Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 11:25
Verwijderd
Ayaan Hirsi Ali doelwit Haagse rapgroep

HILVERSUM - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft dinsdag aangifte gedaan tegen een rapgroep uit Den Haag wegens bedreiging. DHC of Den Haag Connection heeft een rap geschreven en via internet verspreid met racistische en seksistische taal en waarin Hirsi Ali met de dood wordt bedreigd.
De politica noemde het in het tv-programma NOVA ,,in ieders belang dat deze mannen worden opgepakt, net als de bedreigers van minister Verdonk''. Zij doelde op de twee vrouwen die voor het gooien met ketchup naar de VVD-minister van Vreemdelingenzaken en Integratie in Amsterdam vastzitten.

Aanvankelijk liet de rechter-commissaris het duo gaan, wat minister van Justitie Donner in de Kamer op een uitbrander kwam te staan. Vice-premier Zalm noemde de aanval op Hirsi Ali 'schandelijk' en vindt dat justitie er werk van moet maken, ook al is de tekst alleen via internet verspreid.

DHC-leden werden, op voorstel van NOVA zelf, onherkenbaar in beeld gebracht. Zij zeiden dat de rap niet als bedreiging is bedoeld, maar ,,we willen onze gevoelens uiten''. ,,Als zij zich bedreigd voelt, is dat haar probleem.'' Ayaan Hirsi Ali wordt wegens aanhoudende bedreigingen sinds twee jaar bewaakt.

Bron:www.dagbladvanhetnoorden.nl


Dit is de tekst van het betreffende nummer:

Fuck hirsi ali Somali
Dit is rico chemically.
Ben aan zet stuur een skut-raket.
Naar die kanker slet je bent goedkoper dan een easy-jet.
Twee maanden in Nederland en dan al zo bijdehand.
Kanker hoer kanker stront vlek.Sla je op je bek, breek je nek.

Wat je denkt wat je denkt.Je bent een excuus allochtoon doe is gewoon.
Want ik weet waar je hooitje woont.Kanker hoer altijd op de loer.
Met je dicht genaaide snee bij de vvd in de vorm van zalm.
Fuck cda fuck vvd dit is DHC.Motherfucker met volkert van der G.
Wat je denkt wat je denkt.Hardcore gangster shit daar zorg ik voor.

We zijn bezig met het voorbereiden op een liquidatie op hirsi ali.
Dat is mijn reactie voor de ordes die ze zei op de televisie praten over intergratie.
Het heeft geen zin want je blijft een ziekelijk irritant Voor jouw vaginale complicatie.
Bestaat geen vaccinatie of andere medicijn je kan beter geen vijand van mij zijn den haag is mijn terrein.Kanker huis-neger steek je neer want je bent vies.
Je bent een allochtoon met een te hoge toon vieze kloon van een autochtoon.Slet als een skelet.
Kut kabinet Automobilisten zien je maar net.Zwakke aids patiënt.

Je was eerst een moslim nu ben je een jood in zware nood in Somalië was je al blij met een stukje brood kwam hier in een houten bood.Je keek om je heen en genood toen Nederland je assiel aanbood.Want je kwam zogenaamd uit de goot.Je maakte je eigenland zwarter dan wie je al was.Je kreeg van Zalm een stikker die flikker gore konte likker. Je maakt moe weetje wat ik doe ik snij je in tweeën en dump je in 1 van de zeven zeeën.

Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald.Omdat je geen orgasme meer krijgt.
Kanker skelet zonder kut.


Ik heb gisteravond de uitzending van NOVA gezien. De heren verstaan dit onder dichterlijke vrijheid en vinden niet dat ze mevrouw Hirsi Ali bedreigen. Op de vraag waarom ze, als ze niets fout doen, dan niet herkenbaar in beeld willen kunnen ze geen bevredigend antwoord geven.


Voor mij is deze tekst duidelijk een stap te ver. Het is een directe en duidelijke doodsbedreiging aan het adres van Ayaan Hirsi Ali. Iets anders kan ik niet maken van zinnen als: "ik snij je in tweeën en dump je in 1 van de zeven zeeën." en "We zijn bezig met het voorbereiden op een liquidatie op hirsi ali."

