Oud 01-01-2002, 20:55
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
kan je goed met je ouders over seks praten??

mijn ouders vnden het op zich niet erg as je over seks praat ensow, zonder teveel details en niet aan tafel
maar verder vinden ze het wel ok
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:02
sanne60
sanne60 is offline
Nee! Ze denken dat ik nog steeds op niveau 'ik zoen zo eens n xtje met iemand' hang..Ze zijn behoorlijk naief in dat soort dingen en zouden echt n hartaanval krijgen als ze wisten wat ik allemaal al uitgespookt had .
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:03
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik zou'r altijd over kunnen praten, en dubbel zinnige grapjes vinden ze ook leuk.. alleen om'r serieus met hun over te praten heb ik geen behoefte aan
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:22
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Oh ja, geen probleem. Integendeel! Mijn ouders weten nou bijna alles van mij en mn sexleven. Toen ze hoorden dat het er toch echt snel aan zat te komen, schrokken ze wel een beetje. Ze hadden het van mij niet verwacht en van de al eerder ondernomen stappen (die naar 'het echte werk' leidden) had ik ze niet op de hoogte gebracht. Het kwam dus als verrassing.

Maar toen zij over de schrik waren, hebben zij mij alleen maar geholpen. Samen naar de dokter gegaan om de pil te halen en altijd gastvrij geweest. Mijn vriend kan altijd komen slapen, mag altijd komen, geen probleem.

Zelf denk ik ook dat dit het enige is wat ouders kunnen doen. Ik vind het dom van ouders die er niet aan toe willen geven. Mijn idee is dat als de ouders hun opvoeding met succes hebben volbracht ze nu ook niets te vrezen hebben. Als het kind op de hoogte is van alle gevaren en zijn/haar manieren kent....kan er toch eigenlijk niets mis gaan?

Het verbieden van sex zie ik als onzekerheid van de ouders. (ook trouwens het niet toe willen geven dat het kind een sexueel leven heeft)

Daarbij komt ook nog dat je het simpelweg niet kúnt verbieden.
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:22
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
nee nooit
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:23
Soullar
Soullar is offline
ik heb het er gewoon met ze over.. ok geen vunzige details maar wel een hoop intieme dingen... dat komt gewoon omdat ik sex een algemeen-bespreekbaar-onderwerp vind...

en gewoon tijdens het eten ofzow... ook geen probleem... zolang je dan maar geen verhalen gaat ophalen van "En ik spoot in der gezicht..." dat is wel te begrijpen he
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:31
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Nee! Ze denken dat ik nog steeds op niveau 'ik zoen zo eens n xtje met iemand' hang..Ze zijn behoorlijk naief in dat soort dingen en zouden echt n hartaanval krijgen als ze wisten wat ik allemaal al uitgespookt had .
ik heb net hetzelfde!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:41
Verwijderd
ik praat er niet over maar mn moeder weet het wel en ze doet er totaal niet moeilijk over, nooit gedaan ook, zij zei dat ik aan de pil moest nadat ik amper 2 weken iets met hem had dus
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:52
Cybernetic Dreams
Avatar van Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
ik kan dr wel goed over praten alleen DOEN we dat dus bijna nooit

da's wel jammer, maaruhmm ze zeiden laatst dat ik een condoom mee moest nemen naar mn vriendin enzow.. noujah daar houdt het wel mee op
__________________
♥
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:58
ambertje
ambertje is offline
Nee spijtiggenoeg niet, kheb mijn ouders eigenlijk nog nooit het woord sex horen uitspreken. Over maandstonden of bh's praten ligt al gevoelig bij mijn moeder. Kvind da wel erg
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:32
dwerg
dwerg is offline
ik kan dat ook en ze vinden dat helemaal nie erg
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:57
Verwijderd
ja,ik kan heel goed met mijn ouders erover praten.
Mijn ouders zijn heel tof,ik kan echt alles met ze bespreken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:59
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
nee ik praat er nie echt over .. me vader vond het al erg toen hij hoorde dat ik Het al deed .. toen heeft ong. 2 dagen nix tege me gezegd en tege me ma en me zus deed ie ook al raar net of ie in trance was ( ofzowiets) we praten er als geintjes wel is over maar nooit echt serieus .. ja soms ff tussendoor ik met me ma
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:00
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Jup, met men moeder kan ik zelfs de details bespreken Men vader staat er ook wel voor open om erover te praten, maar kan in het algemeen niet goed met hem praten. Dus met hem heb ik het er nog nooit over gehad. Men men moeder praat ik echt over alles. We weten elkaars geheimen
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:36
X-je
X-je is offline
nee

