Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2018, 00:10
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb een broer in Delft die nodig aan de vrouw moet!
Ho ho ho!! Volgens mij zou ik met hem trouwen!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 20-05-2018, 00:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik word nu wel een beetje op de proef gesteld. De hete veeeeeeeeel te jonge filosofiestudent / roeier die ik 3 jaar geleden een keer uit het cafe mee naar huis genomen heb appte me ineens dat hij, omdat hij meisjes van zijn leeftijd maar oninteressant vindt, nog steeds heel onervaren is in bed en hij het heel graag van mij wil leren. ARRRRGGGHHHH wat doe je mijn cougar-hart aan??!??

Mijn tactiek om mezelf tegen mezelf te beschermen: ik heb een blind date voor hem geregeld met mijn oud-stagiaire.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-05-2018, 00:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee maar srsly, waarom laat je zo iemand in je huis achter? Dat zou ik echt nooit doen. En het hele 'duizend keer vragen om je nummer' klinkt ook als een creeper die van seks maar weinig spreekwoordelijke kaas gegeten heeft.
Maar ik ben volgens mij heel erg 't tegenovergestelde van jou, want ik vind echt elke vent op 't eerste (tweede, derde, ...) gezicht stom en onwaardig.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:40. Reden: Op verzoek
Oud 20-05-2018, 06:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ho ho ho!! Volgens mij zou ik met hem trouwen!
Ik heb er 2 eah! Jouw cougar-hart mag de jongste hebben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-05-2018, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er 2 eah! Jouw cougar-hart mag de jongste hebben
Ik die andere?

Oke mensen, ik ga ff lekker achterover zitten, ik ga een innige relatie aan met mijn werk en mijn sport. Zie wel wat er in mijn schoot geworpen wordt.

Tot nu:



Heb wel een gozer lopen, veel overeenkomsten dit dat, ook al IRL gezien, maar ik begin daar ook steeds minder van te snappen eigenlijk.
Oud 20-05-2018, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Nee maar srsly, waarom laat je zo iemand in je huis achter? Dat zou ik echt nooit doen. En het hele 'duizend keer vragen om je nummer' klinkt ook als een creeper die van seks maar weinig spreekwoordelijke kaas gegeten heeft.
Maar ik ben volgens mij heel erg 't tegenovergestelde van jou, want ik vind echt elke vent op 't eerste (tweede, derde, ...) gezicht stom en onwaardig.
Ik moet HO hierin wel een beetje gelijk geven, want ik zou zeker een eerste date niet zomaar in mijn huis laten. Maar mijn huis is dan ook echt mijn kasteeltje, als je mijn huis onderzoekt weet je wel meteen met wie je te maken hebt, maar no way.

Maar goed, ik mag niet te veel zeggen, want ik heb ook echt vage dingen met vage dates meegemaakt waarbij ik de halve dierenposse moest bellen om advies en eventuele knietjes.

Wat kunnen mensen weird zijn eigenlijk... daarentegen ben ik wel volstrekt normaal I know.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:40. Reden: Op verzoek
Oud 20-05-2018, 10:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee maar srsly, waarom laat je zo iemand in je huis achter? Dat zou ik echt nooit doen. En het hele 'duizend keer vragen om je nummer' klinkt ook als een creeper die van seks maar weinig spreekwoordelijke kaas gegeten heeft.
Maar ik ben volgens mij heel erg 't tegenovergestelde van jou, want ik vind echt elke vent op 't eerste (tweede, derde, ...) gezicht stom en onwaardig.
Dit kwam ik zeggen!

En als je alleen achter blijft in mijn huis en je doet mijn afwas niet eens even, terwijl ik gvd voor je gekookt heb en alles, kun je seks sowieso op je buik schrijven! Pun intended
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:41. Reden: Op verzoek
Oud 20-05-2018, 10:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik die andere?
Ja hoor! Al valt die wel niet meer in de categorie Cougar en moet je wel een beetje lief voor m zijn.

