Oud 11-01-2018, 10:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het meest irritante vind ik mensen die roken in een bushokje terwijl het keihard regent. Dan kan ik dus of zeiknat regenen of stik benauwd worden.

Passief agressief heb ik vooral met autorijden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 11-01-2018, 11:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik haat mensen die niet even 2 tellen kunnen wachten tot ik uit de trein gestapt ben voor ze gaan lopen duwen. Ik stap dan ook, als ik dat soort mensen zie, wat langzamer uit dan normaal. Fuck jou, het is niet dat er niet genoeg zitplaatsen zijn of dat de trein zonder jou weg gaat, doe normaal joh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-01-2018, 17:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Net even een ouderwets woedeaanvalletje gehad, omdat mijn stofzuiger niet zoog. Is zo’n tyfusding zonder zak, wie dat ooit heeft uitgevonden elke fucking 30 seconden moet je dat filter legen. Tenminste, als je zoals ik bent en weinig stofzuigt en dan ineens allemaal crap tegelijk opzuigt. Zeikfilter. Zat die slang net ook nog verstopt, godverdomme 3 kwartier bezig geweest om het te fiksen EN NU MOET IK NOG STOFZUIGEN. Ik was in staat dat ding van het balkon te smijten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-01-2018, 17:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een behoorlijk dure Miele stofzuiger maar altijd als ik ergens anders met een andere stofzuiger stofzuig, houd ik zoveel van die van mezelf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-01-2018, 19:20
Verwijderd
En. Niet maar. En.
Oud 11-01-2018, 19:22
Verwijderd
Wij hebben een bejaarde stofzuiger waar Jos geen afstand van kan doen dus ik zwiep dat ding altijd grof door de kamer in de hoop dattie """"per ongeluk"'""" stuk gaat en er ein-de-lijk een nieuwe komt.
Oud 11-01-2018, 19:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wij hebben een bejaarde stofzuiger waar Jos geen afstand van kan doen dus ik zwiep dat ding altijd grof door de kamer in de hoop dattie """"per ongeluk"'""" stuk gaat en er ein-de-lijk een nieuwe komt.


Dit klinkt als iets wat mijn moeder ook zou doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-01-2018, 19:27
Verwijderd
Hij weet overigens dat ik er zo over denk en er ook wel min of meer zo mee om ga. Dus ik doe dat niet stiekem, daar doe ik niet aan.

Of ja. Niet bij Jos.
Oud 11-01-2018, 19:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom wil hij het ding niet weg doen? Stofzuigt hij er zelf überhaupt wel mee of is dit gewoon een raar dingetje van hem?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-01-2018, 19:35
Verwijderd
Hij stofzuigt er echt wel mee. Maar het is ook gewoon een raar dingetje van hem. Het is een nostalgieding. Hier staat nog altijd de helemaal onpraktische magnetron van zijn oma die niet weg mag. En we hebben nog jaren een groene kaasschaaf gehad (die zonder grapjes bij zijn overleden wel 35 jaar oud was) waar niemand mee om kon gaan, behalve Jos. We hadden er een andere die ik gebruikte. Die kaasschaaf hadtie meegenomen van zijn ouders toennie op kamers ging en heeft het studentenhuis ook overleefd. Waar overigens ook niemand er mee om kon gaan, behalve Jos.
Oud 11-01-2018, 19:53
Verwijderd
Ik wil echt geen nieuwe stofzuiger, ik ben verliefd op de zuigkracht van de pre-EU-regels-stofzuigers.
Oud 11-01-2018, 23:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb een AEG met stofzakken. Maar de skere stofzakken vd action passen erin dus das heel chill.
Oud 12-01-2018, 05:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Even de buschauffeur in dit geval inlichten.
Ja dat had ik moeten doen en ga ik volgende keer ook doen.
Citaat:
Is iemand van jullie ook altijd lekker passief-agressief?
Dat je bijv. voor je sokken wordt gereden door een afslaande fietser en dat je dan hardop roept 'Nee hoor, jij hoeft je klauw niet uit te steken!'
Ja best vaak maar ik vind het een afschuwelijke gewoonte van mezelf.

