Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2005, 13:19
*Kirsten*
*Kirsten* is offline
Om toch m'n studie te kunnen betalen was ik van plan om bij de TPG post te gaan werken. Ik ben langs het uitzendbureau geweest en je moest minimaal 8 dagen beschikbaar zijn. Geen probleem, dus ik heb me ingeschreven en ben in de weken daarna naar 2 (verplichte) introductie-bijeenkomsten van zo'n 2 uur geweest . Ik heb toen ook een rooster gekregen waar ik (maar) 6 dagen ingeroosterd stond.

Het hele probleem is alleen dat het uitzendbureau maar blijft afbellen, zodat ik nu nog maar 2 dagen over heb dat ik mag werken. Ok, ik weet dat het hele idee van een uitzendbureau JUIST die flexibiliteit is. Maar is er geen enkele manier dat je als uitzendkracht in je recht staat? Ik heb gewoon een rooster voor 6 dagen gekregen, heb tijd in die introductie gestoken enz.
__________________
Thank you, Stars...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2005, 15:22
Go
Avatar van Go
Go is offline
Heb je ook iets van een contract bij het uitzendbureau ondertekend? Zo ja, staat daar niet in de het uitzendbureau niet verplicht is jou voor een x-aantal uren in te zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 16:41
Built to last
Built to last is offline
Vreemd dat ze je niet nodig zijn in de ze periode...

Maar bij mij was het net zo'n verhaal maar dan met de pakketservice tnt

Via één uitzendburo die me gouden bergen beloofden kon ik er wel aan het werk, paar keer bellen heen en weer en niks weer gehoord en nu werk ik er al 2 maand via een ander uitzendburo.

En ontopic; volgens mij zijn ze niet verplicht je een x aantal uur te laten werken.

Maar heb je je alleen ingeschreven of ook een contract(arbeidsovereenkomst met het uzendburo) getekend?

Als dat zo is, kun je in ieder geval eens horen hoe en waarom. maar denk niet dat je er veel mee opschiet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 22:01
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Je werkt niet op oproepbasis?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 01:03
Verwijderd
Bij een uitzendbureau kun je in principe recht opbouwen. Maar als je er pas net werkt dan heb je vrijwel zeker een 0-uren contract.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147
Verwijderd
500 07-07-2009 15:45
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #144
Verwijderd
500 14-04-2009 22:38
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic # 137
Hawahaai
497 05-11-2008 07:34
Werk, Geld & Recht Werk zonder een diploma.
DutchGirl
25 01-05-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.