Oud 11-06-2016, 16:35
Verwijderd
Ik heb twee jaar (mei 2014) geleden leuk meisje ontmoet, heb ik lange tijd mee samen gewerkt, daarna hebben we nog een aantal maanden lopen praten via app. Ik vond haar super leuk, zij mij blijkbaar niet en verbrak uit eindelijk het contact. (dit duurde ongeveer tot juli 2015)

Ik kom haar af en toe tegen, we draaien beetje om elkaar heen. Of ik loop door of zij loopt door. Of ik draai me gezicht weg als ze naar me kijkt of zij draait haar gezicht weg als ik naar haar kijk.

Nu weet ik dat ze binnen kort jarig vind (ja zo leuk vond ik haar), alleen ben ik die week op vakantie. En in buitenland heb ik dus geen internet om haar een berichtje te sturen. Nu is het mijn vraag is het raar als ik haar voordat ik weg ga (zo'n 5 dagen voor haar verjaardag) een berichtje stuur met "alvast gefeliciteerd met je verjaardag" ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2016, 17:59
Towbii
Towbii is offline
Ik denk dat ze het juist extra tof zal vinden omdat je extra moeite doet om haar toch nog te kunnen feliciteren helemaal niet zo raar dus!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 18:11
Verwijderd
Als zij het contact heeft verbroken, zou ik dat niet doen. Als jullie elkaar niet meer spreken, is het misschien een beetje raar ineens een (ook nog hele vroege) felicitatie te sturen. Blijf niet teveel met haar bezig, en laat het gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 19:05
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Wat luci zegt, en voor de rest, wat wil je er mee bereiken behalve haar een fijne verjaardag toewensen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 17:15
Verwijderd
Ik feliciteerde haar vorig jaar ook, toen praten we een kleine maand niet meer met elkaar.
Er zit niet echt een diepere boodschap achter dan haar fijne verjaardag te wensen, want dat is wat ik haar ook toe wens met een grapje over haar drank gebruik.

De enige moeite die ze doet om het contact te herstellen , was mij aankijken als ik haar tegen kwam en een soort van hey gebaar maken. Maar dat doet ze nu ook niet meer.

Ik had laatst dat ik haar tegen kwam ze keek mij eerst ff aan ik keek ff naar onderen toe omdat ik trapje af moest lopen, en toen keek ik haar aan en draaide ze snel haar gezicht een kwartslag en begon wat in zichzelf te mompelen. Misschien dat die felicitaties hier ook iets kunnen bijdragen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 11:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je een kaartje sturen (voor je weg gaat). Een kaart die wat te vroeg aankomt is niet zo heel raar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 11:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik kom haar af en toe tegen, we draaien beetje om elkaar heen. Of ik loop door of zij loopt door. Of ik draai me gezicht weg als ze naar me kijkt of zij draait haar gezicht weg als ik naar haar kijk.
Dit kan natuurlijk heel goed komen doordat zij het (heel) ongemakkelijk vindt om jou, nadat zij bewust het contact met jou heeft verbroken, toch nog tegen te komen. En niet omdat ze misschien weer contact met je wil en/of jou misschien (weer) leuk vindt.

Ik zou haar dan nog eerder iets appen als "Hey! Ik zag je laatst. Lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?" dan alleen maar een veel te vroege felicitatie. Reageert ze niet/nauwelijks, laat het dan gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dit kan natuurlijk heel goed komen doordat zij het (heel) ongemakkelijk vindt om jou, nadat zij bewust het contact met jou heeft verbroken, toch nog tegen te komen
Dat zal heel goed kunnen. Enig idee wat ze ongemakkelijk zou kunnen vinden, het idee dat ik haar misschien aanspreek ?

Citaat:
Misschien kan je een kaartje sturen (voor je weg gaat). Een kaart die wat te vroeg aankomt is niet zo heel raar.
Weet niet precies waar ze woont, wel de straat maar niet het nummer...

En wat denken jullie van felicitatie die wat later komt, ik kan het ook gewoon naar mijn vakantie doen. En er iets van "nog gefeliciteerd " van maken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 19:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom niet gewoon haar aanspreken en werkelijk zeggen wat je wil. Een felicitatie is oké, maar zij weet niet wat jij duidelijk wil maken en zal daarom misschien ook geen duidelijke reactie geven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-06-2016, 11:40
Verwijderd
ik zou het echt SUPERraar vinden om een verjaardagskaart te krijgen van iemand met wie ik niet omga.

Feliciteer 'r gewoon als je weer terug bent of helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 20:06
Verwijderd
Bedankt voor jullie tips, ik zal is kijken. Misschien like ik alleen wel haar facebook bericht als ik terug ben..

Citaat:
Waarom niet gewoon haar aanspreken en werkelijk zeggen wat je wil
Haar aanspreken durf ik ergens niet omdat ik aantal keren langs haar heen ben gelopen en het nu een beetje dom vind om in eens te doen dat ik haar herken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.