Citaat:
Net even een ouderwets woedeaanvalletje gehad, omdat mijn stofzuiger niet zoog. Is zo’n tyfusding zonder zak, wie dat ooit heeft uitgevonden elke fucking 30 seconden moet je dat filter legen. Tenminste, als je zoals ik bent en weinig stofzuigt en dan ineens allemaal crap tegelijk opzuigt. Zeikfilter. Zat die slang net ook nog verstopt, godverdomme 3 kwartier bezig geweest om het te fiksen EN NU MOET IK NOG STOFZUIGEN. Ik was in staat dat ding van het balkon te smijten
Wij hebben ook zo'n pokkeding. Als je het in de buurt van stof zet is die bak al vol inderdaad. Er zit ook nog zo'n filterunit met spons-achtig ding onder de stofbak, als die ook maar iets te stoffig is dan zuigt ie ook voor geen meter meer. Dan moet je dat eerst helemaal uitspoelen en drogen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-01-2018, 07:45
Verwijderd
Nou jah, moeten, moeten. Het is wat ik zou doen
Oud 12-01-2018, 08:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dat had ik moeten doen en ga ik volgende keer ook doen.

Ja best vaak maar ik vind het een afschuwelijke gewoonte van mezelf.



Wij hebben ook zo'n pokkeding. Als je het in de buurt van stof zet is die bak al vol inderdaad. Er zit ook nog zo'n filterunit met spons-achtig ding onder de stofbak, als die ook maar iets te stoffig is dan zuigt ie ook voor geen meter meer. Dan moet je dat eerst helemaal uitspoelen en drogen.
I KNOW! En we hebben daar allebei lekker veel geduld voor ook zeg me aub dat je niet dezelfde als ik heb.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-01-2018, 11:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij stofzuigt er echt wel mee. Maar het is ook gewoon een raar dingetje van hem. Het is een nostalgieding. Hier staat nog altijd de helemaal onpraktische magnetron van zijn oma die niet weg mag. En we hebben nog jaren een groene kaasschaaf gehad (die zonder grapjes bij zijn overleden wel 35 jaar oud was) waar niemand mee om kon gaan, behalve Jos. We hadden er een andere die ik gebruikte. Die kaasschaaf hadtie meegenomen van zijn ouders toennie op kamers ging en heeft het studentenhuis ook overleefd. Waar overigens ook niemand er mee om kon gaan, behalve Jos.
Wolter naamzoek, je bent blijkbaar niet de enige nostalgiepiloot
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-01-2018, 11:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wolter naamzoek, je bent blijkbaar niet de enige nostalgiepiloot
Mijn kaasschaaf is gewoon fijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-01-2018, 12:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb een Dyson. Niet direct de goeiekoopste stofzuiger maar hij zuigt als een tierelier.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 12-01-2018, 14:18
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Nou jah, moeten, moeten. Het is wat ik zou doen
nou ja moeten moeten inderdaad het was beter geweest voor mijn eigen gemoedstoestand en om die smerige aso op zijn nummer te zetten
Citaat:
I KNOW! En we hebben daar allebei lekker veel geduld voor ook zeg me aub dat je niet dezelfde als ik heb.
Nou iedereen verliest zijn geduld met dit ding, zelfs A.
Wij hebben een samsung, een blauwe.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-01-2018, 15:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nee, ik heb die van de Laaidel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-01-2018, 00:40
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline


