Oud 14-12-2014, 20:07
Verwijderd
Ja zeker, heb een PR op de 10km terwijl het een cross was met modder en wat hoogteverschillen
Ik werd wel op een gegeven moment ingehaald, liep eerst 1e vrouw, en die vrouw was zo hard aan het hijgen dat ik dacht; die haal ik later wel weer in, maar die is toch 1.5 minuut op me uitgelopen

Nu heb ik een cadeaubon voor een sportwinkel in Baarn haha.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2014, 21:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Schijn bedriegt soms. Leuk dat je een prijs won!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2014, 21:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vraag me ook altijd af of het nog goed met haar gaat als ik mijn roeimaatje achter me hoor hijgen maar blijkbaar is dat gewoon haar manier van ademen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2014, 14:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hawahaai: 21/12: 5,7 km in 40 minuten (8,5 km/u)
Kristaco: 28/9: 9,5 km in 59 minuten (9,5 km/u)
Dolores: 9/11: 14 km in 95 minuten (8,8 km/u)
Vogelvrij: 6/9: 34 minuten in 2 stukjes (langste achtereen: 22 minuten)
Lieveheersbeest: 7/12 4.34km in 27.54 (9.3 km/u)
Atelier madame: 1/10 5.1 kilometer in 33.4 minuten (9.2 km/u)

Ik had het de afgelopen week zo druk op mijn werk (leuk, kerstmarkt organiseren!) dat ik geen tijd had om te sporten. En vandaag was het weer prima, dus heb ik geprobeerd om weer eens een langer rondje te lopen. Niet snel, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2014, 18:27
Verwijderd
Duurloop van 28 km gedaan, dat was wel bikkelen door de modder en harde wind in de polder. 2 kledingwissels onderweg gedaan Maar wel lekker om een paar dagen hard te sporten voordat we weer de feestdagen moeten ondergaan
Met citaat reageren
Oud 21-12-2014, 19:35
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Dat is een flinke duurloop! Ik heb 18 km gelopen, ging lekker. En ik heb me impulsief ingeschreven voor een crossje in maart.. ben benieuwd, ik loop nooit door het bos. Misschien ook wat voor jou, Krista? Nog gefeliciteerd met je 2e plek van vorige week, goed gedaan! Als je in maart (bergcross in Amersfoort) ook meedoet heb je ook nog wel kans om te winnen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is een flinke duurloop! Ik heb 18 km gelopen, ging lekker. En ik heb me impulsief ingeschreven voor een crossje in maart.. ben benieuwd, ik loop nooit door het bos. Misschien ook wat voor jou, Krista? Nog gefeliciteerd met je 2e plek van vorige week, goed gedaan! Als je in maart (bergcross in Amersfoort) ook meedoet heb je ook nog wel kans om te winnen denk ik.
Wie weet! Hangt er een beetje vanaf of ik rond die tijd nog een halve of hele marathon wil gaan lopen. Hele is erg onwaarschijnlijk maar toch En die crossjes kun je je tot vlak van tevoren voor inschrijven meestal. Ik had hem wel al langs zien komen, ziet er inderdaad leuk uit!
In principe hoeft door het bos lopen niet heel zwaar te zijn, ik vind het meestal juist heerlijk. Alleen stukken met echt veel modder of diep zand zijn wat zwaarder. Maar ik heb gisteren ook een paar keer tot mijn schenen in de modder gestaan dus oefening genoeg

