontdekken, kan dit best ZELF PROEFONDERVINDELIJK ondervinden.

Ipv de onzin te geloven die andere mensen soms verkondigen, of wat je in de boekjes lees, of op tv ziet of van vrienden en kameraden hoort, of denkt op te maken uit één of andere (dwaze) statistiek , etc.

Stevige opmerking van je

Met de beste groeten,
JustTalk
Probeer je ons nou aan te zetten tot seksuele intimidatie?
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 15:43
Seksualiteit meisje bovenaan
leentje_d_s
25 04-09-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.