Oud 20-11-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Sorry Chicka, maar ik moest toch wel even hard lachen en facepalmen. Ik neem aan dat Kat bedoelt dat haar tante zich kinderlijk gedraagt.
Precies dit, ja.

Maar ze is steeds aan het schreeuwen tegen mijn pleegzus, ook waar mijn zusje bij is, en dan zegt ze heel nare woorden en dingen. De hele dag: "Je bent zo'n zwijn! Je ruimt nooit op en doet nooit iets en laat mij alles doen! O, ik heb het zo zwaar met jou. Waar heb ik zo'n kutkind aan verdiend. En je hebt zelfs geen vader! Die vader van jou was net zo, je bent net zo!" Etcetera, etcetera.

Ik word er een beetje moe van allemaal.
Advertentie
Oud 20-11-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Precies dit, ja.

Maar ze is steeds aan het schreeuwen tegen mijn pleegzus, ook waar mijn zusje bij is, en dan zegt ze heel nare woorden en dingen. De hele dag: "Je bent zo'n zwijn! Je ruimt nooit op en doet nooit iets en laat mij alles doen! O, ik heb het zo zwaar met jou. Waar heb ik zo'n kutkind aan verdiend. En je hebt zelfs geen vader! Die vader van jou was net zo, je bent net zo!" Etcetera, etcetera.

Ik word er een beetje moe van allemaal.
sommige van die dingen zegt mijn moeder/vader ook maar niet kutkind of waar heb ik je aan verdiend. maar als je dat dag in dag uir hoort dan is dat niet leuk nee.
Oud 20-11-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
sommige van die dingen zegt mijn moeder/vader ook maar niet kutkind of waar heb ik je aan verdiend. maar als je dat dag in dag uir hoort dan is dat niet leuk nee.
Nouja, ze zegt het inderdaad niet soms, maar elke dag. Nu is het iets beter dan eerst, maar net weer, en elke dag sowieso drie keer. En ze is ontzettend gefocust op ons uiterlijk, ze zegt de hele dag dat we zo dik zijn en lelijk en blablabla.

En ik vind het stom dat ik nou alweer dit soort problemen thuis heb, ik bedoel, ik was niet voor niets verhuisd en ik wil niet steeds verhuizen en bij andere mensen wonen.
Oud 20-11-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ze zegt het inderdaad niet soms, maar elke dag. Nu is het iets beter dan eerst, maar net weer, en elke dag sowieso drie keer. En ze is ontzettend gefocust op ons uiterlijk, ze zegt de hele dag dat we zo dik zijn en lelijk en blablabla.

En ik vind het stom dat ik nou alweer dit soort problemen thuis heb, ik bedoel, ik was niet voor niets verhuisd en ik wil niet steeds verhuizen en bij andere mensen wonen.
dan moet je je afvragen waar is het erger: bij je pleegmoeder of bij je eigen famillie. waar het het minst erge is zou ik wonen.
Oud 20-11-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
dan moet je je afvragen waar is het erger: bij je pleegmoeder of bij je eigen famillie. waar het het minst erge is zou ik wonen.
Naar mijn eigen ouders is voorlopig geen optie. Mijn oom en tante eventueel wel, maarja, maarja. Een andere vriendin heeft aangeboden me te adopteren. Misschien dat ik daar dan maar heenga. Maar eerst op vakantie naar de Oeral (zónder pleegmoeder) en daarna, ja, daarna zien we verder.
Oud 20-11-2011, 14:09
Verwijderd
Dat kan natuurlijk ook nog.
Oud 20-11-2011, 14:22
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
pff, ga gta voor de 4de keer uitspelen, morgen naar school ,aar heb eerste 4 uur uitval, maar wordt tog om 8 uur opgehaalt, argh bgrijpen jullia dat nou :@ !
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 20-11-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
pff, ga gta voor de 4de keer uitspelen, morgen naar school ,aar heb eerste 4 uur uitval, maar wordt tog om 8 uur opgehaalt, argh bgrijpen jullia dat nou :@ !
In de eerste instantie begreep ik het inderdaad niet, maar na ongeveer zes keer lezen had ik de spelling en zinsstructuren doorgrond.
Oud 20-11-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
In de eerste instantie begreep ik het inderdaad niet, maar na ongeveer zes keer lezen had ik de spelling en zinsstructuren doorgrond.
haha, ik wilde ook eerst reageren met "nee"
Oud 20-11-2011, 14:26
Verwijderd
http://filthylibrarian.tumblr.com/po...trip-him-naked


