Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2013, 11:41
Yno
Yno is offline
Ik had een poster op mijn deur waar ik niet normaal geil van werd. Ik wilde graag op die poster komen, maar net toen ik begon te spuiten deed mijn moeder de deur open. Dat was best gênant
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 16:16
Verwijderd
Citaat:
trok mijn deken net iets op, ze zei niets maar ze merkte et wel :$
Ja dat is klote. Maar voor haar net zo. In vervolg klopt ze wel.

Citaat:
Ik had een poster op mijn deur waar ik niet normaal geil van werd. Ik wilde graag op die poster komen, maar net toen ik begon te spuiten deed mijn moeder de deur open. Dat was best gênant
Neeee serieus? Dat is wel heel erg..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 17:13
yolo456
yolo456 is offline
[QUOTE=InfoBoy;33381642]Ja dat is klote. Maar voor haar net zo. In vervolg klopt ze wel.
hahaha hoop het. Gelukkig kon ze alleen mijn lampje van mn mobiel zien,
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 11:32
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Moeders hebben altijd de gave om op de verkeerde momenten binnen te lopen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 22:38
Vraagtekentje
Avatar van Vraagtekentje
Vraagtekentje is offline
Is een perongeluk op de grond gespoten en toen wou ik opruimen en kon het niet meer vinden dus dacht ik laat maar
Gleed me ma erover uitXD
__________________
Always give it a try
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Is een perongeluk op de grond gespoten en toen wou ik opruimen en kon het niet meer vinden dus dacht ik laat maar
Gleed me ma erover uitXD
Oeps! Haha. Tip: hoofd schuin houden en laag over de grond kijken. Zaklamp doet ook wonderen. Ik ken het.. Soms komt het net niet waar de bedoeling is.

Laatst gewijzigd op 09-12-2013 om 00:21. Reden: foutje
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 05:45
Lolokaka
Lolokaka is offline
K werd een keer bijn betrapt tijdensm mijn erectie door mijn vriendinnetje van 12 ben nu 13
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 05:49
Lolokaka
Lolokaka is offline
Dat was echt ontzettend genânt we hadden 2 dagen verkering of zo kende elkaar nog niet al te goed etc

Laatst gewijzigd op 12-12-2013 om 19:51. Reden: spelfouten
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
K werd een keer bijn betrapt tijdensm mijn erectie door mijn vriendinnetje van 12 ben nu 13
Bijna betrapt tijdens je erectie? Niet tijdens het rukken dus? Snap niet helemaal wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 19:50
Lolokaka
Lolokaka is offline
na het rukken zegmaar was nog wel bezig maar het spoot er al uit gelukkig had ze niets door
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
na het rukken zegmaar was nog wel bezig maar het spoot er al uit gelukkig had ze niets door
Oh je bedoelt dus geen erectie, maar ejaculatie/klaarkomen/spuiten?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 13:12
Cecemel
Cecemel is offline
Ik ben een jongen van 13 jaar en ik heb altijd zij om me te mastruberen is dit normaal
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 21:41
MMollie
MMollie is offline
Ja.
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 15-12-2013, 14:06
yolo456
yolo456 is offline
ik was op vakantie, en had al 4 dagen niet gefapt. Dus ging eerst fappen bij t zwembad in de wc, maar zag iemand kijken van wat sta jij daar te doen dan. Later ging ik rondlopen en zag ik een rots , hier was het heel rustig en heb ik lekker gefapt in het openbaar bij n rots gelukkig net niet betrapt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
ik was op vakantie, en had al 4 dagen niet gefapt. Dus ging eerst fappen bij t zwembad in de wc, maar zag iemand kijken van wat sta jij daar te doen dan. Later ging ik rondlopen en zag ik een rots , hier was het heel rustig en heb ik lekker gefapt in het openbaar bij n rots gelukkig net niet betrapt.
Kon je niet in een wc hokje gaan staan of zitten dan??

En wat vond die rots daarvan?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 00:07
yolo456
yolo456 is offline
Citaat:
Kon je niet in een wc hokje gaan staan of zitten dan??

