Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 20:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
weer 500 reacties. Jeesj wat gaat dat snel. Maar weer een nieuwe dan.

Ik heb vandaag weinig tijd gehad om iets boeiends te doen. Stond namelijk helft van de dag in de file, nog geen 10 km van m'n huis af omdat ik heel simpel even wat boodschappen moest halen in een ander dorp (zit ff bij ouders) en dus nooit meer terug kon komen ivm de TT... Voor de info: ben net 2 uurtjes thuis.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Oud 25-06-2004, 20:28
Verwijderd
Vanochtend naar Groningen geweest om kamers te kijken, vanmiddag en vanavond gewerkt
Oud 25-06-2004, 20:29
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Vandaag naar school geweest. Mooi een 8.2 voor Wiskunde gehaald.
Toen naar mijn lover geweest
En daarna gaan werken. Waardoor ik verschrikkelijk veel hoofdpijn kreeg
Oud 25-06-2004, 20:29
Verwijderd
Ja leuk een aardig, maar het gaat er wel om dat wat je uitgespoken hebt betrekking heeft MET je lifestyle.

Vandaag heb ik eerst lief bij mijn zusje haar diploma uitrijking gezeten, maarach ik had toch weinig andere dingen te doen. Mijn vader was heel zielig, dus heb ik maar een pizza voor ons gebakken, want ik moet de oven toch gebruiken hè.

Voor vannacht ga ik eerst naar Shrek 2, ik dig films, en ik moet hem als eerste gezien hebben. Natuurlijk heb ik ook nog gestreken, en gewassen, m'n schoenen schoon gemaakt, een nieuw gezichtsmasker en reinigingsgel gekocht, maar dat is zo alledaags bij mij
Oud 25-06-2004, 20:30
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Mijn lifestyle bestaat uit werken en naar school gaan
Oud 25-06-2004, 20:31
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Tot 11 uur 's ochtends gepit. Toen om 12.30 in de auto richting Utrecht omdat mijn vader daar zijn eindpresentatie van zijn studie ging houden. Hij was geslaagd met een 8.

Toen was ik om 17.30 weer thuis. Toen naar een restaurant tot rond de klok van 9.

Dat was mijn dag.
Oud 25-06-2004, 21:15
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Gister met een te brak hoofd (gecombineerd voetbal kijken+feestje) wakker geworden, besloten tentamen te skippen omdat ik er toch nul vertrouwen in had, en om 1 uur weer gaan slapen. Bij het wakker worden bleek dat ik voor een ander vak een acht had gehaald, voldoende compensatie voor het gemiste vak (had er al een 5 voor) en toen een heerlijke doorstart van de dag gemaakt