Ik vind dat deze heren erg hard aangepakt moeten worden, want dergelijke bedreigingen zijn wat mij betreft echt een stap te ver. De standpunten van Hirsi Ali keur ik af, maar dit is niet de manier waarop gereageerd hoort te worden op dergelijke dingen. In tegendeel, het scherpt de tegenstellingen aan en zal er uiteindelijk alleen maar toe leiden dat de hoek van Hirsi Ali en de Marrokaanse hoek feller worden. Op die manier wordt er verdeeldheid gezaaid binnen de Nederlandse maatschappij.

Als de tekst van het nummer te schokkend is voor sommige mensen zal ik die graag weg halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 11:30
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2004 @ 12:25 :
Je was eerst een moslim nu ben je een jood in zware nood in Somalië was je al blij met een stukje brood kwam hier in een houten bood.
Haha.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:35
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
DHC is hiermee veel te ver gegaan, das nogal duidelijk.

Er even vanuit gaande dat ze het niet voor de volle 100% menen, lijkt het meer op een heeeeeeeeeeeeeele goedkope publiciteitsstunt. (en een hele slechte ook...)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:44
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ik ben het wel eens met DHC, alleen de verwoording is n beetje... tjah... DHC/jongerentaal zullen we maar zeggen...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:48
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 30-06-2004 @ 12:44 :
ik ben het wel eens met DHC, alleen de verwoording is n beetje... tjah... DHC/jongerentaal zullen we maar zeggen...
nou ik ben zelf ook nog best een jongere maar ik zeg niet dagelijks dat ik bezig met een liquidatie voorbereiden, of dat ik iemand in 2en ga snijden en ga dumpen in de zee..... en dan heb ik het nog niet eens over dat gekanker

't had opzich ook wel wat minder gekund allemaal........
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ConcordDawn schreef op 30-06-2004 @ 12:44 :
ik ben het wel eens met DHC, alleen de verwoording is n beetje... tjah... DHC/jongerentaal zullen we maar zeggen...
Dus ook jij zou mevrouw Hirsi Ali in stukken willen snijden, waar die tekst in feite over gaat?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 12:48 :
nou ik ben zelf ook nog best een jongere maar ik zeg niet dagelijks dat ik bezig met een liquidatie voorbereiden, of dat ik iemand in 2en ga snijden en ga dumpen in de zee..... en dan heb ik het nog niet eens over dat gekanker

't had opzich ook wel wat minder gekund allemaal........


Als ze het niet met mevrouw Hirsi Ali eens zijn, zouden ze ook een tekst kunnen maken waarin ze haar standpunten verwerpen. Op de persoon spelen is erg laag.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:09
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Wat een trieste tekst zeg, en wat een slechte rijm. Ik zou me daar niks van aantrekken. En die DHC schiet zichzelf lekker met dat soort bagger door de eigen voet.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
schietgeweer schreef op 30-06-2004 @ 13:09 :
Wat een trieste tekst zeg, en wat een slechte rijm. Ik zou me daar niks van aantrekken. En die DHC schiet zichzelf lekker met dat soort bagger door de eigen voet.
Dat ook absoluut. Het probleem is dat mensen op deze manier een nog negatiever beeld van allochtonen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:12
Verwijderd
Hun spelling is ook fantastisch. Ik denk dat ze maar eens lekker in de vijf jaar die ze in de bak zitten leren spellen, dan kunnen ze de volgende keer een goede rap over haar standpunten schrijven spellings- en grammaticaal correct

Grim
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:16
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2004 @ 13:01 :


Als ze het niet met mevrouw Hirsi Ali eens zijn, zouden ze ook een tekst kunnen maken waarin ze haar standpunten verwerpen. Op de persoon spelen is erg laag.
DHC heeft dus hiermee gelijk hun eigen niveau aangegeven.

Wat dus extreem laag is, beetje richting niveau taartgooiers / ketchupspuiters......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:20
Verwijderd
Het jammere is dat die lui waarschijnlijk al verblijfsvergunning hebben. Anders zouden ze wat mij betreft zsm retour Marokko worden gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
als ik zo een beetje op internet zoek, krijg ik toch verdacht veel negatieve links over DHC.

Ze zouden in ieder geval ook bekend staan als vrouwonvriendelijk. Dan past een beetje bedreiging er ook wel bij natuurlijk.