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:01
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Mja, met mijn moeder kan ik bepaalde dingen wel bespreken enzo, maar de smeuïge dingen vertel ik alleen aan vrienden. Ik bedoel dus dingen als, sex met dieren enzo....
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:04
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Met mijn moeder kan ik alles bespreken, ze is het misschien niet altijd overal mee eens of schrikt wel eens (oudere generatie he.. ) maar alles kan ik met haar bepraten. Toen ik toen was vroeg ik haar al de oren van de kop over alles wat met het lichaam te maken had.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:21
Verwijderd
humz...
sjaah
Ik heb t er niet echt over ofzooo .. ze weten t wel maar ik ga nie zeggen van "gister nog lekker gekonijnt."

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:34
chanel
chanel is offline
dus echt niet!
Zodra me moeder ook maar iets weet hangt ze al aan de telefoon met me oma, tante, buurvrouw noem het maar op..

en daarom heb ik die behoefte om dingen met me ouders te delen ook niet meer,

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 21:45
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Mijn ouders vinden het ook niet cool als ik over mijn seksleven zou beginnen. Ze weten er ook helemaal nix van, behalve dat ik aan de pil ben hihi...dat waz het

Soms wel een opmerking of grapje over seks hoor, maar niet te vaak!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
kan je goed met je ouders over seks praten??
Nee. Dat vind ik erg klote, want het zou wel fijn zijn. Maar ja, je kunt nie alles hebben.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:53
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik weet niet hoe me ma er tegenover staat. we praten eigenlijk nooit erover. ik weet dus ook niet of ze dr tegen is of dat ik alles mag doen wat ik wil
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:30
Davine
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
ik weet niet hoe me ma er tegenover staat. we praten eigenlijk nooit erover. ik weet dus ook niet of ze dr tegen is of dat ik alles mag doen wat ik wil

dat slaat nergens op. Je bent als ouder niet tegen sex, want dan was jij der ook nie geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:07
DarkCat
DarkCat is offline
Bij mij ligt dat wel moeilijk.. mijn ouders staan er niet voor open, en toen ik toen ik 16 was vertelde dat ik misbruikt was werd ik min of meer voor hoer uitgemaakt..
Als mn vriend blijft slapen (ex nu dus) dan vonden ze dat prima, mn pa maakte er zelfs grapjes over als we snachts opeens allebei in de keuken stonden, zo van: "en, wat het leuk?.." en wij allebei n rooie kop.. "..ik bedoel, in de kroeg vanavond?"
Maar met mn moeder kan ik het er NIET over hebben sowieso, kan ik er wat aan doen dat ze pas ontmaagd is op dr 36e
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:09
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
nee vertel me ouders nix terwijl me moeder het soms wel het 1 en ander vraagt,vind ook dat het hun nix aan gaat voel me der niet prettig bij
contakt ligt al niet lekker tusse ons

[Dit bericht is aangepast door GUANO APES!! (03-01-2002).]
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:27
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Nou mijn ouders staan er niet echt om te springen om alles te horen, maar het is ook niet zo dat ik er een geheim van maak.
Echt goedkeuren doen ze het niet, maar ze kunnen het net accepteren (met af en toe een terugval, waarin in een keer blijkt dat ze er toch een beetje moeite mee hebben).
Maar goed, ik vind in ieder geval dat ik er geen geheim van hoef te maken en dat vinden zij in ieder geval ook.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 00:02
vampire_esje
vampire_esje is offline
mijn ouders zijn 55 en 56 en ik kan met hun allebei (zonder scroom) over seks praten, zelfs waar mijn vriend bij is... ik behoor vast tot de uitzonderingen!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 03:34
Rvo
Rvo is offline
Ik beoefen alleen seks met mn ouders, dus dat praten hoeft dan ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 09:52
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Euhm... kdenk wel dat ik het kan, maar kdoe het gewoon niet. Wat moet ik dan zeggen "Hey, ma, toen ik gisteren met mijn vriend lag te neuken, toen deed ie ineens dat en gebeurde er dat"? Kweet niet... Kheb er ook geen behoefte aan, kpraat wel met vrienden en vriendinnen erover. En bij problemen ga ik naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:04
Popje_temp
Avatar van Popje_temp
Popje_temp is offline
Met mijn pa niet want die is er niet meer, en met mijn moeder moet je daarin niet te ver gaan. Zelf is ze al jaren vrijgezel en een beetje gauw gegeneerd.
Toen ik een jaar of dertien was heb ik het er een keer met haar over gehad, toen had ik het nog nooit gedaan en wilde ik wel eens weten hoe het allemaal in zijn werk ging.
Ze deed een beetje gesloten en vertelde het allemaal heel, afstandelijk.