18km is netjes trouwens! Ik dacht dat jij meestal korte stukjes liep..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 15:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil even zeggen dat ik het knap van jullie vind, zulke afstanden lopen! Nou zit dat er bij mij voorlopig niet in, ben al blij dat ik 'gewoon' nog een stukkie kan gaan, maar toch. Goed bezig!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even zeggen dat ik het knap van jullie vind, zulke afstanden lopen! Nou zit dat er bij mij voorlopig niet in, ben al blij dat ik 'gewoon' nog een stukkie kan gaan, maar toch. Goed bezig!
Is ook helemaal niet gezond hoor Van een halfuur lopen per dag schijn je ouder geworden, alleen sommige mensen zijn gewoon een beetje loopgekken (waaronder ik)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 18:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Van een halfuur lopen per dag schijn je ouder geworden
Hoezo dat dan?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 21:09
redsuna
redsuna is offline
Zo probeer ik iedere week 2 keer een ronde van 10km te rennen. Ik zie vanzelf wanneer ik rimpels krijg.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2014, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dat dan?
Alles met mate he. Van echte duursport moet je hard herstellen en dat kost je levensjaren Maar dat maakt mij niet uit, ik ben wel blij en gezond tijdens de jaren dat ik leef
Met citaat reageren
Oud 23-12-2014, 13:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, op die manier. Zo is er voor alles wel iets te zeggen. Gewoon luisteren naar je lijf en lekker sporten!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2014, 13:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hawahaai: 25/12: 4,5 km in 27 minuten (10,0 km/u)
Kristaco: 28/9: 9,5 km in 59 minuten (9,5 km/u)
Dolores: 9/11: 14 km in 95 minuten (8,8 km/u)
Vogelvrij: 6/9: 34 minuten in 2 stukjes (langste achtereen: 22 minuten)
Lieveheersbeest: 7/12 4.34km in 27.54 (9.3 km/u)
Atelier madame: 1/10 5.1 kilometer in 33.4 minuten (9.2 km/u)

Nou zeg. Doe ik mijn best om sportief te doen met kerst, krijg ik toch een enorme plensbui met koude windvlagen over me heen. Dat had ik niet aan zien komen, ik was net op het verste punt van de route en geen schuilmogelijkheden . Ik was doorweekt toen ik thuiskwam. Lang leve de warme douche, en nu maar hopen dat ik geen kou gevat heb.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2014, 07:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was van plan om te gaan lopen als het (nog) niet gesneeuwd had, maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2014, 16:21
Verwijderd
Jammer! Loopjes in rotweer zijn soms achteraf de lekkerste, maar het is nu op veel plaatsen wel erg guur inderdaad. Als er eenmaal mooie witte sneeuw ligt en het is droog, is het wel heerlijk lopen.
Ik geef mijn voeten even een dagje rust na 3 dagen lopen en 3 dagen schaatsen, zo nog wel even krachttrainen of ergometeren.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2014, 17:20
Verwijderd
Vandaag was mijn kortste hardlooppoging ooit Tot het eind van de straat gekomen, het was toch echt te glad..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2014, 20:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Haha! Nou ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2014, 14:53
Verwijderd
Zo, de laatste 19.5 km van 2014 op de kaart gezet Het was een goed loopjaar met in totaal 1711 gelopen kms, mijn eerste marathon, en een PR op de halve marathon, 15km en 10km.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 12:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zal straks mijn kilometers van 2014 ook eens optellen!

Hawahaai: 4/1: 4,5 km in 30 minuten (9,0 km/u)
Kristaco: 28/9: 9,5 km in 59 minuten (9,5 km/u)
Dolores: 9/11: 14 km in 95 minuten (8,8 km/u)
Vogelvrij: 6/9: 34 minuten in 2 stukjes (langste achtereen: 22 minuten)
Lieveheersbeest: 7/12 4.34km in 27.54 (9.3 km/u)
Atelier madame: 1/10 5.1 kilometer in 33.4 minuten (9.2 km/u)

Gisteren regende het, dus heb ik een half uur op de hometrainer gefietst. Vandaag is het lekker weer, dus kon ik weer mijn vaste rondje lopen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 12:26
Verwijderd
Na een maand vol weekendjes weg, gala's, kerstdiners, sinterklaas en veel te vol geplande weekenden, zijn we vandaag voor het eerst weer eens gaan lopen. Dit keer niet in onze eigen stad maar bij mijn ouders in de buurt. Die wonen aan de rand van het veld, dus qua natuur en stilte was het heerlijk. Nadeel was wel dat het tussen de modderplassen door laveren was, waarmee ik voor mezelf het langzame tempo probeer goed te praten




