Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2017, 14:47
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Hey ik ben nu 18 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad. Wat doe ik fout iedereen die ik ken heeft ooit al 1 iemand of meer gehad. Normalen vriendinnen heb ik ook niet zo veel 4 maar. Wat kan ik er aan doen dat ik een vrienfin krijg en is het niet raar dat ik nu nog niemand heb gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2017, 15:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een vriendin hebben puur zodat je een keer een vriendin hebt gehad is meestal geen succesformule. Je kunt beter wachten op, of op zoek gaan naar, dat éne meisje waarmee jij een relatie wil. Niet om de relatie, maar omdat zij zo leuk is!

Het is overigens echt geen schande als je op je 18e nog nooit een vriendin hebt gehad. Zat mensen waar dat voor geldt, en ook genoeg mensen die later terugkijken op relaties van de middelbare school en vinden dat die eigenlijk niet meetellen... Ik had mijn eerste relatie toen ik in groep 7 van de basisschool zat en achteraf gezien stelde dat echt niets voor. Natuurlijk hadden we het gezellig samen, maar als ik het vergelijk met mijn relatie nu, dan stelde alle relaties/ crushes die ik had voor mijn 18e bijzonder weinig voor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-03-2017, 18:16
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Soms kijken er meisjes in de bus ook naar me maar als ik kijk kijken ze weg us dit ook een slecht teken zie ik er dan raar uit ofzo :0 en zou het wel helpen als ik meer met meisjes om zooi gaan ? Want in mijn nieuw klas voor volgend jaar zitten er wel veel. Nu nog hopen dat ze aardig zijn ;p
Met citaat reageren
Oud 24-03-2017, 18:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Soms kijken er meisjes in de bus ook naar me maar als ik kijk kijken ze weg us dit ook een slecht teken zie ik er dan raar uit ofzo :0 en zou het wel helpen als ik meer met meisjes om zooi gaan ? Want in mijn nieuw klas voor volgend jaar zitten er wel veel. Nu nog hopen dat ze aardig zijn ;p
Met meiden omgaan (niet alleen maar met meiden, maar gewoon normaal - met mensen omgaan) is sowieso een goede start. Als je normale sociale interacties hebt met meiden en een beetje leuke humor hebt komt het vast wel goed met je!

Van willekeurige meisje in de bus zou ik me niet te veel aantrekken. Misschien staarden ze wel omdat je op iemand leek. En ongeacht wat ik van iemand zou vinden, zou ik me ook betrapt voelen als diegene terugkijkt - en zou ik dus wegkijken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 17:35
E2001
E2001 is offline
Dat is best normaal bij mij in de klas zitten meerdere jongens van 17 die geen vriendin hebben gehad. En je komt er vast wel gewoon een keertje hallo zeggen als je een leuk persoon ontmoet en steeds verder gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe kom ik aan een vriendin?
Verwijderd
12 26-11-2015 19:23
Liefde & Relatie ik ben 14 heb nog nooit een vriendin gehad
koerdbaran
20 18-10-2014 15:24
Liefde & Relatie 14 nog geen vriendin
jelle x
6 21-02-2011 18:46
Liefde & Relatie geen vriendin, geen probleem
Jules_W
11 01-03-2004 21:22
Liefde & Relatie Vriendin is zenuwachtig en bang...
richardjuh17
26 03-04-2003 14:14
Verhalen & Gedichten [verhaal] Diamant
Maresa
8 27-03-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.