's avonds met wat mensen beetje thuis gechillt en wat gedronken. vandaag beetje huishoudelijk, wat kleren gewassen, naar rotterdam geweest voor wat shoppen, en zometeen nog een feest.
__________________
when i rock..
Oud 25-06-2004, 21:19
Deesie
Avatar van Deesie
Deesie is offline
Gisteren had ik maar tot 12.05u school, toen ging ik winkelen en heb ik 1 uur lang kleding gepast in dezelfde winkel. Daarna een nieuwe agenda gaan kopen en toen ging ik naar huis, huiswerk maken enz. enz.
Vandaag gewoon naar school, economie-overhoring, die gekke leraar had een cassettebandje met ontspannende muziek meegenomen voor de OV . Daarna naar huis, me bewust wordend dat dit de laatste vrijdag was dat ik les heb op Eysenhegge, mijn school, had. Volgende week vrijdag hebben we mentordag, dan hebben we misschien gewoon vrij, relaxte school.
Ga ik volgend jaar echt missen omdat ik dan naar een normale school ga. Ik zit nu op een SVO, das meer hulp en alles rustiger aan dan andere scholen en volgend schooljaar ga ik de theoretische leerweg volgen op een andere school die veel drukker en met meer leerlingen dan die 200 zijn...
__________________
When your lips come close to mine, I know the next morning the sun will shine
Oud 25-06-2004, 21:23
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Nou... Ik ben veel te vroeg opgestaan (zeven uur om precies te zijn). Want: stage. Ik baal er echt van, maar ik moet nog eventjes (een weekje). Toen naar m'n stage vertrokken. Ik werd helemaal gek van dat gezeik van vandaag. "Juffroooouuuuwww..." "Ja...? " "Zij pest miiijjj" Aargh... erg frustrerend. Nou goed: om vier uur kon ik eindelijk naar huis. Daar aangekomen heb ik mijn spullen bijeen geraapt en ben naar m'n andere huis (thuishuis) vertrokken. Nou goed. Ik zal jullie niet verder lastig vallen met mijn onboeiende leven op dit moment.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 25-06-2004, 21:30
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Half 8 opgestaan, gewerkt op mn vati's kantoor tot half 1. Gegeten en daarna weer tot half 3 gewerkt. Daarna beetje tv gekeken en 's avonds kwam een vriendin van moi hier. Nu zit ik een beetje doelloos te forummen maar ach, je moet wat he.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 25-06-2004, 21:44
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Kom net terug van mijn grandma daar eff onder de zonnebank geweest.En nu zit ik te stressen omdat iemand net heeft bekend dat hij verliefd op me is en ik vind hem absoluut niet leuk
Oud 25-06-2004, 21:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
friends gekeken, boodschappen gedaan voor mn ma die voor pampus op dr bed lag, film gekeken, gewerkt, mjaaaaaaaaa dat was het wel ongeveer.
Oud 25-06-2004, 21:49
Verwijderd
gister uitgeslapen, werkstuk herschreven met projectgroepje, was wel gezellig ofzo, kapper geweest, boeken gekocht bij bijenkorf, geshopt, gelezen, op het forum gezeten, vandaag gelezen, gewerkt, was heel chagerijnig op het werk, alles liep ook de mist in, zeer frustrerend en ik moest mijn best doen om geduldig en vriendelijk tegen de klanten te doen
Oud 25-06-2004, 22:19
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb Oprah gekeken met George Michael.
Ik heb Ellen Degeneres gekeken.
En ik heb GTST gekeken.
Tv kijken hoort wel bij m'n lifestyle
Oud 25-06-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 25-06-2004 @ 23:19 :
Ik heb Oprah gekeken met George Michael.
Ik heb Ellen Degeneres gekeken.
En ik heb GTST gekeken.
Tv kijken hoort wel bij m'n lifestyle
heb je samen met george michael oprah gekeken?
Oud 25-06-2004, 22:21
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
bertbart schreef op 25-06-2004 @ 23:20 :
heb je samen met george michael oprah gekeken?
Jaa!!
Nee i wish
Hij was er te gast
Oud 25-06-2004, 22:26
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 25-06-2004 @ 23:21 :
Jaa!!
Nee i wish
Hij was er te gast
oooooooooooooooooooooow, op die manier
Oud 25-06-2004, 22:28
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
bertbart schreef op 25-06-2004 @ 23:26 :
oooooooooooooooooooooow, op die manier

En zelfs met een grijzige baardje is hij hott
Ads door Google
Oud 25-06-2004, 23:37
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 25-06-2004 @ 23:28 :

En zelfs met een grijzige baardje is hij hott
ik wil george (L)(L)(L)

vandaag heb ik in de sauna gelegen en Bartjes gegeten met kaas en tomaat en toen heb ik mn vakantie afbetaald en toen gehuild omdat ik 16 paar laarzen verspeel voor een week italie
toen ging ik naar n vriendin om haar piercing te bewonderen en toen gingen we naar ede om kansloze mensen uit te lachen en toen gingen we bij mij rose drinken en stomme films kijken en lachen ja dat was wel leuk altijd gezellig met die meid.
Oud 26-06-2004, 02:43
merels
Avatar van merels
merels is offline
uitgevroten

nee, ik had een feesje van een doosjemeisje, toen naar de karseboom en teon naar het hockeytoernooi van onze vereninging (al die overdreven mensen blerhg)
toen zag een jongen met een hanekam waarvan dat gastje een voorbeeld mocht nemen van lepra (hé)
ja hoorrr hij was gek van flogging molly bllll lelijkerd


