Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2009, 17:36
DennisRobben
DennisRobben is offline
Ik ben 14 en zou best graag op voetbal willen, omdat ik het best wel goed kan!

Alleen bij voetbal douchen ze naakt hoorde ik, en dat zou ik nooit durven!

Heeft iemand ervaring, ik hoorde soms ook van douchen in een onderbroek!

En ik ben ook erg bang dat ik per ongeluk een stijve zou krijgen ofzo, kan iemand (die misschien zelf ook voetbalt) mij verder helpen?
Oud 19-08-2009, 17:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Je achternaam is iig in orde.

Per ongeluk een stijve krijgen gebeurt niet, althans niet in mijn 6,5 jaar voetbal. En ik ben niet bepaald aseksueel.

Sommige teams douchen in hun onderbroek, vooral op jouw leeftijd. Maar je kunt je er prima overheen zetten, zelfs al voelt het eerst even gek. Iedereen doet het, dus niemand kijkt ervan op.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 19-08-2009 om 18:00.
Oud 19-08-2009, 17:40
DennisRobben
DennisRobben is offline
Super thnx, meer ervaringsdeskundigen?
Oud 19-08-2009, 17:57
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
just act normal. als je staat te douchen kijk je gewoon naar de muur, net als de rest dus niemand ziet wat eigenlijk. bukken is not done dus zorg dat je je shampoo of wat dan ook gewoon in je handen houdt en niet op de grond zet.

een stijve gebeurd niet, net als bij de huisarts. voor je het weet heb je weer een broek aan.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 19-08-2009, 18:02
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
bukken is not done dus zorg dat je je shampoo of wat dan ook gewoon in je handen houdt en niet op de grond zet..
Dude, 't is geen gevangenis.

Al zou ik wel eerder door mijn knieën buigen dan voorover te bukken.

Een opkomende stijve kun je wegwerken door even gewoon te gaan pissen in de (afsluitbare) wc trouwens. Het (evt. koude) water van de douche houdt het verder wel tegen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 19-08-2009, 18:12
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
je wordt niet meteen in je reet geneukt nee maar om nou vrolijk lachend voor de full moon te gaan... daarnaast kom je met hoofd op lul-hoogte. nee al met al is dat zon beetje de laatste positie waarin ik mezelf wil aantreffen tussen een naakt elftal, of uberhaupt eigenlijk zo homofoob ben ik dan wel weer.

ik moet trouwens toegeven dat ik een hockeyer ben en wij douchen niet. gewoon de scheenbeschermers los en gezamelijk stinken met bier en een bittergarnituurtje binnen handbereik. zoals het hoort.

tevens, gelijk douchen na het sporten is maar semi nuttig want je zweet nog wel even door.
__________________
man, it must be great being you watching me.

Laatst gewijzigd op 19-08-2009 om 18:19.
Oud 19-08-2009, 18:12
DennisRobben
DennisRobben is offline
En er gebeuren geen rare dingen, zoals ik van jongens uit mn klas hoorde?

Bij 14 jarige is dar tuuk anders dan bij 30gers!

Dus iemand eraring?

En dat in onderbroek douchen, weet iemand daar meer van?
Oud 19-08-2009, 19:03
Verwijderd
hoe kan je nou perongeluk een stijve krijgen tussen een groep jongens? ik zou iemand een lintje geven als ie dan een stijve kan krijgen terwijl ie bewezen hetero is ;x
Oud 19-08-2009, 21:27
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Als je dan in je onderbroek doucht, dan moet je die toch alsnog verwisselen waar iedereen bij is? Of ga je dan lekker met je natte ondergoed in je gewone broek?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 19-08-2009, 23:13
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
ik zou gewoon gaa nvoetballen en je nergens druk over maken.
ik voetbal zelf ook, en wij meisjes/vrouwen/dames hoe je et maar wil noemen, douchen ook allemaal hartstikke naakt.
ik het begin was 't even wennen en eng.
Maar iedereen doet het toch ? je bent juist een beetje et buitenbeentje als je niet doucht.
Sommige bij ons douchen bij de wedstrijden wel @ de club, maarr als er training is, gaan ze na af loop gewoon thuis douche.

