Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2012, 02:26
Dirkj3
Dirkj3 is offline
Wat zijn leuke sporten om met de hond te doen?
Ik had hier al ff gekeken maar dat lijkt me allemaal weer erg overdreven...

Iemand nog wat leuke ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2012, 12:13
Verwijderd
Hardlopen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 19:53
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Canicrossen
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 21:03
Dirkj3
Dirkj3 is offline
Heb even moeten googlen wat canicrossen is, maar dat is ook gewoon hardlopen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:06
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Ja, haha, ze hebben er dus onlangs gewoon een naam voor bedacht en er een officiële sport van gemaakt
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 13:26
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Onze honden zijn altijd al heel tevreden met het achter een bal aanrennen, of aan een touwtrekken Of natuurlijk om met elkaar te ravotten.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 02:11
Verwijderd
Je kunt ook een hondencursus doen met veel eigen beweging, bijvoorbeeld iets van behendigheid bij een hondensportvereniging.

En daarnaast natuurlijk tikkertjespelletjes, afhankelijk van je hond. Orka, jij bent altijd degene die wegrent. Als ie goed zit en blijf kan, doe je verstoppertje in de bosjes is leuk als jehond betrouwbaar is.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 15:02
Dirkj3
Dirkj3 is offline
Puppycursus en basiscursus heeft ie al gehad ja. Ik denk dat ik eens wat ga proberen met hardlopen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor hond je hebt en uit welke foklijn hij komt. Honden vinden over het algemeen 'op avontuur gaan met de baas' sowieso erg leuk. Het maakt hem dan niks uit of je nu aan het hardlopen bent, met een frisbee/bal gooit of op een mountainbike zit; hij volgt je wel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 14:45
Dirkj3
Dirkj3 is offline
Het is een amerikaanse stafford, nu ruim 6 maanden oud.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 11:32
xMuppet
Avatar van xMuppet
xMuppet is offline
Citaat:
Het is een amerikaanse stafford, nu ruim 6 maanden oud.
Nog erg jong dus,trek/touw spelletjes worden afgeraden bij dat soort honden. Nee dat bedoel ik niet vooroordelen. Maar het is een feit dat ze dan te sterk kunnen worden (waardoor je ze niet meer kan houden tijdens het wandelen)

Ik denk inderdaad gewoon "tikkertje" de rottweiler van mijn opa en oma vind het geweldig om een bal te pakken en dat wij er achter aan moeten rennen *hij geeft overigens de bal wel als je het vraagt maar dan vind hij het na een tijdje stom worden*

Het verschilt denk ik per hondenras/leeftijd en karakter dus ik denk dat je gewoon wat moet experimenteren
__________________
\(^-^)/
Free hugs
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 16:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is er nu het weer niet voor maar in de zomermaanden ging ik graag in zee zwemmen met onze hond. Je kan dan ook samen met iemand anders met een balletje overgooien, soort lummelen met je hond als lummel dan, vinden ze ook erg leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 17:15
Floor1231998
Floor1231998 is offline
Ik heb nu een toller van 1.5 jaar en daar doe ik 1x per week behendigheidscursus mee, nou hij word helemaal gek als we daar zijn ! Zo veel enthousiasme hij is deze maand heel erg in een puber bui, maar gaan we naar de cursus dan is het net een border colly een perfect luisterende hond!
Heel leuk om te zien.
Verder loop ik wel eens met hem hard maar ook wel eens ripsticken of skeeleren . Fietsen vind die vond ons ook niet zo heel leuk.
Wat we ook wel eens doen is een snoepje in de kamer verstoppen en dan als die het kan het commando geven blijf (als die dat niet kan zet hem dan heel eff op de gang ofzo) en dan natuurlijk zorgen dat hij het niet ziet als die vrij is geef dan het commando zoek zoek ofzo .
Vind die van ons ook erg leuk!
Verder kan ik niet zo veel verzinnen behalve de standaard dingen zoals bal werpen, nieuwe kunstjes leren en touwtrekken .
Succes! en veel plezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Heey!
Lynniee
9 05-10-2009 17:50
Flora & Fauna Dieren in gevangenschap
Boebsie
50 18-04-2007 08:54
Films, TV & Radio Ben jij weleens op tv geweest?
Verwijderd
106 04-05-2006 20:46
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.