Oh en ik zou nooit een vaag type zolang in Mn huis achterlaten. En m in zn ballen en uit mn huis getrapt hebben na zoiets had jij ook best mogen doen hoor
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:41. Reden: Op verzoek
Oud 20-05-2018, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor! Al valt die wel niet meer in de categorie Cougar en moet je wel een beetje lief voor m zijn.

Oh en ik zou nooit een vaag type zolang in Mn huis achterlaten. En m in zn ballen en uit mn huis getrapt hebben na zoiets had jij ook best mogen doen hoor
Hoe oud? ;x

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:42. Reden: Op verzoek
Oud 20-05-2018, 22:09
Verwijderd
ik vind dit verhaal toch wel op een heel aantal manieren disturbing.. Niet mijn zaak maar doe je het wel veilig? En als je iets niet wilt en een gast doet dat toch dan is hij echt een lul en mag hij dat weten ook!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:42. Reden: Op verzoek
Oud 21-05-2018, 02:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Kris, ja. Ik dacht hetzelfde.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-05-2018, 04:20
Verwijderd
Eens met Krista.

Je bent een schat maar wat minder naief mag best.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:42. Reden: Op verzoek
Oud 21-05-2018, 11:02
Verwijderd
Ja vind ik ook... eerst lachte ik om je stijl van schrijven, maar achteraf vind ik het ook vreemd. Klinkt idd als een weirde gast.

Ik had hem denk ik al niet eens mijn nummer gegeven als hij er zo om zeek. En dan blijven eten en niet weggaan etc. Ik had hem weggetrapt denk ik. (Klaarkomen over buik en rug etc absoluut geen problemen mee natuurlijk , maar vage niet bevredigende seks wel)

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:43. Reden: Op verzoek
Oud 21-05-2018, 12:08
Verwijderd
Ik ben het met iedereen eens dat het een smeerlap is en dattie een trap in z'n luie ballen verdient en dat je hem er uit had moeten schoppen en wil je graag een kusje geven!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:43. Reden: Op verzoek
Oud 25-05-2018, 15:08
Verwijderd
Als jullie op woensdag met iemand van Tinder een afspraak gemaakt zouden hebben voor vanavond, en je stuurt vanochtend nog even een berichtje 'Hee gaan we vanavond nog een drankje doen?', en een uur geleden nog een 'hallo?' maar beiden zonder reactie, zou je dan naar de afgesproken plek gaan of niet? Het lijkt me echt niet leuk om te ontdekken dat diegene je heeft laten zitten...

Laatst ook al zo vaak, was ik al een tijdje met iemand berichtjes aan het sturen, hij wilde ook op whatsapp verder en stuurde echt veel meer berichten dan ik. Toen zouden we afspreken maar op de dag zelf wilde ik nog een concrete plek en tijd afspreken en liet hij ineens niks meer van zich horen. Heb hem nog een bericht gestuurd dat ik het echt heel kinderachtig vond, als je geen zin meer hebt prima maar een berichtje is toch zo gestuurd? Nu hield ik de halve dag rekening met deze plannen. Maar sindsdien dus niks meer gehoord.

Dus ik durf nu niet meer zo goed te vertrouwen op 'oh hij zal wel komen'..
Oud 25-05-2018, 15:08
Verwijderd
Met deze van vanavond heb ik overigens wel een precieze plek en tijd afgesproken.
Oud 25-05-2018, 15:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hoe laat heb je afgesproken?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 25-05-2018, 15:57
Verwijderd
Mijn oplossing voor tinder-perikelen was: tinder verwijderen.

