Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 12:05
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Moet een mobiele telefoon hebben. Wil het liefst een Nokia, meest gebruiksvriendelijk. Wil er alleen niet te veel voor betalen. Ik bel bijna niet, maar als ik bel doe ik het overdag. Ik stuur wel redelijk wat sms'jes. Wat voor telefoon en abonnement/pre-paid moet ik nemen?
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 14:08
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
3310 zoals de rest van Nederland?
8810 zoals alle patsertjes?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 15:04
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
]{ing schreef:
3310 zoals de rest van Nederland?
8810 zoals alle patsertjes?


8810? Hmm.. Neeh, zou ik niet nemen. Als je het geld ervoor over hebt zou ik een 8310 (dat is de ene toch) kopen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 15:13
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
zouik gaan voor een nokia 3310.. niet zo duur en prima telefoontje MET tekstherkenning voor snel smsen

Abo? Wat toevallig weet is dat je bij een Telfort Clarity abonnement 11 eurocent per sms betaalt. das dus neit duur.. Dat abonnement is te krijgen met verschillende hoeveelheden aan belminuten (30/60/120/180/240/300/360 ofzoow) dus ik denk dat wat dat betreft wel een redelijk geschikt abonnement is..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 16:29
Ken de barbie man
Ken de barbie man is offline
6110 erg handig dat telefoon boek, en hij is niet al te groot niet al te zwaar ideale telefoon!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 18:41
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
ik zou voor de telefoon gaan
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:15
Poffertjesman
Poffertjesman is offline
Waarom een Nokia? Gebruiksvriendelijker, wat een onzin. Ericsson en Motorola maken prima telefoontjes, nog wel mooier eigenlijk. Ik ben zelf gezegend met een T29S van Ericsson maar dat ligt misschien buiten je budget. Ik zou iig een prepay abbo nemen als je niet veel belt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:46
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Poffertjesman schreef:
Waarom een Nokia? Gebruiksvriendelijker, wat een onzin. Ericsson en Motorola maken prima telefoontjes, nog wel mooier eigenlijk. Ik ben zelf gezegend met een T29S van Ericsson maar dat ligt misschien buiten je budget. Ik zou iig een prepay abbo nemen als je niet veel belt.
ze wil wel veel smsen, en smsen met prepay is over het algemeen gewoon duur. Moet ze maar even kijke of het voor haar uit kan om dan een abo te nemen waar je bijvoorbeeld smst voor 11 cent per bericht.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:04
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
In ieder geval bedankt voor de info.
Trouwens, Genesis, ik heb je sig gelezen. Mijn jaarclub heet Odi et Amo, toevallig
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:05
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Ik heb trouwesn iest gehoord over Ben SMS fan? Ook een abo oid?
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:28
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
*shadygirl* schreef:
Ik heb trouwesn iest gehoord over Ben SMS fan? Ook een abo oid?

Ja is ook en abonnement waarbij je 100 sms berichten per maand inkoopt voor € 15,00. Je hebt dan geen gratis belminuten. Bellen kost je € 0,20 per minuut. Een sms na je voorraad kost je € 0,15.

Hou er wel rekening mee dat een toestel vrij duur kan zijn met dit abonnement. Want hoe duurder een abo per maand, hoe goedkoper je gsm wordt.

Wat worden hier trouwens oude telefoons naar voren gehaald. Nokia 6110 en 8810. Die telefoons zijn al lang weer vervangen voor de 6210 en 6310, en de 8810 voor de 8850.
Dat zijn wel prijzige telefoons btw. Ik moest ongeveer € 200,- betalen voor de 6310 met Vodafone 180.
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 12:27
Dark_neptunes
Avatar van Dark_neptunes
Dark_neptunes is offline
koop een ericsson
__________________
Ik weet iets wat jij niet weet en dat kan jij ook niet weten want ik weet het alleen :D
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 12:48
tommy_h
Avatar van tommy_h
tommy_h is offline
je moet een t66 hebben, kleinste telefoon ooit gemaakt, die is te lauw
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 13:17
Verwijderd
Als ik jou was zou ik een dutchtone allin abo nemen.. voordeel hiervan is dat je 1 belbundel hebt waar alles uitgaat, dus sms-jes, bellen, wappen enzovoort.. http://www.dutchtone.nl/