En wat vond die rots daarvan?
Dat zitten werkte niet meer, dus ging staan alleen een man keek vet lang richting de wc waar ik op zat, dus toen ik gekomen was ging k naar buiten en stond ir voor de deur en liep er schaamteloos voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 20:10
rensend
rensend is offline
logeerde keer 2weeke bij me tante
en dus ging ik me keer aftreken in bed
en kwam nicht opees binne zoder te kloppe
ze had nachtjapon in de kamer laten lig (sleip in haar kamer)
en ze had net gedoucht dus hat aleen een handdoek om haar heen
en ze had ok door wat ik aan doen was wat ze vroeg of ze het afmoest maken
ik zij ja en toen heb me afgetroken en ik haar nog ge vingert en later die
week heb ik haar nog gebefft en zij mij gepijpt
zijn er nog meer die seks met neef of nicht gehad hebbe
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 23:53
stekker2014
stekker2014 is offline
Haha nee jammer genoeg niet
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 23:34
frieslandboy
frieslandboy is offline
Ik was aan het rukken net op het punt dat ik kwam toen mijn vader in eens binnen kwam. Moest mijn dekbed snel over mij heen gooien en kwam in mijn dekbed alles plakte -__-
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 19:39
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
ik zat een op de wc te vingeren en mijn ma die klopt opeens Merel wat doe je !!! je zit er zo lang
ik : ik heb buikpijn!!!
Zij : nou doe die deur een open joh! mij maakt het niks uit
ik: nee dacht het niet
moest ik godverdomme die deur openen tja daar ging mijn klaarkomertje
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 16:16
Vitoriano
Vitoriano is offline
Ik zit me net te rukken komt me zusje binnen lopen, maar ik had verder niks om het te verbergen.
Vervolgens vroeg ze of ik lekker bezig was en ik zei ja heerlijk. En toen ging ze me kamer weer uit.
Ze is 13 btw
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 16:18
Vitoriano
Vitoriano is offline
hihi lekker is dat, kan je het niet even tot een goed einde brengen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 15:11
SuperThomas
SuperThomas is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-08-2016 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2014, 00:09
Verwijderd
Citaat:
dus ik kon de muur niet meer witten
whahahah
Met citaat reageren
Oud 23-02-2014, 23:36
Verwijderd
Citaat:
ik had pas een vierkant rooster omdat ik een docent Grieks had uitgescholden
dus ik was me aan het rukken en opeens komt die man binnen de toiletten in. hij is homo dus probeert altijd een glimp van pikken te zien...dus ik kon de muur niet meer witten
Wat is een vierkant rooster?

Je was je aan het rukken in de toiletten? Ik neem aan in een hokje? Dan maakt het toch niet uit dat die man ook de toiletten binnen kwam? Ik niet snap.. En als hij probeert je pik te bekijken kan je daarvoor op z'n minst een klacht indienen bij de rector..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Wat is een vierkant rooster?
Een vierkant rooster is een blokweek. Elke dag van het 1e uur tot het laatste uur op school en dat een week lang... #ervaring
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Een vierkant rooster is een blokweek. Elke dag van het 1e uur tot het laatste uur op school en dat een week lang... #ervaring
Ahaaa!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 16:37
Verwijderd
Dat je dan niet even kan wachten tot je weer thuis bent.... Tjah...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 17:35
Verwijderd
Heb je dat dan nooit? xD
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 18:19
Verwijderd
Dat ik op school wil masturberen? Nee, nooit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Heb je dat dan nooit? xD
Ik had dat wel hoor. Effe snel op de plee op school. Je zal maar heel geil zijn...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 19:31
Verwijderd
Het probleem is, de wc's zijn altijd al zo goor Dus dan gaat de behoefte al weer weg en dan sta je daar (voor paal? )
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 20:35
SuperThomas
SuperThomas is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-08-2016 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 20:41
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je stond dus gewoon boven een pisbak te fappen? Tja, dat moet wel een beetje opvallen.....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 22:57
Verwijderd
[QUOTE=SuperThomas;33492662]vierkant: elke dag van 08:00 uur tot 17:00 uur en dan nog eens een uur naar huis toe

en die toilet heeft geen hokjes

Er is toch wel een toilet op school waar je ook kan zitten????! Ga daar dan zitten/staan rukken. Heb je ook geen last van die oversekste leraar...

en een klacht indienen ja meneer was aan het rukken in uw toilet, en dan ouders erbij helemaal geen zin in, of hebben jullie een beter idee???[/QUOTE

Is er geen apart lerarentoilet? Ik vind eigenlijk dat die leraar helemaal niet in toiletten moet komen waar leerlingen gebruik van maken, al was het maar om misverstanden te voorkomen.

Rare vogel is die man in ieder geval. Brrr.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 00:04
Verwijderd
Ook eentje voor negers dan, om misverstanden te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 01:29
Verwijderd
Kutkind
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 01:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je bent zelluf. Ga naar je nest!!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is je vreemdste ervaring voor/na/tijdens het rukken/vingeren?
Ik kwam ooit bij een vriend en die was zn zooi nog aan het schoonmaken #awkward
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 06:33
Verwijderd
Citaat:

Rare vogel is die man in ieder geval. Brrr.
Dus superthomas staat te rukken op een openbare plaats zonder gesloten deuren, de leraar loopt daar binnen - vermoedelijk om te gaan plassen, een school met een apart lerarentoilet heb ik nog nooit gezien en dan zou je die ook nog in elke vleugel een moeten maken om tijdverspilling door steeds ver lopen te voorkomen - en wordt uitgescholden, en dan vind jij die leraar "een rare vogel"? En "brr" nog bovendien? Vind je dat niet een beetje krom van jezelf?

