Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2017, 18:32
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Hoi iedereen, ik vroeg me af wat vrouwen/meiden nou eigenlijk aantrekkelijk vinden aan jongens/mannen?

1. kaaklijn
2. haarkleur
3. aderen op arm
4. gespierd
5. groter/kleiner dan jou
6. knuffelen

En natuurlijk gaat het voor het meeste om het innerlijk maar uiterlijk moet iemand aanspreken om je te leren kennen

Laatst gewijzigd op 13-04-2017 om 19:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2017, 18:38
Roosjexx
Roosjexx is offline
ik vind het echt heel erg aantrekkelijk als ze speciaal tegen over jou doen dus ze mogen best bot zijn tegen hun vrienden of anderen maar lief zijn tegen mij!
en veel knuffelen en aandacht geven is ook altijd zo lief.
om het uiterlijk maakt het mij niet zo veel uit zolang ze er verzorgd uit zien (nee dat betekend niet meteen dat je je beenhaar moet scheren hoor )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 20:39
Verwijderd
Als ze altijd lief zijn en knuffelen enz. En ik vind mooie ogen ook heel aantrekkelijk voor de rest tja gewoon verzorgd eruit zien
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 21:26
Verwijderd
Wil je het alleen weten van vrouwen? Wil je het niet weten van mannen? Wil je het weten van een specifiek soort vrouwen?

Bedenk jezelf goed dat zelfs Donald Trump kinderen heeft eah. Op ieder potje past een dekseltje....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 21:47
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik wil (zelf) alleen weten van vrouwen (bedoel tussen 12-16 ongeveer) omdat ik zelf een jongen ben, vandaar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 22:22
emmawinter
emmawinter is offline
Klinkt misschien raar, maar ik vind het heel erg aantrekkelijk wanneer een jongen ergens heel enthousiast over kan zijn. Ook is humor belangrijk en wanneer hij je speciaal laat voelen op wat voor manier dan ook
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 14:37
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
En bijvoorbeeld uiterlijk? Zichtbare aderen op arm, tattoes, kaaklijn, haar(style)?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 22:51
Verwijderd
Qua uiterlijk heb ik wel een paar punten die mijn droomjongen wel mag hebben, maar dit is niet per se een must hoor; sixpack, jawline, goed kapsel (tja wat noem je een goed kapsel, smaken verschillen natuurlijk), lengte 1m80 ongeveer--> waarom die lengte? Omdst ik zelf ook ongeveer 1m80 ben en het liefst een jongen heb die even lang of langer is🙈 Qua innerlijk; humor, goede muzieksmaak (beetje hetzelfde als mijne--> r&b en rap enzo beetje van die 'negermuziek' ook wel) en natuurlijk een lief en een beetje romantisch karakter als het mee zit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2017, 08:32
Verwijderd
Goh, een goed kapsel, humor, goede muzieksmaak, lief zijn. Wat apart! Ik val zelf op vrouwen met slechte kapsels, chagrijnen zonder humor die naar kutmuziek luisteren en me de hele tijd uitschelden en -kafferen.

Zoals Deadlock zegt, hier is nooit één antwoord op te geven. Er zijn wat algemeenheden, zoals "verzorgd" zijn, maar zelfs daar zijn weer zo veel verschillen in te maken. Als je naar stront stinkt omdat je je reet nooit veegt en niet doucht, zul je niemand vinden. Maar de één wil een jongen die alles tot in de puntjes verzorgt en de ander geeft daar niets om, zo lang iemand zich maar wast en geen vieze kleren draagt. Weer een ander vindt het juist sexy als iemand na een dag in de bouw werken een beetje naar vers zweet ruikt en met "vieze" kleren thuiskomt.

Ook dat "lief zijn". De één heeft constant bevestiging nodig, een ander ergert zich daar juist aan. De één vindt het fijn als zij alles kan bepalen en de jongen daar niet mee zit, de ander heeft tegengas nodig.

Als je probeert een gouden formule te vinden die alle meisjes leuk vinden, dan gaat je dat niet lukken. Als er één tip te geven is, dan is het wel: zelfvertrouwen hebben. Doe dingen die je leuk vindt en sta positief in het leven, dan kom je al een heel eind. Een tatoeage nemen of andere dingen doen omdat je denkt dat meisjes dat leuk vinden slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2017, 16:32
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
er zijn echt wel punten hoor, iemand met rood haar en hazelip en sproeten en mager en afgebijten nagels kan wel duure kleding aan hebben en lief zijn, maar ik denk dat veel meisjes dan niet Wíllen ontdekken hoe zijn charakter is. Daarom wilde ik weten welke kenmerken en punten meisjes naar kijken bij jongens. Natuurlijk is lief zijn en verzorgd zijn het belangrijkste ja
Met citaat reageren
Oud 06-04-2017, 20:13
Skyle
Skyle is offline
Persoonlijkheid is belangrijk, kleding en uiterlijk maakt mij niet zo uit, zolang je maar goed verzorgd bent! (Dus bijv geen vet haar, maar joggingbroeken enz zijn ook niet zo mooi)
Het aantrekkelijkste aan de meeste jongens is echter gewoon hun uitstraling
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 09:46
Verwijderd
Citaat:
er zijn echt wel punten hoor, iemand met rood haar en hazelip en sproeten en mager en afgebijten nagels kan wel duure kleding aan hebben en lief zijn, maar ik denk dat veel meisjes dan niet Wíllen ontdekken hoe zijn charakter is. Daarom wilde ik weten welke kenmerken en punten meisjes naar kijken bij jongens. Natuurlijk is lief zijn en verzorgd zijn het belangrijkste ja
Het zal je verbazen, maar er zijn echt genoeg mensen die rood haar, sproeten en mager aantrekkelijk vinden. Hazelip vast ook wel, al zat dat wellicht wat minder zijn in aantallen. Afgebeten nagels denk ik dat vrij weinig meisjes echt interesseert sowieso, maar ook daar zul je uitzonderingen hebben.

Bovendien blijf je terugkomen op de aanname dat meisjes nu een lijst met kenmerken en punten kunnen noemen die algemeen geldt. Die lijst is er niet.

Ten slotte doe je alsof "lief en verzorgd" objectieve begrippen zijn. Dat zijn het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 10:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
er zijn echt wel punten hoor, iemand met rood haar en hazelip en sproeten en mager en afgebijten nagels kan wel duure kleding aan hebben en lief zijn, maar ik denk dat veel meisjes dan niet Wíllen ontdekken hoe zijn charakter is. Daarom wilde ik weten welke kenmerken en punten meisjes naar kijken bij jongens. Natuurlijk is lief zijn en verzorgd zijn het belangrijkste ja
Ik vind rood haar juist heel aantrekkelijk! Net als sproeten. Mager zijn is ook niet per se vreselijk Smaken verschillen, en dat is maar goed ook, want mensen verschillen ook.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 10:16
Rosa26
Avatar van Rosa26
Rosa26 is offline
Natuurlijk de geur van iemand, uiterlijk telt ook mee en ik vind het belangrijk dat hij sociaal en meelevend is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 19:51
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn vaag in het begin een beetje aangepast naar een paar punten om te weten aan welke ik "voldoe" zeg maar.

Thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Liefde & Relatie Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens
Another Way
497 13-03-2004 16:37
Psychologie Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens
Gothic
51 29-06-2002 09:27
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.