En als telefoon iets in de richting van een Siemens C45 of Sony-Ericsson j70
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:49
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
als ik jouw was zou ik zoiezo een Hi of Vodafone abbo nemen.. die goedkope providers zuiogen.. ik heb nu dutchtone abbo en ik heb er alleen maar gekut mee.. het bereik is wel geod enzow.. maar service ho maar.. ik stap komende maand mooi over op vodafone en daar blijf ik dan voorlopig wel bij
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:48
ick
ick is offline
als je voor prepaid gaat: GEEN KPN! los sms tegoed SUCKS, geen BEN! minder als 4 euro en je kan niet meer smssen... en als je opgewaardeed heb pom te kunnen smssen MOET je eerst 'n betaald telefoontje plegen voor ze sms weer aanzetten voor je.....

Abbo: GEEN TELFORT, klantenservice is KUT (met prepaid niet), de rekeningen zijn ook KUT geregeld en erg onduidelijk....

prepaid zou'k voor Vodaphone/telfort gaan.... abbo voor ben of kpn
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 10:58
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Ik heb een Siemens M35i. Even groot en even duur als de 3310 en bovendien waterbestendig! Wat niet kan gezegd worden van de 3310.

Ander optie is de sony J7 of J70. keicoole dingetjes. kosten rond de €190.zie http://www.telecomadvies.nl/mobiel/w...telefoons/sony

Ik zou voor een Siemens gaan. M35,C45(is eentje met covertjes), S35, C35(kosten allemaal rond €180 en zijn heel erg betrouwbaar en stevig. Ook allemaal met T9
__________________
^^Is a DeviantArt'er... | Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kunt krabben.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 11:18
Verwijderd
ik kan je ook adviseren om een Sony J70 te nemen; ik had vroeger ook een Nokia, maar die zijn, onder andere door dat gedoe met frontjes, zo ontzettend gammel dat ze, als je ze een keer laat vallen, meteen kapot zijn. kvind de Sony's overigens net zo gebruiksvriendelijk, het is maar wat je gewend bent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2002, 15:23
SiTH
SiTH is offline
I've GoT 1 THiNG 2 SaY:

NoKia STiNKT!!!
__________________
-=<PaRaNoia iS JuST ReaLiTy oN a FiNeR SCaLe>=-
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:07
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Ja is ook en abonnement waarbij je 100 sms berichten per maand inkoopt voor € 15,00. Een sms na je voorraad kost je € 0,15.
Wat is dat nou weer voor marketing truuk.. Eerst koop je SMS berichte in, maar nadat die op zijn kosten ze alsnog 0,15 cent? Dan doet die voorraad dus niet veel bijzonders.. Of zie ik iets over 't hoofd?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Koen schreef:
Wat is dat nou weer voor marketing truuk.. Eerst koop je SMS berichte in, maar nadat die op zijn kosten ze alsnog 0,15 cent? Dan doet die voorraad dus niet veel bijzonders.. Of zie ik iets over 't hoofd?
Je 'koopt' niks in. Je krijgt gewoon 100 gratis SMSjes per maand.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:36
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Je 'koopt' niks in. Je krijgt gewoon 100 gratis SMSjes per maand.

