Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2012, 22:37
Verwijderd
Zo.
Advertentie
Oud 17-10-2012, 22:39
Verwijderd
Hmm, ik had wel verwacht dat de katten na acht uur buiten vertoeven afgemat zouden zijn, maar niets blijkt minder waar. Met als extragratis bonus dat de pootjes bij zowel A. als M. gigantisch onder de modder zitten
Oud 17-10-2012, 22:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag van de week iemand lopen met dit shirt:


http://joebidenfanclub.com/

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-10-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik had wel verwacht dat de katten na acht uur buiten vertoeven afgemat zouden zijn, maar niets blijkt minder waar. Met als extragratis bonus dat de pootjes bij zowel A. als M. gigantisch onder de modder zitten
Heb je ze afgewassen?
Oud 17-10-2012, 22:52
Verwijderd
De poezen netjes afwassen als ze buiten zijn geweest, zoals een serieuze man betaamt.
Oud 17-10-2012, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Heb je ze afgewassen?
Ik heb het even serieus overwogen
Oud 17-10-2012, 23:04
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zo.
http://soundcloud.com/ericdsnider/big-joe-biden
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-10-2012, 23:07
Verwijderd
wat is mijn avatar?
Oud 17-10-2012, 23:08
Verwijderd
ohja.
Oud 17-10-2012, 23:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zo zo, vanwaar de Joe Biden-liefde opeens?
__________________
you're not my demographic
Oud 17-10-2012, 23:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Leuke ava, mozjepoezje!
__________________
you're not my demographic
Oud 17-10-2012, 23:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
of is het een klaverbeertje
__________________
you're not my demographic
Oud 17-10-2012, 23:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een sugarskull-beertje-beest?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 07:25
Verwijderd
het is zo'n dodenmasker ja. maar dan een poes. Hij komt van het "Dia del gato" t-shirt van memebase ;x
Oud 18-10-2012, 08:44
Verwijderd
Ik heb een 7.7 op mijn eerste tentamen van kunstgeschiedenis .
Oud 18-10-2012, 11:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat tentamen waarvan je dacht dat het niet goed ging? Over middeleeuwse kerken enzo? Nais
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2012, 11:22
Verwijderd
Hai liefjes.
Oud 18-10-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Dat tentamen waarvan je dacht dat het niet goed ging? Over middeleeuwse kerken enzo? Nais
Uhm, dat tentamen waar ik vrij panisch over deed ja . Maar het is wel echt ziek goed gemaakt. Dat wel. Maar I don't care .

Citaat:
Hai liefjes.
Hoi! Hoe gaat het met je monsters?
Ads door Google
Oud 18-10-2012, 11:26
Verwijderd
ik heb een nieuwe telefoon. Ik snap er nog geen kut van en de bijgeleverde boekjes zijn in het frans, duits en italiaans.
Oud 18-10-2012, 11:28
Verwijderd
Ik heb ook een nieuwe sinds gisteren en ik heb helemaal geen zin in uitzoeken hoe ik 'm moet bedienen
Oud 18-10-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Hoe gaat het met je monsters?
Goed, hoor. Ze doen het nog steeds, groeien als kool en zien er puik uit

Citaat:
ik heb een nieuwe telefoon. Ik snap er nog geen kut van en de bijgeleverde boekjes zijn in het frans, duits en italiaans.
Citaat:
Ik heb ook een nieuwe sinds gisteren en ik heb helemaal geen zin in uitzoeken hoe ik 'm moet bedienen
Oud 18-10-2012, 11:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat is een week vrij toch heerlijk. Moet ik vaker doen. Weekendje Boedapest, paar dagen thuis en dit weekend nog naar de Ardennen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-10-2012, 11:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga naar de ardennen, de frisse lucht is even wennen
__________________
you're not my demographic
Oud 18-10-2012, 11:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uhm, dat tentamen waar ik vrij panisch over deed ja . Maar het is wel echt ziek goed gemaakt. Dat wel. Maar I don't care .
Pfffff zeikerd Gefeliciteerd!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar de ardennen, de frisse lucht is even wennen
(8) Finkers toch?
Advertentie
Oud 18-10-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Goed, hoor. Ze doen het nog steeds, groeien als kool en zien er puik uit





