Oud 29-04-2018, 18:20
volleylover
volleylover is offline
heey,
ik heb al een week een ontstoken teen...Ik dacht dat het wel zou overgaan dus ik negeerde het gewoon.
maar sinds een paar dagen komt er pus uit enzo .(ik had heeel veel pijn)
Dus toen heb ik het aan mijn mama laten zien (die vond dat ik het geen week had moeten verzwijgen) .
Nu heeft zij de pus er al een beetje uitgedrukt en toen heeft ze mijn teen in een bad met 'iso-betadine' ofzoiets gestoken. daarna heeft ze er een zalf op gedaan en heeft ze het in een watje gestoken, en toen was de pijn enzo weg.Dat is al zo een 3 uur geleden en ik heb nog altijd geen pijn aan mijn teen.
Mijn mama gaat morgenvroeg het watje enzo eraf halen en als het nog erg is gaan we naar de huisarts. Maar als ik zo op internet lees gaan ze dan je nagel eraf halen met een operatie enzo en dat wil ik niett! (ik ben 13) .
Nu gaan jullie allemaal zeggen van 'gwn naar de huisarts gaan' maar ik heb daar echt schrik voor. (jaja ga maar zeggen dat ik een schijter ben )
maar denken jullie dat het morgen nog altijd erg gaat zijn na wat mama allemaal heeft gedaan? Mensen met ervaring?

groetjessss
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 21:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Gewoon naar de huisarts gaan, ze halen heus niet zomaar je nagel eraf. Dat moet pas als het op andere manieren niet rustig te krijgen is.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-05-2018, 12:39
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Wat ik (succesvol) heb gedaan toen mijn duimnagel (tot twee keer toe) flink ontstoken was (bloedvergiftiging incluis, getuige de mooie rode strepen van duim naar lymfeklier) was het volgende: zo lang mogelijk weken in lauw water met wat soda. Wanneer je niet kunt/wilt weken; omwikkelen met nat verband. Daar het je voeten zijn: 's avonds/'s nachts dit doen. Als shit echt uit de klauwen loopt (d.w.z. rode lijntjes) rapido naar de huisarts.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ingegroeide nagel
patricia15
26 26-03-2012 16:46
De Kantine Er was eens een saai die uit saaien ging... #1284
Verwijderd
500 20-01-2011 14:10
Lichaam & Gezondheid Omvallen van de pijn ? :S
Energie
23 26-08-2004 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.