teveel smiley
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 26-06-2004, 08:32
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
gisteravond naar een vriendin van me geweest, toen kwam er een andere vriend met zn scooter langs. Mijn vriendin blij want die had net haar brommercertificaat gehaald en wilde een stukje rijden. Daarna zijn we weer naar een andere vriend en vriendin gegaan. Eén vriendin had zich in dr eentje zat gezopen en toen gingen we die maar weer naar huis brengen. (was nog niet zo makkelijk want ze ging iedereen aanbieden om de weg te wijzen)
Toen heb ik thuis Ophra gekeken met George Micheal en toen ben ik slaap gevallen.
Nu moet ik zo opassen
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 26-06-2004, 08:47
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Gisteravond nog heel even wat wezen drinken. Was wel gezellig Nu net in mijn uniform en straks richting Schiphol voor een vlucht van 11 uur
Oud 26-06-2004, 09:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-06-2004 @ 21:29 :
diploma uitrij king
Oud 26-06-2004, 09:27
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Om negen uur wakker gemaakt door mijn vader hij had een ontbijt op bed gemaakt Hij heeft me gelukkig gered van een psychopatische droom over een daklozentehuis waar ik in zat .Gisternacht een vage zwart wit film gekeken voor het eerst in mijn leven. was best gaar.En nu zit ik te forummen en te lullen metc mijn aanbidder op msn (ik dacht dat hij homo was,niet dus. )Ik vraag aan hem waarom jongens mij altijd schattig vinden Ja je bent druk en lacht snoezig en je bent warmhartig.
yeah whatever...
om 3 uur komt desiree(die op monica lewinski lijkt) en dan gaan we als oude wijven zuipen en slap ouwehoeren en dan blijft ze bij me pitten
Oud 26-06-2004, 12:00
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisteren eerst met een vriendinnetje gewinkelt, en veel turkse pizza en turks brood gegeten. Weer terug naar huis om me om te kleden, daarna met een vriendje uit eten geweest, voetbal gekeken met een boel mensen . Daarna naar een of ander vaag feestje van de TU hier, waar het bandje van een vriend optrad, was wel leuk op zich.
Advertentie
Oud 26-06-2004, 12:22
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Vandaag ga ik:

Tot +- 5 uur niets doen. Dan opfrissen. Dan bij een vriend eten met nog wat mensen en voetbal kijken. Dan als dat voorbij is naar een discotheek en dan ergens pitten.
Oud 26-06-2004, 12:33
Verwijderd
Ik ga om zes uur naar mijn twee schatten van oppaskinderen, daar ga ik samen mee pannenkoeken bakken, en alles doen wat niet mag als mama thuis is, om acht uur de ene, om negen uur de andere op bed leggen, lekker voetbal kijken, misschien nog wat schrijven, btje slapen, boekje lezen, filmpje kijken enzo, ja ik ga me wel vermaken vanavond denk ik zo !!!

Citaat:
sofuckingme schreef op 26-06-2004 @ 10:27 :
om 3 uur komt desiree(die op monica lewinski lijkt) en dan gaan we als oude wijven zuipen en slap ouwehoeren en dan blijft ze bij me pitten
Gezellig samen aan de sherry?

Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 12:36.
Oud 26-06-2004, 12:35
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
gisteren geslapen, naar de opticien geweest voor een oogmeting, naar de piercingshop geweest, gegeten, naar een examenfeest gegaan, daarna naar beste vriendin en een vriend, daar wijn gedronken, om 12 uur vriendin gefeliciteerd met dr 23e verjaardag, toen naar de stad gefietst met zn 3en, in de plaatselijke kut kroeg tot de ontdekking gekomen dat er schuimparty was, heel veel moeite gedaan om daar vandaan te blijven. om 4 uur dronken met natte voeten+broek naar huis gefietst.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 26-06-2004, 12:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister: Met m'n moeder beetje door de stad heen gelopen: geprofiteerd van haar portemonnee . Uit eten geweest, voetbal gekeken, bier gedronken, stoned geworden--> in slaap gevallen.


