Oud 13-03-2017, 21:13
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hoi,
Ik heb nu een eigen site gemaakt waarop mijn vriendinnen en ik laten weten waar en wanneer we kunnen oppassen. Ik heb deze site de afgelopen 2 uren snel gemaakt en ik vroeg me af of jullie ergens fouten kunnen ontdekken (bijv. knoppen die niet werken, spelling- of grammaticafouten enz.) je hoeft het niet in dit topic te zetten, er is een speciale pagina voor aangemaakt op de site.
De site heet: http://www.oppasregelen.simpsite.nl
Alvast bedankt!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2017, 01:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ziet er goed uit hoor! Maar jullie hebben niet met elkaar afgesproken wat jullie er voor vragen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 08:28
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Ziet er goed uit hoor! Maar jullie hebben niet met elkaar afgesproken wat jullie er voor vragen?
We werden het niet helemaal met elkaar eens, want de ene vond 3 euro te weinig en de andere vond het goed
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi,
Ik heb nu een eigen site gemaakt waarop mijn vriendinnen en ik laten weten waar en wanneer we kunnen oppassen. Ik heb deze site de afgelopen 2 uren snel gemaakt en ik vroeg me af of jullie ergens fouten kunnen ontdekken (bijv. knoppen die niet werken, spelling- of grammaticafouten enz.) je hoeft het niet in dit topic te zetten, er is een speciale pagina voor aangemaakt op de site.
De site heet: http://www.oppasregelen.simpsite.nl
Alvast bedankt!



Kun je daar niet beter een vraag van maken "Wie zou u willen als uw oppas?" met die checkboxjes.



Wat als mensen meerdere contactmogelijkheden goed vinden?

Plus mij is opgevallen dat het mogelijk is om vanalles in te vullen in de telefoonnummer veld en die is best groot, hoeft maar een regeltje te zijn.

Het datum veld is ook groot, is het niet mogelijk om daat een datumselectie te plaatsen? Zo niet kan het denk ik zo wel gelaten worden.

Qua ijden.. zal waarschijnlijk per datum verschillen dus mensen moeten dan dubbel typwerk doen, ik zou daar geen zin in hebben. Ik zou Datum en Tijden tot 1 veld samenvoegen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 12:38
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
[afbeelding]


Kun je daar niet beter een vraag van maken "Wie zou u willen als uw oppas?" met die checkboxjes.
Goed idee, ga het meteen veranderen!
Citaat:
[afbeelding]


Wat als mensen meerdere contactmogelijkheden goed vinden?
Ik denk dat ik de vraag zo ga stellen: Met welke van de onderstaande manieren mogen wij contact met u opnemen? Met dan daaronder de contactmogelijkheden!

Citaat:
Het datum veld is ook groot, is het niet mogelijk om daat een datumselectie te plaatsen? Zo niet kan het denk ik zo wel gelaten worden.

Qua ijden.. zal waarschijnlijk per datum verschillen dus mensen moeten dan dubbel typwerk doen, ik zou daar geen zin in hebben. Ik zou Datum en Tijden tot 1 veld samenvoegen.
Nee, jammer genoeg kan ik geen datumselectie plaatsen, erg jammer. Ik zal datum en tijden samenvoegen!

Dankjewel!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 13:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De tijden die jullie beschikbaar zijn komen over alsof dat het eind van je schooltijd is, heb je ook rekening gehouden met reistijd naar de adressen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 13:51
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
De tijden die jullie beschikbaar zijn komen over alsof dat het eind van je schooltijd is, heb je ook rekening gehouden met reistijd naar de adressen?
Ik heb zelf wel rekening gehouden met reistijd, maar bij de anderen weet ik het niet zo zeker
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 02-04-2017, 08:27
Bloepiloepi
Bloepiloepi is offline
Leuke site! Alleen... Bij het filter staat er onder de knop "VERLAAT FILTER", een andere knop met "knop tekst".
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 09:29
sunamena
sunamena is offline
<font color="#f42d23">: Probeer geen inline CSS te gebruiken.

Bij oppassers:
Indien mogelijk plaats een foto en een kaartje hier. Mensen zien graag wie ze hebben als oppas. Plaats ook je waar en wanneer op dezelfde pagina (voor de gebruiksvriendelijkheid), en plaats de gegevens eventueel in een tabel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 10:33
BasBasLol
BasBasLol is offline
het ziet er allemaal goed uit, ik adviseer je een eigen domeinnaam want dat ziet er proffesioneler uit
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 14:01
Beleidszaken Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues
Simon
106 15-01-2013 10:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba
Gatara
500 13-12-2007 20:58
ARTistiek Komt dat zien! [portfolio site]
Verwijderd
25 15-01-2006 21:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn getaart muhhahaha
HońeY
156 15-04-2002 17:39
Lichaam & Gezondheid asperger-syndroom
niemand
26 03-02-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.