Wat heet 'gratis', als ze evenveel kosten als wanneer je ze erna verstuurd?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Koen schreef:
Wat heet 'gratis', als ze evenveel kosten als wanneer je ze erna verstuurd?
Nee. Die SMSjes krijg je. Die kosten je dus niks.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 23:18
ick
ick is offline
Citaat:
steventenhave schreef:
ik kan je ook adviseren om een Sony J70 te nemen; ik had vroeger ook een Nokia, maar die zijn, onder andere door dat gedoe met frontjes, zo ontzettend gammel dat ze, als je ze een keer laat vallen, meteen kapot zijn. kvind de Sony's overigens net zo gebruiksvriendelijk, het is maar wat je gewend bent.

gammel? 'n vriend van me liet op school vanaf de 2e z'n telefoon tussen de trappen nar de kelder pleuren (per ongeluk hoop ik)

hij moest de frontjes en z'n batterij wel gaan zoeken, maar ding doet 't nog steeds (3310)

'n vriendin van me raakte der nokia 3210 kwijt (dacht ze) toen die uit 't raam werf gegooit in 'n ruzie met der ouwders... van 2 hoog op straat... weer frontjes en batterij zoeken, weer deed 't ding 't gewoon nog toen die weer inmekaar gezet was...

mijn 3310 is ook al 'n paar keer geflikkert.... elke keer weer frontjes en soms batterij zoeken, in mekaar zetten, en hij doet 't weer.....

maar je koopt je phone toch niet om mee te gooien?

als je dat wel doet -> c25.... die valt niet uit mekaar... zelfs 't batterij klepje bijft der 9 van de 10x opzitten.... enkel de antenne breekt af als je der niet van tevoren wat secondelijm omheen doet (die phone heb ik ook gehad... viel van 2 hoog op straat in 'n gesprek op balkon... in naar benee rennen... kom gewoon verder bellen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 23:30
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:
als ik jouw was zou ik zoiezo een Hi of Vodafone abbo nemen.. die goedkope providers zuiogen..

En weet je dat dat in de beetje bewoonde gebieden best wel mee valt? En bovendien: je hebt aan 1 streepje bereik ruim voldoende om een sms bericht te versturen.

Citaat:
steventenhave schreef
ik kan je ook adviseren om een Sony J70 te nemen; ik had vroeger ook een Nokia, maar die zijn, onder andere door dat gedoe met frontjes, zo ontzettend gammel dat ze, als je ze een keer laat vallen, meteen kapot zijn. kvind de Sony's overigens net zo gebruiksvriendelijk, het is maar wat je gewend bent.


Dat van die nokia's is dus echt bullshit weet je dat?? Heb zelf een 3210 en 3310 gehad, zonder probs. Ken genoeg mensen in mijn omgeving die zo'n telefoon hebben. crimineel-bestendiger als dat is bijna onmogelijk.. laat je ze flikkeren moet je ze hooguit even bij mekaar rapen omdat het frontje dr af gaat.. nou zet je die er weer op en klaar is Genesis. Mocht je telefoon na een paar valpartijen er beetje oud uitzien, dan koop je gewoon nieuw frontje: no problemo. Nokia 3310 is prima telefoontje. Handig in gebruik, en superdegelijk. Kwalitatief uitstekende keuze.

Genesis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 09:13
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
5210, die nieuwe waterdichte is mooi en gruwlijk licht
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:25
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
In ieder geval heel erg bedankt voor alle responsen. Hebben jullie trouwens ook nog concrete prijzen?
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:07
Poffertjesman
Poffertjesman is offline
Citaat:
SiTH schreef:
I've GoT 1 THiNG 2 SaY:

NoKia STiNKT!!!
troll

Waarom sms je trouwens niet via internet??? Met je gsm ben je blut in no time

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 10:51
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Omdat ik op mijn miserabele studentenkamertje nog geen internet heb, en ik daarvoor dus speciaal naar de uni moet.
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Aanschaf nieuwe PC
Verwijderd
114 26-05-2006 12:28
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan
Een Tweeling
20 21-07-2004 22:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan.
Verwijderd
0 03-06-2004 20:43
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58
ARTistiek Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1.
metzondernix
5 23-08-2001 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.