Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 12:24
Verwijderd
Wij hebben ongeveer 13 jaar een kat. Deze kat is de eerste 6 weken van zn leven nauwelijks opgepakt. Daardoor heel erg schuw. Je kan hem niet oppakken. Als je opstaat van de stoel dan schrikt ie zo erg dat ie een halve meter de lucht inspringt. Als er veel bezoek is komt ze helemaal niet binnen.
Echter sinds een half jaar is dit opeens totaal veranderd! Hij gaat bij je op schoot, iets wat ie in 12,5 jaar nog nooit heeft gedaan. En dan ook echt elke dag komt ie op schoot. Hij komt naar je toe, schrikt nergens meer van. Absoluut niet schuw meer. Zn karakter is 100% veranderd, het lijkt net of het een andere kat is. We denken ook dat ie blind en doof is geworden.
Weet iemand hoe deze gedaanteverwisseling zou kunnen komen? We denken zelf dat ie een hersenbloeding heeft gehad en daardoor net zoals bij een mens totaal van karakter is veranderd. Hij is ook een beetje van slag, want poept de laatste tijd soms zomaar in de kamer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2006, 16:19
grasblater
Avatar van grasblater
grasblater is offline
Hoe het komt weet ik niet, wat ik wel weet is dat mijn kat precies hetzelfde heeft.

Ze begon als een doodziek poesje, verstoten door haar moeder en na twee weken al uit het nest gehaald, ik heb haar vanaf die tijd iedere dag volledig verzorgd. Ze was doodsbang voor alles wat bewoog, voornamelijk voeten.
Sinds een jaar of zo, is ze volledig omgeslagen. Nog steeds bang voor onbekenden, maar de hele dag lang volgt ze me door het hele huis, komt elke keer als ik ga zitten op schoot liggen, en, om eerlijk te zijn, ik heb geen moment rust meer. (Ze volgt me zelfs tot in de wc.)
Daarbij komt dat ze extreem psychotisch is, de hele dag jaagt op dingen die alleen zij ziet, en zichzelf regelmatig van de trap afgooit, of bijvoorbeeld vergeet dat ze zich aan het wassen was, en haar pootje een kwartier lang in de lucht gestoken houdt.

Heel bizar.
__________________
Be nice to dragons, for you are crunchy and go well with ketchup.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.