Hoop dat ze hard worden aangepakt.

Ik weet niet of het marokkanen zijn of niet, doet er ook niet zoveel toe denk ik. Dit gaat gewoon te ver.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:54
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Vrijheid van meningsuiting.

En het is "SCUD-raket".
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:56
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-06-2004 @ 13:54 :
Vrijheid van meningsuiting.

En het is "SCUD-raket".
natuurlijk hebben we in nederland vrijheid van meningsuiting. Maar je mag daarbij niemand beledigen / bedreigen. En dat gebeurt hier wel, dus vind ik dat DHC gewoon veel te ver is gegaan.

Als ze het niet met haar beleid eens zijn, kunnen ze dat ook anders duidelijk maken, op een iets normalere manier. DAN zou er idd sprake zijn van vrijheid van meningsuiting...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:59
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 13:56 :
natuurlijk hebben we in nederland vrijheid van meningsuiting. Maar je mag daarbij niemand beledigen / bedreigen. En dat gebeurt hier wel, dus vind ik dat DHC gewoon veel te ver is gegaan.

Als ze het niet met haar beleid eens zijn, kunnen ze dat ook anders duidelijk maken, op een iets normalere manier. DAN zou er idd sprake zijn van vrijheid van meningsuiting...
Ja, want vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor dingen die jij persoonlijk "normaal" vindt
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:04
Paris in flames
Paris in flames is offline
trieste tekst
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:10
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-06-2004 @ 13:54 :
Vrijheid van meningsuiting.
Precies, ik zie deze rap als een protestlied.
Ze rappen maar wat maar doen verder niks.

Zo verliep het ook met NAG (nationale Alloctone Generatie).
Die lui kwamen in het nieuws omdat ze een rap hadden gemaakt over de joden, zo van: "Hamas, Hamas! Alle joden aan de *bier*"
(ff mooi gecencureert)
2vandaag merkte dit op, maakte er een raportage van en de dag daarna was er een debat.
Voor de rest gebeurde er niks. Geen regels, geen straffen, niks.
Zo zal het ook gaan verlopen met de rap over Ayaan.

Offtopic: * begint een dis-rap te bedenken voor s.com *
Zo kom ik dan ook wel in het nieuws
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 13:13.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 30-06-2004 @ 13:59 :
Ja, want vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor dingen die jij persoonlijk "normaal" vindt
Beledigen en bedreigen horen niet bij de vrijheid van meningsuiting. Het gaat namelijk niet over meningen, maar over iets wat feitelijk gesteld wordt. Ik wil je vermoorden is een mening. Ik ga je vermoorden is een feit.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 30-06-2004 @ 14:10 :
Precies, ik zie deze rap als een protestlied.
Ze rappen maar wat maar doen verder niks.

Zo verliep het ook met NAG (nationale Alloctone Generatie).
Die lui kwamen in het nieuws omdat ze een rap hadden gemaakt over de joden, zo van: "Hamas, Hamas! Alle joden aan de *bier*"
(ff mooi gecencureert)
2vandaag merkte dit op, maakte er een raportage van en de dag daarna was er een debat.
Voor de rest gebeurde er niks. Geen regels, geen straffen, niks.
Zo zal het ook gaan verlopen met de rap over Ayaan.

Offtopic: * begint een dis-rap te bedenken voor s.com *
Zo kom ik dan ook wel in het nieuws
Er is een groot verschil tussen het nummer van NAG en dit nummer. NAG richt zich immers tot een grote groep mensen, dit nummer richt zich tot een bepaald individu. Daarmee valt dit nummer onder bedreiging en het nummer van NAG eerder onder discriminatie. Anti-discriminatiewetgeving blijkt echter alleen gericht te zijn op Nederlanders. Als een allochtoon iets discriminerends roept wordt hij of zijn bijna nooit aangepakt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:44
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
DAC THC DHC
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:48
Marnin
Marnin is offline
hoe zielig, hoe laag
als we zo'n liedje over hen zouden maken zouden ze gelijk naar de hoogste boom op zoek gaan om die rascisten op te knopen en als het over een ander gaat moeten die niet zo zeuren en zich niet bedreigd voelen.
dit heeft niks met muziek te maken
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:53
tosyali
Avatar van tosyali
tosyali is offline
haha, ik begin die dhc wel te mogen

alleen vind ik dat het voor allochtonen nog erger gaat worden. owwwja, helaas is het ook racistisch, wat ik niet wil eigelijk
__________________
"God is enough for us, and He is the best disposer of affairs."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:59
Verwijderd
Vrijheid van meningsuiting, ok.