uh...wat? :
Oud 20-11-2011, 14:31
Verwijderd
WAT

Is dat dat kussen van je vaders trui, trouwens? Goed kussen.
Oud 20-11-2011, 14:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wtf
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-11-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
en kort, als in, zonder details, gewoon, meh, ik heb die en die klachten en ze zijn niet lichamelijk.
Dat zou ik wel oké vinden.

Citaat:
Is dat vanwege de huisarts of vanwege het opnieuw vertellen?
Meer vanwege het vertellen. En dan vooral omdat het weer iemand anders is. Als ik het eenmaal aan iemand verteld heb, dan kan ik er wel makkelijker op terugkomen, behalve bij mijn ouders.
Oud 20-11-2011, 14:32
Verwijderd
who the hell is julia?
ow je bedoelt jullie, waarom ga je niet later naar school dan?
Oud 20-11-2011, 14:42
Verwijderd
Wat de fok Luud!
Oud 20-11-2011, 14:49
Verwijderd
Ik ga zo high tea'en met collega's
Oud 20-11-2011, 14:51
Verwijderd
leuk

ik weet nog niet of ik wel of niet naar de bioscoop ga om 4uur.
Oud 20-11-2011, 15:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Haha, Luud. Wtf.
Oud 20-11-2011, 15:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 20-11-2011, 15:04
Verwijderd
Wat de neuk luud
Oud 20-11-2011, 15:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 15:09
Verwijderd
Maar kom op, ik lijk ook echt 14 op die foto
Oud 20-11-2011, 15:10
Verwijderd
Haha wat
Oud 20-11-2011, 15:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik vind het een hele schattige foto, maar dat onderschrift kinda ruins it.
Oud 20-11-2011, 15:34
Verwijderd
schijnbaar ga ik niet. ;o
Oud 20-11-2011, 15:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder heeft een vet lekkere smoothie gemaakt met onze tellsell (doch niet van tellsell gekochte) Smoothie Maker<3 sinaasappel-banaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 15:51
Verwijderd
het is zo mistig dat ik de einde van de straat niet eens kan zien. Had ik maar mijn camera bij.
Oud 20-11-2011, 15:53
Verwijderd
Nu het weer koud wordt komt mijn angst voor gladheid ook weer terug. Ik was hem vergeten.
Als het mistig is is het toch niet per se glad? Ik moet straks nog naar de AH fietsen.
Oud 20-11-2011, 15:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vannacht ook foto's gemaakt ja de dauwdruppels stonden op mijn wimpers!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 15:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nu het weer koud wordt komt mijn angst voor gladheid ook weer terug. Ik was hem vergeten.
Als het mistig is is het toch niet per se glad? Ik moet straks nog naar de AH fietsen.
Nee, tenzij het vriest.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 15:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
WAT?!

Ik probeer momenteel een combinatie te maken tussen en en die eindigt in :')..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-11-2011, 16:14
Verwijderd
Hoi forumers, ik wil in de drie minuten die ik nog heb even melden dat thuis geen internet hebben heeeeeel onpraktsich en stom is en dat forumen in de bieb ook weer niet je-van-het is. En dat Lorelei een fantastische log'e is <3 en dat ik iedereen miiiihis en een heel klein beetje stiekem toch wel verliefd aan het worden ben en dat ik houd van Den Haag, en de mist en het strand, maar dat dat laatste wel een beetje vreemd is zonder wind.

Dus. /rant.