Hawahaai: 25/12: 4,5 km in 27 minuten (10,0 km/u)
Kristaco: 28/9: 9,5 km in 59 minuten (9,5 km/u)
Dolores: 9/11: 14 km in 95 minuten (8,8 km/u)
Vogelvrij: 6/9: 34 minuten in 2 stukjes (langste achtereen: 22 minuten)
Lieveheersbeest: 4/1 3.22km in 23.17 (8.3 km/u)
Atelier madame: 1/10 5.1 kilometer in 33.4 minuten (9.2 km/u)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 13:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Lekker toch, lopend het nieuwe jaar beginnen

Ik heb even geteld en ik heb 324 km gelopen in 2014. We zullen zien wat 2015 brengt op loopgebied
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 17:51
mais125
Avatar van mais125
mais125 is offline
Ik heb totaal 2230km (194 uur ) gelopen in 2014. Best wel schokkend veel vind ik zelf, haha!

Afgelopen tijd natuurlijk regelmatig wedstrijdjes gelopen, crossjes en weg wedstrijden.

Op de weg heb ik in de laatste week van het jaar nog een Pr kunnen scoren op de 8km, 27 minuut 40! Verder niet veel bijzonders eigenlijk..

In januari heb ik elke week een wedstrijd, druk maar wel leuk!

- Gisteren (3 Januari) was er een 8km, gewonnen (weinig deelnemers) maar geen pr.
- 10 Januari Delta Cross Westenschouwen.
- 17 Januari NK Cross Kerkrade (Bjunioren)
- 23 Januari IndoorTrail Goes.
__________________
Sport Verslaafde
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 13:30
Verwijderd
Wow, flinke afstand en ook op hoog tempo mais125!
Succes alvast op je volgende wedstrijdjes, leuk crossen!

Ik baal een beetje omdat de rest van mijn leven een beetje mijn hardlopen in de war probeert te gooien Januari is een heel drukke maand en in het weekend van de Midwintermarathon moet ik ook al mijn spullen inpakken voor een tijdelijke verhuizing.. zucht. Maar goed, van dag tot dag bekijken hoe het gaat. Wel alweer 27km op de teller voor 2015 en vanavond weer sterker worden bij de zaaltraining
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 09:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hawahaai: 7/1: 4,5 km in 30 minuten (9 km/u)
Kristaco: 28/9: 9,5 km in 59 minuten (9,5 km/u)
Dolores: 9/11: 14 km in 95 minuten (8,8 km/u)
Vogelvrij: 6/9: 34 minuten in 2 stukjes (langste achtereen: 22 minuten)
Lieveheersbeest: 4/1 3.22km in 23.17 (8.3 km/u)
Atelier madame: 1/10 5.1 kilometer in 33.4 minuten (9.2 km/u)

Fris vandaag, maar wel droog.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2015, 11:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het regende, dus heb ik maar op de hometrainer gefietst. Saai!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 07:42
Verwijderd
Ik had echt een super lekkere intervaltraining gisteren! 6x1000, ik begon op 4.38 maar dat bleek veel te langzaam, daarna 4.18, 4.15, 4.13, 4.10, 3.56!
Straks nog een stukje uithobbelen en dan op wintersport!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 10:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker! Fijne vakantie Kristaco!

Sinds zes weken loop ik ook weer hard op de loooband bij de revalidatie en wat blijkt. Het tempo wat voor mij lekker loopt (8,5 km/h)is te zwaar voor me en houd ik niet vol. Mijn saturatie zakt dan ook te ver. Ik loop nu pieken van 1 minuut op 7,5 km/h en dalen van drie minuten op 5,5 (was 5) en dat gaat net.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 11:05
Verwijderd
Ik heb me hier al even niet meer gemeld, maar ik ben wel fanatiek bezig met shredden. Dat kan ook als het donker is, ideaal. Maar nu het dadelijk weer langer ligt wordt hoop ik wel meer te kunnen gaan lopen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Lekker! Fijne vakantie Kristaco!

