Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2006, 14:48
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik denk dat het ongeveer gelijk ligt. Meisjes misschien iets eerder. Over het algemeen roddelen/praten meisjes hier meer over, dus op een gegeven moment zijn er meer mensen die weten dat het meisje geen maagd meer is dan bij jongens..

Denk ik..
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 15:29
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 13-06-2006 @ 15:48 :
Ik denk dat het ongeveer gelijk ligt. Meisjes misschien iets eerder. Over het algemeen roddelen/praten meisjes hier meer over, dus op een gegeven moment zijn er meer mensen die weten dat het meisje geen maagd meer is dan bij jongens..

Denk ik..
ik heb juist altijd het idee dat jongens er vaak heel stoer over doen, en het dus graat vertellen? achja.. ik weet het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 22:57
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-06-2006 @ 10:58 :
Maar binnen een relatie meer seks willen? Dan vermoed ik dat je het idee niet aantrekkelijk genoeg hebt gemaakt
Ma voorwa word jy altyd persoonlyk ? Ik vind dat bizar, er wordt gediscussieerd in het algemeen, en jy denkt dat over my gaat ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 23:48
justnaat
justnaat is offline
Ik denk dat tegenwoordig meisjes sneller ontmaagd worden dan jongens, en dat dat een paar terug de jongens eerder ontmaagd werden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-06-2006 @ 23:57 :
Ma voorwa word jy altyd persoonlyk ? Ik vind dat bizar, er wordt gediscussieerd in het algemeen, en jy denkt dat over my gaat ?
'Je' wordt ook algemeen gebruikt, als vervanger voor het formelere 'men'.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-06-2006 @ 17:39 :
Waarom niet? Als ik iets overneem uit een boek, doe ik dat wel in zijn geheel. Het is een citaat en daar ga ik niet zelf dingen aan veranderen of weglaten, want dan klopt het niet meer. Bovendien was het in dit geval wel handig om te weten, anders zijn de uitkomsten veel te vrij te interpreteren.

Als er iets niet significant is in dit tpoic, was dat wel jouw vraag...
jullie begrijpen geen van beide wat "significant" precies betekent...


als iemand vraagt of iets een 'significant verschil' is, wil dat zeggen dat iemand wil weten of het verschil in de steekproef groot genoeg is om te mogen aannemen dat er in de populatie ook een verschil zal zijn.
het is de vraag naar de p-waarde en het alfa-niveau van de statistische toets, maar dit terzijde...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 07:15
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-06-2006 @ 23:57 :
Ma voorwa word jy altyd persoonlyk ? Ik vind dat bizar, er wordt gediscussieerd in het algemeen, en jy denkt dat over my gaat ?
Als je nou die "y" eens vervangt door "ij". Dumbass.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te Vroeg Beginnen Met Seks
Ivon*
274 05-06-2005 19:53
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.