Verbijsterend.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-01-2018, 01:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
He Trimmie, ken jij The Leaf in Roffa? Het zit vlakbij Oostplein. Heb daar laatst zo lekker gegeten, man man man denk er nog dagelijks aan terug, had 'lamsvlees' in zwarte bonensaus met rijst en groente. Het is een vreselijk ongezellig hok en er stond De Tuinen dolfijn/bosmuziek aan maar dat eten maakte echt alles goed. Little V maar dan vegan (op een paar dingen na die vega zijn). Oh en je kan ook afhalen/laten bezorgen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-01-2018, 16:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
great, de trap was zeiknat. Plafond van een zoldertje met gordijn ervoor waar ik niet dagelijks kijk zitten mooie gele vlekken op, spoor van nattigheid gevolgd en ja hoor, mijn ketel lekt als een mandje. kutzooi het is binnen 15 graden.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-01-2018, 18:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
de monteur heeft alles uit de kast gehaald maar de pomp is kapot en hij vond het ding het niet meer waard om nog te vervangen, moet een nieuwe komen. Hij verkoopt zelf geen ketels dus ik vertrouw dit jammerlijke oordeel
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 01:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
He Trimmie, ken jij The Leaf in Roffa? Het zit vlakbij Oostplein. Heb daar laatst zo lekker gegeten, man man man denk er nog dagelijks aan terug, had 'lamsvlees' in zwarte bonensaus met rijst en groente. Het is een vreselijk ongezellig hok en er stond De Tuinen dolfijn/bosmuziek aan maar dat eten maakte echt alles goed. Little V maar dan vegan (op een paar dingen na die vega zijn). Oh en je kan ook afhalen/laten bezorgen.
Nee ken ik nie, maar tbh heb ik ook niet echt vega vrienden, dus als we es uit eten gaan is het ergens waar ze vleesch hebben.
Maar m'n ervaring bij Spirit was ook erg goed, dus wie weet in de toekomst.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 01:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, nog gefeliciteerd @ Fieb! Beetje laat, maar hoop dat je een chille dag hebt gehad.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 12:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Nee ken ik nie, maar tbh heb ik ook niet echt vega vrienden, dus als we es uit eten gaan is het ergens waar ze vleesch hebben.
Maar m'n ervaring bij Spirit was ook erg goed, dus wie weet in de toekomst.
zeker weten als jij weer in vegan city roffa gaat wonen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 14:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
zeker weten als jij weer in vegan city roffa gaat wonen
Ik blijf proberen, maar ik sta nog niet lang genoeg ingeschreven en met lotingswoningen heb ik ook steeds pech.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 18:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik blijf proberen, maar ik sta nog niet lang genoeg ingeschreven en met lotingswoningen heb ik ook steeds pech.
Een vriendin van me had binnen een paar maanden een huis gevonden in Zuid, ze had er meerdere bekeken in de buurt van maashaven/brielselaan. Tis particulier maar haar huur voor 5 kmr woning is maar 500 eu. Zal wel komen omdat het daar zo veilig en gezellig is
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 18:26
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik lig weer in het ziekenhuis. Had weer niersteenaanval alleen nu aan de andere kant. Zit nu aan infuus vast met buscopan. Heb ook veel morfine gekregen. Ben me een partijtje stoned niet normaal.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 18:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik lig weer in het ziekenhuis. Had weer niersteenaanval alleen nu aan de andere kant. Zit nu aan infuus vast met buscopan. Heb ook veel morfine gekregen. Ben me een partijtje stoned niet normaal.
Klinkt naar. Alhoewel ik stoned zijn van morfine altijd wel relaxt vond. Maar naar, beterschap!
Oud 19-01-2018, 19:45
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ja ik voel me heel zen en gelukkig
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 19:46
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Morfine is zo raar. Mijn pijn is niet helemaal weg maar meer vaag op de achtergrond. Maar mijn hoofd is zo chill en maakt dat die pijn me niet echt interesseert nog.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 19:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik hoor een mede patiënt nu met iemand bellen. Zij was gister aan het fietsen en raakte door de wind los van de grond met haar fiets, werd tegen een hek gesmeten en brak haar been
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 20:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wow mijn niersteen is er gewoon nu al uit, net gebeurd terwijl die op links er na maanden nog steeds zit.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 20:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Wow mijn niersteen is er gewoon nu al uit, net gebeurd terwijl die op links er na maanden nog steeds zit.
Wat fijn!

