Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 16:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zijn er mensen die bij ikea werken of gewerkt hebben?
Ik zou graag wat meer hierover willlen weten. Of het redelijk betaald, of de werkomstandigheden goed zijn, of de sfeer goed is, hoe het contact is met de andere medewerkers. En dat soort dingen.
Graag positieve en negatieve dingen

Ik heb vandaag gesolliciteerd bij de ikea, welliswaar voor een vakantiebaan, maar k wil toch ff checken of ik een goede keuze heb gemaakt

Je mag ook een e-mail of pm sturen als je dat liever hebt
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 19:57
Verwijderd
lijkt me heel leuk bij de IKEA te werken (ons huis bestaat voor 3 kwart uit ikea) maar heb verder geen info voor je..succes!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:15
Verwijderd
Ik heb anderhalf jaar bij Ikea gewerkt en het is me zeer goed bevallen. Prettige werksfeer, heel informeel. Goed salaris en prettige werkomstandigheden. Het enige waar ik aan moest wennen is het 'warme' sfeertje. Iedereen is vreselijk lief en aardig tegen elkaar. En zeker bij de kleinere vestigingen kun je niet lunchen zonder gezellig te moeten doen tegen je collega's. Maar goed, ook dat went. *grin*

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Hoogstens dat je er erg vroeg bij moet zijn om je vakantie te plannen en dat je maar 3 weken vakantie aan een stuk krijgt. Maar daar zul jij geen last van hebben. Tenzij je blijft hangen, zoals ongeveer 30% van het vakantiepersoneel.

Hoewel. Je hebt mazzel als ze je voor vast aannemen, want het loopt het laatste jaar niet zo goed als vroeger. Dus ze worden wat zuiniger wat het aannemen van nieuwe krachten betreft.

Veel plezier in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Para! schreef op 10-05-2003 @ 00:15:
Ik heb anderhalf jaar bij Ikea gewerkt en het is me zeer goed bevallen. Prettige werksfeer, heel informeel. Goed salaris en prettige werkomstandigheden. Het enige waar ik aan moest wennen is het 'warme' sfeertje. Iedereen is vreselijk lief en aardig tegen elkaar. En zeker bij de kleinere vestigingen kun je niet lunchen zonder gezellig te moeten doen tegen je collega's. Maar goed, ook dat went. *grin*

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Hoogstens dat je er erg vroeg bij moet zijn om je vakantie te plannen en dat je maar 3 weken vakantie aan een stuk krijgt. Maar daar zul jij geen last van hebben. Tenzij je blijft hangen, zoals ongeveer 30% van het vakantiepersoneel.

Hoewel. Je hebt mazzel als ze je voor vast aannemen, want het loopt het laatste jaar niet zo goed als vroeger. Dus ze worden wat zuiniger wat het aannemen van nieuwe krachten betreft.

Veel plezier in ieder geval.
Jeuj, eindelijk een goeie reactie

Nou dat klinkt wel leuk, hoe je dat zo verteld. Enne overal valt aan te wennen

Of ik blijf hangen of niet... Tja het zou me wel leuk lijken enzo, maar dat zien we dan wel weer. Ik moet eerst maar hopen dat ik wordt aangenomen voor vakantie werk

Bedankt voor je reactie, hier heb ik best veel aan.
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Past jouw huis/kamer bij jouw lifestyle?
Verwijderd
23 28-07-2010 10:02
Werk, Geld & Recht werken bij ikea
Bob_de_bouwer
6 22-09-2004 15:54
Muziek Finale favoriete muziekforummer
86dagreed
75 29-07-2004 13:39
Lifestyle Ikea
Verwijderd
117 03-03-2003 19:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.