Oud 09-03-2018, 22:30
k____k
k____k is offline
Ik ben 17 jaar en heb redelijk kleine borsten, cup b denk ik (ik weet niet echt welke cup precies ik draag bijna altijd de zelfde bh omdat ik me daar wel goed in voel, weet de cup niet).
Ik ben heel erg onzeker over mijn borsten en wil echt heel graag dat ze nog gaan groeien.
ik ben op rond mijn 12e ongesteld geworden en ik heb zelf door dat mijn borsten sinds mijn 15e niet echt meer zijn veranderd. Ik ben altijd al slank en redelijk gespierd geweest, laag vet percentage dus. Ik zelf denk dat dit er misschien wat mee te maken heeft? ik ben op mijn 15e begonnen met de pil, net voor mijn 16e gestopt en een tijd na mijn 16e weer begonnen. Ik heb zelf niet veel gemerkt van het hele 'borsten groeien door de pil'

Mijn moeder zegt dat ze tot haar 18 redelijk plat is geweest, en ze heeft nu wel grote borsten.
Ik heb zelf veel opgezocht en soms zeggen ze dat je borsten groeien tot je 18e, ergens anders je 21e en weer ergens anders tot 4 jaar na je eerste ongesteldheid.

Is er nog hoop dat mijn borsten gaan groeien?
ik hoef geen gigantische tieten maar ik ben hier heel ongelukkig mee...
Iemand die er misschien wat meer over weet? of misschien in een gelijke situatie heeft gezeten en ervaring heeft met late borstgroei na ongesteldheid?

alvast heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen dit te lezen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2018, 23:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat soort dingen zijn vooral genetisch bepaald, als je moeder ook pas later borstgroei kreeg zou het niet verwonderlijk zijn als dat bij jou ook het geval is. We kunnen je helaas niets garanderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 09:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
vind B al netjes hoor, niet iedereen houd van groot
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 16:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Die van mij groeiden zeker nog wel tot m'n 21e. Dat kan bij jou ook, zeker als het bij je moeder ook zo was.
En anders zijn er genoeg trucjes om ze groter te laten lijken met de juiste bh!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2018, 14:22
fairtje
fairtje is offline
Citaat:
Ik ben 17 jaar en heb redelijk kleine borsten, cup b denk ik (ik weet niet echt welke cup precies ik draag bijna altijd de zelfde bh omdat ik me daar wel goed in voel, weet de cup niet).
Ik ben heel erg onzeker over mijn borsten en wil echt heel graag dat ze nog gaan groeien.
ik ben op rond mijn 12e ongesteld geworden en ik heb zelf door dat mijn borsten sinds mijn 15e niet echt meer zijn veranderd. Ik ben altijd al slank en redelijk gespierd geweest, laag vet percentage dus. Ik zelf denk dat dit er misschien wat mee te maken heeft? ik ben op mijn 15e begonnen met de pil, net voor mijn 16e gestopt en een tijd na mijn 16e weer begonnen. Ik heb zelf niet veel gemerkt van het hele 'borsten groeien door de pil'

Mijn moeder zegt dat ze tot haar 18 redelijk plat is geweest, en ze heeft nu wel grote borsten.
Ik heb zelf veel opgezocht en soms zeggen ze dat je borsten groeien tot je 18e, ergens anders je 21e en weer ergens anders tot 4 jaar na je eerste ongesteldheid.

Is er nog hoop dat mijn borsten gaan groeien?
ik hoef geen gigantische tieten maar ik ben hier heel ongelukkig mee...
Iemand die er misschien wat meer over weet? of misschien in een gelijke situatie heeft gezeten en ervaring heeft met late borstgroei na ongesteldheid?

alvast heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen dit te lezen
ah joh, ik ben 18 heb cup B, ik ben er blij mee je ziet mensen met onwijsgrote
ik ben blij met de mijne . niet alles is perfect, maar die van mij passen uitstekend bij mij ik zou geen andere grote maat willen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 17:16
Verwijderd
Het is inderdaad enigszins genetisch bepaald. Als je moeder nu grote borsten heeft, krijg jij ze waarschijnlijk ook. En soms krijgen vrouwen pas na een zwangerschap grotere borsten.

Wel is de grootte van je borsten ook afhankelijk van de omtrek van je bovenlijf. De cup dus ook. Staar je niet blind op die omtrek en cupmaten en ook niet teveel op modellen met grote borsten. Je hebt nog een hele tijd voordat je uitgegroeid bent.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 08:55
Adviesopmaat
Adviesopmaat is offline
Overweeg anders een borstvergroting. en trouwens als je een mooi bil partij hebt is er geen enkel probleem.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 14:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Overweeg anders een borstvergroting. en trouwens als je een mooi bil partij hebt is er geen enkel probleem.
Wat een advies op maat zeg
Daar zitten nogal wat haken en ogen aan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid borsten
blondiejzz
32 08-10-2020 03:55
Lichaam & Gezondheid Borstgroei
chrisgirl16
52 19-10-2009 12:34
Lichaam & Gezondheid Borstgroei????
Popgamer1989
35 15-06-2007 14:57
Lichaam & Gezondheid Grote borsten + Pil
Bambina
9 20-05-2007 14:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet.
RedWarrior
43 10-06-2005 21:06
Lichaam & Gezondheid Tieten, hoe kom ik er het snelst vanaf?
joopie
25 01-03-2003 08:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.