Maar die vrijheid van tientallen taalfouten maken in een rapnummer moeten we maar eens afschaffen.

Ik moest er eigenlijk best om lachen, wat een puberale shit zeg...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:04
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
smakeloze tekst...maar een bedreiging??!?!

wel lekkere beat trouwens

Enige goede opmerking die ze gisteren in NOVA maakten was dat ze zich ook bedreigt voelen door mevrouw Ali met haar onruststokerij.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 14:09
JantjePietje
JantjePietje is offline
De TS heeft het liedje niet echt goed op papier gezet. De opbouw klopt niet, er zitten een aantal slordige taalfouten en er zijn wat woorden weggelaten.
Op zich vind ik het een hele leuke nummer.
Mevrouw Hirsi Ali moet niet zeuren. Als de dichterlijke vrijheden die in Nederland gelden haar ontgaan, mag ze gerust terug naar Somalie gaan. Of mag ze die slappe shit van Brainpower gaan luisteren. Dit is gewoon kunst.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 30-06-2004 @ 15:09 :
De TS heeft het liedje niet echt goed op papier gezet.
Heb het zo van een ander forum gehaald. somalinet.nl ofzo was 't geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:30
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 30-06-2004 @ 15:09 :
De TS heeft het liedje niet echt goed op papier gezet. De opbouw klopt niet, er zitten een aantal slordige taalfouten en er zijn wat woorden weggelaten.
De tekst die hier geplaatst is, is gewoon van iemand die dat op heeft zitten schrijven terwijl hij naar het nummer zat te luisteren ofzo want het komt niet altijd overeen met wat er gezegd wordt.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:35
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 30-06-2004 @ 15:30 :
De tekst die hier geplaatst is, is gewoon van iemand die dat op heeft zitten schrijven terwijl hij naar het nummer zat te luisteren ofzo want het komt niet altijd overeen met wat er gezegd wordt.
maakt opzich niet zo heel veel uit, uiteindelijke strekking / inhoud blijft toch wel hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:37
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 15:35 :
maakt opzich niet zo heel veel uit, uiteindelijke strekking / inhoud blijft toch wel hetzelfde
ik had het over de spelfouten enzo...dat zal wel iemand van somalinet geweest zijn. niet relevant verder ofzo
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:40
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Leuk om te zien hoe de beukers en de neukers zich in allerlei bochten wringen om het liedje af te kraken dan wel te rechtvaardigen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:41
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 13:56 :
natuurlijk hebben we in nederland vrijheid van meningsuiting. Maar je mag daarbij niemand beledigen / bedreigen. En dat gebeurt hier wel, dus vind ik dat DHC gewoon veel te ver is gegaan.

Als ze het niet met haar beleid eens zijn, kunnen ze dat ook anders duidelijk maken, op een iets normalere manier. DAN zou er idd sprake zijn van vrijheid van meningsuiting...
Nee, Hirsi ali beledigt nooit ...
Die jongens zijn wel een beetje hard en grof, maar ze doen het op hetzelfde niveau als hirsi ali.
Misschien begrijpt ze nu hoe het voelt om beledigd te worden.
En het is echt niet zo dat ze dat van die liquidatie menen. Het is gewoon een manier om duidelijk te maken dat ze haar liever niet zien.
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:42
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Marnin schreef op 30-06-2004 @ 14:48 :
hoe zielig, hoe laag
als we zo'n liedje over hen zouden maken zouden ze gelijk naar de hoogste boom op zoek gaan om die rascisten op te knopen en als het over een ander gaat moeten die niet zo zeuren en zich niet bedreigd voelen.
dit heeft niks met muziek te maken
Dit liedje is duidelijk tegen 1 persoon gericht, namelijk ayaan. Er zijn op kazaa ook nummers van allerlei nieuw-rechtsachtige groepjes te vinden die hele bevolkingsgroepen beledigen en "bedreigen" en daar is nooit een NOVA uitzending aan gewijd. Ik vind het triest, al die nummers, maar om er nou zo'n ophef over te maken vind ik nog veel triester. Dit kun je niet serieus een doodsbedreiging noemen.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:43
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 30-06-2004 @ 15:40 :
Leuk om te zien hoe de beukers en de neukers zich in allerlei bochten wringen om het liedje af te kraken dan wel te rechtvaardigen.