dus ik zie geen problemen en dank niet dat er veel verschil is tussen heren en dames bij het douchen na 't voetballe
Oud 20-08-2009, 05:54
Verwijderd
Citaat:
ik zou gewoon gaa nvoetballen en je nergens druk over maken.
ik voetbal zelf ook, en wij meisjes/vrouwen/dames hoe je et maar wil noemen, douchen ook allemaal hartstikke naakt.
ik het begin was 't even wennen en eng.
Maar iedereen doet het toch ? je bent juist een beetje et buitenbeentje als je niet doucht.
Sommige bij ons douchen bij de wedstrijden wel @ de club, maarr als er training is, gaan ze na af loop gewoon thuis douche.

dus ik zie geen problemen en dank niet dat er veel verschil is tussen heren en dames bij het douchen na 't voetballe
Het is natuurlijk wel zo dat toch 'iedereen het doet' en hij zich dus niet zo druk moet maken, maar vrouwen hebben natuurlijk niet het risico om opeens een stijve lul te krijgen tijdens het douchen.

Ik kan me best voorstellen dat het genant kan zijn, maar waarschijnlijk gebeurt het toch nooit. En zodra je het voelt opkomen kun je toch ook snel weggaan? Ik zou hierdoor niet opeens besluiten om niet te gaan voetballen. Als het bij al die andere jongens en mannen gewoon goed gaat, zal het bij jou ook wel meevallen. En trouwens, ik denk dat bijna iedere jongen/man wel eens op een raar moment een erectie heeft gehad, dus niets om je voor te schamen.
Oud 20-08-2009, 09:37
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Als je bij voetbal douchet ben je jezelf aan het schoonmaken. Echt, 't is niets seksueels, zeker niet na flinke inspanning.
__________________
Altijd nuchter
Oud 20-08-2009, 10:34
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je nou perongeluk een stijve krijgen tussen een groep jongens? ik zou iemand een lintje geven als ie dan een stijve kan krijgen terwijl ie bewezen hetero is ;x
Als je 14 bent kun je op de meest achterlijke momenten een stijve krijgen, dat is niet afhankelijk van de input op die leeftijd
Oud 20-08-2009, 14:10
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Als je 14 bent kun je op de meest achterlijke momenten een stijve krijgen, dat is niet afhankelijk van de input op die leeftijd
10 jaar later kan dat nog, hoor.
__________________
Guilty of being white.
Oud 20-08-2009, 16:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Als je bij voetbal douchet ben je jezelf aan het schoonmaken. Echt, 't is niets seksueels, zeker niet na flinke inspanning.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-08-2009, 17:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
En dat in onderbroek douchen, weet iemand daar meer van?
Ik kan je anders wel een foldertje sturen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2009, 21:46
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
over elkaar heen zeiken is de ergste voetbalhumor die ik eraan over gehouden heb. Stijve lullen ben ik nog nooit tegengekomen.
Oud 28-08-2009, 14:32
gWn Ward
gWn Ward is offline
ik voetbal nu myn 13e seizoen.
Als je van jongs af aan begint heb je er nooit problemen mee gehad, omdat naakt geen topic is op 5-jarige leeftyd.
De eerste keer kan eng zyn, maar de tweede keer ben je het al gewend.
En anders, moet je je niet zo snel gaan douchen. Laat de eersten maar gaan en 'zien' of zy naakt gaan. en volg hun voorbeeld (al of niet met onderbroek)
Oud 28-08-2009, 14:36
Stefannn
Stefannn is offline
Citaat:
Ik ben 14 en zou best graag op voetbal willen, omdat ik het best wel goed kan!

Alleen bij voetbal douchen ze naakt hoorde ik, en dat zou ik nooit durven!

Heeft iemand ervaring, ik hoorde soms ook van douchen in een onderbroek!