Heb sowieso rare dates gehad, mannen die idd niet meer antwoorden als jij het initiatief neemt, hoewel zij week daarvoor wel op de dag zelf een berichtje stuurden om te vragen of ik die avond een biertje wilde drinken, een boel gasten die zombien. Gasten die een hele tijd niks laten horen (ook niet een succes ofzo als ik iets moest doen, gewoon echt niks) en dan ineens vragen ey waar gaan we heen? Een gozer die ineens kusjes blaast, echt, na we-ken. Gewoon fuckboys. Leuk als je gewoon ff wil neuken/ONS, maar dat voldoet niet echt voor mij. Verder moet ik alles mega-strak plannen, dus ja wat doe ik? Niet eens zombien, maar helemaal ghosten.

Maar die kerel van vandaag van jou... Hoe laat afgesproken?
Ik kan me ook voorstellen dan die vent denkt: huh waarom vraagt ze "of we nog iets gaan drinken vandaag"? Waarschijnlijk is hij aan het werk?

Hoe lang geleden heb je dat bericht gestuurd?
Oud 25-05-2018, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat heb je afgesproken?
20.00

Maar het komt goed hij kreeg geen notificaties en heeft nu wel gereageerd Dus.. vanavond een drankje aan zee met een Deense uitwisselingsstudent.. we gaan het zien
Oud 25-05-2018, 16:14
Verwijderd
Wat is het verschil tussen zombieen en ghosten?
Oud 25-05-2018, 16:26
Verwijderd
Zombieen is niks van je laten horen, niet een paar dagen ofzo (want daar kan ik met alle werkende/studerende mannen wel inkomen), maar gewoon een paar weken tot maanden niks laten horen, nadat je best wel intensief geappt hebt enzo. Vervolgens ineens uit het niets weer iets sturen.

Ghosten is dat ie ineens helemaal niks meer laat horen. Dus wat die ene gast bij jou deed. Dus ook echt nergens meer op reageren.
Oud 25-05-2018, 16:26
Verwijderd
Citaat:
20.00