Sinds zes weken loop ik ook weer hard op de loooband bij de revalidatie en wat blijkt. Het tempo wat voor mij lekker loopt (8,5 km/h)is te zwaar voor me en houd ik niet vol. Mijn saturatie zakt dan ook te ver. Ik loop nu pieken van 1 minuut op 7,5 km/h en dalen van drie minuten op 5,5 (was 5) en dat gaat net.
Ik bedoel dit echt niet om je te demotiveren, maar ben toch wel benieuwd. In mijn geval is 5,5 kmh gewoon wandelen en 7,5 kmh snelwandelen. Nu heb ik achterlijk lange benen dus ik neem even aan dat 7,5 kmh wel gewoon rennen is in jouw geval Maar dan nog, als ik op een loopband grotendeels gewoon aan het lopen/wandelen zou zijn, zou ik daar in het geheel geen plezier uithalen Ik snap heel goed dat er bij jou een heel medisch verhaal achter zit, en vind het knap dat je het blijft doen en proberen. Maar is dat niet ontzettend frustrerend? /opendeur
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik bedoel dit echt niet om je te demotiveren, maar ben toch wel benieuwd. In mijn geval is 5,5 kmh gewoon wandelen en 7,5 kmh snelwandelen. Nu heb ik achterlijk lange benen dus ik neem even aan dat 7,5 kmh wel gewoon rennen is in jouw geval Maar dan nog, als ik op een loopband grotendeels gewoon aan het lopen/wandelen zou zijn, zou ik daar in het geheel geen plezier uithalen Ik snap heel goed dat er bij jou een heel medisch verhaal achter zit, en vind het knap dat je het blijft doen en proberen. Maar is dat niet ontzettend frustrerend? /opendeur
Ik heb altijd liever dat je zoiets dan gewoon vraagt dan dat je het je af blijft vragen maar het niet durft te vragen omdat het zou demotiveren

Natuurlijk is het frustrerend. Maar vandaag heb ik bijvoorbeeld de hele tijd permanent aan de hartslag en saturatiemeter gelopen en dan zie je ook gewoon dat dit echt mijn max is. Mijn hartslag is bijna maximaal, mijn saturatie daalt behoorlijk. Mijn hartslag zakt na een piek ook wel weer heel snel (dus mijn conditie is niet slecht) maar hij kan dus ook in een minuut heel snel stijgen. Het gaf me wel heel veel inzicht want als ik voel dat het eigenlijk teveel is, zit ik ook boven de bovengrens qua hartslag van mijn trainingszone dus ik voel het wel goed aan. Mijn duizeligheid is ook geen inbeelding want op dat moment is mijn saturatie ook laag.

Het is frustrerend want ik heb na mijn vorige revalidatie zeker een jaar lang geprobeerd op te bouwen met hardlopen maar dat lukte gewoon niet. Ik weet ook niet beter dan dat ik langer wandel dan hardloop (5,5 km/h is voor mij stevig doorstappen, 7,5 km/h een beetje joggen) maar ik zou best graag ook gewoon een half uur willen hardlopen ofzo. Maar als ik na een jaar nog geen minuut erbij heb, geloof ik toch dat ik maar een andere sport kies
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd liever dat je zoiets dan gewoon vraagt dan dat je het je af blijft vragen maar het niet durft te vragen omdat het zou demotiveren

Natuurlijk is het frustrerend. Maar vandaag heb ik bijvoorbeeld de hele tijd permanent aan de hartslag en saturatiemeter gelopen en dan zie je ook gewoon dat dit echt mijn max is. Mijn hartslag is bijna maximaal, mijn saturatie daalt behoorlijk. Mijn hartslag zakt na een piek ook wel weer heel snel (dus mijn conditie is niet slecht) maar hij kan dus ook in een minuut heel snel stijgen. Het gaf me wel heel veel inzicht want als ik voel dat het eigenlijk teveel is, zit ik ook boven de bovengrens qua hartslag van mijn trainingszone dus ik voel het wel goed aan. Mijn duizeligheid is ook geen inbeelding want op dat moment is mijn saturatie ook laag.