En ik ben ook erg bang dat ik per ongeluk een stijve zou krijgen ofzo, kan iemand (die misschien zelf ook voetbalt) mij verder helpen?
Je krijgt echt niet opeens een stijve hoor, en mijn ervaringen zijn dat als je in je onderbroek doucht, zorg dan wel dat je een merkboxer aan hebt van bv Bjorn Borg of Chasin. Anders sta je alsnog voor 'gek'
Oud 28-08-2009, 15:42
Verwijderd
Ik heb ook jaren voetbal gespeeld en ik heb dus echt nog nooit in mijn ondergoed staan douchen, lol. Dat zou waarschijnlijk nog vreemder voelen dan gewoon naakt douchen, wat ik op zich al niet eens vreemd vind.
Oud 29-08-2009, 12:35
aron-player
aron-player is offline
je kan gwn met onderbroek aan doucen natuurlijk niet met een balleknijper of string.
maarja na de wedstryd is t sowo koud enzo dan krijg je geen stijve.
Oud 29-08-2009, 15:55
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
In mijn ervaring douchen alleen mijn allochtone medespelers nog wel eens met onderbroek. Dat is verder ook niet echt raar hoor, het is alleen nogal omslachtig.
__________________
Altijd nuchter
Oud 08-09-2009, 01:23
Verwijderd
Douchen in een onderbroek is dus écht retarded en in een merkboxer, waar een of andere joker het eerder over had, zo mogelijk nóg debieler. Dat heb ik nog nooit iemand zien doen, niet in mijn middelbare schooltijd noch op de sportschool. En ik zou er hartelijk om lachen denk ik zo.
Oud 08-09-2009, 20:20
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
^Zo grappig is het anders niet hoor. Maar als je dan toch wilt lachen, moet je eens komen kijken bij mij op de taekwondo vereniging.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 08-09-2009, 20:54
Verwijderd
Ik zou me biiiiiiijna geintimideerd voelen.. *lacht*

Schei uit zeg, douchen in een onderbroek. Grow up & a pair.
Oud 09-09-2009, 18:53
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Eigenlijk is het een onderbroek met het wedstrijdbroekje eroverheen, dat was tenminste bij mij op voetbal de rage. Op die manier konden we ook geen onderscheid maken tussen boxers, ideaal. Niet in het minst omdat ik toen nog ballenknijpers droeg.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 10-09-2009, 12:43
thomas92
thomas92 is offline
ik voetbal al sinds mijn 5jaar ben nu aan mijn 13de seizoen bezig en nog nooit iets erg meegemaakt onder de douches, een stijve krijge ofzo, je moet er niet voor schamen, bij ons amuseren we ons hetzelfde als we kleren hebben, niemand let er op ;-)
Oud 17-09-2009, 19:15
fazhionista
Avatar van fazhionista
fazhionista is offline
ga gewoon voetballen jo ! & naakt douchen x'd
je went er wel aan, net als ik haha. ik denk
trouwens dat ze je eerder gaan uitlachen omdat
je in een onderbroek doucht, dan dat je een stijve
krijgt waarom zou je eigenlijk een stijve krijgen?
krijg je dat ook onder de douche als je alleen doucht?
tja, anders kijk je bij de eerste training wat je
teamgenoten doen, dat deed ik ook mijn eerste x.
maar, ik ben een meisje. dus ik weet niet hoe dat
bij jullie gaat maar, gewoon op voetbal gaan als
je dat leuk vind !
__________________
Ik maak mijn fouten, maar weet dat dat een teken van groei is.
Oud 18-09-2009, 19:50
Verwijderd
Douchen in een onderboek? Ik denk dat je dan juist uitgelachen wordt omdat de verwijzing naar schaamte en een klein piemeltje nogal makkelijk is.
Oud 19-09-2009, 19:05
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Toen ik jaar over 12 was mochten wij niet eens een boxer aan tijdens het douchen. Maar ja, dat was in de jeugdopleiding van een profclub maar normaal doen als gek genoeg was. Als hint kan ik je zeggen dat wij de shirtjes altijd in de broekjes moesten en dat onze haren mooi kort moesten zijn.

Nu weer bij een amateur vereniging douchen wij heel zelden met het voetbalbroekje aan. Maar dat is dan vooral na een modderwedstrijd om het wat schoon te krijgen voor diegene die wast. Witte broekjes for life!