Laatst gewijzigd op 20-11-2011 om 16:21.
Oud 20-11-2011, 16:22
Verwijderd
onderweg naar school toen het mistig was had ik ook fotos genakt. hier is een heldere blauwe lucht.


waarom wil iemand hier perse om half5 eten, we hebben 2uuur geleden nog gegeten.
ik zou nu eigelijk in de bioscoop moeten zitten, maarja.
Oud 20-11-2011, 16:34
Verwijderd
het is ook met de uur dikker, de mist. Fiets morgen wel naar huis, moet een flink stuk over een auto weg fietsen als ik vandaag die 16km naar huis fiets.
Oud 20-11-2011, 16:59
Verwijderd
Zo. We hebben fijn bij mijn oma gezeten vanmiddag. Ik kan soms zo om/met haar lachen
Oud 20-11-2011, 17:02
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
kan iemand die een beetje verstand heeft van minecraft even naar de minecraft topic gaan, om me uittleg te geven
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 20-11-2011, 17:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haaaa Luud, leuk he dat tumblr! Allemaal seksueel gefrustreerde pubers daar.

Ik ben btw na een korte tussenstop thuis weer onderweg naar werk, want we hebben een uitje. Laat de tapas en booze maar komen!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-11-2011, 17:13
Verwijderd
Zo, weer in de trein naar huis. Mweh. Gelukkig rijdt alles normaal.
Oud 20-11-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Haaaa Luud, leuk he dat tumblr! Allemaal seksueel gefrustreerde pubers daar.

Ik ben btw na een korte tussenstop thuis weer onderweg naar werk, want we hebben een uitje. Laat de tapas en booze maar komen!
Tapas Zo, dat zou er hier ook wel in gaan zeg..
Oud 20-11-2011, 17:38
Verwijderd
Wat is het heerlijk weer! Die mistlucht is zo lekker fris, echt heerlijk. Heb gelopen naar een AH verderop.
Oud 20-11-2011, 17:39
Verwijderd
De high tea was lekker mocht je ooit in Enschede zijn: 'high tea maar dan anders' bij Bagels&Beans
volgens mij zit Bagels&Beans ook wel in andere plaatsen trouwens.
Oud 20-11-2011, 17:48
Verwijderd
Ja klopt. Ik hou van Bagels&Beans trouwens, want in Leeuwarden geven ze je echt enorme koppen thee <3
Oud 20-11-2011, 18:01
Verwijderd
Wat is 3030 van Deltron toch een heerlijk album. Fijne, relaxte beats, goede geschreven tracks met een idee, subtiele scratches, Deltron flowt als een malle, toffe teksten.. Hiphop zoals het hoort!
Oud 20-11-2011, 18:02
Verwijderd
Ik vind vooral de bagels heel lekker bij Bagels&Beans. Ben er pas twee keer geweest trouwens, in Tilburg hebben we er geen.
Oud 20-11-2011, 18:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dit nummer is zo vreemd en toch zo awesome.



Oud 20-11-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt. Ik hou van Bagels&Beans trouwens, want in Leeuwarden geven ze je echt enorme koppen thee <3
ja in Enschede ook, een standaard kop is 300 ml schat ik en de 'grote kop thee' is eigenlijk een soepkom.
Oud 20-11-2011, 18:20
Verwijderd
Ja, zo fijn vind ik dat! <3
Oud 20-11-2011, 18:20
Verwijderd
Hehe ik liet net een boertje en meteen proefde ik de sambal van de suri die ik op brood met komijnenkaas heb gegeten een paar uur geleden
Oud 20-11-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo fijn vind ik dat! <3
Ja ik vind cafe's die je van die belachelijke kopjes van 125 ml geven heel irritant, daarna heb je nog dorst en 1 theezakje is toch gewoon 1 theezakje, wat maakt het voor hun nou uit als ze je meer water geven!
Oud 20-11-2011, 18:26
Verwijderd
Als ik thuis ben hou ik wel van kleine kopjes thee. Die passen dan precies in je hand, je kunt je vingers er precies omheen vouwen en dan krijg je het lekker warm. Mmmmm.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.