Oud 14-04-2018, 10:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ontzettend toe aan vakantie. Weekenden lijken steeds korter te worden en de werkweek steeds langer. Zou ook kunnen komen dat ze me telkens 3 van de 5 dagen inplannen van 1 tot 10 en dat dat betekent dat ik van huis ben van 12 tot 11
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 14-04-2018, 13:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je straks niet een paar lange weekenden?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-04-2018, 13:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je straks niet een paar lange weekenden?
Ik heb nog niks gehoord over de feestdagen, maar volgens mij hebben we net het rooster voor de week van Koningsdag gekregen, dus ik ga eens even kijken. Lijkt me sterk dat we open zijn die dag. Maar Hemelvaart en Pinksteren zullen we vast gewoon open zijn en eerlijk, voor 200% kom ik wel gewoon werken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2018, 13:36
Verwijderd
Citaat:
20 nascholingspunten verdiend in 3 dagen
Was je ook naar Napoli?
Oud 14-04-2018, 13:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gelukkig heb ik vandaag dan maar vier uur geslapen

De onderburen zijn al twee weken lang vrijwel dagelijks aan het boren, ik snap niet dat die nog muren over hebben :')
Nu ik dit lees, realiseer ik me dat er mensen in mijn flat ook al 3 weekenden aan het boren zijn. Als je zo veel te boren hebt, neem je toch gewoon een weekje vrij ipv 3 weekenden van mij te storen met je schijt geboor en inderdaad, hoeveel muren heb je? En hoeveel dingen ben je aan het ophangen?!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2018, 17:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ze zijn de rest van de dagen stil geweest of ik heb er doorheen geslapen, dat kan ook.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-04-2018, 17:22
Verwijderd
De moeder van een van de cliënten heeft het op mij gemunt en het is haar al eerder gelukt om mensen te laten ontzetten uit hun functie en te laten overplaatsen en zo. Ik ben benieuwd, maar volgens mij is het goed dat ik over een maand met verlof ga.
Oud 14-04-2018, 17:28
Verwijderd
Enilorac, wij hebben ouders die zo zijn en ik geef jou dezelfde tip als we hen geven: Registreer ál het contact met zowel de client als de ouder, hou een dagboekje bij. Heb je gesprekken? Neem het op; Hier heb je geen toestemming voor nodig (alleen als je ze wil publiceren). Regel een app waarmee je je gesprekken kan opnemen, mocht je er via je privételefoon over spreken. Registreer álles álles álles!
Oud 14-04-2018, 17:28
Verwijderd
Oh en vraag direct een gesprek aan met de ouders en je teamleider erbij.
Oud 14-04-2018, 18:17
Verwijderd
Ik heb vandaag uitgebreide mail gestuurd naar teamleider met wat er gebeurd is en ben inderdaad van plan om heel alert te gaan zijn. Zij komt maar eens in de week op zondag en volgens mij werk ik biet meer op zondag, maar ze heeft de neiging om bij collega's te gaan liggen stoken en heeft het al eens eerder hogerop gezocht om haar zin te krijgen. Dank voor de tip, ik ga er zekerrrrr iets mee doen. We gaan zien hoe het zich ontwikkeld, ik ben benieuwd.
Oud 14-04-2018, 18:21
Verwijderd
Sterkte ermee Dit soort dingen zijn altijd zo ongelofelijk naar, je staat daar niet voor het geld natuurlijk, maar omdat je passie hebt voor de zorg. Dit vreet aan je ziel bij mensen zoals jij en ik.

De reden waarom ik de tweede post nog even maakte is omdat ouders die gewaarschuwd zijn dat zij (voor de vorm gaat het over alle betrokken partijen, maar de onderliggende toon is waar het om gaat) onder verscherpt toezicht staan, zich vaker wel dan niet anders gaan opstellen, veel positiever. In onze ervaring dan. Werkt zeker niet altijd maar vaker wel dan niet en dus de moeite waard. Daarnaast toont het voor je eigen leiding aan hoe goed en redelijk en open je met dit soort situaties om kan gaan.
Oud 14-04-2018, 18:34
Verwijderd
Ja, nou, en ij vind het oprecht niet erg dat mensen me niet leuk vinden, maar zij speelt het gemeen en onder water en niet eerlijk en dat trek ik niet zo goed. En het is de eerste keer dat iemand keer zo gericht op mij gemunt heeft, dus ik moet nog erg zoeken naar hoe ik dit weg ga zetten voor mezelf.