En om terug te komen, een stijve gebeurt echt niet..Meestal lul (haha, leuk! ) nog wat na over wedstrijd, loop je beetje te geinen of bespreek je wat je dit weekend gaat doen.
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Oud 19-09-2009, 20:01
GroeneDag
Avatar van GroeneDag
GroeneDag is offline
He, in de sportlessen hebben we ook de kans om te douchen in één grote doucheruimte, en dat was voor mij ook eerst schrikken, maar dat ging allemaal vanzelf
Eerst ging iedereen in onderbroek, dan gingen er enkelen zonder onderbroek, dan gingen de meesten zonder onderbroek...
Maar diegene die nu nog altijd met onderbroek gaan (3 van de 8) worden nu niet bepaald uitgelachen nee...
Er wordt eerder gelachen als er iemand naar elke lul zit te kijken en te wijzen zoals zopas iemand deed (dus kijken zou ik niet doen )
En ook, naakt douchen en een stijve krijgen... Gewoon denken dat je alleen bent en er niet aan denken dat je bij anderen zit te douchen die ook naakt zijn. Dan overkomt je dat zeker niet.
En als je niet van mannen houdt is er denk ik geen reden tot paniek. Iedereen weet toch dat je soms ongewild een stijve kan krijgen? Heb ik toch af en toe... (gelukkig niet in de douches haha )
Oud 20-09-2009, 10:42
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Als je 14 bent kun je op de meest achterlijke momenten een stijve krijgen, dat is niet afhankelijk van de input op die leeftijd
Freyja weet er alles van
__________________
That'll be our little secret
Oud 20-09-2009, 16:58
Verwijderd
Wat wil je als vruchtbaarheidsgodin.
Oud 22-09-2009, 16:30
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Douchen en een stijve krijgen gaat gewoon niet zomaar samen, ook niet als je nog een pubertje bent. Heb het nog nooit meegemaakt bij mij of iemand anders.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 01-10-2009, 17:31
sexysymbool
Avatar van sexysymbool
sexysymbool is offline
Ik zit nu 3 weken op voetbal en douchen ben ik dus echt niet van plan met al die andere ik douche wel thuis
__________________
18 jaar en de keren dat ik seks met iemand heb gehad is te tellen op 1 hand. De keren dat ik met mijn hand seks heb gehad daarentegen...
Oud 01-10-2009, 21:53
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ben benieuwd hoe de rest van het team je ziet als je je zo opstelt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 01-10-2009, 22:22
Verwijderd
^ Inderdaad. Dan ben je 18 en ga je zo raar doen over zoiets normaals als douchen.
Oud 01-10-2009, 22:48
sexysymbool
Avatar van sexysymbool
sexysymbool is offline
het gaat hierom:

heb vanaf de basisschool al niet in groepsvorm gedouched, ik vind het gewoon achterlijk en ik hou er niet van. Plaats dan schotten er tussen ofzo. En dan komt het feit er ook nog eens bij dat ik met mijn broer en het broertje van mijn schoonzus in het team zit en die zie ik liever ook niet naakt
__________________
18 jaar en de keren dat ik seks met iemand heb gehad is te tellen op 1 hand. De keren dat ik met mijn hand seks heb gehad daarentegen...
Oud 03-10-2009, 13:46
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Ga voetballen, en als je moet douchen dan ga je douchen. Iedereen doet het (behalve sexysymbool dan) en iedereen vindt het normaal.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 03-10-2009, 15:45
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
het gaat hierom:

heb vanaf de basisschool al niet in groepsvorm gedouched, ik vind het gewoon achterlijk en ik hou er niet van. Plaats dan schotten er tussen ofzo. En dan komt het feit er ook nog eens bij dat ik met mijn broer en het broertje van mijn schoonzus in het team zit en die zie ik liever ook niet naakt
Het is juist achterlijk dat we schaamte in zo'n mate in onze cultuur hebben opgenomen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 03-10-2009, 17:10
GroeneDag
Avatar van GroeneDag
GroeneDag is offline
Zeker, wat is er nu specialer aan geslachtsdelen dan aan je schouders of armen? Uiteindelijk zijn we allemaal mensen en hebben we allemaal onze verschillen. Net zoals geslachtsdelen onderling verschillen, verschillen ook vingers, handen, polsen, tenen, voeten, neuzen, oren,... onderling.