Het lijkt mij heel terecht dat Superthomas straf krijgt voor
- exhibitionistisch gedrag op school
- een leraar uitschelden en beschuldigen van pedofiel gedrag, enkel omdat deze toevallig geconfronteerd werd met Superthomas' exhibitionisme
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Dus superthomas staat te rukken op een openbare plaats zonder gesloten deuren, de leraar loopt daar binnen - vermoedelijk om te gaan plassen, een school met een apart lerarentoilet heb ik nog nooit gezien en dan zou je die ook nog in elke vleugel een moeten maken om tijdverspilling door steeds ver lopen te voorkomen - en wordt uitgescholden, en dan vind jij die leraar "een rare vogel"? En "brr" nog bovendien? Vind je dat niet een beetje krom van jezelf?

Het lijkt mij heel terecht dat Superthomas straf krijgt voor
- exhibitionistisch gedrag op school
- een leraar uitschelden en beschuldigen van pedofiel gedrag, enkel omdat deze toevallig geconfronteerd werd met Superthomas' exhibitionisme
Toevallig hebben ze bij ons wel een apart leraren schijthuis. En als die leraar een beetje pikken komt gluren dan vind ik m ook een rare vogel, BRR
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Dus superthomas staat te rukken op een openbare plaats zonder gesloten deuren, de leraar loopt daar binnen - vermoedelijk om te gaan plassen, een school met een apart lerarentoilet heb ik nog nooit gezien en dan zou je die ook nog in elke vleugel een moeten maken om tijdverspilling door steeds ver lopen te voorkomen - en wordt uitgescholden, en dan vind jij die leraar "een rare vogel"? En "brr" nog bovendien? Vind je dat niet een beetje krom van jezelf?

Het lijkt mij heel terecht dat Superthomas straf krijgt voor
- exhibitionistisch gedrag op school
- een leraar uitschelden en beschuldigen van pedofiel gedrag, enkel omdat deze toevallig geconfronteerd werd met Superthomas' exhibitionisme
Dat een leraar steeds een glimp probeert op te vangen van pikken van leerlingen vind ik "brrr" ja. En dan vind ik "rare vogel" zacht uitgedrukt. Dus nee... dat vind ik niet krom..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 12:14
Verwijderd
Tja, maar daar hebben we niet echt aanwijzingen voor he, behalve dat hij de wc op zijn werk in loopt, maar iedereen moet toch wel eens plassen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Tja, maar daar hebben we niet echt aanwijzingen voor he, behalve dat hij de wc op zijn werk in loopt, maar iedereen moet toch wel eens plassen.
Dar ZEGT SuperThomas toch???? Dat de leraar een glimp van pikken probeert op te vangen? Verder laat ik het zo. Jij jouw mening, ik de mijne.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 21:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dar ZEGT SuperThomas toch???? Dat de leraar een glimp van pikken probeert op te vangen? Verder laat ik het zo. Jij jouw mening, ik de mijne.
Je leraar beschuldigen van pedofilie is nogal cru en ik ben het met Sarah eens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Toevallig hebben ze bij ons wel een apart leraren schijthuis. En als die leraar een beetje pikken komt gluren dan vind ik m ook een rare vogel, BRR
Dank u.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Toevallig hebben ze bij ons wel een apart leraren schijthuis. En als die leraar een beetje pikken komt gluren dan vind ik m ook een rare vogel, BRR
Dank u.

Citaat:
Je leraar beschuldigen van pedofilie is nogal cru en ik ben het met Sarah eens.
Ja hallo... waar rook is, is vuur. Hij zal toch niet zomaar zeggen dat die man vaker probeert een glimp van pikken op te vangen? En je zou ze de kost moeten geven die bepaalde neigingen hebben.. Ik vind het nogal cru dat een leraar probeert om je pik te zien. Maar dat zal wel aan mij liggen dan. Maar goed.. Prima. Ieder z'n mening.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 00:49
Verwijderd
Mensen overdrijven nog wel eens...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 23:00
Verwijderd
Citaat:
ik had pas een vierkant rooster omdat ik een docent Grieks had uitgescholden
dus ik was me aan het rukken en opeens komt die man binnen de toiletten in. hij is homo dus probeert altijd een glimp van pikken te zien...dus ik kon de muur niet meer witten
Hoe oud is die leraar eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 11:52
Bagheera
Avatar van Bagheera
Bagheera is offline
Citaat:
Ik zat me te vingeren onder de dekens toen me moeder me kamer in liep
volgens mij had ze niks door......
Dat is mij ook wel eens gebeurd dat mijn moeder plots de slaapkamer in kwam, terwijl ik mezelf aan het aftrekken was. Alleen mijn deken lag niet over mijn geslachtsdeel heen...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.