Gesprek aan vragen heeft niet zoveel zin, want ze is bekend met dit gedrag. En ze heeft al eerder dus mensen weg gekregen, maar destijds was er nog een andere manager en coach. De coach staat op dit moment achter mij en doorziet haar heel goed, maar het is wel spannend welke kant dit op gaat.
Oud 14-04-2018, 20:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Was je ook naar Napoli?
Helaas, het was in Heelsum. Geen spannende bestemming dus, maar in de toekomst wil ik wel zo'n nascholingsreis naar iets bijzonders doen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-04-2018, 09:54
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb net een broodje en twee pilsjes gehad op terras en nu ga ik heerlijk slapen ♡ nachtdienst is overrrrrr
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-04-2018, 11:55
Verwijderd
Oud 16-04-2018, 12:50
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Wat een geslack mijnerzijds vandaag
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 12:53
Verwijderd
Ik heb vooral heel veel dingen gedaan op beleidsvlak waardoor al het technische nog gedaan moet worre. Als ik lang genoeg wacht doet iemand anders het misschien wel.
Oud 17-04-2018, 20:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Woop, voorstel binnen dat ik volgende week dinsdag pas verwachtte.


Erg blij mee, normaal gezien ga ik er wel op ingaan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-04-2018, 20:16
Verwijderd
Proficiat!
Oud 17-04-2018, 21:14
Verwijderd
Ik had vandaag 6 lange meetings over 6 verschillende dossiers, FML En dan heb je elke keer een miniscule pauze tussendoor waarin je alle mails binnen ziet stromen met dingen die je ook nog gevraagd wordt om te doen die dag.. maar waar je dus niet aan toe komt. Maar on the brightside mag ik volgende week een paar daagjes naar Sevilla voor werk!
Oud 17-04-2018, 21:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Etentje voor kickoff van project. Prima restaurant ontdekt in de buurt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-04-2018, 09:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Godverdomme. Op mijn thuiswerkdag -normaal heerlijk peaceful, kopje koffie, jazzmuziekje aan, typen als een malle- is er een glazenwasser met gemotoriseerde hoogwerker aan het werk aan de overkant. En dat kolereding maakt echt teringveel herrie.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-04-2018, 10:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Proficiat!
Thanks!

Dinsdag afspraak met het kantoor, als ik dan teken heb ik 8 juni ofzo al m'n laatste dag op m'n huidige kantoor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-04-2018, 10:37
Verwijderd
Euh, wel onderhandelen hè. Gewoon paar honderd euro per maand meer vragen. Maak er duizend euro van. Of een betere leasebak. Seizoenskaart RSCA. whatever.

Of heb je al een salarisindicatie aangegeven en matchen ze die?
Oud 18-04-2018, 12:49
Verwijderd
Ik ging met een van de cliënten naar het ziekenhuis en ik werd er zo blij van want het is zo fijn om samen in ons eigen wereldje te zitten en af te stemmen op wat hij nodig heeft en dan te zien dat hij het zo goed doet in een vreemde (en dus bedreigende) omgeving.
Oud 18-04-2018, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Euh, wel onderhandelen hè. Gewoon paar honderd euro per maand meer vragen. Maak er duizend euro van. Of een betere leasebak. Seizoenskaart RSCA. whatever.

Of heb je al een salarisindicatie aangegeven en matchen ze die?
Of een kantoorhond! Wekelijkse stoelmassage? Het recht om nooit te hoeven flexen?
Oud 18-04-2018, 15:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Euh, wel onderhandelen hè. Gewoon paar honderd euro per maand meer vragen. Maak er duizend euro van. Of een betere leasebak. Seizoenskaart RSCA. whatever.

Of heb je al een salarisindicatie aangegeven en matchen ze die?
Check PM.