Citaat:
Ja ik voel me heel zen en gelukkig
Citaat:
Morfine is zo raar. Mijn pijn is niet helemaal weg maar meer vaag op de achtergrond. Maar mijn hoofd is zo chill en maakt dat die pijn me niet echt interesseert nog.
Morfine rocks! Ik snap oprecht dat er mensen zijn met een morfineverslaving

Citaat:
Ik hoor een mede patiënt nu met iemand bellen. Zij was gister aan het fietsen en raakte door de wind los van de grond met haar fiets, werd tegen een hek gesmeten en brak haar been
Wow fakk, das heftig!
Mijn klasgenoot maakte vanuit zijn raam een filmpje over een waaiende dixi en die gaat nu viral. Ik hoorde dat een van die meisjes die wegwaait op dat filmpje op Den Bosch dr ruggenwervel gebroken heeft. Dan zou ik sws morfine willen, dat lijkt me echt heftig pijnlijk
Oud 19-01-2018, 21:19
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik vind/vond morfine maar superkut.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-01-2018, 22:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Morfine rocks! Ik snap oprecht dat er mensen zijn met een morfineverslaving

Wow fakk, das heftig!
Mijn klasgenoot maakte vanuit zijn raam een filmpje over een waaiende dixi en die gaat nu viral. Ik hoorde dat een van die meisjes die wegwaait op dat filmpje op Den Bosch dr ruggenwervel gebroken heeft. Dan zou ik sws morfine willen, dat lijkt me echt heftig pijnlijk
Ik vind morfine teveel bijwerkingen hebben en mis het pijnwegnemende effect dus mijn verslaving zal 't niet worden

En dat filmpje zag ik. Moest lachen over hoe 'netjes' hij op t fietspad bleef en overstak

Citaat:
Ik vind/vond morfine maar superkut.
Jij bent net als ik meer van de ibu en diclo toch? Maar ik ben daar dus plots allergisch voor geworden ik mis die rakkers. Diclo 100 mg in de snavel en je bent helemaal het heertje.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-01-2018, 22:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een tijdje tramadol gehad en daar sliep ik vooral heel fijn van
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-01-2018, 22:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wel fijn dat je de niersteen kwijt bent, Fite!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-01-2018, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdje tramadol gehad en daar sliep ik vooral heel fijn van
Ik voel d'r niets van.
Oud 19-01-2018, 23:14
Verwijderd
Fentanyl kan je me 's nachts voor wakker maken.
Oud 20-01-2018, 00:16
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Jij bent net als ik meer van de ibu en diclo toch? Maar ik ben daar dus plots allergisch voor geworden ik mis die rakkers. Diclo 100 mg in de snavel en je bent helemaal het heertje.
Nah ook niet hoor. Het enige waar ik fan van ben is van aspirine (dus niet paracetamol) omdat het in mijn geval wonderlijk goed werkt tegen migraine in hogere dosering (tot ongeveer vier gram in drie uur tijd)..

Los daarvan ontwijk ik pijnstilling zoveel mogelijk Maar door klaplong en hernia heb ik jammer genoeg aardig wat shit voor noodgedwongen moeten slikken (of via infuusje in rug, huhu).
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2018, 00:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik voel d'r niets van.
Nee? Ook niet op de recreatieve doseringen?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2018, 00:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een vriendin van me had binnen een paar maanden een huis gevonden in Zuid, ze had er meerdere bekeken in de buurt van maashaven/brielselaan. Tis particulier maar haar huur voor 5 kmr woning is maar 500 eu. Zal wel komen omdat het daar zo veilig en gezellig is
Hahaha ja no way dat ik op Zuid ga wonen. Noordereiland eo is nog okee, maar verder echt niet. :')
En veel particuliere woningen eisen 3 maal de huur als inkomsten, en dat haal ik niet. Maar goed, ik hoef voorlopig m'n huis nog niet uit, dus ik blijf rustig verder zoeken. Ik woon nu op minuten lopen van 't station en dat is zo chill en ik wil er niet op achteruit gaan natuurlijk.

