Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2017, 22:14
Een_meisje
Avatar van Een_meisje
Een_meisje is offline
Hooi,

Ik ben een meisje, ben 13 jaar en verliefd op een jongen..
Het zit zo:

De jongen waar ik op verliefd ben zit bij mij op de zelfde school, we zien elkaar regelmatig maar we glimlachen dan alleen een beetje...
Wij knotten ook allebei maar dat is maar 1 keer in de 2 weken, dan is het altijd heel gezellig we kletsen over van alles en nog wat. Maar ik weet niet of hij wat in mij ziet..
Soms sms ik hem met een berichtje als: "kom jij ook naar knotten morgen?" Maar het enige wat hij dan antwoord is "ja"

Al mijn vrienden zeggen dat ik hem gwn moet vragen maar ik vind dat de jongens dit soort stappen moeten zetten..

Wat moet ik doen?!

Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2017, 22:45
Jobjaaaa
Avatar van Jobjaaaa
Jobjaaaa is offline
Je kan hem wel bepaalde "signalen" geven,
Zelf vind ik het "normaal" als een jongen de eerste stappen zet.

En jij kan natuurlijk ook gewoon vragen om wat leuks te doen.

Mvg, Job
__________________
Greys Anatomy: "Pick me, Choose me, Love me"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 23:01
Verwijderd
Wie vinden het soms 'gebruikelijker' als de jongen de eerste stap zet; maar jongens kunnen ook verlegen zijn! Misschien is deze jongen ook een beetje verlegen en durft hij er niet zo goed over te beginnen omdst hij misschien bang is voor jou antwoord. Bedenk ook dat sommige jongens het juist heel aantrekkelijk vinden als het meisje de eerste stap zetten; dit toont aan dat ze lef heeft en 'spannende' activiteiten aandurft.
Je moet natuurlijk doen wat goed voelt, maar je kan hem misschien ook proberen duidelijkere hints te geven, als blijkt dat hij deze hints niet doorheeft of dat hij er niets mee doet, kan je zelf het initiatief nemen; bereid je daar wel op voor en ga niet al dromen van verkering of iets, want de kans dat hij niets speciaals voor jou voelt bestaat natuurlijk ook gewoon, en ja dan moet je toch gewoon door met je leven; hoe lastig dit misschien kan zijn (door liefdesverdriet) maar hier heb je uiteraard vriendinnen voor die je steunen! Ik wens je veel succes met je keuze en weet dat welke keuze je ook maakt een goede keuze is! Eerlijkheid duurt het langst
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 05:38
Een_meisje
Avatar van Een_meisje
Een_meisje is offline
Bedankt Aniek en Job!,

Ik ga zaterdag weer knotten dus dan probeer ik wat hints te geven..

Overigens hebben veel mensen die met hem omgaan het idee dat ik verliefd op hem ben, misschien weet hij het dus via vrienden enzo....

Groeten van een meisje
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 09:00
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon vragen of hij eens met jou samen wat wol gaan doen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 18:11
Een_meisje
Avatar van Een_meisje
Een_meisje is offline
Ik hoop maar dat hij überhaupt iets leuks wilt gaan doen..
Want dit is de laatste keer knotten voor hem. Op school is het heel ongemakkelijk om te praten omdat zo'n beetje iedereen hem "haat". Hij heeft namelijk woede aanvallen maar ik heb daar nooit iets van gemerkt ik vind hem leuk zoals hij is en ik hoop dat hij dat ook zo over mij denkt...
Als ik naast hem ga zitten of voor hem opkom, roepen gelijk een aantal mensen "FIXERRR"

Tjaa ik wist niet dat het zo vermoeiend kon zijn om verliefd te zijn, ik heb continue buikpijn (vlinders in mijn buik) en denk continue aan hem, en of hij me leuk zou vinden... pfffff

ik moest dit ff kwijt

Groeten van een meisje.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2017, 06:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon een beetje durven en vragen. Verder niet zoveel aantrekken van wat anderen vinden of denken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2017, 06:48
Een_meisje
Avatar van Een_meisje
Een_meisje is offline
Bedankt ik ga proberen!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2017, 14:15
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
ik denk dat je zelf de stap moet zetten aangezien hij dat niet durft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gedumpt na eerste keer seks
Krume
17 22-05-2014 20:23
Liefde & Relatie Verliefd
men123
12 20-07-2010 22:44
Liefde & Relatie Eerste keer verliefd
BdL11
6 23-06-2010 06:51
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Seksualiteit Zijn er mensen die de eerste keer niet zo bijzonder vinden?
Da_Suuz
54 29-11-2004 06:46
Liefde & Relatie eerste keer verliefd (16)
Charlottetje
34 06-11-2003 23:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.