wat mij betreft zijn alle hiphop nummers al slecht

vind alleen dat ze hier qua inhoud best wel over de grens gaan...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:46
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 30-06-2004 @ 15:41 :
Die jongens zijn wel een beetje hard en grof, maar ze doen het op hetzelfde niveau als hirsi ali.
Nou er is wel degelijk een niveauverschil maar Ayaan heeft geen recht van spreken als het op beledigingen aankomt. En in mijn ogen vormt zij een grotere bedreiging voor dit land dan een rapgroepje.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
DHC wordt trouwens ook flink bedreigd op hun gastenboek

( En ja, vrijheid van meningsuiting is niet ongelimiteerd en gebonden aan of andere personen in hun vrijheid beperkt worden)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 14:52
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Wat is dhc website dan ?
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 30-06-2004 @ 15:41 :
Nee, Hirsi ali beledigt nooit ...
Die jongens zijn wel een beetje hard en grof, maar ze doen het op hetzelfde niveau als hirsi ali.
Misschien begrijpt ze nu hoe het voelt om beledigd te worden.
En het is echt niet zo dat ze dat van die liquidatie menen. Het is gewoon een manier om duidelijk te maken dat ze haar liever niet zien.
Dat van die liquidatie zingen ze anders wel en ook herhaaldelijke malen, waardoor de boodschap wel vrij bedreigend wordt. Hirsi Ali beledigt weliswaar regelmatig, maar ze bedreigt nooit. Er is dus wel een niveauverschil.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 30-06-2004 @ 15:52 :
Wat is dhc website dan ?
Ja, die wil ik ook wel eens weten. Dan kan ik ze in hun gastenboek mooi eens vertellen wat voor eikels het zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:07
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2004 @ 16:01 :
Dat van die liquidatie zingen ze anders wel en ook herhaaldelijke malen, waardoor de boodschap wel vrij bedreigend wordt. Hirsi Ali beledigt weliswaar regelmatig, maar ze bedreigt nooit. Er is dus wel een niveauverschil.
Ik heb het over respect. qua beledigen.
Wat dat betreft zitten ze op hetzelfde niveau.
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 30-06-2004 @ 16:07 :
Ik heb het over respect. qua beledigen.
Wat dat betreft zitten ze op hetzelfde niveau.
Ik vind inderdaad dat Hirsi Ali vaak te respectloos uit de hoek komt, maar dit gaat toch echt verder wat mij betreft. De verwijzingen naar ziektes die herhaaldelijke malen in het liedje voorkomen, de belediging van joden etc. Dit is beledigend voor een grote en willekeurige groep mensen. En de toon die aangeslagen wordt is anders.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:31
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2004 @ 16:15 :
Ik vind inderdaad dat Hirsi Ali vaak te respectloos uit de hoek komt, maar dit gaat toch echt verder wat mij betreft. De verwijzingen naar ziektes die herhaaldelijke malen in het liedje voorkomen, de belediging van joden etc. Dit is beledigend voor een grote en willekeurige groep mensen. En de toon die aangeslagen wordt is anders.
De woorden die in deze tekst gebruikt worden zijn dan wel vele malen groffer dan die van Ayaan maar dit is een rapnummer van een stel straatjongens dat niet eens ergens uitgebracht wordt ofzo. Ayaan mag zichzelf echter volksvertegenwoordiger noemen en smijt haar beledigingen in serieuze kringen rond en deze worden ook nog eens serieus in behandeling genomen. Wat ik wil zeggen is dat er inderdaad niveauverschil is maar het niveau waar Ayaan zich op bevind, heeft een grotere invloed op deze samenleving dan dat van die jongens.
Allemaal leuk en aardig die vrijheid van meningsuiting en belediging, maar dat geldt dan niet voor een bepaalde groep in het bijzonder maar voor iedereen!
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
owja, DHC gaat NAG (jeweetwel, van "kankerjoden" ) achterna. Politieke statements ok, maar pure onzin en haat in teksten?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
kanker dit kanker dat maar goed,.. laat ik even wat inhoudelijk commentaar (nouja, zover dat gaat dan) geven op de teksten.