PS: Beterschap met je nierstenelaritus.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-01-2018, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Nee? Ook niet op de recreatieve doseringen?
Dan is er één verschil en dat is dat ik iets rustiger wordt en dat ik het minder koud heb. Maar m'n geteste reactievermogen blijft exact hetzelfde, ik heb niets in m'n hoofd.

Als ik één diazepam 5mg neem dan word ik echt oneindig blij, gezellig, liefhebbend van. Bijna XTC man. Ik moet er van de huisarts dan ook 2 nemen en als ik veel aan m'n kop heb mogen het er drie zijn. En dan ben ik ZO weg.

Oh en Xylocaïne werkt bij mij DIRECT. Als je bij de tandarts bent en dan verdoven ze je en dan moet je even 10 minuten in de wachtkamer gaan zitten enzo voordat het werkt? Bij mij is het prikken; 1, 2, 3, gevoel weg....

Ik begriep d'r niks vaaan.
Oud 20-01-2018, 01:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Btw, nog gefeliciteerd @ Fieb! Beetje laat, maar hoop dat je een chille dag hebt gehad.
Thanks babe! Ik had een prima dagje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-01-2018, 07:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje tramadol gehad en daar sliep ik vooral heel fijn van
Tramadol is mijn lievelings kalmeringsmiddel
Oud 20-01-2018, 13:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik voel d'r niets van.
Tramadol helpt bij mij ook voor geen ene meter.

Citaat:
Nah ook niet hoor. Het enige waar ik fan van ben is van aspirine (dus niet paracetamol) omdat het in mijn geval wonderlijk goed werkt tegen migraine in hogere dosering (tot ongeveer vier gram in drie uur tijd)..

Los daarvan ontwijk ik pijnstilling zoveel mogelijk Maar door klaplong en hernia heb ik jammer genoeg aardig wat shit voor noodgedwongen moeten slikken (of via infuusje in rug, huhu).
Ik heb begrepen dat aspirine ook familie van de NSAID's is (ibu/diclo) dus ja die zijn ook fijn De apotheker waarschuwde me dat ik die ook niet meer mocht nemen vanwege mijn diclo allergie. Was ook wel een fan van APC'tjes.
Citaat:
Hahaha ja no way dat ik op Zuid ga wonen. Noordereiland eo is nog okee, maar verder echt niet. :')
En veel particuliere woningen eisen 3 maal de huur als inkomsten, en dat haal ik niet. Maar goed, ik hoef voorlopig m'n huis nog niet uit, dus ik blijf rustig verder zoeken. Ik woon nu op minuten lopen van 't station en dat is zo chill en ik wil er niet op achteruit gaan natuurlijk.

PS: Beterschap met je nierstenelaritus.
oh ja 3x huur, das waar.
En nee erop achteruit gaan is niet de bedoeling! Wil je weer in je eentje of met een huisgenoot?

Citaat:
Dan is er één verschil en dat is dat ik iets rustiger wordt en dat ik het minder koud heb. Maar m'n geteste reactievermogen blijft exact hetzelfde, ik heb niets in m'n hoofd.

Als ik één diazepam 5mg neem dan word ik echt oneindig blij, gezellig, liefhebbend van. Bijna XTC man. Ik moet er van de huisarts dan ook 2 nemen en als ik veel aan m'n kop heb mogen het er drie zijn. En dan ben ik ZO weg.

Oh en Xylocaïne werkt bij mij DIRECT. Als je bij de tandarts bent en dan verdoven ze je en dan moet je even 10 minuten in de wachtkamer gaan zitten enzo voordat het werkt? Bij mij is het prikken; 1, 2, 3, gevoel weg....

Ik begriep d'r niks vaaan.
Oh ja diazepam had ik gister ook gekregen, maar helaas werkt alles alleen maar geestelijk tijdens ene niersteenaanval, ik was eigenlijk te duf om mijn pijn goed te handelen.

ben nu weer thuis, voel me toppie en ik ga nu werken! Want ben al 2 dagen euro's misgelopen door de storm en de opname gister. #zzplefe
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-01-2018, 13:13
Verwijderd
Drie maal de huur? 4,5 keer waar wij huren
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.