[afbeelding]
Ik lees dat ook niet hoor. Maar ik heb ook geen zin in het zelf leren. Lekker aanmodderen met een toestel dat steeds uitvalt
Oud 18-10-2012, 11:52
Verwijderd
Guys. Guys. Als je solliciteert via zo'n internetformuliertje waarbij je je cv moet uploaden etc. Dan heb je zo'n klein tekstvakje voor je motivatie. Hoe doe je dat? Dan c/p je er toch geen volledige "Geachte heer Jansen, naar aanleiding van..."-brief in, neem ik aan? Maar om nou direct met je verhaal te beginnen :/ Hoe behoor je zoiets in te vullen?
Oud 18-10-2012, 11:54
Verwijderd
ik doe dat altijd precies zoals in jouw voorbeeld geen idee of dat goed is, maar anders wordt het zo'n kattenbelletje.
Oud 18-10-2012, 11:56
Verwijderd
L.S.,

In vogelvlucht is mijn motivatie blatibla. Graag zou ik deze nog verder toelichten in een verdiepend gesprek.
Oud 18-10-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
ik doe dat altijd precies zoals in jouw voorbeeld geen idee of dat goed is, maar anders wordt het zo'n kattenbelletje.
Hm oke.
Citaat:
L.S.,

In vogelvlucht is mijn motivatie blatibla. Graag zou ik deze nog verder toelichten in een verdiepend gesprek.
Oh dit klinkt ook wel geschikt ja.

Thank you!
Oud 18-10-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
L.S.,

In vogelvlucht is mijn motivatie blatibla. Graag zou ik deze nog verder toelichten in een verdiepend gesprek.
oh wow dat is een goeie
Oud 18-10-2012, 13:10
Verwijderd


En met dit lieve, wonderschone liedje ga ik maar weer hard aan het werk
Oud 18-10-2012, 14:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lol, mensen die werken bij de miss etam die mij mode advies willen geven. :')
Ja joh, zo.n felgekleurd riempje is echt een perféct accesoire en je moet 'm natuurlijk lekker laag hangen, want dat is nu de nieuwe mode en weet je wat misschien óók leuk is onder een jurkje? Motorlaarsjes, lekker stoer!
Oh, je hebt legerkisten... Ja, dat kan...ook. Gewoon lekker je eigen ding doen hoor meid!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 14:29
Verwijderd
^ Ja Trimm, gewoon je lekker je eigen ding doen!
Oud 18-10-2012, 14:34
Verwijderd
Lekker jeselluf sijn!11!

Legerkisten, trouwens
Oud 18-10-2012, 14:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd btw wel raar aangekeken toen ik binnenliep met m'n baggy spijkerbroek, big-ass paarse gympen en zwart motorjack met I <3 hate button. ik ben overduidelijk niet de doelgroep.
Oh ja, dat wijf ging trouwens ook allemaal riemen bij me omdoen, terwijl ik meteen al had laten weten dat ik van die brede riemen voor om je middel echt kklelijk vind. Doos.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 18-10-2012, 14:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lekker jeselluf sijn!11!

