Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2009, 19:44
xUnique
Avatar van xUnique
xUnique is offline
Heeehee!

Ik heb dringend hulp nodig, ik hoop dat jullie mij hier misschien kunnen helpen.
Ik zit op dit moment in VWO4 en doe gymnasium, maar het gaat heel slecht. Ik heb het profiel NG met wiskunde A en natuurkunde. Ik heb heel veel onvoldoendes gehaald en mijn pww heel slecht gemaakt. Ik sta nu gemiddeld voor al mijn vakken een 5,9 en ben heel bang dat ik dit jaar moet blijven zitten. Ik weet niet wat ik moet doen, daarom zit ik me helemaal kapot te stressen. Mijn ouders durf ik het niet te vertellen, maar die zien het waarschijnlijk gewoon op het raport. So I am screwed. Kan iemand mij helpen??

Kusss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2009, 11:14
Syn
Syn is offline
Waar denk je dat het aan ligt dat je er zo slecht voor staat? Hoeveel tijd steek je in je school?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 11:24
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Heb je niet nog maar 1 toetsweek gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 11:28
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Blijven zitten is niet het einde van de wereld, en je kan beter in de vierde blijven zitten dan in de zesde zakken . Je moet gewoon open kaart spelen met je ouders, ze zullen je er heus niet op afrekenen. Nu kunnen ze je misschien nog helpen met studiebegeleiding o.i.d.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 11:48
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
ik zou wel sowieso je best doen om nog over te gaan. Je mag niet 2x achter elkaar blijven zitten. dus als je in de 4e blijft zitten, mag je niet in de 5e ook nog blijven zitten.. maar als je nu net aan overgaat naar de 5e zit het er wel een beetje in de dat je in de 5e zult blijven zitten, aangezien je gewoon doorgaat met de betreffende stof. maar dat is geen ramp. want je mag wel in de 5e blijven zitten en in de 6e nog zakken, zonder enige consequenties! Dus misschien is dat een motivatie voor je om NOG harder aan de slag te gaan. en het zal ook zeker helpen als je het er gewoon met je ouders over hebt. niet gelijk je cijfers erbij laten zien, maar gewoon vertellen dat je merkt dat het niet lekker gaat op school e.d.

Maar! Wat Batave zegt is juist, het is echt geen ramp om te blijven zitten. Het zal je waarschijnlijk alleen nog maar meer helpen je het in de volgende jaren alleen maar makkelijker te maken.
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 13:14
xUnique
Avatar van xUnique
xUnique is offline
Hee,

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb het aan mijn ouders verteld en ze waren eerst een beetje teleurgesteld maar toen gaven ze me zoveel adviezen dat ik heel erg blij was dat ik het hen heb verteld. Ik ga zoiezo mijn best doen om dit jaar nog goed af te maken. Ik heb ook mijn leraren gemaild en volg nu altijd b-uren. Ik hoop dat het goed komt aan het eind van het jaar. Zelf zat ik even in een gigantische dip maar met hulp van mijn ouders heb ik er nu wel meer vertrouwen in dat het goed komt.
Anyway, thanks again, en ik laat nog wel horen hoe het is afgelopen haha.

Kusss
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 13:33
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je kan het wel
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 13:40
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Ik ben blij te horen dat het is mee gevallen! zet m op heh ; )
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 16:45
brands
Avatar van brands
brands is offline
En nu je ouders het weten willen ze je misschien ook wel helpen met het maken van je huiswerk. Denk bijvoorbeeld aan woordjes leren, andere rijtjes, etc/

Succes dit schooljaar en we zijn benieuwd.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 15:59
Joke:D
Joke:D is offline
Je zou lang niet de enige V4-doubleur zijn hoor. 2-% bij ons van wat nu V6 had kunnen zijn is blijven zitten op V4, en nog 10% ofzo in een ander jaar, en nog eens 20% is afgestroomd naar havo.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 15:53
Verwijderd
Je hebt nog een half jaar om het goed te maken, moet lukken toch? Beter blijf je trouwens zitten in V5, dat is een stuk lastiger. Maar alsnog is V4 best te doen dus denk dat je het wel gaat halen met genoeg inzet. Maak je niet druk!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 11:49
Pater Noster
Avatar van Pater Noster
Pater Noster is offline
Niks aan de hand joh, een keer blijven zitten. Ik ben zelf ook blijven zitten in de VWO4 (Gymnasium) en ben toen gelijk overgestapt naar een MBO-opleiding. Zo heb ik geen jaren verloren.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 15:11
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Waarom ging je niet havo doen? Wat doe je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 09:48
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik zat enkele jaren geleden in dezelfde positie, en ben met onvoldoendes voor wi, na en sk doorgestroomd naar E&M.
Heeft op universitair niveau voor wat moeite met wiskunde gezorgd, maar verder nooit spijt van gehad.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 10:10
Pater Noster
Avatar van Pater Noster
Pater Noster is offline
Citaat:
Waarom ging je niet havo doen? Wat doe je nu dan?
Ik zat op een klote middelbare school en ik had geen zin meer om daar te blijven.
Ik heb 4 jaar MBO International Marketing & Communications niveau 4 gedaan aan het ROC van Amsterdam, daarna 3 jaar HBO Media, Informatie & Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en daarna nog 2 jaar de Master New Media aan de Universiteit van Amsterdam.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Zal ik overgaan of niet?
Wurd
3 14-07-2016 15:24
Algemene schoolzaken Blijven zitten op VWO4?
provide
2 27-06-2012 21:47
Algemene schoolzaken Wil ik wel over?
stefano12
9 22-06-2011 19:28
Eindexamens 2007 Onverwacht gezakt..
joelintveld
32 11-07-2007 11:07
Psychologie pfff...weet het gewoon niet..
angelsoul
7 12-04-2005 14:06
Algemene schoolzaken Blijven zitten op 4VWO of 4HAVO?
~-nientje-~
6 26-03-2002 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.