Het is frustrerend want ik heb na mijn vorige revalidatie zeker een jaar lang geprobeerd op te bouwen met hardlopen maar dat lukte gewoon niet. Ik weet ook niet beter dan dat ik langer wandel dan hardloop (5,5 km/h is voor mij stevig doorstappen, 7,5 km/h een beetje joggen) maar ik zou best graag ook gewoon een half uur willen hardlopen ofzo. Maar als ik na een jaar nog geen minuut erbij heb, geloof ik toch dat ik maar een andere sport kies
Ja en ik ben assertief genoeg om het toch gewoon te vragen

Ah ja ik vind hartslag ook heel fijn om te volgen. Meten is weten!

Ik hoop voor je dat dat lukt. Zodra je vooruitgang merkt, is sporten opeens ook erg leuk Ik vind rennen op de loopband sowieso erg saai; maar het is gewoon ontzettend effectief in de winter. Dus ik doe het wel, maar vind het niets.

OT: ik loop nu twee keer per week op de loopband, hellingshoek 5%, snelheid 9,5 kmh, 40 minuutjes lang. Op advies van ons aller Krista. Vooralsnog totaal geen last van knieën.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2015, 10:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hawahaai: 22/1: 4,5 km in 32 minuten (8,4 km/u)
Kristaco: 28/9: 9,5 km in 59 minuten (9,5 km/u)
Dolores: 9/11: 14 km in 95 minuten (8,8 km/u)
Vogelvrij: 6/9: 34 minuten in 2 stukjes (langste achtereen: 22 minuten)
Lieveheersbeest: 4/1 3.22km in 23.17 (8.3 km/u)
Atelier madame: 1/10 5.1 kilometer in 33.4 minuten (9.2 km/u)

Fris!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2015, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ja en ik ben assertief genoeg om het toch gewoon te vragen

Ah ja ik vind hartslag ook heel fijn om te volgen. Meten is weten! [afbeelding]
[afbeelding]


Ik hoop voor je dat dat lukt. Zodra je vooruitgang merkt, is sporten opeens ook erg leuk Ik vind rennen op de loopband sowieso erg saai; maar het is gewoon ontzettend effectief in de winter. Dus ik doe het wel, maar vind het niets.

OT: ik loop nu twee keer per week op de loopband, hellingshoek 5%, snelheid 9,5 kmh, 40 minuutjes lang. Op advies van ons aller Krista. Vooralsnog totaal geen last van knieën.
Goed bezig!

Ik ga zo weer voor een lange duurloop, na een week skieeen. Ben benieuwd hoe de spieren dat vinden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2015, 11:05
Verwijderd
Oh, en ik sta in de Runnersworld Marathonranglijst, vet cool
Al heb ik de grens maar net gehaald Volgende marathon wil ik sowieso een paar honderd plekken stijgen!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2015, 18:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat is tof!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 10:09
Verwijderd
Ik heb mijn inschrijving voor de 25km zondag a.s. om laten zetten naar de 16km/10EM. In overleg met de trainer besloten dat 25 en 30 in 2 opeenvolgende weekenden toch wel erg veel belasting was, zelfs al zou ik de 25 als duurloop doen. En met een verhuizing dit weekend er nog bij werd het gewoon zeker teveel. Nu kan ik in ieder geval wel redelijk voluit gaan op de 16 én de 30, dat is wel weer leuk!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2015, 18:24
Verwijderd
Ging wel lekker, ondanks dat mijn benen voor de start al helemaal verstijfd waren Maar mooi 15 minuten van mijn (6 jaar oude) PR af, 1.16!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 15:11
Verwijderd
Jammer dat het zo rustig is hier! Geen hardloopavonturen te melden?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 15:24
Verwijderd
Ik heb eergisteren braaf mijn 40 minuten aan 9,5 km/u en 5% stijgingspercentage gelopen op de loopband, geen avonturen beleefd daar en gisteren cicruittraining gedaan maar dat is geen hardlopen Als het zondag niet glad is op de wegen ga ik dan weer eens een rondje wielrennen. Is ook alweer drie weken geleden geloof ik
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eergisteren braaf mijn 40 minuten aan 9,5 km/u en 5% stijgingspercentage gelopen op de loopband, geen avonturen beleefd daar en gisteren cicruittraining gedaan maar dat is geen hardlopen Als het zondag niet glad is op de wegen ga ik dan weer eens een rondje wielrennen. Is ook alweer drie weken geleden geloof ik
Ja het lijkt er best weer voor te worden!

