Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 10:48
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 18:25:
Anders corrigeer je ff 18 V naar 18 M. Of ben je zo'n travo geval?
Offtopic: ja, dit vind ik ook superirritant. Er zijn wel meer mensen op dit forum die hun geslacht/leeftijd niet naar waarheid weergeven. En op beleidszaken wil men er niks aan doen.

Ontopic:
Tja, jij wil beffen, dan moet er ook wat voor over hebben
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:52
sproot
sproot is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 25-08-2003 @ 11:48:
Offtopic: ja, dit vind ik ook superirritant. Er zijn wel meer mensen op dit forum die hun geslacht/leeftijd niet naar waarheid weergeven. En op beleidszaken wil men er niks aan doen.

Ontopic:
Tja, jij wil beffen, dan moet er ook wat voor over hebben
Wie zegt er dat je per se man moet zijn om een meisje te beffen? Je kan toch ook lesbisch zijn ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:46
Verwijderd
Citaat:
sproot schreef op 25-08-2003 @ 12:52:
Wie zegt er dat je per se man moet zijn om een meisje te beffen? Je kan toch ook lesbisch zijn ofzo?
precies, dus zit niet zo te zeiken, als zij wil beffen, moet ze dat doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:08
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
sproot schreef op 25-08-2003 @ 12:52:
Wie zegt er dat je per se man moet zijn om een meisje te beffen? Je kan toch ook lesbisch zijn ofzo?
Anders denk je ff nuchter na en kom je tot de conclusie dat diegene wel een man is in zijn fotoboek maar hier V heeft staan.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:49
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik was me daaronder ook altijd van te voren even, met water en van die speciale vagina zeep.Maar je kunt niet eisen dat je helemaal niks ruikt of proeft, als een meisje een jongen pijpt krijgt ze ook een hoop troep in dr mond op een gegeven moment en het voorvocht moeten we er ook bij nemen.

Zijn er ook vrouwen met vreselijke pijp ervaringen?
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:47
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
No Dice schreef op 25-08-2003 @ 16:49:
Zijn er ook vrouwen met vreselijke pijp ervaringen?
Vraag Poesiefox over haar eerste keer. Hint.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 07:52
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
1 ding:

D'n musj ruuk nao vusj
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Jean-Paul schreef op 26-08-2003 @ 08:52:
1 ding:

D'n musj ruuk nao vusj
Doe bis bezig hè?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:30
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 25-08-2003 @ 14:08:
Anders denk je ff nuchter na en kom je tot de conclusie dat diegene wel een man is in zijn fotoboek maar hier V heeft staan.
doe niet zo irritant met je 'anders bla bla' en je bold, buttmonkey :/

en wat boeit het nou wat voor geslacht iemand heeft ingevuld, met een beetje verstand heb je na 3 posts van die persoon wel door of het een jongen of meisje is.
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:05
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Violence Fetishist schreef op 26-08-2003 @ 10:30:
doe niet zo irritant met je 'anders bla bla' en je bold, buttmonkey :/

en wat boeit het nou wat voor geslacht iemand heeft ingevuld, met een beetje verstand heb je na 3 posts van die persoon wel door of het een jongen of meisje is.
Schijnbaar boeit het erg veel want je ziet maar wat voor misverstanden er door komen.

buttmonkey?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:20
psychobunny
Avatar van psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
No Dice schreef op 25-08-2003 @ 16:49:
Ik was me daaronder ook altijd van te voren even, met water en van die speciale vagina zeep.Maar je kunt niet eisen dat je helemaal niks ruikt of proeft, als een meisje een jongen pijpt krijgt ze ook een hoop troep in dr mond op een gegeven moment en het voorvocht moeten we er ook bij nemen.

Zijn er ook vrouwen met vreselijke pijp ervaringen?
lactacyd femina?
__________________
ik heet bunny,hoe heet ben jij?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:02
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 26-08-2003 @ 08:52:
1 ding:

D'n musj ruuk nao vusj
Jij hebt Bob gister al gebeft hè?
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:59
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 26-08-2003 @ 08:52:
1 ding:

D'n musj ruuk nao vusj
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2003 @ 10:22:
Doe bis bezig hè?
Zullen we er een limburgstalig forum van maken?

Mederiacvm
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 23-08-2003 @ 23:30:
Oh goody, weer dertig jonge meiden in paniek omdat ze naar zichzelf ruiken. Kom op zeg, als je een vrouw wilt, moet je kunnen accepteren dat ze naar vrouw ruikt en smaakt. Anders moet je gewoon met een Badedas-flesje gaan sexen...