Citaat:

We zijn bezig met het voorbereiden op een liquidatie op hirsi ali.
(...)
Kanker huis-neger steek je neer want je bent vies.


"Dichterlijke vrijheid" noemde ze dat voor de camera. LOL. Di's gewoon een bedreiging imo. Of je dat nu in dichtvorm, in rapvorm in boekvorm or whatsoever doet. Het lied is gericht aan Ayaan Hirsi Ali en daarmee bedreig je dus haar.

Citaat:

Je was eerst een moslim nu ben je een jood in zware nood



ZE IS EEN ZWEED!
snap dat nu toch eens.

Citaat:

in Somalië was je al blij met een stukje brood kwam hier in een houten bood.Je keek om je heen en genood toen Nederland je assiel aanbood.


Het is booT en genooT. Tering, leer eens Nederlands.
[edit: en asiel]

Citaat:

Want je kwam zogenaamd uit de goot.


Interessant dat DHC het hele asielrelaas kent van mevrouw.

Citaat:

Je maakte je eigenland zwarter dan wie je al was.Je kreeg van Zalm een stikker die flikker gore konte likker.


Achgossie, je moet toch wat verzinnen om het te laten rijmen, he?

Citaat:

Je maakt moe weetje wat ik doe ik snij je in tweeën en dump je in 1 van de zeven zeeën.


ah. bedreiging.

Citaat:

Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald.Omdat je geen orgasme meer krijgt.
Kanker skelet zonder kut.



Kijk. Ik denk ook dat Hirsi Ali zo fel is vanwege die vrouwenbesnijdenis, maar hier wordt er zo - nouja, ik weet niet - neergezet, alsof ze het verdiend heeft dat dat met haar is gebeurd.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:52
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Haha, die rukkers van het NAG en deze dan, dat neem je toch niet meer serieus. haha, laat ze lekker zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:54
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
afgezien van de inhoud, maken ze zich met de spelling alleen nog maar meer belachelijk...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:02
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-06-2004 @ 18:54 :
afgezien van de inhoud, maken ze zich met de spelling alleen nog maar meer belachelijk...
idd, leer eerst dan eens een tekst schrijven in gewoon, normaal Nederlands. Komt wat serieuzer over
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:49
NN
NN is offline
Ik keur het absoluut niet goed, maar ik kan me wel een klein beetje voorstellen dat sommige mensen dit soort dingen gaan doen als reactie op het gedrag van Hirsi Ali als kamerlid.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
NN schreef op 30-06-2004 @ 19:49 :
Ik keur het absoluut niet goed, maar ik kan me wel een klein beetje voorstellen dat sommige mensen dit soort dingen gaan doen als reactie op het gedrag van Hirsi Ali als kamerlid.
Dat is bull-shit, ze wil alleen wat doen, aan wat zij vind de onderdrukking van de vrouw. Dan hoef je haar nog niet te gaan bedreigen met de dood.
Voor de rest, gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 19:21
NN
NN is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 30-06-2004 @ 19:51 :
Dat is bull-shit, ze wil alleen wat doen, aan wat zij vind de onderdrukking van de vrouw. Dan hoef je haar nog niet te gaan bedreigen met de dood.
Voor de rest, gefeliciteerd
Het is even de wijze waarop Hirsi Ali zich in de politiek manifesteert, dat kan dit soort reacties uitlokken.

Voor de rest, bedankt.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders: "Verbied koran"
Donald Duck
478 25-08-2007 20:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Mohammed B.
Levitating Nun
500 26-07-2005 19:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ayaan Hirsi Ali staat op de lijst van de 'invloedrijkste personen ter wereld
Gornetsnoaker
93 12-04-2005 17:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hirsi Ali: Wilders slaapt in gevangeniscel
Love & Peace
14 18-02-2005 23:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dijkstal: Nederlandse politiek zaait haat
LaResistance
138 10-06-2004 18:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moslima met dood bedreigt: kritiek op islam word niet geduld!!!!!
Optima
80 27-09-2002 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.