Ik kan het dus niet, met mijn ma over seks praten, maar ben wel jaloers op de mensen die dat wel kunnen.

Ik zou nu trouwens ook helemaal niet willen weten hoe zij er over denkt en wat zij daarin allemaal beleeft en leuk vind, net zo min dat ik haar vertel wat ik allemaal doe, dat bewaar ik wel voor vrienden, dan heb je gelijk weat meer actuele tips, hints en gedachtengangen.
__________________
I will work to elevate you just enough to bring you down. Trust me. wilt trouwen met oemoemenoe! geeft vakje27 een kus!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:07
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Wij zijn niet zo'n praatfamilie dus ik zie mezelf niet zo snel gesprekken over mijn seksleven hebben met mijn ouders (laat staan de hunne). Er valt tot nu toe ook bitter weinig over te vertellen bij mij eigenlijk
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 22:18
WenDyTjE
Avatar van WenDyTjE
WenDyTjE is offline
alleen met me moeder kan ik er goed over praten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 22:55
softie
softie is offline
jah best wel, we maken er ondertussen nu gewoon grapjes over maar ik vond het wel heel raar in het begin

-xxxxxxxx- Jessie
__________________
ik heb schijt, schijt, schijt aan iedereen OLE OLEEE!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:20
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
kan je goed met je ouders over seks praten??

mijn ouders vnden het op zich niet erg as je over seks praat ensow, zonder teveel details en niet aan tafel
maar verder vinden ze het wel ok


haha nee idd niet aan tafel.
Mijn ouders moesten er wel even aan wennen toen ik over sex begon te praten maar het gaat steeds makkelijker...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:44
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
kan je goed met je ouders over seks praten??

mijn ouders vnden het op zich niet erg as je over seks praat ensow, zonder teveel details en niet aan tafel
maar verder vinden ze het wel ok


no way, mijn ouders sijn nog van ut oude stempel...sodra mijn moeder alleen al over ongesteldheid praat krijgt ze al sown apart toontje, laat staan om ut over seks te hebben...mjah en mijn vader, die begint al te gillen als we naar een fillum kijken waar een bloot bovenlichaam van een vrouw in voor komt ...mjah ach we praten er dus niet over...mjah volgens mij hebben ze nog steeds de stille hoop dat ik maagd ben ofsow...mjah sgattig die ouders van mij

Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:40
luveya
luveya is offline
neeeu gek dan krijg ik een voorlichting van een half jaar van vanalles wat ik allanger weet
__________________
I love jeroen.xxxxx van mij
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 12:24
MrNobody
MrNobody is offline
Met mijn vader kan ik er wel over praten...de normale dingen dan he.
Maar bij mijn moeder zou ik nooit over sex moeten beginnen...gaat ze meteen de hele bloemetje-bijtje theorie weer tegen mij aanlullen... liever niet dus.
__________________
Just me!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:35
Verwijderd
Nee, ik kan daar echt nie over praten met me ouders..de laatste keer toen mijn vriend kwam overnachten, toen zei me ma, ja ik vertrouw op je en ik weet dat je het niet zult doen....Tsja voel je je dan klote maar ja..ik kan er niet over praten omdat ik het van haar nie mag doen...ze is bang da 'k zwanger wordt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:22
Lizz14
Lizz14 is offline
jah ik wel m'n vader vertelt zelfs heel trots z'n ervaringen over vroeger! (ja, dan denk ik hetzelfde wat jullie nu denken)
en met m'n moeder kan ik er ook wel over praten maar toch wel beter met m'n vader.

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (03-02-2002).]
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 14-01-2005 23:29
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien
Verwijderd
0 03-06-2004 20:47
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.