Vandaag: wakker worden en dalijk boodschappen doen.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-06-2004, 13:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Gisteren heb ik gewerkt, thuis dingetjes klaar gezet voor slaagfeestje. was erg gezellig, klein groepje vrienden 'snachts naar n meer vlakbij gegaan, fikkie geprobeerd te stoken maar t was nogal nat. sterren gekeken, veel gepraat & gelachen met n wijntje erbij, nice
vandaag kamer opruimen en vanavond voetballen kijken
__________________
look back and laugh
Oud 26-06-2004, 13:47
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-06-2004 @ 14:31 :
Gisteren ben ik naar de Ikea geweest, en 's middags heb ik op de tennisbaan gehangen als supporter. 's Avonds had ik een feestje, was erg gezellig, klein groepje vrienden 'snachts naar n water (het zijn plassen. ) vlakbij gegaan, fikkie geprobeerd te stoken maar t was nogal nat. sterren gekeken, veel gepraat & gelachen met n wijntje erbij, nice
vandaag werken, dus geen tijd om te bbqen en voetbal te kijken.
Oud 26-06-2004, 13:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gister eerder weggegaan uit school. thuis gedoucht, gegeten en omgekleed. naar een vriendin gegaan. daar tot de ontdekking gekomen dat het feest waar we heen zouden gaan niet doorging. toen maar besloten naar de stad te gaan. op terrasje gezeten. friet gegeten. naar een kroeg gegaan.
daarna weer naar huis, geslapen. en vandaag beetje doelloos door het huis gedwaald, met de hond gewandeld en bier gedronken.
Oud 26-06-2004, 14:21
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
gister heb ik helemaal niks gedaan overdag, 'savonds wijn gedronken met vriendinnetjes en daarna uitgeweest. toen fietste iemand tegen me aan waardoor ik viel en pijn had en veel te laat thuis was, vanmorgen om 8 uur opgestaan, om kwart voor 9 mn werk afgebeld en nog heel lang verder geslapen. een vriendinnetje bij de bus afgezet en koffie gedronken met mams. mn pols ingesmeerd met zalf wat heel erg stinkt. kut pols
__________________
All in the name of white trash
Oud 26-06-2004, 14:39
Verwijderd
gisterenavond:
eerst wat bij vrienden wat zitten gamecuben,toen naar een examenfest,daar veel wijn gedronken en veel gepraat met haar,ook nog met haar gedanst,verder durf/wil ik nog niets te ondernemen .
toen naar de stad gewees,daar een beetje gedanst,en toen rond een uur of vier naar huis en om half 5 lag ik weer lekker in mijn bedje

voor vandaag staat er op de planning:

savonds eerst voetbal kijken bij iemand,daarna naar een examenfeest en daar dan blijven tot de vroege uurtjes

dit alles zou willen zeggen dat ik een wijnzuipende-examenfeestenbezoekende-quasipimp ben,of at zo is laat ik aan jullie over..
Oud 26-06-2004, 15:43
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 26-06-2004 @ 13:22 :
Vandaag ga ik:

Tot +- 5 uur niets doen. Dan opfrissen. Dan bij een vriend eten met nog wat mensen en voetbal kijken. Dan als dat voorbij is naar een discotheek en dan ergens pitten.
En dan gaat het allemaal weer niet door.
Oud 26-06-2004, 16:09
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gister ben ik té brak opgestaan, toen ben ik gaan werken, heb ik ontslag genomen. Toen naar mn kamer, nutteloos dingen doen, toen naar Amsterdam, naar een ska punk feestje met cha0s en Lepra natuurlijk. En toen heel hard gerend om de trein maar niet te missen.
En nu net opgestaan en gedouched en vanavond weet ik niet wat we (/ik) gaan doen
__________________
you spread like peanut butter
Ads door Google
Oud 26-06-2004, 16:13
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
ju mut ju muul huudun juh
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Oud 26-06-2004, 16:15
Hoppla
Avatar van Hoppla
Hoppla is offline
savonds/snachts/sochtends voor k*t kaartjes op een stretcher gelegen
en het was 5 graden ofzo
__________________
hop
Oud 26-06-2004, 16:16
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
dut duu ju ullumuul zuluf
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Oud 26-06-2004, 16:27
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 26-06-2004 @ 17:09 :