Legerkisten, trouwens


Heel leuk onder een jurkje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 14:56
Verwijderd
Waarom laat je je dan ook adviseren bij miss etam Eigen schuld, dikke bult, zou ik zeggen!
Oud 18-10-2012, 15:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kwam daar helemaal niet voor advies! Ik liep binnen omdat ik een riem nodig had en ik weet dat ze die daar in grotere maten hebben en ik werd meteen 'aangevallen' door een verkoopster.
Het eerste wat ze pakte was trouwens een panterprint riem. Een hele lelijke. En ze vond het maar vreemd dat dat niet mijn ding is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Heel leuk onder een jurkje.
Ehr, ja, ik moet bekennen dat ik dát niet echt voor ogen had
Oud 18-10-2012, 15:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ehr, ja, ik moet bekennen dat ik dát niet echt voor ogen had
Hoezo niet? Ik heb er alleen andere veters in gedaan en de modder moet je effe wegdenken. Verder zijn het gewone kisten. Heb ze van m'n zwagert, de sergeant.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam daar helemaal niet voor advies! Ik liep binnen omdat ik een riem nodig had en ik weet dat ze die daar in grotere maten hebben en ik werd meteen 'aangevallen' door een verkoopster.
Het eerste wat ze pakte was trouwens een panterprint riem. Een hele lelijke. En ze vond het maar vreemd dat dat niet mijn ding is.
Ik bedoel dat ze op je afstormen en jij stil blijft staan en geen verbaal geweld teruggooit
Oud 18-10-2012, 15:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik bedoel dat ze op je afstormen en jij stil blijft staan en geen verbaal geweld teruggooit
Oh geloof me, dat heb ik wel gedaan hoor. Heb meteen laten weten dat ik lastig ben, ik precies weet wat ik zoek en dat ik die brede riemen lelijk vind en toch bleef dat wijf maar doorratelen. Ik kreeg er amper een woord tussen. Heel vervelend, van die agressieve verkoop-technieken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 15:20
Verwijderd
Ja, ze zijn wel ingesteld op een eenzijdig gesprek
Oud 18-10-2012, 15:24
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Huiswerkgroep en hier heb ik een internetverbinding. Heeeel even soggen hier op het forum hoor. Maar het voelt wel goed weer eens echt bezig te zijn met studieren en ook resultaat te boeken, zij het klein.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 18-10-2012, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Hoezo niet? Ik heb er alleen andere veters in gedaan en de modder moet je effe wegdenken. Verder zijn het gewone kisten. Heb ze van m'n zwagert, de sergeant.
Ja nou, ik dacht meer aan mooie glimmende zwarte kisten met 'originele' veters

Citaat:
Oh geloof me, dat heb ik wel gedaan hoor. Heb meteen laten weten dat ik lastig ben, ik precies weet wat ik zoek en dat ik die brede riemen lelijk vind en toch bleef dat wijf maar doorratelen. Ik kreeg er amper een woord tussen. Heel vervelend, van die agressieve verkoop-technieken.
Hm, nooit last van. "Ik kijk even rond, goed? Als ik hulp nodig heb, bent u de eerste die het hoort." Dat werkt altijd prima
Oud 18-10-2012, 15:26
Verwijderd
Ik zeg ook dat ik rondkijk, of mezelf wel red, ofzo

Ik word ook niet goed van de winkels waarin je altijd wordt begroet Soms wil ik gewoon een winkel in lopen en dingen bekijken zonder dat ik meteen opgemerkt ben ;x
Oud 18-10-2012, 15:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja nou, ik dacht meer aan mooie glimmende zwarte kisten met 'originele' veters
Ze glimmen ook meer dan normale kisten, want ik heb ze ooit overgespoten met zwarte lak verf.
Ze zijn overigens al (minstens) 12 jaar oud, dus de originele veters hebben 't begeven.


Citaat:
Hm, nooit last van. "Ik kijk even rond, goed? Als ik hulp nodig heb, bent u de eerste die het hoort." Dat werkt altijd prima
Ja, ik normaal ook, maar zij was echt bizar volhoudend. Weet nu meteen weer waarom ik die winkel nooit inga.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-10-2012, 15:34
Verwijderd
omg wat is de appie een kkhandig iets zeg
Oud 18-10-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
omg wat is de appie een kkhandig iets zeg
Eh?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.