Mijn vriend en ik zitten nu een maand in een tijdelijke woning en toen moesten we besluiten of we de racefietsen en toebehoren mee gingen verhuizen of niet, toch maar niet gedaan. We zijn toch wel mooiweerfietsers allebei

Maar ik heb zondag een wedstrijd van 30km, dus dat zijn iig genoeg kilometers
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 20:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik las (denk ik) een hardlooppauze in, want het wordt nu toch lichamelijk wel zwaar. Ik kreeg het advies dat ik beter andere lichaamsbeweging kon gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 22:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn 'hardloop' schema is weer veranderd ook. Ik ben vorige week ziek geweest en toen moest mijn schema omlaag maar met 1 minuut hardlopen en drie minuten rust kon er niet zoveel meer omlaag Ik heb nu een schema met drie minuten op 5,5 km/h en 2 minuten op 6,5 km/h en een helling van 2% Dit gaat beter, niet meer zo kantje boord qua intensiteit. Vind het wel jammer dat echt hardlopen niet lukt maar denk dat ik mijn ambities verder maar in roeien stop.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 11:09
Verwijderd
Jammer dat het niet zo lekker gaat.. maarja het is inderdaad wel een belastende sport dus als het niet verstandig is zijn andere opties misschien beter! @Hawahaai waar heb jij nu last van dan? Advies van de fysio?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 11:51
Verwijderd
geen hardlopen maar als het niet glad is zondag ga ik met iemand van Giant-Alpacin fietsen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 16:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@Hawahaai waar heb jij nu last van dan? Advies van de fysio?
Nope, met z'n tweeën lopen wordt toch wel aan de zware kant nu (ben zwanger) . Ik heb het lang volgehouden met kortere afstand en lager tempo, maar door de fysio werd het nu afgeraden. Jammer maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Nope, met z'n tweeën lopen wordt toch wel aan de zware kant nu (ben zwanger) . Ik heb het lang volgehouden met kortere afstand en lager tempo, maar door de fysio werd het nu afgeraden. Jammer maar helaas.
Aaah gefeliciteerd! Dat is idd een ander verhaal.. Bij ons in de zaaltraining doet nog een vrouw mee die zo'n 5 maanden zwanger is schat ik, pfff respect. Maar die heeft ook op heel hoog niveau gelopen voorheen dus dan ben je wel wat gewend gok ik. Hoe lang nog voor jou?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 15:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben 7 maanden zwanger . Dus op zich ben ik best tevreden over hoe lang het nog gelukt is, hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 18:02
Verwijderd
30km in 2.31.48 in schoorl vandaag! Net niet de 2.30 waar ik voor ging (12km/u), maar zonder specifieke training hiervoor en met de laatste training van meer dan 20km in begin december kan ik hiermee toch best tevreden zijn. Er zat iig niet meer in vandaag!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 20:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ach, zo veel scheelt het niet. En de vorige keer was misschien ook wel (te) vlak van te voren?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 17:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 10:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #5
Verwijderd
500 08-09-2008 00:37
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #4
Miracle
500 20-03-2008 14:36
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Southtown
0 28-09-2007 10:54
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic.
Verwijderd
500 23-06-2007 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.