Oud 03-05-2018, 19:08
Verwardmaaroke
Verwardmaaroke is offline
Hoi allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden contact met een jongen via tinder. Wij hebben gefacetimed, we praatte 24/7 op whatsapp en we hebben elkaar ook 2 keer ontmoet vorig weekend. Het voelde allemaal top, we hebben gezoend met elkaar en hij heeft zich zelfs voorgesteld aan mijn ouders.

Maar helaas, hebben wij allebei een heel druk leven. Hij werkt elke dag van half 9 tot 5 en ik ga binnenkort naar de andere kant van het land verhuizen voor stage. Maar ik zal wel terug komen in weekenden. Dus een relatie zou mogelijk zijn.

Ik vind het moeilijk om dit met hem te overleggen omdat we in een heel vroeg deel van onze “relatie” zijn. Ook merk ik dat onze gesprekken op whatsapp een beetje dood beginnen te bloeden.. Ik weet niet goed wat ik met deze situatie aanmoet, is het slim om het af te kappen en na mijn stage te kijken of het nog klikt? Of moet ik met hem bespreken hoe we dit allemaal gaan doen en proberen nog af te spreken voor ik daarheen verhuis.

Alles wijst er helaas wel op dat hij het niet zo erg ziet zitten als ik en ik wil niet dingen gaan zeggen waar ik me later voor ga schamen. Weet iemand hoe ik dit gesprek zou kunnen beginnen???? Ik voel me echt heeel verward over de hele situatie..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2018, 19:24
Verwijderd
Hebben jullie van te voren besproken wat de instelling is van jullie ontmoeting? Zou niet meteen rekenen op een relatie...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 19:25
Verwijderd
Tinder staat namelijk voor: Trash op Internet, Niet De Eerste Regelen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 08:17
Verwardmaaroke
Verwardmaaroke is offline
Citaat:
Hebben jullie van te voren besproken wat de instelling is van jullie ontmoeting? Zou niet meteen rekenen op een relatie...
Dat hebben we niet gedaan maar hij heeft wel gezegd dat hij naar mijn stad zou komen etc. Ik kan hem niet pijlen, dus ik denk dat het slim is om het af te kappen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 10:39
Verwijderd
Nounou, van half negen tot vijf werken, wat een workaholic!

Los daarvan: praat met hem. Is de enige manier om er achter komen. Wij kunnen onmogelijk inschatten wat hij wel en niet wil. Het hoeft echt niet meteen zo te zijn dat je hem voor het blok zet, of iets heel hard uitspreekt, maar gewoon zeggen "hey ik wil als ik verhuis voor mijn stage wel graag nog af en toe in het weekend afspreken, jij ook?".

Het nu maar afkappen omdat hij zich naar jouw mening niet duidelijk genoeg uitspreekt, vind ik ook weer een rare reactie, jij wilt volgens mij juist wel afspreken, toch?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 10:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je elkaar leuk genoeg vindt is die afstand, zeker voor een kortere periode (want dat neem ik voor het gemak even aan als je het over een stage hebt) wel te overbruggen. Maar dan moeten jullie er allebei wel voor willen gaan natuurlijk en dat weet je pas als je met elkaar gaat praten hierover. Dit soort dingen kan je beter zo snel mogelijk duidelijk hebben, want als je dat niet doet is dit typisch een punt waar een relatie later op stuk kan gaan lopen.

Even ter vergelijking: ik ben 5 dagen per week van 6:45 tot 17:45 van huis voor werk, volg op de maandag een middag-/avondopeleiding en mijn vriendin woont ruim 2½ uur reizen bij mij vandaan. We zien elkaar nu vooral in de weekenden en met wat geluk ook op donderdagavond. In haar vakanties werk ik meestal ook terwijl zij bij mij is, want als je werkt heb je minder vakantiedagen dan wanneer je studeert. Dit doen we inmiddels een kleine 4 jaar (maar gelukkig is er zicht op geen gereis meer, want op een gegeven moment wilt je toch wel wat meer dan dit) en het gaat nog steeds goed.
Het kan dus wel, zo lang je allebei maar wil.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben we niet gedaan maar hij heeft wel gezegd dat hij naar mijn stad zou komen etc. Ik kan hem niet pijlen, dus ik denk dat het slim is om het af te kappen
Volgende keer even bespreken van te voren dan.

Niet iedereen op tinder wil een relatie, maar zet dat niet in zijn bio. Dus nu is het een uitgelezen kans om het te vragen! Als hij je trouwens ineens gaat ghosten is het een lamlul en zou ik wel mijn conclusies trekken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 13:23
Verwijderd
oja half negen tot vijf

holy shit ik zou voor zo'n luizenbaantje tekenen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 19:29
frats
Avatar van frats
frats is offline
Als de gesprekken nu al doodbloeden.. Is dat dan oke voor je? Dat het gewoon leuk was voor zolang als het duurde, maar meer ook niet. Of wil je graag dat het weer meer gaat leven tussen jullie? Dat lijkt me een eerste vraag voordat je uberhaupt nadenkt over een relatie.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2018, 22:43
Vraagtekentje
Avatar van Vraagtekentje
Vraagtekentje is offline
I can relate
__________________
Always give it a try
Met citaat reageren
Oud 07-05-2019, 16:28
Verwardmaaroke
Verwardmaaroke is offline
Dankjulliewel allemaal voor jullie reacties! Update 1 jaar later: ik heb het er destijds met hem over gehad en zijn tot te conclusie gekomen dat het niet zou gaan werken. (wat ik natuurlijk erg jammer vond) Nu woon ik weer in zijn omgeving en zien we elkaar soms op feesten, heel gezellig om hem af en toe te spreken maar er is geen behoefte naar meer.
Best handig deze topics, een beetje online therapie !
Met citaat reageren
Oud 07-05-2019, 16:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dankjulliewel allemaal voor jullie reacties! Update 1 jaar later: ik heb het er destijds met hem over gehad en zijn tot te conclusie gekomen dat het niet zou gaan werken. (wat ik natuurlijk erg jammer vond) Nu woon ik weer in zijn omgeving en zien we elkaar soms op feesten, heel gezellig om hem af en toe te spreken maar er is geen behoefte naar meer.
Best handig deze topics, een beetje online therapie !
Dankje voor de update.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Doorgaan, of andere contacten zoeken?
marcel1990
39 27-04-2013 21:42
Liefde & Relatie Weet niet wat te doen...
Fluff-Ball
23 29-10-2004 15:11
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien
Verwijderd
0 03-06-2004 21:47
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 23:08
Liefde & Relatie Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen!
Williams
46 03-09-2003 21:42
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.