En nu net opgestaan en gedouched en vanavond weet ik niet wat we (/ik) gaan doen
Tjah....je zou een keer naar Nijmegen kunnen komen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-06-2004, 16:27
Verwijderd
Gisteren gewerkt en daarna gefeest, Griekenland gaat doorrrr
Vandaag gelezen en gepraat met mensen van het feest van gister die hier nog rondhingen.
Oud 26-06-2004, 16:32
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 26-06-2004 @ 17:27 :
Tjah....je zou een keer naar Nijmegen kunnen komen
naa, k ben in haarrrlem..
Ga je morgen ookmee naar parkpop met iffoo en mark geloof ik en mij en mieke?
__________________
you spread like peanut butter
Oud 26-06-2004, 16:33
sorry
sorry is offline
gister examenfeestje. vandaag met veel hoofdpijn gaan skaten en bier gedronken daarna gekookt en die maaltijd opgegeten.
Oud 26-06-2004, 16:35
Achazia
Achazia is offline
Citaat:
BustedEngine schreef op 26-06-2004 @ 17:16 :
dut duu ju ullumuul zuluf
Ja, en waar kom JIJ vandaan? Just kiddin'.

Vandaag uitgeslapen en spullen gekocht voor in mn huisje. Ben nu duf en oh jee kheb vanavond een feestje... Geen zin. Fun, anyone?
__________________
Journalistiek: alles wat er morgen niet meer toe doet.
Oud 26-06-2004, 16:36
Susanne
Susanne is offline
Ik had gisteravond/nacht dus bruiloft van m'n neef, voor het eerst z'n vrouw gezien (wat klinkt dat raar) Maar ze is wel heel cool en ze zag er onwijs onwijs onwijs mooi uit; super elegante jurk, die precies goed zat, geweldig haar, machtig prachtige sieraden.. samen met m'n tante daar naar toe gereden, want zij heeft zo'n truus (zo noemen zij dat) in de auto, en zelf wist ik niet hoe ik in winterswijk moest komen. ohja we kwamen op een gegeven moment ook langs Eibergen, ik dacht altijd dat dat in Friesland lag!
Ouders v/d bruid zijn een beetje camp met een accent van hier tot ginder, maar wel soepah coole mensen Hmm ohja er was een leuk bandje die een beetje rock/top40/blues speelde, en toen ging mijn broer nog even een 'gastoptreden' doen >
Op de terugweg moest ik rijden en bob moest kotsen, gatver dus toen moest ik ook nog stoppen.. nou verder heb ik niet veel boeiends te vertellen over gisteren

Vandaag Bob rond ong. 2 uur wakker gemaakt, samen wat gegeten en het ging wel weer beter. nu is ie naar z'n ouders en vnvnd ws samen voetbal kijken want ik hoef niet te werken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 26-06-2004, 19:44
Oke
Oke is offline
Bob
__________________
oke
Oud 26-06-2004, 19:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben op de fiets (hoe sportief) naar een vriendin toe gegaan om samen gitaar te spelen (ik op de bas natuurlijk) en om muziekjes uit te wisselen. Meteen de wonderen van de drumcomputer ontdekt en erachter gekomen dat ik er ook een wil hebben.
6 uur later weer naar huis gefietst en vieze magnetron cheeseburgers gegeten en nu zit ik hier.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-06-2004, 20:39
Verwijderd
Vanmiddag zo rond 1300 naar het bos in elten gegaan. Mja elten het is meer stockum maar ach wie kent dat nou.

Lekker een paar paddenstoelen verorberd en rustig in het bos gelegen. 4 uur lang niet zo heel veel gemerkt/gevoeld totdat we zo rond 1800 besloten om terug naar huis te gaan.

Wowzors... maargoed.

Mja het was een gelsaagde zaterdag.. nou hopen dat zondag net zo mooi word.. vast niet want ik moet fukcing veel leren voor men herkansingen maar ach.. . we kunnen altijd hopen toch?
Oud 26-06-2004, 21:46
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Gisteren heb ik niks gedaan en 's avonds veel wijn gedronken, kersen gegeten en Miss Kittin geluisterd.
Vandaag heb ik gewerkt en toen ben ik een vriendinnie tegen gekomen, daar blijven hangen en gegeten en toen naar mijn bf gegegaan, daar heb ik verschrikkelijke ruzie gehad en toen ben ik naar huis gegaan en nu heb ik een gebroken hartje
__________________
sleep is no friend.
Oud 26-06-2004, 22:12
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Pfff de helft van de malibu is al op!
Nu de rest nog
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 15:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.