Maarja, je polsen heb je natuurlijk niet nodig bij zoiets onkatholieks als seks he
Oud 03-10-2009, 23:22
sexysymbool
Avatar van sexysymbool
sexysymbool is offline
Het gaat er gewoon om dat het tegen mijn principes in gaat. Waarom zoiets achterlijks als gezamenlijk douchen? Zo duur is het niet om er een paar hokjes van te maken. Ik had er op de basisschool al een ongemakkelijk gevoel bij en nu helemaal nu ik met mijn broer en een bekende in het team zit. Ik vind het niet nodig, zo heeft ieder zijn eigen aparte keuzes toch? Ik ben voor de rest extreem schaamteloos maar naakt bij mensen waar ik het niet bij wil vind ik gewoon niet mijn ding. En ja, ik weet dat ze er niet op letten maar voel me er niet gemakkelijk bij.
__________________
18 jaar en de keren dat ik seks met iemand heb gehad is te tellen op 1 hand. De keren dat ik met mijn hand seks heb gehad daarentegen...
Oud 04-10-2009, 00:38
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Triest dat je ouders jullie vol schaamte hebben opgevoed.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 04-10-2009, 14:05
sexysymbool
Avatar van sexysymbool
sexysymbool is offline
Citaat:
Triest dat je ouders jullie vol schaamte hebben opgevoed.
vind ik een grote en gedurfde uitspraak om over iemand zijn ouders te beginnen. Dit is een persoonlijke principe kwestie en heeft niets met mijn opvoeding te maken. Mijn ouders zeggen zelf ook over het niet douchen bij voetbal: "Je hebt toch allemaal hetzelfde, wat maakt het uit." Dus die uitspraak slaat nergens op en die mag je pas maken als je de persoon in kwestie ook daadwerkelijk kent.
__________________
18 jaar en de keren dat ik seks met iemand heb gehad is te tellen op 1 hand. De keren dat ik met mijn hand seks heb gehad daarentegen...
Oud 04-10-2009, 17:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Je moet alleen niet gaan smijten met het woord 'achterlijk'. Gezamenlijk douchen heeft niets met achterlijkheid te maken; jij voelt je er kennelijk alleen extreem ongemakkelijk bij. Anderen merken terecht op dat je het ook als iets heel gewoons en natuurlijks kunt zien.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 04-10-2009, 19:05
sexysymbool
Avatar van sexysymbool
sexysymbool is offline
Citaat:
^ Je moet alleen niet gaan smijten met het woord 'achterlijk'. Gezamenlijk douchen heeft niets met achterlijkheid te maken; jij voelt je er kennelijk alleen extreem ongemakkelijk bij. Anderen merken terecht op dat je het ook als iets heel gewoons en natuurlijks kunt zien.
Oke oke, gooien met het woord achterlijk gaat dan ook misschien wat ver maar dat komt er nu snel uit bij mij. En ik ken inderdaad wel meer mensen die hetzelfde hebben als mij, dus ben niet de enige met die ideeën
__________________
18 jaar en de keren dat ik seks met iemand heb gehad is te tellen op 1 hand. De keren dat ik met mijn hand seks heb gehad daarentegen...
Oud 29-10-2009, 14:27
opa66
Avatar van opa66
opa66 is offline
Hallo jongen dennis,robben,

Je hebt wel een punt maar ik zelf doe ook al 7.8 jaar aan voetbal en ik douche ook elke keer naakt. Je kan misschien thuis douchen of even wachten met douchen tot ze allemaal weg zijn. Als je daar geen zin in hebt kun je het ook aanvoelen als het goed is. Als ie zo stijf staat ben je al weer de douche uit. Je kan ook wel een lange zwembroek aan doen

groeten jonge opa66
Oud 31-10-2009, 19:48
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
je kunt misschien beter de eerste 2 keer gewoon aankijken.. doe alsof je niet wist dat ze douchten en geen handdoek mee hebt genomen.
Let erop hoe je je voelt als je tussie die naakte jongens staat, terwijl je je kleren nog aan hebt! misschien kun je na die twee keer het gewoon proberen, alles went.
Oud 10-11-2009, 16:24
douwe8
douwe8 is offline
Je moet gewoon kijken of iedereen een onderbroek of naakt doucht.
Als ze naakt douchen heb je vast niet de kleinste lul xd
Oud 10-11-2009, 16:31
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
Je moet gewoon kijken of iedereen een onderbroek of naakt doucht.
Als ze naakt douchen heb je vast niet de kleinste lul xd

Gast, Ga niet gravediggen -.-

+ als je in je onderbroek gaat douchen ben je gewoon compleet mongool, die onderbroek ga je toch ook niet nat aanhouden onder je broek?

-.-
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Ik dacht dat ik het dagelijkse nieuws uit friesland al had gegeven maar bij deze
Verwijderd
238 21-01-2019 03:27
Seksualiteit naakt douchen bij voetbal
blackops2
38 24-12-2017 22:37
Vrije tijd Douchen na het sporten
scholier28817
28 27-04-2012 16:33
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
youraan
1 13-08-2011 20:54
Lifestyle Verplicht naakt douchen bij voetbal?
ManInTheMirror
1 30-03-2007 10:22
Seksualiteit Jongens: kijk je vaak onder de douche?
ManInTheMirror
66 10-07-2003 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.