Gewoon een beetje schoonmaken met water, niets aan de hand. Er is niets mis met natuurlijke lichaamsgeuren, in moderatie tenminste.


Ja, ik begrijp het soms ook niet. Als je op vrouwen valt, hoe kun je de natuurlijke geur van vrouwen dan vies vinden?
Er staan hier een hoop botte reply's van jongens die allerlei eisen stellen en zogenaamd zo ontzettend veel ervaring hebben en die dan ondertussen over hun nek gaan als ze erachter komen hoe een meisje nou eigenlijk ruikt.

En ja als ik sex met een jongen heb dan ruik ik natuurlijk ook vanalles, maar hoe kan ik dat nou vies vinden? Het hoort bij hem en ik hou van hem, dus dan is het automatisch lekker.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 23:55
Mask
Mask is offline
dat is nou de geur van sex, get used to it.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:00
Skald
Skald is offline
Citaat:
Mask schreef op 29-08-2003 @ 00:55:
dat is nou de geur van sex, get used to it.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 05:45
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-08-2003 @ 14:02:
verhaal
Nog nooit een partner gehad die echt stonk? Geloof me, de lust om orale seks te hebben vergaat je dan wel
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 29-08-2003 @ 06:45:
Nog nooit een partner gehad die echt stonk? Geloof me, de lust om orale seks te hebben vergaat je dan wel
Nah.. hoe bedoel je dat precies?
Een geur die niet klopt? Dus iemand die zich te weinig wast of misschien een schimmelinfectie heeft of wat dan ook, waardoor het stinkt?

Of bedoel je dat je haar eigen geur gewoon ranzig vond.. want dat lijkt me zo raar. Als je stapelgek op iemand bent, hoe kun je dan de geur die bij de ander hoort ranzig vinden..?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 13:05
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
hmm de vagina van me vriendin stinkt ookwel s behoorlijk, maar dan meestal als we al een dag rondgelopen hebben en dan savonds sex hebben, als ze nix gedaan heeft of alleen savonds naar me toe komt is er nix aan de hand
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 13:40
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-08-2003 @ 10:39:
Dus iemand die zich te weinig wast of misschien een schimmelinfectie heeft
Hm, zal daaraan gelegen hebben dan
Weet niet of het alleen het ene of allebei was
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-08-2003 @ 10:39:
Als je stapelgek op iemand bent, hoe kun je dan de geur die bij de ander hoort ranzig vinden..?
Ja dat zeg je wel vaker, en ik vind het echt zware onzin.

Als iemand nou gewoon stinkt, dan stinkt hij! Hoe leuk je hem ook vindt!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Roos schreef op 29-08-2003 @ 16:34:
Ja dat zeg je wel vaker, en ik vind het echt zware onzin.

Als iemand nou gewoon stinkt, dan stinkt hij! Hoe leuk je hem ook vindt!
Zij bedoelt zijn normale lichaamsluchtje, dus wat je ook ruikt als hij net een uur onder de douche vandaan is. Jij bedoelt waarschijnlijk de ranzige lijflucht die om mensen hangt die niet al te vaak water en zeep zien....

Het eerste vindt je, als je verliefd op hem bent uit de aard der zaak verrukkelijk, onderzoeken hebben uitgewezen dat iemands geur heel belangrijk is in het proces van verliefd worden. Je valt onbewust op iemands luchtje.

Het tweede is gewoon goor en zou verboden moeten worden.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:11
Verwijderd
Mja.. ff een voorbeeld. Er zijn mensen die echt héél erg naar zweet ruiken. Je hoort iedereen er dan over roddelen dat het op 2 meter afstand zelfs al niet meer uit te houden is, enz.
Bijv. een vroegere leraar van me.. hij stonk echt heel erg.

Maar die man had gewoon een vrouw en kinderen. Dan kun je ten eerste al moeilijk geloven dat iemand sex kan hebben met iemand die van 2 meter afstand al zo stinkt, maar als je er dan goed over nadenkt is dat toch eigenlijk ook niet mogelijk.
Dus moet er iets anders zijn.. en zoals poesiefox al zegt: geur speelt ook een rol bij verliefdheid enzo.
Ik ben echt nog nooit verliefd geweest op iemand die ik vond stinken. Wanneer je verliefd op iemand bent dan vind je diegene toch juist lekker ruiken.. juist als hij een beetje zweet ofzo (ja okee, een beetje ) dan ruik je hem en daarom vind je het lekker.