Heb net nog een tweede voorstel gekregen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-04-2018, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Of een kantoorhond! Wekelijkse stoelmassage? Het recht om nooit te hoeven flexen?
Ik wil zo graag een kantoorhond <3
Oud 18-04-2018, 16:08
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik wil zo graag een kantoorhond <3
Ik wil een koningspoedel als kantoorhond, die vind ik zoooooooo awesome!! <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-04-2018, 16:10
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik ben blij dat bij ons geen honden welkom zijn.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 18-04-2018, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een koningspoedel, die vind ik zoooooooo awesome!! <3
Fixed!

Al blijft een ierse wolfshond favoriet.
Oud 18-04-2018, 16:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Op de school waar ik nu werk hebben veel ouders honden, love it!
Op mijn vorige school hadden de meeste kinderen katten als huisdieren, maar ik ben allergisch
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 18-04-2018, 16:20
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Lubach had overigens een zeer correct en broodnodig artikel over rashonden, maar dat geheel terzijde.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-04-2018, 16:20
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wat een vervelende week om compensatie vrij te hebben
*met laptopje op loungebank in de zon studeert met biertje*
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 18-04-2018, 16:24
Verwijderd
Ik heb geterrast
Oud 18-04-2018, 16:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat een vervelende week om compensatie vrij te hebben
*met laptopje op loungebank in de zon studeert met biertje*
Morgen nog warmer!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 18-04-2018, 16:24
Verwijderd
Aangezien het echter geen tien jaar geleden is ga ik niet mer iedere dag van 16:00-22:00 op het terras zitten vergezeld van een hete zoef.
Oud 18-04-2018, 16:31
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wat een vervelende week om compensatie vrij te hebben
*met laptopje op loungebank in de zon studeert met biertje*
En met een poezel natuurlijk
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 18-04-2018, 16:31
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb vanaf de middag zon in mijn woonkamer en grote ramen die helemaal open kunnen. Als ik geen zin heb in buitenwereld (en dat is best vaak), dan kan ik gewoon zonnen in mijn eigen huis!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-04-2018, 16:32
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb vanaf de middag zon in mijn woonkamer en grote ramen die helemaal open kunnen. Als ik geen zin heb in buitenwereld (en dat is best vaak), dan kan ik gewoon zonnen in mijn eigen huis!!
Hier is het 22,5 graaien in de woonkamer
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 18-04-2018, 16:34
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
De poes vond het te warm en ligt met name in de schaduw of binnen!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 18-04-2018, 16:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Aangezien het echter geen tien jaar geleden is ga ik niet mer iedere dag van 16:00-22:00 op het terras zitten vergezeld van een hete zoef.
God dat waten nog eens dagen <3 ik wil je als ik in mei in het land is wel boeken voor een middagje bethlehemkerkplein!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-04-2018, 18:11
Verwijderd
Citaat:
God dat waten nog eens dagen <3 ik wil je als ik in mei in het land is wel boeken voor een middagje bethlehemkerkplein!
Oooh maar dan boeken we er ook een Leneke bij. Mag je best een beetje gebruik van maken Ik ben vanaf 2 of 3 mei in NL geloof ik.
Oud 18-04-2018, 19:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Toen ik mijn vorige bericht postte ging ik er nog vanuit dat ik na de 4e zou komen, maar ik heb volgende week vrijdag schijnbaar vrij want ‘grote biddag’ dus misschien moet ik er maar 2 keer van maken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-04-2018, 19:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En uiteraard incluis Leneke <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-04-2018, 19:45
Verwijderd
Ik ga op Koningsdag naar Duisburg, dan de 28e naar Montabauer, de 29e naar Regensburg. Dinsdag terugrijden.
Oud 18-04-2018, 20:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als volgend weekend lukt vlieg ik donderdag heen en zondag terug.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-04-2018, 20:05
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Maar either de week erna of hemelscheet ben ik er hopelijk weer!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-04-2018, 20:31
Verwijderd
Met je hemelbaard.
Oud 18-04-2018, 20:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Met je hemelbaard.
Vandaag was er in de iep-toets (eindtoets) een opdracht: vul de juiste letter in. “Mijn broer heeft nog niet de baar... in de keel.”

Een leerling vulde moeder in op de puntjes 😂😂😂
(En heel veel t’s en zelfs dt’s )
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.