Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2006, 08:43
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Er zijn honderden instructieboeken over allerlei onderwerpen wbt sex.

Lees jij wel eens zoiets? Als je de kans had, zou je ze dan lezen?

Denk jij dat je door zulke boeken een betere lover zou kunnen worden, of geloof je in alles zelf in praktijk uitvinden? Zou je het raar vinden als je partner zoiets las, of juist leuk?
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 10:01
Verwijderd
Ik vond die dingen vooral interessant toen ik nog niet seksueel actief was. Sinds ik zelf aan jongens zit, kom ik er liever zelf achter
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 11:21
Verwijderd
Dat soort boeken kunnen je wel op een recht pad zetten als je een complete idioot bent die niet uit praktijk op weet te pikken, of gewoon een maagd bent die goed voorbereid aan het werk wil gaan. Maar het blijft maar een minimale hulp hoor.


Ik heb een boek met 600 sandjes van thuis tot zwembad, van zwembad tot gymzaal, van gymzaal tot openbaar vervoer en dat vind ik wel genoeg eigenlijk.

Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 11:46
Verwijderd
Ik heb 2 boeken 'spirituele seks' over tantra en taoïsme en 'over liefde en seks', nouja, de titel zegt al waar het over gaat. In het tweede boek staan tips die vooral werken als je onzeker over jezelf bent, dus daar had ik niet zo veel aan, maar er staan ook leuke weetjes aan en dat is nooit weg . In het eerste boek staan allerlei dingen die ik voorlopig nog even te veel gedoe vind
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 11:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb een pop-up Kama Sutra

dat is gewoon pure humor

seks op de olifant
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 12:03
Verwijderd
Seks voor dummies!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 21:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij hebben er 1 omdat we toch íets moesten bestellen bij de ECI en we waren melig, helaas heef het boek ons niets kunnen vertellen/leren wat we nog niet wisten.
Maar het is wel echt voor dummies geschreven hoor, heel kneuzig...

Iemand intresse?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 11:08
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Qimm schreef op 27-06-2006 @ 22:22 :
Wij hebben er 1 omdat we toch íets moesten bestellen bij de ECI en we waren melig, helaas heef het boek ons niets kunnen vertellen/leren wat we nog niet wisten.
Maar het is wel echt voor dummies geschreven hoor, heel kneuzig...

Iemand intresse?
heb je een quote?
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 11:31
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Maar dat soort boeken hoef je niet te gebruiken als 'cursus'. Je kan er ook gewoon ideeen uit opdoen. (en als niemand dat deed, zouden dat soort verhalen in de Cosmo ook niet zo populair zijn..)
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 11:38
Verwijderd
Ik heb het boekje Een beetje stout. Gewoon voor de grap. Erg leuk geschreven en grappig om te lezen. Er stond niet veel nieuws in, maar vond het wel leuk. Een vriendinnetje en mijn ex hebben het ook geleend (en het staat nog steeds bij mijn ex die er laatst nog in gelezen heeft, zei hij).
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 12:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 28-06-2006 @ 11:08 :
heb je een quote?
Dan moet ik thuis even kijken, ben nu op mijn werk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 17:12
Verwijderd
" Het gaat met die sextechniekboeken als met kookboeken,
je leest er enthousiast in,maar na die ene keer inktvis met knoflook,val je vanzelf weer terug in d boterhammenworstroutine."

(Simon Carmiggelt, gecitieerd door Renate Rubinstein, Mijn beter ik, blz. 13)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 17:25
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
nee, ik vind dat onzin
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 18:07
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb een seks-scheurkalender op de wc hangen. Iedere dag een nutteloos weetje en een onmogelijk standje
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 08:03
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Mijn vriendin heeft de cosmo-kama-sutra en dat is een aanrader.
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 18:28
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Ik heb één boek over 'intieme liefdesmassages' maar dat stelt werkelijk niks voor. De cosmo-kama-sutra zou ik ook wel willen hebben ter inspiratie de standjes die in de cosmo stonden toen waren best boeiend
__________________
DJ, play this girl a love song
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 08:24
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Inga schreef op 30-06-2006 @ 19:28 :
Ik heb één boek over 'intieme liefdesmassages' maar dat stelt werkelijk niks voor. De cosmo-kama-sutra zou ik ook wel willen hebben ter inspiratie de standjes die in de cosmo stonden toen waren best boeiend
Het gezellige boekje (waar je zelfs met warm weer nog leuke dingen in vind) kun je in principe halen bij iedere boekhandel, de Cristine le Duc en is ook via (bijvoorbeeld) bol.com gewoon te bestellen. Kost niet heel veel (lees iets van 15 eurie) en staan er geloof ik iets van 77 in...
Ik kan je met zekerheid zeggen dat je vriend het in ieder geval erg naar zn zin gaat krijgen en mijn vriendin klaagt ook niet.
sinds dat boek neemt ze zelf ook initiatief en bedenken we ook steeds weer wat nieuws.

De enige laatste tip die ik nog heb voor je.
Sla het boekje gewoon open en ga ze niet op volgorde langs.
Kijk of je iets denkt te kunnen en dan gewoon proberen.
Als het niet lukt dan doe je wat anders en neem je gewoon de tijd om het later misschien toch nog eens te proberen.
het boek geeft met vlammetjes aan hoe moeilijk een bepaald standje is.
Veel plezier. (en dat krijg je. Geloof mij maar )
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit mannen, wat vinden jullie van beffen?? vies of lekker? en vrouwen van gebeft worden??
ieneminie
187 09-03-2017 20:33
De Kantine Spookverhalen!
Cocosmeisje
53 02-12-2011 23:46
Psychologie Geslacht van je brein
Armoed
39 09-03-2008 11:46
Liefde & Relatie He's just not that into you
Verwijderd
28 28-11-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Chuck Palahniuk
Maarten
25 28-01-2004 17:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden
MasterMolly
214 12-05-2002 16:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.