Ik denk dat als ik bij een jongen voor wie ik nix zou voelen om de 1 of andere reden iets zou doen en ik zou (om het maar ff raar te zeggen ) met m'n gezicht tussen z'n benen belanden en ik zou vanalles ruiken, dat ik het dan echt ranzig zou vinden.
Maar wanneer ik helemaal gek op iemand ben dan hoort het bij hem en is het lekker.

Hmm.. ik weet verder ook niet meer hoe ik het moet uitleggen.
Ik weet alleen dat als ik naast een jongen zit en hij zweet een beetje, ik me daar absoluut niet toe aangetrokken voel.
Ben ik echter nogal gek op die jongen, dan kruip ik extra dicht tegen 'm aan en vind ik het heerlijk.
Dat zegt toch iets..

En uhm.. als ik het over "jongens op wie ik gek ben" heb dan heb ik het of over exen, of m'n vriendje natuurlijk. Geen rare dingen denken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:07
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Feromonen! Alicia.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:58
mp5
mp5 is offline
hey luitjes,

ooit gehoord van een wasknijper???
__________________
martin1985 hoeveel konten moet je nog likken voordat je forumbaas bent?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:34
naantje
naantje is offline
Mensen een lul meurt ook wat zeik je nou koop een neusknijper
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:46
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
naantje schreef op 29-08-2003 @ 19:34:
Mensen een lul meurt ook wat zeik je nou koop een neusknijper
Ja koop een wasknijper, boeieh die bacterieen.. pijpen die paal of nie?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 29-08-2003 @ 16:34:
Ja dat zeg je wel vaker, en ik vind het echt zware onzin.

Als iemand nou gewoon stinkt, dan stinkt hij! Hoe leuk je hem ook vindt!
Ik draai het eerder om - hoe kun je nou iemand leuk vinden als je vindt dat hij stinkt?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
leon-v schreef op 24-08-2003 @ 00:35:
ik ken t geval...
ging eerst een meisje vingeren en die had echt TE VEEL schaamhaar gewoon dat het vies was en mn vingers bleven gewoon naar die vieze vislucht ruiken gewoon.. pas na 3 x met water + zeep wassen was de lucht verdwenen... *trauma!*

maarja...
dit is serieus echt een hoop gelul! alsof schaamhaar iets met die lucht te maken heeft!

sowieso heb ik er geen last van

twas de eerste keer effe wennen maar verder
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:45
miss-gekte-frl
miss-gekte-frl is offline
ben daar zelf ook vaak onzeker over ma heb me vriend nog nooit erges over gehoord nu ben ik ook wel vrij schoon zeg maar..
__________________
I stil cry..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 23:15
Verwijderd
Ervaringsdeskundige P. Lapjes:

"Nou Meneer Freriks, of mag ik Philippe zeggen, het zit zo, als de vrouw zich verzorgd zoals wij dat met onze westerse maatstaven gewend zijn, zich dus regelmatig verfrist, en dan bovendien geen ziekte onder de vrouwelijke leden heeft, zou zij beslist géén afstotende geur moeten bevatten, daaronder. Dat is althans mijn ervaring."

Heb iets te veel Campert gelezen, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 16:46
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 18:25:
Anders corrigeer je ff 18 V naar 18 M. Of ben je zo'n travo geval?
Wel eens van homosexualiteit gehoord
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:05
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 01-09-2003 @ 17:44:
dit is serieus echt een hoop gelul! alsof schaamhaar iets met die lucht te maken heeft!

...
ehm...ja, schaamhaar houdt juist vocht en de daarbijbehorende luchtjes vast.
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef op 11-10-2003 @ 17:46:
Wel eens van homosexualiteit gehoord
En daarvoor up je een maanden oud topic?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 07:59
Verwijderd
hmz, als een vagina naar vis ruikt denk ik dat ie zn beste tijd heeft gehad, heb ik nog nooit gehad, kan soms idd wat onfris ruiken maar za zelfde zullen de dames ook bij piemels hebben, tja het is een harde wereld, de wereld van orale seks, maar het zo fakkin lekker
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 08:29
Hagel
Hagel is offline
ach ja, echt niet iedereen ruikt altijd fris, zeker niet als die persoon al d hele dag een leren broek aanheeft
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 13-10-2003 @ 08:59:
tja het is een harde wereld, de wereld van orale seks, maar het zo fakkin lekker
die is het quoten waard.

Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:15
Verwijderd
Gewoon wassen met water en een beetje schaamhaar in toom houden is toch wel erg gewenst hoor.. dat doe je als man toch ook hoop ik (in ieder geval het eerste). Maar de normale lijflucht na het wassen vind ik helemaal niet erg om te ruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 19:34
elledc
elledc is offline
Niet enkel bij vrouwen kan het stinken, bij mannen kan het soms ook verschrikkelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:45
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-08-2003 @ 17:11:
Mja.. ff een voorbeeld. Er zijn mensen die echt héél erg naar zweet ruiken. Je hoort iedereen er dan over roddelen dat het op 2 meter afstand zelfs al niet meer uit te houden is, enz.
Bijv. een vroegere leraar van me.. hij stonk echt heel erg.

Maar die man had gewoon een vrouw en kinderen. Dan kun je ten eerste al moeilijk geloven dat iemand sex kan hebben met iemand die van 2 meter afstand al zo stinkt, maar als je er dan goed over nadenkt is dat toch eigenlijk ook niet mogelijk.
Dus moet er iets anders zijn.. en zoals poesiefox al zegt: geur speelt ook een rol bij verliefdheid enzo.
Ik ben echt nog nooit verliefd geweest op iemand die ik vond stinken. Wanneer je verliefd op iemand bent dan vind je diegene toch juist lekker ruiken.. juist als hij een beetje zweet ofzo (ja okee, een beetje ) dan ruik je hem en daarom vind je het lekker.

Ik denk dat als ik bij een jongen voor wie ik nix zou voelen om de 1 of andere reden iets zou doen en ik zou (om het maar ff raar te zeggen ) met m'n gezicht tussen z'n benen belanden en ik zou vanalles ruiken, dat ik het dan echt ranzig zou vinden.
Maar wanneer ik helemaal gek op iemand ben dan hoort het bij hem en is het lekker.

Hmm.. ik weet verder ook niet meer hoe ik het moet uitleggen.
Ik weet alleen dat als ik naast een jongen zit en hij zweet een beetje, ik me daar absoluut niet toe aangetrokken voel.
Ben ik echter nogal gek op die jongen, dan kruip ik extra dicht tegen 'm aan en vind ik het heerlijk.
Dat zegt toch iets..

En uhm.. als ik het over "jongens op wie ik gek ben" heb dan heb ik het of over exen, of m'n vriendje natuurlijk. Geen rare dingen denken.
Hmmm, Lodewijk de 14e kickte er ook helemaal op als vrouwen naar zweet etc. roken. Van te voren gaf hij opdracht aan de desbetreffende vrouw om zich een aantal dagen niet te wassen . Nu was dat toch niet zo moeilijk in die tijd omdat ze 't toch al niet zo nauw namen met de persoonlijke hygiëne.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:31
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
stel je niet aan man een vagina ruik maar een beetje (tis btw nog een geile lucht ook)

tsja maar als je sexpartner naar rotte vis en aangekoekte poep stinkt dan wordt het wat anders

dus of je stelt je aan
of zij kan niet wassen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:03
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Mijn vriend stinkt niet zo, maar hij maakt het wel altijd even schoon voor de orale sex, dat doe ik ook altijd, is toch wat schoner.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:22
Verwijderd
mensen mensen wat een oeverloos gezwam ( ja ik weet het ik doe er opgewekt aan mee )
Als ik een meisje bef dat niet naar vagina ruikt ga ik me pas zorgen maken, een luchtje hoort erbij, en tenzij het me te gortig wordt zal ik altijd mijn tong blijven trainen ( Ik beschouw beffen als een training voor mijn trompetspel )
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 14-10-2003 @ 16:45:
Hmmm, Lodewijk de 14e kickte er ook helemaal op als vrouwen naar zweet etc. roken. Van te voren gaf hij opdracht aan de desbetreffende vrouw om zich een aantal dagen niet te wassen . Nu was dat toch niet zo moeilijk in die tijd omdat ze 't toch al niet zo nauw namen met de persoonlijke hygiëne.
Ja weet ik.. dat zeiden ze een keer op tv..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 07:31
Verwijderd
ok ik kan me voorstellen dat er af en toe een luctje aan zit, maar als je het gewoon elke dag goed met lauw/warm water wast dan is et tenminste schoon. En iedereen plast toch? Dan kan dr een plas geurtje aanzitten, maar dan ga je toch ff naar de badkamer als je jezelf er ongmakkelijk bij voelt? Ik vind het zelf ook niet prettig als mn vriend me wil beffen en ik heb t gevoel dat ik niet hele maal schoon ben.

En inderdaad alsof mannen zo schoon zijn. Echt VIES vind ik een ander verhaal, maar een geurtje ala. Daar is toch een geslachtsdeel voor (om mee te plassen)!

nouja vaag gezeik, whatever...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.