Oud 09-12-2002, 20:56
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
had vandaag examen wiskunde, en met het tweede deel had ik een complete black out. of ik er door ben is nu de vraag... wiskunde is één van de vakken waarvoor ik vreesde, maar overmorgen heb ik frans. daar vrees ik nog méér voor! ik ben bang dat ik weer black out ga hebben.... kan ik er iets aan doen??
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2002, 21:14
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Is er geen 'bibberklas' o.i.d. op jouw school, waar men je helpt rustiger te worden? vast niet...anders zou je hier niet posten..Verder dan 'overtuig jezelf ervan dat je het kunt', 'adem diep in en uit' etc. kom ik ook niet namelijk.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:40
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
sterre schreef:
had vandaag examen wiskunde, en met het tweede deel had ik een complete black out. of ik er door ben is nu de vraag... wiskunde is één van de vakken waarvoor ik vreesde, maar overmorgen heb ik frans. daar vrees ik nog méér voor! ik ben bang dat ik weer black out ga hebben.... kan ik er iets aan doen??
Kijk naar het verleden, deed je het daar altijd goed? Als dat het geval is dan zal het hier ook zeker goed gaan. En onthoudt wel, wiskunde is niet alles, je hoeft er toch geen 8 voor te staan! Doe je best, meer kan je niet doen!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:36
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Denk: het is een eitje. En ja, je zou even moeten kijken of je een faalangstgroep hebt ofzo.
Gisteren had ik mondeling frans, en ik had er al geen goed voorgevoel over maar ik wist echt helemaal niks meer! Ik zat zelfs te zoeken naar het woord 'jongen' ik baalde echt flink, heb thuis een flink potje zitten janken. Maar ik denk dat het wel een beetje met faalangst te maken heeft. Je denkt er al slecht over en dan gaat het helemaal mis.
Positief blijven denken, dat kan nooit mis en het helpt wel wat!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:43
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
nope, we hebben geen 'bibberklas' of hoe noemt je het, op school. spijtig genoeg... ik moet nu gaan leren voor frans, maar heb geen zin omdat ik het gevoel heb dat het toch niets uithaalt of ik leer of niet
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:46
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
sterre schreef:
nope, we hebben geen 'bibberklas' of hoe noemt je het, op school. spijtig genoeg... ik moet nu gaan leren voor frans, maar heb geen zin omdat ik het gevoel heb dat het toch niets uithaalt of ik leer of niet
positief blijven denken!!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:11
Verwijderd
Toen ik vorig jaar mijn eindexamens had, werd ons verteld dat wanneer je de eerste vraag niet weet en je raakt in paniek, je de rest ook niet zal weten. Het zelfde geldt voor een black-out.. Wanneer je het hebt, moet je even recht voor je uit kijken, niet op je blaadje, goed ademen, aan iets anders denken en vervolgens kijk je weer op je blaadje.. Bij mij hielp het best goed, meerdere mensen hebben er wat aangehad..

Ook, als je een vraag niet weet, gewoon doorgaan met een andere vraag, daarna weer terugkomen op de vraag die je niet wist.. Niet in paniek gaan raken dus..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 15:44
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Toen ik vorig jaar mijn eindexamens had, werd ons verteld dat wanneer je de eerste vraag niet weet en je raakt in paniek, je de rest ook niet zal weten. Het zelfde geldt voor een black-out.. Wanneer je het hebt, moet je even recht voor je uit kijken, niet op je blaadje, goed ademen, aan iets anders denken en vervolgens kijk je weer op je blaadje.. Bij mij hielp het best goed, meerdere mensen hebben er wat aangehad..

Ook, als je een vraag niet weet, gewoon doorgaan met een andere vraag, daarna weer terugkomen op de vraag die je niet wist.. Niet in paniek gaan raken dus..
ik zal het zeker onthouden! dank je!!!
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Black-out
mumumumumugen
51 25-11-2005 18:15
Eindexamens 2003 OUDE STIJL HAVO wiskunde A
Missy_shy
2 24-05-2003 12:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.