Maar het komt goed hij kreeg geen notificaties en heeft nu wel gereageerd Dus.. vanavond een drankje aan zee met een Deense uitwisselingsstudent.. we gaan het zien
Leuk! Veel plezier!
Oud 25-05-2018, 17:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een Deen! Goeie keuze
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-05-2018, 18:15
Verwijderd
Hier gaat ie trouwens ook goed.
Oud 25-05-2018, 20:33
Verwijderd
Oh jah! Ik heb die ene PM van je nog steeds openstaan zonder reactie Ga ik gelijk even doen.
Oud 25-05-2018, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Een Deen! Goeie keuze
Mja, hij was wel erg saai, hij wilde vooral dingen over onze economische modellen weten. Ik had de date geregeld en we gingen naar een strandtent, maar ik had spontaan bedacht ook een handdoek en wat drankjes van huis en nootjes mee te nemen dus ik zei, we kunnen ook op het strand gaan zitten. Maar hij wilde toch liever aan een stijve tafel in die tent zitten want koud of zo, maar hallooo gemiste kans.
Oud 25-05-2018, 22:33
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Mja, hij was wel erg saai, hij wilde vooral dingen over onze economische modellen weten.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-05-2018, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vind de rest nog meer eigenlijk
Oud 25-05-2018, 22:47
Verwijderd
Ik moet wel zeggen, ik probeer de laatste tijd te zorgen dat ik betaal bij de eerste date. Dan voel je je echt wel veel minder shitty na een 'mislukte date', op één of andere manier.
Oud 25-05-2018, 23:05
Verwijderd
Als dat voor je werkt Ik zou zelf eerder zoiets hebben van "wat een kutdate, blij dat het geen geld gekost heeft"
Oud 25-05-2018, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Als dat voor je werkt Ik zou zelf eerder zoiets hebben van "wat een kutdate, blij dat het geen geld gekost heeft"
Op één of andere manier voel ik me dan alsof ik er misbruik van maak, het om de gratis drankjes zou doen of zo. Of dat andere mensen/diegene dat zouden denken. Wat echt onzin natuurlijk want ik kan zelf prima drankjes betalen en als je een stomme date hebt is het meestal het geld niet waard. Maar toch voel ik me beter over mezelf als ik zelf betaal.
Oud 25-05-2018, 23:11
Verwijderd
Ja hoezo is het misbruik; dan moet hij het niet aanbieden of vragen om te splitten. Of jij biedt dat aan. Geeft ook een mooi signaal af. Moet hij de date maar niet verkloten, kom nou
Oud 25-05-2018, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Mja, hij was wel erg saai, hij wilde vooral dingen over onze economische modellen weten. Ik had de date geregeld en we gingen naar een strandtent, maar ik had spontaan bedacht ook een handdoek en wat drankjes van huis en nootjes mee te nemen dus ik zei, we kunnen ook op het strand gaan zitten. Maar hij wilde toch liever aan een stijve tafel in die tent zitten want koud of zo, maar hallooo gemiste kans.
Oud 31-05-2018, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Op één of andere manier voel ik me dan alsof ik er misbruik van maak, het om de gratis drankjes zou doen of zo. Of dat andere mensen/diegene dat zouden denken. Wat echt onzin natuurlijk want ik kan zelf prima drankjes betalen en als je een stomme date hebt is het meestal het geld niet waard. Maar toch voel ik me beter over mezelf als ik zelf betaal.
Bedoel je voor jezelf betalen of ook voor hem?
Oud 31-05-2018, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je voor jezelf betalen of ook voor hem?
Nee gewoon de hele rekening natuurlijk, splitten vind ik bij drankjes doen helemaal cringeworthy. Als je nou een duurdere activiteit of een etentje doet snap ik het misschien nog. Het probleem zou ook opgelost zijn als het vaker tot een 2e date kwam, dan betaalt de ene keer de een en de volgende keer de ander 😜 maarja het blijft een ongemakkelijk aspect. Het ligt misschien ook aan mij, ik vind dingen/geld krijgen mijn hele leven al ongemakkelijk.
Oud 31-05-2018, 13:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb zaterdag een date en ze wilt wijn komen drinken en een massage. Nu alleen ook echt de kans aangrijpen en haar niet naar huis sturen zoals bij de vorige
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-05-2018, 16:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ze WIL. WIL WIL WIL WIL WIL WIL WIL. Niet wilt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 31-05-2018, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Nee gewoon de hele rekening natuurlijk, splitten vind ik bij drankjes doen helemaal cringeworthy. Als je nou een duurdere activiteit of een etentje doet snap ik het misschien nog. Het probleem zou ook opgelost zijn als het vaker tot een 2e date kwam, dan betaalt de ene keer de een en de volgende keer de ander 😜 maarja het blijft een ongemakkelijk aspect. Het ligt misschien ook aan mij, ik vind dingen/geld krijgen mijn hele leven al ongemakkelijk.
Ik snap dit!

Ik heb een keer gedate met een man die dan ook echt alles wil betalen. Was geen Nederlander. Toen kregen we een soort van gesprek over wie wat betaalt en hij zei dat de man altijd betaalde en hij het niet echt snapte dat een vrouw dat ook kon.

Ik had toen al moeten stoppen.
Oud 02-06-2018, 23:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet van ome Tetlock hier wat vragen.
Ervaren jullie het als een afwijzing als je na wat flirterige en speelse berichtjes op Tinder toch niet bij de andere partij thuis beland? Ook al zegt die iets over een volgende keer (maar niet heel expliciet).

