Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 07:38
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-04-2004 @ 16:15 :
wat nou eww? zo vreemd is het toch niet als de ouders bij de seksuele voorlichting zijn? Veel kinderen krijgen toch juist voorlichting van hun ouders?

't gaat wel om de voorlichting erover he, niet om de sex zelf
Ik heb nooit voorlichting van mijn ouders gehad hoor. Die wisten wel dat ik via school alles zou oppikken. En gelijk hebben ze ook gehad.

Misschien dat ik het raar vind door hoe ik ben grootgebracht. Maar aan de andere kant als ik kennis wil, dan wil ik het goed en dan komt het denk ik neer op bijvoorbeeld dezelfde stof als in dit subforum. En om mijn ouders nou mee te zien kletsen in dit forum.. Nou, nee..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:24
Papier
Papier is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 09-04-2004 @ 08:38 :
Ik heb nooit voorlichting van mijn ouders gehad hoor. Die wisten wel dat ik via school alles zou oppikken. En gelijk hebben ze ook gehad.

Misschien dat ik het raar vind door hoe ik ben grootgebracht. Maar aan de andere kant als ik kennis wil, dan wil ik het goed en dan komt het denk ik neer op bijvoorbeeld dezelfde stof als in dit subforum. En om mijn ouders nou mee te zien kletsen in dit forum.. Nou, nee..
(=sarahbressers)
Ik heb op zich ook niet zo véél voorlichting gehad van mijn ouders; alleen een 'sex bestaat, zo gaat het, het is iets dat je doet als je groot bent met iemand van wie je houdt, en je kunt er babytjes van krijgen, die groeien dan in de buik van de moeder' verhaaltje toen ik vier was, en een menstruatieverhaaltje toen ik tien was.

De echte sextips wil je inderdaad liever niet van je ouders krijgen, nee . Maar die amerikaanse wet gaat over voorlichting op school of in een of ander clubsverband, en dan gaat het natuurlijk ook niet over sextips.
__________________
*purrr*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.