Heb er toch niet mee laten komen naar kot dus
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-06-2018, 23:49
Verwijderd
Bij een eerste date?
Oud 02-06-2018, 23:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2018, 00:06
Verwijderd
Nee, ik denk het niet.
Oud 03-06-2018, 07:21
Verwijderd
Nee, denk ik ook niet!
Oud 03-06-2018, 10:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, maar ik heb geen seks op de eerste date, dus ik was sowieso al niet meegegaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2018, 15:00
Verwijderd
Het ligt aan de precieze berichtjes natuurlijk, en waarom ben je niet expliciet over een volgende date?
Oud 03-06-2018, 15:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Niks duidelijker dan ''masseren want ik ben fysio en zij heeft rugpijn'' en ''dat ze mocht blijven slapen als ze lief genoeg keek.''
Omdat ik toen nog niet wist wat ik wilde. Ik was ook nogal brak (lag pas in mijn bed om 7u die ochtend), moest nog naar mijn ouders en had gewoon geen broek vol goesting.
Nu is deze wel eindelijk eens eentje waar ik goed mee kon babbelen. Want ik ben er al te veel tegengekomen die te dom zijn om te schijten. Dus er komt wel een tweede keer

Oh en ze is half Madagaskariaans (?) en dat vind ik wel kek.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2018, 18:53
Verwijderd
Was dat via de app op IRL?

Ik verwacht eerlijk gezegd IRL wel wat duidelijkere taal van een man.

''masseren want ik ben fysio en zij heeft rugpijn'' en ''dat ze mocht blijven slapen als ze lief genoeg keek.'' zou voor mij eigenlijk helemaal niet duidelijk zijn dat je nog een volgende date wil. Op zich hoef je niet meteen na de eerste date af te spreken dat je nog een keer af spreekt en snap ik ook wel dat je er nog even over wilde nadenken, dus bij een eerste date niet zoenen en geen seks zou ik ook geen belediging vinden, maar goed, dat is mij echt nog nooit overkomen. Oh wel trouwens, met die gast die ik hierboven beschrijf met zijn betalen doen vrouwen niet verhaal. Nou dat was een keer daten daarna en toen wel seks gehad en daarna hem gedumpt.

Dus.
Oud 03-06-2018, 19:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dat was via de app voor ik er had gezien.

IRL was zij vooral aan het hinten vind ik. "Wat als ik mijn laatste trein mis", "ben je een beetje handtastelijk?", "ik heb toch nog last van die rug hoor" (waar ik dan op zei dat ik heb geen behandeltafel heb en zij weer dat mijn bed ook wel werkt) etc. Net voor ik haar afzette bij het station was ons laatste gesprek ook over hoe kut we condooms vinden ofzo

Maar het laatste dat ze zei was: "Als het aan mij ligt komt er een volgende keer." Ik antwoordde met iets als: "Dan kom ik eens naar *insert haar stad* ". Toen stond ze ook wel net iets te lang in mijn ogen te kijken dus ik denk dat ze een zoen wel had gewaardeerd

Ik ben de laatste maand wel aan het leren dat ik vaak denk duidelijk te communiceren, maar het totaal niet doe.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 03-06-2018 om 21:22. Reden: Typaids
Oud 03-06-2018, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Was dat via de app op IRL?

Ik verwacht eerlijk gezegd IRL wel wat duidelijkere taal van een man.

''masseren want ik ben fysio en zij heeft rugpijn'' en ''dat ze mocht blijven slapen als ze lief genoeg keek.'' zou voor mij eigenlijk helemaal niet duidelijk zijn dat je nog een volgende date wil. Op zich hoef je niet meteen na de eerste date af te spreken dat je nog een keer af spreekt en snap ik ook wel dat je er nog even over wilde nadenken, dus bij een eerste date niet zoenen en geen seks zou ik ook geen belediging vinden, maar goed, dat is mij echt nog nooit overkomen. Oh wel trouwens, met die gast die ik hierboven beschrijf met zijn betalen doen vrouwen niet verhaal. Nou dat was een keer daten daarna en toen wel seks gehad en daarna hem gedumpt.

Dus.
Dus jij hebt met iedere date gezoend en/of gesekst?
Oud 03-06-2018, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Dus jij hebt met iedere date gezoend en/of gesekst?
Ja, maar ik date ook buiten de apps om he. Dus die gasten ken ik dan al een tijdje.

Maar goed, vind je het schokkend?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.